דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא אילן פ

    ****גם ציפורים ****

    זה עוד סיפור
    של מלחמה מתישה
    בין אדמה לשמיים
    נוסע מהר בתחנות הזמן
    לברוח מכאן
    לא חשוב לאן
    פתאום נפלה לידי
    פתקא מהשמיים
    הכתב ברור
    הכל כבר כתוב
    חיים ............
    הם לא שחור לבן

    פזמון:
    דע לך בני
    שכל הזמן שהנר דולק ...
    האור חוזר
    אליך חודר
    ואפשר עוד לתקן
    גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
    לעת ערב
    מוצאות את הדרך
    חזרה אל הקן

    אך מה אעשה הלכה למעשה
    אם נדבר ביננו
    רחוק מתשובתי דברי משובתי
    בלילות רודפים אותי
    התעיף עיינייך בו היה ואיננו
    דודי דופק יום יום
    על דלתי
    לדרוש בטובתי

    פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

    ושוב אין לי שום תרוץ
    להפסיק לרוץ ..........
    עוד יום
    עוד חודש
    עוד שנה
    גם רגע חיים הוא מתנה

    פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

    {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2839
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2840

      לא שלי

      אני לא מאמינה.
      פספסתי!
      איך זה יכול ליהיות?
      הפתק היה בידיים שלי
      כל הזמן.
      היה כתוב בו
      איפה אני צריכה
      לרדת.
      אז למה?
      למה פספסתי את
      התחנה?

      נרדמתי בשמירה
      כן, פשוט כך
      נרדמתי, ישנתי.
      נכון, הייתי מותשת
      ועדיין, היה אסור לי
      להירדם
      הנה, החמצתי
      הפסדתי את התחנה.
      כי יש מקומות
      שבהם אסור לישון,
      יש רגעים
      שאסור להחמיץ,
      ויש תחנות
      שאי אפשר להפסיד.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      8
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2841

        שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

        את הילדה הקטנה
        שנהרגת בלי סיבה
        ממחבל נורא
        שאין לו רגש ונשמה
        ופשוט בך ירה
        התמונות שלך
        עוברות מול העיניים
        הלב שורף
        רק מלחשוב עליך
        על החיוך המתוק
        על הצחוק המתגלגל
        קשה לשיגרה
        בלעדייך להתרגל
        לחשוב שיכלת
        להקים משפחה
        ופשוט לנצח
        תשארי ילדה
        כואב לי לראות
        ילדים קטנים
        הולכים לגן
        ואני יודע שאת
        הלכת-
        לגן עדן

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😢
        10
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2842

          לא חיה בסרט
          חיה באמונה
          אין לי דרך אחרת
          אני כאן בכוונה

          ה' לא יוצר יצורים פגומים
          זאת עובדה, לא דעה.
          לא סתם ה' שם מכשולים,
          לכל דבר בעולם מטרה.

          אני כאן-כי כך הוא רצה.
          אני כאן-ולא בקריצה.
          הוא לא שם אותי סתם.
          בשבילי נברא העולם!

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • א מנותק
            א מנותק
            ארי גולד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2843

            זה לא צחוק זה מלחמה

            כן הייתי שם ראיתי את המצב
            בכל צומת עמדה או מוצב
            אזרחים לא תראה אין מצב
            ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

            בכל פינה מתרוצצים חיילים
            מנסים לא להיות חשופים
            שלא יראו אותם המחבלים
            שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

            במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
            חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
            אחד את השני מחזקים ומרגיעים
            וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

            אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
            לשפוך על הדף את התחושה
            לנסות לתאר את המציאות הקשה
            פחד אמיתי! לא קלישאה,

            הלכתי כי רציתי לחזק להרים
            בסוף מצאתי את עצמי מתרים
            שואב סיפורים מחדד מסרים
            בולע בדממה הרים של תיאורים,

            יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
            רציתי לדבר והייתי משותק
            רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
            חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

            סוף סוף אני באמת מפנים
            על מה אנחנו הלומדים מגינים
            זה לא איזה קרב של ציונים
            זה קרב על חייהם של אנשים,

            כמה שזה מחייב אותנו
            להשקיע ככל יכולתנו
            לתת הרבה יותר מעצמנו
            למען העם שסומך עלינו,

            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            10
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נעמי ה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2844

              אותו אחד שעולה לאוטובוס
              ואתה נושא תפילה בליבך
              שרק לא ישב לידך,

              אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
              ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
              ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

              אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
              כי פרצופו לגמרי מעוות,

              אותה אחת שמסתבכת בקופה
              ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
              ודואגים לעדכן בקול את מצבה
              ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

              כל אותם האנשים
              שלמרות הכול בוחרים בחיים
              לומדים לראות את הטוב
              להתעלם מכל מה שיכול לשבור
              מלאים בכמות של אומץ
              שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

              אז אל תהייה ההוא
              שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
              שמוחק להם את החיוך מהפנים
              ושובר להם את הלב לרסיסים

              לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
              כי אדם זה לא רק החיצוניות
              האדם זה בעיקר הפנימיות!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                #2845

                אין דרך חזרה...
                הבטתי בחלון
                שרוחות נשבו ושרקו
                נתפס מבטי באיש מוזר
                שעמד על גג הבית
                ובידיו כרית לבנה
                מלאה בנוצות לבנות-
                דקות, קטנות וקלות

                הוא עמד על הגג-
                וברגע אחד-
                קרע את בד הכרית
                והנוצות החלו לעוף
                הן ריחפו באויר הקריר
                ודרך חזרה כבר לא הייתה..

                האחת עפה בעקבות הרוח
                לאיזה מבנה זנוח
                השניה והשלישית ריחפו באויר
                וצנחו לראשו של צעיר
                ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
                כל אחת עפה ליעד אחר משלה
                וידעתי-
                שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
                ואז חשבתי לעצמי-
                שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
                גם אם ירצה האיש
                להחזיר אותן לכרית מאוחדת
                אין לו שם דרך אחרת

                והרי גם כך זה לשון הרע
                אין לשום מילה דרך חזרה
                כל מילה שנאמרה בשגגה
                עפה לה ברוח כנוצה
                אל יעד לא נודע..

                אז להבא אדע
                ואחשוב לפני כל אמירה
                שזה הרי כמו שאקרע כרית
                והנוצות העפות-
                אין להן דרך חזרה..

                (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
                קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
                כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
                ✍ @הדרי

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                9
                • המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #2846

                  הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
                  אין לי דרך לחמוק
                  צריכה להסתדר לבד
                  בלי עזרה של אף אחד.

                  מנסה להרים
                  ת'ראש מעל המים
                  להראות שהכול טוב בשיעורים
                  לעזור בבית מתי שצריך
                  ושככה יעבור הימים.

                  אך בלילות
                  צריכה להרגיע את הרוחות
                  שבוערות בי, בנשמתי
                  ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

                  ואחרי תקופה
                  מוצאת את עצמי
                  באותה מתקפה
                  לא מבינה
                  איך הגעתי
                  לאותה סוטיאציה.

                  מנסה לומר לעצמי
                  שאם במבחן החיים לא הצלחתי
                  אני לא עושה שוב טעויות
                  אני רק חוזרת על החומר.

                  מוכרת ללב שלי שטויות
                  בלי מחשבות
                  כדי להרגיע את מצפוני
                  שעובד בלי הפסקות.

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🤜 🙄
                  8
                  • אבא תודהaא מנותק
                    אבא תודהaא מנותק
                    אבא תודהa
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2847

                    יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
                    אשמח לתגובות לפני שמגישה

                    מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
                    בנגיעה אחת
                    של האור
                    מול החושך

                    בקירוב קטן
                    של בהירות
                    מול כהות

                    הינך נצבת

                    יממות
                    שלעיתים נדמות
                    לאפילות
                    לאבלות
                    לנרדמות

                    אז-
                    בליבך את מייחלת
                    לראותך נגאלת
                    במגע קטן של-
                    עלות השחר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💥
                    7
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2848

                      לא שלי

                      בחוץ
                      הלילה שחור
                      ובבזיך אחד
                      מרקד אור
                      כבר כמה דורות
                      והפלא בוער
                      למוד סערות
                      והנר עודנו ער

                      כי אם לא את
                      שהיית
                      פתילה אימהית
                      מעבירה לו אש,
                      מזמן היה כבה
                      המאור שבך
                      החזירו למוטב,
                      ולימים לך לוחש:
                      היה שווה.


                      קשור יותר לחנוכה, אבל...

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏
                      5
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #2849

                        בס"ד

                        'תן לי'-
                        תן לי לראות בעיניים
                        לרצות באמת מבפנים
                        לעוף רחוק לגעת בשמיים
                        להתחבר לתוצרים

                        כי מה אני רוצה ומבקש
                        לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                        לא לוותר, להמשיך להתעקש
                        לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                        תן לי לקדם תהליכים
                        לא לשבת לשחק משחקים
                        למחוק סטיגמות של אנשים
                        שתפרו עליי במהלך החיים

                        כי מה אני רוצה ומבקש
                        לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                        לא לוותר, להמשיך להתעקש
                        לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                        -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                        ©

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏 👍
                        6
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2850

                          החיוך שלי מזוייף
                          את הזיוף שלו לא רואים
                          אני צוחקת בקול
                          כדי לטשטש את הפנים

                          תאמת קשה לשמוח באמת
                          כי היצר בא להתעמת
                          הניסיונות פתאום מופיעים
                          ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                          פתאום האמונה היא היחידה
                          שאפשר עליה להתלות
                          בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                          שאת האמת אסור לגלות

                          אז ההתמודדות היא לבדי
                          בלי אף אחד לספר
                          אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                          מרגיש לי כלכך חסר

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 👐 👏
                          6
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2851

                            אבא
                            תן לי שיר יפה
                            שאצליח להוציא את זה
                            הלב שלי לא מרפה
                            החלום הזה מרפא

                            אבא
                            אתה יודע הכל
                            אני מפחדת ליפול
                            לא רוצה לסבול
                            זה פחד גדול

                            תשמור עלי אלוקי
                            שלא אתרחק מידי
                            שאצליח לא להיות ב'הי'
                            ושאזכור שאתה מעלי

                            ובבקשה, תגשים לי חלום
                            שימלא לי כך את היום
                            שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                            שאמצא לי סוף סוף שלום

                            אתה יודע מה אני רוצה
                            את מה אני כל כך חפצה
                            אבא אני אהיה חרוצה
                            רק תביא לי לא בהלצה

                            אני כל כך רוצה להרגיש
                            אבא בבקשה כבר תחיש
                            הלב הזה קצת רגיש
                            ואני מעבר לכביש

                            אבא, תן לי מזור
                            בבקשה, אל תעצור
                            תעשה שהטוב לי יחזור
                            שהעולם שלי יתמלא לי באור

                            כל כך קשה לי לחשוב
                            על הרע אל מול כל הטוב
                            אבא, תהיה כאן קרוב
                            ותרפא את זה המכאוב

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😍 👏 👑 👀
                            10
                            • כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2852

                              היום יום הולדת של שנה,
                              שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                              יום הולדת גדול של פיצוץ,
                              הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                              הוא קצת ביישן ועדין,
                              יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                              הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                              וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                              ואנשים מנצלים את המצב ,
                              מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                              צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                              פוצעים בלי משים את ליבו.

                              אך הוא נעלב ואינו עולב,
                              שומע להג ואינו חוזר.
                              מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                              אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                              ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                              של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                              הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                              שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                              והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                              פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                              המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                              לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                              והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                              לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                              יש המון דגיגונים בים מתים,
                              דולפינים חיים ולא נכנעים.

                              וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                              בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                              והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                              שתק וסרב לדבר.

                              וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                              חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                              פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                              את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                              השברים, החתכים והחרם,
                              לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                              הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                              יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                              ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                              הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                              חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                              שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                              היום יום הולדת של שנה,
                              אולי יש בה מקום לחגיגה?
                              זה כבר תלוי בכם התשובה
                              באוירה שאתם משרים בסביבה.

                              דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                              פרטים מסביבכם....

                              אין דבר שלם מלב שבור,
                              קרוב ד' לנשברי לב
                              קרוב ד' לנשברי לב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • STARS in  skyS מנותק
                                STARS in  skyS מנותק
                                STARS in sky
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2853

                                נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                                מסך שבור

                                אין איך לתאר במילים,
                                אין להבין דברים נסתרים.
                                אין להפריך אמיתות,
                                אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                                הכל מלא בשטויות והבלים-
                                זה משפט לחכמים,
                                הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                                החווים מציאות, וכואבים.

                                חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                                מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                                הדור הזה הוא מיוחד,
                                דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                                הנסיונות רבים מספור,
                                התאוות והיצרים.
                                פיתויים, משחקים עם נשמות,
                                ואנשים שבורים.

                                כל היום תקועים מול מסכים,
                                אם בעבודה, אם בלימודים,
                                אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                                אַיִן???

                                ואיך אפשר לשתוק?-
                                לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                                לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                                כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                                הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                                לדמיין שהם מקשיבים,
                                ואם הייתי הולכת רחוק,
                                הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                                כי-
                                את העולם אני לא יכולה לשנות,
                                ו-
                                אין איך לתאר במילים,
                                כי אין להבין דברים נסתרים.

                                והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                                תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                                מחטאים נטהר,
                                את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                                ומהדמיון נתעורר!

                                😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🤗 👊 💪
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2854

                                  וואו איפה הפריקה
                                  שהייתה כלכך חשובה
                                  פעם היא הייתה תמידית
                                  היום היא פנימית

                                  מה קרה לעולם
                                  איפה מי שהיה ונעלם
                                  פעם חיבק אותי
                                  היום נהפך לזיכרון שלי

                                  איפה כל האנשים
                                  שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                                  איך הם נהפכו לשירים
                                  כל מי שפתאום עזב אותי

                                  והיום רק שירים עליהם כותבת
                                  כי אין כבר משהו אחר לעשות
                                  את הכאב לאט לאט מרפדת
                                  כי כבר נמאס בגללם לבכות

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 👑
                                  9
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2855

                                    לא שלי

                                    נוסע הוא בכביש ישר
                                    המסע כלל לא קצר
                                    חושב שהוא רואה
                                    הדרך
                                    ולא מפספס שום דבר
                                    ערך.
                                    סימנים מאירים, מפה
                                    שבתיק
                                    מדריך טיולים, שלט
                                    ותיק
                                    אין לו צורך בכל אלו...
                                    נוסע רק כמו שנראה
                                    לו.
                                    אך לפתע - תאונה!
                                    נהג שבטוח בצדקת
                                    דרכו
                                    לא הקשיב לעצות
                                    שסביבו
                                    גילה שהוא טועה
                                    בדרך
                                    אין שום יעד, אין שום
                                    ערך.
                                    עתה - למקור הוא
                                    יחזור
                                    יבדוק מחדש תמרור
                                    ורמזור,
                                    ובאורך נראה אור.

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    5
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2856

                                      כספת
                                      איפה היא
                                      כספת הלב
                                      מי שומר
                                      על המפתחות

                                      למה היא
                                      נעולה כל היום
                                      מאיפה יש
                                      לה כוחות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😢 👍 👌
                                      8
                                      • אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהaא מנותק
                                        אבא תודהa
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2857

                                        הלם קרב \.ester.h

                                        שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                                        שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                                        ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                                        אני מודה שהלב שלי הלום
                                        קרב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 👌
                                        6
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2858

                                          על פרשת דרכים

                                          שמש עולה ויורדת
                                          מצידי הימים
                                          כמו חיה קשורה בחבל
                                          חורש בתלמים
                                          ליד שדה חרוש
                                          על פרשת דרכים
                                          עומד עץ עלוב
                                          ועליו בוכים

                                          במקום ההוא עמדתי
                                          עייני בהצטלבות
                                          משמים זלגו עלי
                                          טיפות גשם
                                          של בדידות
                                          ברשימות בוודאי
                                          לא יזכירו את שמי
                                          הבטתי בעץ
                                          וגיליתי את עצמי

                                          הפסקתי ללכת בשביל המסומן
                                          חשבתי שאני בורח
                                          אבל לכל מקום שמגיע עכשיו
                                          אני מרגיש כמו אורח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול