דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
    #2830

    בסוף
    אחרי כל שיר
    אחרי כל משפט
    אחרי כל מנגינה
    אחרי כל נשמה

    יהיה
    יהיה חלומות
    יהיה זכרונות
    יהיה צלקות
    יהיה דמעות

    טוב
    כל החלומות
    כל החיים
    כל התקוות
    כל השברים

    אם
    אחרי כל חלום
    מגיע גם תקווה
    אחרי סוף יום
    יש גם התחלה

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🙌 👍 👼 😍
    11
    • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
    • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
    • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2831

      ותאמת שקצת קשה לי
      ההסוואה קצת מסתירה
      החיוך המידי רחב הזה
      מסתיר חלקה קשה

      ביטחון עצמי מופרז
      מדחיק מתחת לכד
      רגשות שלילים
      שמפחדים להשלים

      בתוכי יש מרגל
      שוב ושוב בי בוגד
      מכניס בי מחשבות מחלישות
      נמלה קטנה הופך לגבעות

      ושוב אני מתפללת
      שאכבוש את הרובע
      אך לא מאמינה שאצליח
      לצאת בלא פגע

      מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
      יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
      אני רק צובעת אותה
      השאלה באיזה צבעים
      מקווה ומתפללת לאלוקים

      אך שוב נשארת בפינה מבחירה
      כי בעצמי אין אומץ ואמונה
      אולי אצליח בשנה הבאה?!

      אם אמונה אכבוש הרים
      אבל איך אצליח להלחם
      אם בעצמי אני לא מאמין?

      כשם שצריך אדם להאמין בד'-
      כך צריך אדם להאמין בעצמו!

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      8
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
        #2832

        ****גם ציפורים ****

        זה עוד סיפור
        של מלחמה מתישה
        בין אדמה לשמיים
        נוסע מהר בתחנות הזמן
        לברוח מכאן
        לא חשוב לאן
        פתאום נפלה לידי
        פתקא מהשמיים
        הכתב ברור
        הכל כבר כתוב
        חיים ............
        הם לא שחור לבן

        פזמון:
        דע לך בני
        שכל הזמן שהנר דולק ...
        האור חוזר
        אליך חודר
        ואפשר עוד לתקן
        גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
        לעת ערב
        מוצאות את הדרך
        חזרה אל הקן

        אך מה אעשה הלכה למעשה
        אם נדבר ביננו
        רחוק מתשובתי דברי משובתי
        בלילות רודפים אותי
        התעיף עיינייך בו היה ואיננו
        דודי דופק יום יום
        על דלתי
        לדרוש בטובתי

        פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

        ושוב אין לי שום תרוץ
        להפסיק לרוץ ..........
        עוד יום
        עוד חודש
        עוד שנה
        גם רגע חיים הוא מתנה

        פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

        {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

        אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        12
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2833

          לא שלי

          ראית את התמונה?
          איזו?
          נו, של האוטובוס.
          מה? זה אוטובוס?
          גרוטאה עדין על זה...
          מצחיקה! זה כל היופי.
          פה טמון הגרעין,
          זו תמונה ישנה
          מלפני...
          היא נלקחה מהמוזיאון!
          כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
          ...
          אולי נפסיק להסתכל
          על הכאן,
          על המעודכן.
          נחזור קצת לעבר,
          נחזור למקורות
          נתחבר לשורשים,
          ונבין שהם היופי
          הטמון בתמונה.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דודו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2834

            רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
            הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
            ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
            זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
            אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
            אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
            את כל זה השם עשה, בשבילי!
            הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
            ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
            כל אחד יודע בעצמו

            הלב מתפחלץ
            הכל כאן משוגע
            במקום להחלץ
            יגון וגם תוגה

            חפץ רק להטיח
            את הראש בקיר
            לתפוס את השטיח
            לזעוק בכל העיר

            מסתכל בלבן שבעין
            רואה שחורות
            איך למרות כל זאת עדיין
            רואים את המראות

            ושום דבר לא עובד יותר
            לא ירוק לא הזרקות
            לאן השם חותר
            עם כל האזעקות

            בסוף אני הכתובת
            אני כאן האשם
            מפסיק לחפש סביב
            חוזר אליך, השם

            מושיט אליך יד
            תחזיק אותי חזק
            מקשיב לקריאתך
            תקשיב לקריאתי

            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 🙏
            10
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2835

              בס"ד
              'איתך, באש ובמים'

              אבא, היצר הוא עליי גדול
              תחזיק אותי שלא אפול
              כי מי אני פה בלעדיך,
              בשר ודם, עפר מין אדמתך

              אבא, אני איתך באש וגם במים
              אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
              ואם מרים, זה רק אל השמיים

              אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
              רק אתה זה שיכול
              כי מי אני פה בעולמך-
              ייצור שנלחם לעשות את רצונך

              אבא, אני איתך באש וגם במים
              אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
              ואם מרים, זה רק אל השמיים
              ©

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              11
              • הדס.טה מנותק
                הדס.טה מנותק
                הדס.ט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                #2836
                שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                לאיש באולפן זה לא היה קורה
                האיש באולפן מיד היה מזהה,
                מה הבעיה לראות דגל לבן
                עם האור היפה שמאיר באולפן.

                האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                הוא חד כתער ומבטיו קשים
                הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                האיש באולפן מעולם לא טועה
                הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😥 😰 👍
                8
                • אביעזריא מנותק
                  אביעזריא מנותק
                  אביעזרי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2837

                  אופניים

                  החיים כמו אופניים
                  נוסעים מתגלגלים
                  כלום לא יקרה גם משמים
                  אם לא תאיץ בגלגלים

                  עליות וירידות
                  הכל תלוי בהסתכלות
                  בחר את נתיבך
                  ואל תנהג בו בסכלות

                  אם תטה את מבטך
                  אל השדות ליד
                  תגלה - נשארת לבדך
                  ובלי דבר ביד

                  החזר אור לסובבים
                  פנס דרך תהיה לרבים
                  שלא ירמסוך עוברי דרכים
                  וסתם כי יש לך ערכים

                  הקפד לעצור
                  לבחון את המסלול
                  שלא תעבור
                  תפספס את הפיתול

                  ואם תהנה
                  מהדרך, מהקשיים
                  תוכל להעפיל
                  אל על, לגבהים
                  תגיע לפסגה -
                  כן, אלו החיים.

                  נדירים האנשים החיים,
                  רוב האנשים פשוט קיימים...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  10
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נעמי ה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2838

                    נמאס לה למחות דמעה
                    לעודד כל הזמן את עצמה
                    לאטום אוזניים מול האשמות
                    על כל אותם הכישלונות

                    היא רוצה לצרוח
                    לקחת את רגליה ולברוח
                    לעולם שאוהב רגישים
                    שמעיף מבט גם לחלשים

                    יודעת שהוא לא קיים
                    הוא נמצא רק בחלומות
                    שם היא מלכת העולם
                    בוחרת לכולם את התגובות

                    שם יש לה במה
                    להוציא את כל הטוב שבה
                    להראות כמה היא גדולה
                    לשאול מי רוצה להתמודד מולה

                    אך בסוף תמיד בה הבוקר
                    ונמחקים החלומות היפים
                    ועוד פעם הלב דוקר
                    והיא חוזרת לחיים המעייפים

                    ובליבה נושאת תפילה
                    שיבוא מלאך בשבילה
                    שיזכיר לה את האמת כולה
                    כמה היא טובה וגדולה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 👊
                    10
                    • אילן פא אילן פ

                      ****גם ציפורים ****

                      זה עוד סיפור
                      של מלחמה מתישה
                      בין אדמה לשמיים
                      נוסע מהר בתחנות הזמן
                      לברוח מכאן
                      לא חשוב לאן
                      פתאום נפלה לידי
                      פתקא מהשמיים
                      הכתב ברור
                      הכל כבר כתוב
                      חיים ............
                      הם לא שחור לבן

                      פזמון:
                      דע לך בני
                      שכל הזמן שהנר דולק ...
                      האור חוזר
                      אליך חודר
                      ואפשר עוד לתקן
                      גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                      לעת ערב
                      מוצאות את הדרך
                      חזרה אל הקן

                      אך מה אעשה הלכה למעשה
                      אם נדבר ביננו
                      רחוק מתשובתי דברי משובתי
                      בלילות רודפים אותי
                      התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                      דודי דופק יום יום
                      על דלתי
                      לדרוש בטובתי

                      פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                      ושוב אין לי שום תרוץ
                      להפסיק לרוץ ..........
                      עוד יום
                      עוד חודש
                      עוד שנה
                      גם רגע חיים הוא מתנה

                      פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                      {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2839
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2840

                        לא שלי

                        אני לא מאמינה.
                        פספסתי!
                        איך זה יכול ליהיות?
                        הפתק היה בידיים שלי
                        כל הזמן.
                        היה כתוב בו
                        איפה אני צריכה
                        לרדת.
                        אז למה?
                        למה פספסתי את
                        התחנה?

                        נרדמתי בשמירה
                        כן, פשוט כך
                        נרדמתי, ישנתי.
                        נכון, הייתי מותשת
                        ועדיין, היה אסור לי
                        להירדם
                        הנה, החמצתי
                        הפסדתי את התחנה.
                        כי יש מקומות
                        שבהם אסור לישון,
                        יש רגעים
                        שאסור להחמיץ,
                        ויש תחנות
                        שאי אפשר להפסיד.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2841

                          שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

                          את הילדה הקטנה
                          שנהרגת בלי סיבה
                          ממחבל נורא
                          שאין לו רגש ונשמה
                          ופשוט בך ירה
                          התמונות שלך
                          עוברות מול העיניים
                          הלב שורף
                          רק מלחשוב עליך
                          על החיוך המתוק
                          על הצחוק המתגלגל
                          קשה לשיגרה
                          בלעדייך להתרגל
                          לחשוב שיכלת
                          להקים משפחה
                          ופשוט לנצח
                          תשארי ילדה
                          כואב לי לראות
                          ילדים קטנים
                          הולכים לגן
                          ואני יודע שאת
                          הלכת-
                          לגן עדן

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😢
                          10
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2842

                            לא חיה בסרט
                            חיה באמונה
                            אין לי דרך אחרת
                            אני כאן בכוונה

                            ה' לא יוצר יצורים פגומים
                            זאת עובדה, לא דעה.
                            לא סתם ה' שם מכשולים,
                            לכל דבר בעולם מטרה.

                            אני כאן-כי כך הוא רצה.
                            אני כאן-ולא בקריצה.
                            הוא לא שם אותי סתם.
                            בשבילי נברא העולם!

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              ארי גולד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2843

                              זה לא צחוק זה מלחמה

                              כן הייתי שם ראיתי את המצב
                              בכל צומת עמדה או מוצב
                              אזרחים לא תראה אין מצב
                              ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

                              בכל פינה מתרוצצים חיילים
                              מנסים לא להיות חשופים
                              שלא יראו אותם המחבלים
                              שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

                              במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
                              חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
                              אחד את השני מחזקים ומרגיעים
                              וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

                              אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
                              לשפוך על הדף את התחושה
                              לנסות לתאר את המציאות הקשה
                              פחד אמיתי! לא קלישאה,

                              הלכתי כי רציתי לחזק להרים
                              בסוף מצאתי את עצמי מתרים
                              שואב סיפורים מחדד מסרים
                              בולע בדממה הרים של תיאורים,

                              יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
                              רציתי לדבר והייתי משותק
                              רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
                              חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

                              סוף סוף אני באמת מפנים
                              על מה אנחנו הלומדים מגינים
                              זה לא איזה קרב של ציונים
                              זה קרב על חייהם של אנשים,

                              כמה שזה מחייב אותנו
                              להשקיע ככל יכולתנו
                              לתת הרבה יותר מעצמנו
                              למען העם שסומך עלינו,

                              הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              10
                              • נ מנותק
                                נ מנותק
                                נעמי ה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2844

                                אותו אחד שעולה לאוטובוס
                                ואתה נושא תפילה בליבך
                                שרק לא ישב לידך,

                                אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
                                ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
                                ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

                                אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
                                כי פרצופו לגמרי מעוות,

                                אותה אחת שמסתבכת בקופה
                                ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
                                ודואגים לעדכן בקול את מצבה
                                ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

                                כל אותם האנשים
                                שלמרות הכול בוחרים בחיים
                                לומדים לראות את הטוב
                                להתעלם מכל מה שיכול לשבור
                                מלאים בכמות של אומץ
                                שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

                                אז אל תהייה ההוא
                                שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
                                שמוחק להם את החיוך מהפנים
                                ושובר להם את הלב לרסיסים

                                לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
                                כי אדם זה לא רק החיצוניות
                                האדם זה בעיקר הפנימיות!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                  #2845

                                  אין דרך חזרה...
                                  הבטתי בחלון
                                  שרוחות נשבו ושרקו
                                  נתפס מבטי באיש מוזר
                                  שעמד על גג הבית
                                  ובידיו כרית לבנה
                                  מלאה בנוצות לבנות-
                                  דקות, קטנות וקלות

                                  הוא עמד על הגג-
                                  וברגע אחד-
                                  קרע את בד הכרית
                                  והנוצות החלו לעוף
                                  הן ריחפו באויר הקריר
                                  ודרך חזרה כבר לא הייתה..

                                  האחת עפה בעקבות הרוח
                                  לאיזה מבנה זנוח
                                  השניה והשלישית ריחפו באויר
                                  וצנחו לראשו של צעיר
                                  ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
                                  כל אחת עפה ליעד אחר משלה
                                  וידעתי-
                                  שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
                                  ואז חשבתי לעצמי-
                                  שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
                                  גם אם ירצה האיש
                                  להחזיר אותן לכרית מאוחדת
                                  אין לו שם דרך אחרת

                                  והרי גם כך זה לשון הרע
                                  אין לשום מילה דרך חזרה
                                  כל מילה שנאמרה בשגגה
                                  עפה לה ברוח כנוצה
                                  אל יעד לא נודע..

                                  אז להבא אדע
                                  ואחשוב לפני כל אמירה
                                  שזה הרי כמו שאקרע כרית
                                  והנוצות העפות-
                                  אין להן דרך חזרה..

                                  (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
                                  קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
                                  כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
                                  ✍ @הדרי

                                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  9
                                  • המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #2846

                                    הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
                                    אין לי דרך לחמוק
                                    צריכה להסתדר לבד
                                    בלי עזרה של אף אחד.

                                    מנסה להרים
                                    ת'ראש מעל המים
                                    להראות שהכול טוב בשיעורים
                                    לעזור בבית מתי שצריך
                                    ושככה יעבור הימים.

                                    אך בלילות
                                    צריכה להרגיע את הרוחות
                                    שבוערות בי, בנשמתי
                                    ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

                                    ואחרי תקופה
                                    מוצאת את עצמי
                                    באותה מתקפה
                                    לא מבינה
                                    איך הגעתי
                                    לאותה סוטיאציה.

                                    מנסה לומר לעצמי
                                    שאם במבחן החיים לא הצלחתי
                                    אני לא עושה שוב טעויות
                                    אני רק חוזרת על החומר.

                                    מוכרת ללב שלי שטויות
                                    בלי מחשבות
                                    כדי להרגיע את מצפוני
                                    שעובד בלי הפסקות.

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🤜 🙄
                                    8
                                    • אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהa
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2847

                                      יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
                                      אשמח לתגובות לפני שמגישה

                                      מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
                                      בנגיעה אחת
                                      של האור
                                      מול החושך

                                      בקירוב קטן
                                      של בהירות
                                      מול כהות

                                      הינך נצבת

                                      יממות
                                      שלעיתים נדמות
                                      לאפילות
                                      לאבלות
                                      לנרדמות

                                      אז-
                                      בליבך את מייחלת
                                      לראותך נגאלת
                                      במגע קטן של-
                                      עלות השחר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💥
                                      7
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2848

                                        לא שלי

                                        בחוץ
                                        הלילה שחור
                                        ובבזיך אחד
                                        מרקד אור
                                        כבר כמה דורות
                                        והפלא בוער
                                        למוד סערות
                                        והנר עודנו ער

                                        כי אם לא את
                                        שהיית
                                        פתילה אימהית
                                        מעבירה לו אש,
                                        מזמן היה כבה
                                        המאור שבך
                                        החזירו למוטב,
                                        ולימים לך לוחש:
                                        היה שווה.


                                        קשור יותר לחנוכה, אבל...

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏
                                        5
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #2849

                                          בס"ד

                                          'תן לי'-
                                          תן לי לראות בעיניים
                                          לרצות באמת מבפנים
                                          לעוף רחוק לגעת בשמיים
                                          להתחבר לתוצרים

                                          כי מה אני רוצה ומבקש
                                          לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                                          לא לוותר, להמשיך להתעקש
                                          לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                                          תן לי לקדם תהליכים
                                          לא לשבת לשחק משחקים
                                          למחוק סטיגמות של אנשים
                                          שתפרו עליי במהלך החיים

                                          כי מה אני רוצה ומבקש
                                          לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                                          לא לוותר, להמשיך להתעקש
                                          לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                                          -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                                          ©

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👏 👍
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול