דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #2820

    בס"ד

    ליד הנרות
    מרגיש תאורות
    מבקש בקשות
    נושא אליך בתפילות
    תוריד ישועות
    תבטל תגזרות
    תשלח נחמות
    תראה שמחות
    תתן לנו כוחות
    אבא,
    תעצור את הדמעות
    רוצים ניסים ונפלאות!!

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    8
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2821

      עבר:
      מול יצר טוב ורע
      ניסיתי לגלות בחירה
      הניסיון היה קשה נורא
      לא היה לי שמן למנורה

      נפלתי, נכביתי, נטמאתי
      במלחמה הזו לא ניצחתי
      תרבות יוון קרצה לי
      עד שהכל נגמר לי...

      למזלי.

      הווה:
      ניצבת מול עבר ועתיד
      בתווך יש ניסיון שמתמיד
      לכל בחירה יש כח מחריד
      מנסה לפחות לא להוריד

      נאבקת על איזון,
      בוחרת לי כיוון,
      מעצבת לי מסלול-
      המעבר קצת תלול

      עתיד:
      מקווה שאראה אור
      מאמינה שאזכה לטוב
      אם אלוקים עלי תמיד ישמור
      אז אני לעולם לא אעזוב

      ככה החיים שלי יהיו
      אפסע בשביל החיים
      ואולי, אם תזכו,
      תראו סביבי את המלאכים...

      הלוואי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏
      7
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2822

        לא שלי

        המילה
        הנוספת
        ההיא
        שחושפת
        נתלתה
        בשפתי
        עוד לפני
        אמירה
        כמו פיסת עור
        רופפת
        על קצה חוט
        סערה
        שוצפת
        להשיב
        מלחמה שערה.

        ולמרות
        הקול
        שזעק מבפנים
        לוקחת
        אותה לאחור.
        ואין מלאך
        יכול לשער
        גם אני לא אוכל
        לתאר
        אולי רק פיסה
        מן האור

        אולי שיפתחו נושא לשירי חנוכה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2823

          תבינו
          אתם לא תבינו אותי
          מזמן הגעתי למסקנה
          אתם לא, אני כן הבנתי
          תמיד אהיה קצת שונה

          אתם לא תבינו אותי
          יחסי למילים, אותיות
          ידידות ואיבה סמיכה
          בשיריי לא תצליחו לראות

          אתם לא תבינו אותי
          את הפחד חסר ההסבר
          את הלילות, הימים והכלום
          לשווא תשכנעו לדבר

          אתם לא תבינו אותי
          רק תגידו לי במה לבחור
          אפילו שבכלל לא טעמתם
          מיופיו של הבור השחור

          אתם לא תבינו אותי
          גם אני בקושי מבינה
          אבל נו, זה כמו שאמרתי
          תמיד אהיה קצת שונה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪
          9
          • שוהםש מנותק
            שוהםש מנותק
            שוהם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
            #2824
            פוסט זה נמחק!
            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שוהםש שוהם

              פוסט זה נמחק!

              מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2825
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              0
              • NAAMA 0N מנותק
                NAAMA 0N מנותק
                NAAMA 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                #2826

                ילד בודד
                מביט אל השמים
                אבא בחזית
                דמעות על העיניים

                הפחד מתעצם
                קשה לו לעכל
                נשארו רק התמונות
                והגעגוע שמחלחל

                תחזור
                הוא בקול זועק
                בלב שלי
                אני רוצה הבזק

                של אור
                אני רוצה אותך
                איתי, קרוב
                כי רק איתך...

                אוכל לצעוד בדרך שלך

                ילד מתבגר
                מביט אל השמים
                מרגיש בחזית
                דמעות על העיניים

                היצר גובר
                וכבר נמאס להילחם
                ועכשיו נזכר באבא
                והגעגוע מחלחל

                תחזור
                הוא בקול זועק
                בלב שלי
                אני רוצה הבזק

                של אור
                אני רוצה אותך
                איתי, קרוב
                כי רק איתך...

                אוכל לצעוד בדרך שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • אבא תודהaא מנותק
                  אבא תודהaא מנותק
                  אבא תודהa
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2827

                  כבר מאוחר

                  #למה לא אמרת
                  שיש לך חור
                  בלב

                  #למ הלא אמרת
                  שחסר לך אור
                  בנפש

                  #למה לא אמרת
                  שאת רוצה מור
                  ברגש
                  --- וכבר מאוחר

                  שיגלו לך את האמת
                  של החיים

                  #למה לא בקשת
                  שוב את המידע לאמת
                  כל כמה ימים
                  --- וכבר מאוחר

                  #למה את באה בחלומות
                  למה את רק תמונות

                  למה את כבר לא בחדר
                  דואגת לשמור על הסדר
                  ולזרוק עליי סוודר

                  מאוחר כבר,
                  לשאול אותך.
                  הדמעות עונות לי
                  במקומך
                  במקום מילותיך
                  תשובותיך

                  הכאב הוא גדול
                  ואת ציווית עלי לחיות
                  זה כואב לגדול
                  שאת נשארת מחוץ הלהיות

                  ואני עוד בוהה בתמונות
                  בזיכרונות
                  שילוו אותי, איתך
                  כל חיי
                  אוהבת המון, ♥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 💪
                  10
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                    #2828
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ד מנותק
                      ד מנותק
                      דודו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2829

                      חייל בלי מדים
                      ניצחתי, מדהים
                      השארתי שלדים
                      נותרו לי גלדים

                      הראש בגמרא
                      שורה פלוס שורה
                      עיון בטהרה
                      לעיתים גם נורה

                      ועכשיו יצאתי לאפטר
                      מחפש את הכרת העם
                      במי שמחזיק את השאלטר
                      בדמעות ביזע בדם

                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      12
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #2830

                        בסוף
                        אחרי כל שיר
                        אחרי כל משפט
                        אחרי כל מנגינה
                        אחרי כל נשמה

                        יהיה
                        יהיה חלומות
                        יהיה זכרונות
                        יהיה צלקות
                        יהיה דמעות

                        טוב
                        כל החלומות
                        כל החיים
                        כל התקוות
                        כל השברים

                        אם
                        אחרי כל חלום
                        מגיע גם תקווה
                        אחרי סוף יום
                        יש גם התחלה

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        🙌 👍 👼 😍
                        11
                        • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                        • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                        • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                        • כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2831

                          ותאמת שקצת קשה לי
                          ההסוואה קצת מסתירה
                          החיוך המידי רחב הזה
                          מסתיר חלקה קשה

                          ביטחון עצמי מופרז
                          מדחיק מתחת לכד
                          רגשות שלילים
                          שמפחדים להשלים

                          בתוכי יש מרגל
                          שוב ושוב בי בוגד
                          מכניס בי מחשבות מחלישות
                          נמלה קטנה הופך לגבעות

                          ושוב אני מתפללת
                          שאכבוש את הרובע
                          אך לא מאמינה שאצליח
                          לצאת בלא פגע

                          מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
                          יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
                          אני רק צובעת אותה
                          השאלה באיזה צבעים
                          מקווה ומתפללת לאלוקים

                          אך שוב נשארת בפינה מבחירה
                          כי בעצמי אין אומץ ואמונה
                          אולי אצליח בשנה הבאה?!

                          אם אמונה אכבוש הרים
                          אבל איך אצליח להלחם
                          אם בעצמי אני לא מאמין?

                          כשם שצריך אדם להאמין בד'-
                          כך צריך אדם להאמין בעצמו!

                          אין דבר שלם מלב שבור,
                          קרוב ד' לנשברי לב
                          קרוב ד' לנשברי לב!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          8
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                            #2832

                            ****גם ציפורים ****

                            זה עוד סיפור
                            של מלחמה מתישה
                            בין אדמה לשמיים
                            נוסע מהר בתחנות הזמן
                            לברוח מכאן
                            לא חשוב לאן
                            פתאום נפלה לידי
                            פתקא מהשמיים
                            הכתב ברור
                            הכל כבר כתוב
                            חיים ............
                            הם לא שחור לבן

                            פזמון:
                            דע לך בני
                            שכל הזמן שהנר דולק ...
                            האור חוזר
                            אליך חודר
                            ואפשר עוד לתקן
                            גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                            לעת ערב
                            מוצאות את הדרך
                            חזרה אל הקן

                            אך מה אעשה הלכה למעשה
                            אם נדבר ביננו
                            רחוק מתשובתי דברי משובתי
                            בלילות רודפים אותי
                            התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                            דודי דופק יום יום
                            על דלתי
                            לדרוש בטובתי

                            פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                            ושוב אין לי שום תרוץ
                            להפסיק לרוץ ..........
                            עוד יום
                            עוד חודש
                            עוד שנה
                            גם רגע חיים הוא מתנה

                            פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                            {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                            אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            12
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2833

                              לא שלי

                              ראית את התמונה?
                              איזו?
                              נו, של האוטובוס.
                              מה? זה אוטובוס?
                              גרוטאה עדין על זה...
                              מצחיקה! זה כל היופי.
                              פה טמון הגרעין,
                              זו תמונה ישנה
                              מלפני...
                              היא נלקחה מהמוזיאון!
                              כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
                              ...
                              אולי נפסיק להסתכל
                              על הכאן,
                              על המעודכן.
                              נחזור קצת לעבר,
                              נחזור למקורות
                              נתחבר לשורשים,
                              ונבין שהם היופי
                              הטמון בתמונה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ד מנותק
                                ד מנותק
                                דודו
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2834

                                רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
                                הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
                                ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
                                זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
                                אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
                                אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
                                את כל זה השם עשה, בשבילי!
                                הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
                                ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
                                כל אחד יודע בעצמו

                                הלב מתפחלץ
                                הכל כאן משוגע
                                במקום להחלץ
                                יגון וגם תוגה

                                חפץ רק להטיח
                                את הראש בקיר
                                לתפוס את השטיח
                                לזעוק בכל העיר

                                מסתכל בלבן שבעין
                                רואה שחורות
                                איך למרות כל זאת עדיין
                                רואים את המראות

                                ושום דבר לא עובד יותר
                                לא ירוק לא הזרקות
                                לאן השם חותר
                                עם כל האזעקות

                                בסוף אני הכתובת
                                אני כאן האשם
                                מפסיק לחפש סביב
                                חוזר אליך, השם

                                מושיט אליך יד
                                תחזיק אותי חזק
                                מקשיב לקריאתך
                                תקשיב לקריאתי

                                ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 🙏
                                10
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2835

                                  בס"ד
                                  'איתך, באש ובמים'

                                  אבא, היצר הוא עליי גדול
                                  תחזיק אותי שלא אפול
                                  כי מי אני פה בלעדיך,
                                  בשר ודם, עפר מין אדמתך

                                  אבא, אני איתך באש וגם במים
                                  אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                                  ואם מרים, זה רק אל השמיים

                                  אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
                                  רק אתה זה שיכול
                                  כי מי אני פה בעולמך-
                                  ייצור שנלחם לעשות את רצונך

                                  אבא, אני איתך באש וגם במים
                                  אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                                  ואם מרים, זה רק אל השמיים
                                  ©

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  11
                                  • הדס.טה מנותק
                                    הדס.טה מנותק
                                    הדס.ט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                    #2836
                                    שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                                    האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                                    לאיש באולפן זה לא היה קורה
                                    האיש באולפן מיד היה מזהה,
                                    מה הבעיה לראות דגל לבן
                                    עם האור היפה שמאיר באולפן.

                                    האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                                    ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                                    הוא חד כתער ומבטיו קשים
                                    הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                                    האיש באולפן מעולם לא טועה
                                    הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                                    לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                                    אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                                    אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😥 😰 👍
                                    8
                                    • אביעזריא מנותק
                                      אביעזריא מנותק
                                      אביעזרי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2837

                                      אופניים

                                      החיים כמו אופניים
                                      נוסעים מתגלגלים
                                      כלום לא יקרה גם משמים
                                      אם לא תאיץ בגלגלים

                                      עליות וירידות
                                      הכל תלוי בהסתכלות
                                      בחר את נתיבך
                                      ואל תנהג בו בסכלות

                                      אם תטה את מבטך
                                      אל השדות ליד
                                      תגלה - נשארת לבדך
                                      ובלי דבר ביד

                                      החזר אור לסובבים
                                      פנס דרך תהיה לרבים
                                      שלא ירמסוך עוברי דרכים
                                      וסתם כי יש לך ערכים

                                      הקפד לעצור
                                      לבחון את המסלול
                                      שלא תעבור
                                      תפספס את הפיתול

                                      ואם תהנה
                                      מהדרך, מהקשיים
                                      תוכל להעפיל
                                      אל על, לגבהים
                                      תגיע לפסגה -
                                      כן, אלו החיים.

                                      נדירים האנשים החיים,
                                      רוב האנשים פשוט קיימים...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      10
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נעמי ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2838

                                        נמאס לה למחות דמעה
                                        לעודד כל הזמן את עצמה
                                        לאטום אוזניים מול האשמות
                                        על כל אותם הכישלונות

                                        היא רוצה לצרוח
                                        לקחת את רגליה ולברוח
                                        לעולם שאוהב רגישים
                                        שמעיף מבט גם לחלשים

                                        יודעת שהוא לא קיים
                                        הוא נמצא רק בחלומות
                                        שם היא מלכת העולם
                                        בוחרת לכולם את התגובות

                                        שם יש לה במה
                                        להוציא את כל הטוב שבה
                                        להראות כמה היא גדולה
                                        לשאול מי רוצה להתמודד מולה

                                        אך בסוף תמיד בה הבוקר
                                        ונמחקים החלומות היפים
                                        ועוד פעם הלב דוקר
                                        והיא חוזרת לחיים המעייפים

                                        ובליבה נושאת תפילה
                                        שיבוא מלאך בשבילה
                                        שיזכיר לה את האמת כולה
                                        כמה היא טובה וגדולה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 👊
                                        10
                                        • אילן פא אילן פ

                                          ****גם ציפורים ****

                                          זה עוד סיפור
                                          של מלחמה מתישה
                                          בין אדמה לשמיים
                                          נוסע מהר בתחנות הזמן
                                          לברוח מכאן
                                          לא חשוב לאן
                                          פתאום נפלה לידי
                                          פתקא מהשמיים
                                          הכתב ברור
                                          הכל כבר כתוב
                                          חיים ............
                                          הם לא שחור לבן

                                          פזמון:
                                          דע לך בני
                                          שכל הזמן שהנר דולק ...
                                          האור חוזר
                                          אליך חודר
                                          ואפשר עוד לתקן
                                          גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                                          לעת ערב
                                          מוצאות את הדרך
                                          חזרה אל הקן

                                          אך מה אעשה הלכה למעשה
                                          אם נדבר ביננו
                                          רחוק מתשובתי דברי משובתי
                                          בלילות רודפים אותי
                                          התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                                          דודי דופק יום יום
                                          על דלתי
                                          לדרוש בטובתי

                                          פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                          ושוב אין לי שום תרוץ
                                          להפסיק לרוץ ..........
                                          עוד יום
                                          עוד חודש
                                          עוד שנה
                                          גם רגע חיים הוא מתנה

                                          פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                          {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                                          אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהa
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2839
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול