דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2944

    גם אם חייכתי
    מאחורי הדמעות
    לא אומר ששיקרתי
    זה נתן רצון לעוד

    נתן רצון לשים בצד את העבר
    ולחייך למרות כל הקשיים
    גם אם בלילות לפעמים קר
    יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

    לפעמים שרוצים עזרה
    עצם הפריקה עושה לנו טוב
    אז בזמן כזה שיש חשיכה
    תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

    לפעמים לא צריך לחפש
    כי אבא תמיד נמצא איתנו
    אפילו לא צריך לבקש
    הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💪 🤛 👍
    3
    • הדריה מנותק
      הדריה מנותק
      הדרי
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
      #2945

      איתנה מול הזרם
      את-
      שעומדת איתנה
      מול הזרם הסוחף
      מול אלפי דעות
      נשנות ושקריות.
      עומדת בשלך,
      עם האמת שבך
      נלחמת כלביאה
      במלחמת היצר הקשה.

      לא נשברת,
      לא מוותרת,
      לא נופלת.

      ומתפללת-
      שתמשיכי להיות חזקה
      ותחזיקי מעמד
      לפחות עוד דקה,
      ושלא תהיי-
      ככבשה דוהרת
      אחרי כולם
      בדרכי העולם,
      ללא מטרה
      וללא דרך.

      את, נשמה-
      שהולכת בדרך ישרה
      צועדת רק אתו
      באהבה מרובה,
      וכל מעשה
      חושבת פעמיים
      שימצא חן
      בעיני אביך שבשמיים.

      עוד תראי,
      שכל התגברות שלך כיום
      תהיה שווה בעתיד-
      פי מיליון!!
      זה זמנך..
      שאת בונה עתידך
      המשיכי לסלול דרכך
      ראי מה יפו פעמייך
      אשרייך!
      @הדרי

      (אל השיר הזה,
      אני אישית מאוד מחוברת,
      כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
      ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
      להשתדל להיות הכי טובים...
      זה מגיע לנו, לא?!😉 )

      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😍 💪 👍
      7
      • אביעזריא מנותק
        אביעזריא מנותק
        אביעזרי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2946

        אין לי כח
        גם לא לחשוב
        המקסימום
        יושב לכתוב
        פורק מכאוב
        סוער, מבולבל,
        אין מנוח
        רק לא לעזוב
        את החבל.

        תכף יבוא הלילה
        אתפרק, אחזור אליך
        נפשי מאסה, כבר די לה
        רוצה לשוב אל זרועותיך

        תן לי כח
        רק קצת לחשוב
        מינימום
        לקום לכאוב
        למצוא קצת טוב
        להרגיע גל,
        קצת לנוח
        להמשיך לאחוז
        בקצה החבל.

        תכף יבוא הלילה
        אתחדש, אחזור אליך
        נפשי כמהה כי די לה
        רוצה לשוב אל זרועותיך,
        עד עולם..

        © D.A.S. ©

        נדירים האנשים החיים,
        רוב האנשים פשוט קיימים...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        4
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2947

          בכל נפילה

          בכל נפילה
          יש גם משהו טוב
          כי בסוף שקמתי
          הרגשתי את אבא יותר קרוב

          בכל בדידות
          יש גם משהו אמיתי
          להתחבר לפנימיות
          שהולכת איתי

          בכל דיכאון
          יש דברים שרוצים לשכוח
          על הרצפה על הפנים
          שמשם אפשר רק לצמוח

          ואני יודע בכל מצב
          שאני נמצא גם אבא שם
          והכל לטובה
          ובכל צרותי לו צר
          ומכין לי הפתעות ליום המחר
          ועוד לפני הניסיון
          כבר זורק סולם לבור
          לעלות אותי עם הכאב
          מהחושך לאור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪
          5
          • נוודנ מנותק
            נוודנ מנותק
            נווד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
            #2948

            בס"ד

            דמיון

            לא אשכח אותו הלילה
            בו נולד השטן בתוכי
            לא אשכח עת רציתי אין סוף
            כי זה שרף את נשמתי

            לילות לא זכרתי צורת ירח
            עת הילכתי באופורייה מתחדשת
            וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
            עוד מעט והקדים קנה לוושת

            הוא יבוא והוא יילך
            וישאר מקום
            לכישלון לא'הבה
            ולדמיון

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 🤞
            4
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2949

              ולא
              לא מצליחה
              לכתוב שיר
              זה רק
              מילים קטועות
              הברות שבורות
              כמוני

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤞
              4
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                #2950

                יש ימים שכואב לי
                שהלב שלי נשרף
                שההיגיון קצת נהדף
                והיצר המנוול
                מתחיל איתי במרדף

                יש ימים שרע לי
                שהכל פתאום נמחק
                ומשהו בי נסדק
                והלב המחולל
                מרגיש שהוא נדפק

                ורע לי-
                ובא לי-
                ללכת רחוק מכאן

                לרוץ-
                לעוף-
                בלי לראות לאן

                ויש ימים שבא לי-
                לכסות אותי-
                לפרק בי את הכל

                כי נגמרתי-
                זה הלב שלי-
                הוא מרגיש שהוא לא יכול

                אז אני לוקחת נשימה
                מנסה להכניס אמונה
                לפעמים אני מצליחה
                ולפעמים, אני רק מבטיחה
                שמתי שאוכל-אאמין,
                ועד שאצליח, אני אמתין

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👏
                7
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2951

                  כבר מתחיל לאבד
                  את הסבלנות
                  נשכחתי איפה שהוא
                  שוב מחכה .......
                  להזדמנות
                  עוד חבר התחתן
                  בקרוב חובק בת או בן
                  וספרו לי
                  שחבר אחר הקים בית
                  בין עצי הזית
                  איפה כל השדכנים
                  למה הם ישנים ?
                  מה עם כל ההבטחות ?
                  שיענו לטלפון לפחות
                  משדר עסקים כרגיל
                  חיוך מהול בעצב
                  לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
                  שלא עומד בקצב
                  והלב כבר שרוט
                  טובע בים של בדידות
                  ורק ...........נשאר
                  להתחזק כל יום באמונה
                  שעוד תגיע מתנה
                  להגיד לאלוקי --רק לך תודה
                  כי עוד יגיע היום
                  של שיר והלל
                  ענבי הגפן בענבי הגפן
                  בדבר נאה ומתקבל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪 👏
                  5
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #2952

                    "שמעתם מה קרה?
                    שירה מאורסת!
                    הלא יאמן קרה,
                    היא מצאה את בחורה!"

                    ברגע ששמעתי לא האמנתי.
                    מהכיתה שלי יש מאורסת?
                    הרי אנוכי כל כך קטונתי
                    אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

                    ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
                    וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
                    וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
                    אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

                    אימאלה איזה פחד
                    אבאלה זה נוראי!
                    רוצה להישאר קטנה
                    לא לראות שגדלתי

                    אבל זאת המציאות
                    נכנסתי לקטגוריית החברות
                    ונשאר לי רק לאחל לכולם
                    שלפחות ניפגש בשמחות....

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 😇
                    3
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2953

                      הכי קרובה..

                      הקרבה-
                      ההשתוקקות
                      החוסר סדר
                      החוסר ידע

                      הכוכבים שברקיע
                      הירח שמבקיע
                      הם אלו שגורמים
                      לחשוב, להביט-
                      קדימה!

                      אל השקיעה החולפת
                      אל הרוח הנושבת
                      אל הכוכבים שמאירים
                      בלילות החשוכים
                      על הירח שזוהר
                      על המבט הקסום
                      על העולם היפיפה
                      שברא הבורא
                      ועל-
                      הימים הללו
                      שעדיין אפשר לתקן
                      ולחזור להיות-
                      הכי קובה להשם!!!

                      @הדרי

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏
                      5
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2954

                        יש ימים שעוברים בחושך
                        כי לא רואים את האור
                        לפעמים יש גם אובך
                        כי הדמעות היו בתוך השחור

                        יש ימים שהכוח לא נשאר
                        כי התאמצנו אולי יותר מידי
                        לפעמים הלב גם הוא נשבר
                        ורוצים לוותר ולסיים ודי

                        יש ימים שלא מפסיקים לבכות
                        כי הלב שלנו מידי שבור
                        לפעמים בגלל משפחה וחברות
                        והלב נהיה יותר ויותר סגור

                        יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
                        כי אין כוח לחפירה או לשאלות
                        אז את האמת להסתיר מעדיפים
                        ומנגבים מהר את הדמעות

                        יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
                        כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
                        כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
                        הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏 👍
                        6
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2955
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2956

                            הלב שלי בוער
                            ובא לי לכתוב
                            הפחד סוער
                            ואין לי פה טוב
                            הכל קורס לי
                            מול העיניים
                            ושוב העולם שלי
                            מוצף לי במים

                            רק ניסיתי לחיות
                            ונמאס לי לבכות
                            אין לי איך לשלוט
                            על חיי

                            ואיך הם העזו
                            ומה הם עשו
                            האם הם דמיינו
                            כך את ימי

                            כמעט נשברתי לגמרי
                            למזלי בסוף ניצלתי
                            אבל פתאום זה מתגבר
                            וזה קשה לי

                            קשה לי לחשוב
                            שהחיים שלי יהרסו
                            שיהרס לי הטוב
                            ושהחיים יתנפצו

                            רק-
                            כי כמה אנשים
                            שיחקו לי בחיים

                            אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                            רק ניסיתי לחיות
                            מה עשיתם לי?
                            ואיך אפשר לעלות
                            כשזה נגמר לי???

                            ורק ניסיתי לשלוט
                            על החיים שלי
                            אבל ביחסי הכוחות
                            אני הובסתי

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            💪 😢
                            4
                            • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                              הלב שלי בוער
                              ובא לי לכתוב
                              הפחד סוער
                              ואין לי פה טוב
                              הכל קורס לי
                              מול העיניים
                              ושוב העולם שלי
                              מוצף לי במים

                              רק ניסיתי לחיות
                              ונמאס לי לבכות
                              אין לי איך לשלוט
                              על חיי

                              ואיך הם העזו
                              ומה הם עשו
                              האם הם דמיינו
                              כך את ימי

                              כמעט נשברתי לגמרי
                              למזלי בסוף ניצלתי
                              אבל פתאום זה מתגבר
                              וזה קשה לי

                              קשה לי לחשוב
                              שהחיים שלי יהרסו
                              שיהרס לי הטוב
                              ושהחיים יתנפצו

                              רק-
                              כי כמה אנשים
                              שיחקו לי בחיים

                              אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                              רק ניסיתי לחיות
                              מה עשיתם לי?
                              ואיך אפשר לעלות
                              כשזה נגמר לי???

                              ורק ניסיתי לשלוט
                              על החיים שלי
                              אבל ביחסי הכוחות
                              אני הובסתי

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הדרית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2957
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הדרית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2958

                                קשה לי לחשוב,
                                כאשר חיים של אי מי נהרסו.
                                קשה לי לכתוב,
                                כאשר חלומות של בן אנוש התנפצו.

                                זה שורף- נכון.
                                זה צורב- בגרון.
                                אך כאשר מתגברים- בגאון,
                                מגיע אותו רגע- הניצחון.

                                ואף על פי-
                                שקשה כך לחיות,
                                קשה ממש לשלוט,
                                קשה עד מאוד לדחות,

                                תמיד אפשר-
                                לחפש לעלות,
                                להתחיל להתעלות,
                                ולהמשיך להתגלות,
                                ולחכות...

                                מחר יגיע יום חדש,
                                ובו- רק את תבחרי.
                                האם לנצח,
                                או להישאר מנוצחת.
                                האם לנסות לשכוח,
                                או להישאר לעד מצוברחת.
                                הכל מתחיל ומסתיים בבחירתו של האדם,
                                ורק הוא יכול לבצע אותה, יותר טוב מכולם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                5
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                                  אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                                  מחשבות מחשבות
                                  מתרוצצות לי בראש
                                  ודמעות רטובות
                                  הראייה מטשטשות

                                  השחר תכף יעלה
                                  'אני חייבת להחליט.'
                                  אך הלב מלא מלא
                                  לא יודעת מה התכלית

                                  נתונה בתוך מלחמה פנימית
                                  בין הרגש לשכל הישר
                                  רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                                  הלב בסערתו נותר

                                  מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                                  בין הטוב לבין המתוק
                                  בכאב מחליטה לאגור כוחות
                                  ולבחור בחירה לדורות!!


                                  קרני השמש בוקעות מהחלון
                                  מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                                  שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                                  בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                                  אברהם עטיהא מנותק
                                  אברהם עטיהא מנותק
                                  אברהם עטיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2959
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בלב ים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2960

                                    למולי חזון גדול,
                                    ליבי מתמלא גבורה, מהרצון לאין סוף לפעול.
                                    צפייה שכזאת, שמגיעה מהרקיע הכחול.
                                    שבתוכי בוערת, כאילו קוראת תיגר לכל.

                                    אבל דווקא כשאניית החלום פורשת מפרשי שיר הגבורה,
                                    מתנפצת היא במציאות לחלקיקים רצוצים, ברעש נורא.
                                    ופתאום, הופך אני, מגיבור בגלימה המתעופפת ביוהרה,
                                    לעוד מושב בקולנוע, החי הצגת חיים, שלכולם שמורה.

                                    אבל המשכתי, כי רק ילד מרים גביע, ומרגיש בחיים ניצחון.
                                    כי דווקא בכישלון הקשה, מתגלה כמה היעד עליון.
                                    כי דווקא בעכשיו הקטן, טבוע עוצמת המעשה, וממשיות הכישרון.
                                    אז מסתכל אני לאופק הרחוק מהחלון,
                                    ורואה שרק בהיום חי אני את החזון.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • אדמיליםא מנותק
                                      אדמיליםא מנותק
                                      אדמילים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2961

                                      שגם
                                      לקח לי זמן
                                      לומר לך
                                      שאם לא
                                      את אף
                                      אחד אחר לא
                                      יעשה את זה
                                      בשבילך
                                      אף אחד אחר
                                      לא
                                      הרבה זמן לקח
                                      לי פחדתי
                                      שגם אני
                                      אשמע

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      2
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #2962

                                        משוואת החיים-

                                        לנסות-
                                        זה לדעת שיש כישלון
                                        לנסות-
                                        זה לדעת שאפשר ליפול
                                        לנסות-
                                        זה לדעת שאין תמיד דרך חזרה
                                        לנסות-
                                        זה לדעת שיש קושי לעבר הפסגה
                                        לנסות-
                                        זה לדעת שאנשים גדולים
                                        עברו הרבה קשיים בחיים,
                                        כי רק מזה צומחים.

                                        לנסות-
                                        זה לפעמים ליפול,
                                        זה לפעמים להתמוטט
                                        אבל דווקא מזה- להתחזק
                                        לקום מהנפילה
                                        ולקום לניסוי חדש
                                        שגם בו שוב יכול לבוא הכישלון
                                        שוב אפשר למעוד וליפול
                                        אבל תמיד בלב לזכור
                                        שיש משוואה מתמטית לחיים-
                                        "שנפילה ועוד נפילה
                                        הם עוד צעד
                                        לעבר ההצלחה!

                                        (קחו את המשוואה החזקה הזו לחיים שלכם
                                        שכל ניסיון, נפילה ועליה- הם עוד צעד להצלחה!!!!)

                                        @הדרי

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🚶‍♂️
                                        3
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2963

                                          מרוב ......

                                          מרוב דכאון בתת מודע
                                          כבר נהייתי קצת פסיכי
                                          גם קצת משוגע
                                          חגיגה של הבלבול
                                          כנראה משהו בסוד הגלגול
                                          מרוב עצים כבר לא רואים ,,,,,,
                                          את היער
                                          ומה אני ????
                                          בסה"כ נער
                                          שוחה בזכרונות מהעבר
                                          טרוד מהעתיד
                                          וממה שצופן המחר
                                          כמה כבר הלב יכול להכיל ??
                                          נבראתי אדם שאכפת לו
                                          ולא סתם פיל
                                          אולי זה התקופה
                                          אולי ההתקפה
                                          בשמחת התורה
                                          שהוציאה את כל החמץ מהמגירה
                                          רק שלא אמות
                                          מרוב גלות
                                          לא נבראו רעמים .... אלא כדי
                                          לפשט .... העקמומיות שבלב
                                          מחכה ליום שיבוא
                                          שיגלידו כל השריטות
                                          שיקח איתו את כל הכאב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול