דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • HHKKKKH מנותק
    HHKKKKH מנותק
    HHKKKK
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
    #471
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

      לפעמים צריך:

      להרים ידיים
      להרגיש חוסר אונים
      מול האחד והיחיד
      מול אלוקים.

      לעזוב הכל,
      לזרוק אליו תמושכות
      להתרגש מהדרך שלך
      ולהמשיך, לא לחכות.

      לשמוח תמיד,
      להינות מהרגע
      לפנק קצת ת'צמך
      ולהשקיע ברוגע.

      להעריך ת'חיים
      -את אלו האמיתיים
      לשמור על עצמך
      גם בזמנים הקשוחים.


      אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

      ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
      #472

      @מוכשרת-על

      ובסוף אחרי הכול
      כשהתחלנו לגדול
      ולמדנו ללכת
      כשהצלחנו לעמוד
      בכוחות עצמנו
      בלי להעזר באיש
      ורק עליו סמכנו
      והצלחנו להאמין
      ולא רק בסיסמה
      אלא עם כל הלב והנשמה

      תמיד כשקשה ואין אויר לנשימה
      וסוחבים את החיים
      כמו אופניים בעליה
      ומוחים את הזיעה
      וכמעט מאבדים אחיזה
      והכול נראה כל כך אפור

      רק אז אני מאמין
      כי אין לי אבא אחר....מלבדו

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

        לפעמים צריך:

        להרים ידיים
        להרגיש חוסר אונים
        מול האחד והיחיד
        מול אלוקים.

        לעזוב הכל,
        לזרוק אליו תמושכות
        להתרגש מהדרך שלך
        ולהמשיך, לא לחכות.

        לשמוח תמיד,
        להינות מהרגע
        לפנק קצת ת'צמך
        ולהשקיע ברוגע.

        להעריך ת'חיים
        -את אלו האמיתיים
        לשמור על עצמך
        גם בזמנים הקשוחים.


        אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #473

        @מוכשרת-ע
        לפעמים גם צריך להתמקד בעשיה
        לא להתחשב בדעת הסביבה
        לא להביט ימינה שמאלה
        כי הבוס שלי מסתכל עלי מלמעלה
        והוא היחיד שקובע

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #474

          אני מרגישה בקרוסלה
          שחר רודף שחר
          ואף אתמול לא חוזר למחר.

          אני מרגישה בקרוסלה
          עליות וירידות
          ובאמצע-הרבה דמעות

          הקרוסלה מסתובבת
          יש ימים שהיא כמעט נעצרת
          ויש ימים שהיא ממש דוהרת
          ואותי היא מסחררת

          ובתוך הכאוס
          יש לי חבל ביטחון
          להחזיק חזק במעקה
          וכך לעמוד בניצחון

          רק תפילה אשא
          אוי קלי קלי
          תשמור עלי
          תמיד...

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • אינספריישןא מנותק
            אינספריישןא מנותק
            אינספריישן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
            #475
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
              #476

              שוב אני בחוץ,
              קיבלתי עונש.
              גם קצת לחוץ,
              מנסה את הפחד - לגרש.

              היום שוב אחרתי,
              אותי הרב הוציא.
              על הכללים עברתי,
              ונגמרו תירוצים להמציא.

              אולי עוד אמצע דרך,
              למצוא חן בעיני המורה.
              לבא בזמן ולא בערך,
              אולי, בכל זאת קורה........

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מיתרמ מנותק
                מיתרמ מנותק
                מיתר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #477

                בית א
                גדול עלי הניסיון הזה
                נראה שהיצר חתם עם מישו חוזה
                לפרק אותי לגמור עד הסוף
                ולפזר ת’חתיכות שלא אוכל לאסוף

                ואני נסחף ברוח כמו עלה
                כמו חומר ביד היצר
                ברצותו מוריד וברצותו אותי מעלה
                ברצותו מאריך וברצותו מקצר

                פזמון
                אבל בסוף היום מתחת לכל הקליפות
                אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
                ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
                שרוצה לעשות רצונך בלבב שלם

                בית ב
                כבר עייף מהקרב נמאס שוב לנסות
                כל היסודות שבניתי מול עיני קורסות
                אולי הוא מכונה זקן וכסיל אבל איך הוא מסתער
                כמו צעיר וחד עלי הוא גומר

                ואני כבר הלכתי עד הקצה
                רועה בשדות זרים רואה וחומד
                אבל למרות כל הבלבולים אני עדין רוצה
                ויודע שאתה בוחן כליות ולב, עומד

                פזמון
                ורואה איך
                בסוף היום מתחת לכל הקליפות
                אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
                ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
                שרוצה לעשות רצונך בלבב שלם

                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #478

                  אני ילדה של חורף
                  עם צעיף על העורף
                  רצה בין הטיפות
                  מקפצת בשלוליות
                  אז מה עם גדלתי
                  ולא מתאים לגילי
                  זה נכון
                  אבל מתרגשת מהמחזה
                  של חורף סוער כזה
                  זה נפלא ומהמם
                  לשבת ליד תנור מחמם
                  לאכול מרק
                  כמו בבית אבות....

                  אני ילדה של חורף
                  מביטה לשמיים
                  מייחלת לעוד מים
                  ואולי גם לשלג
                  למרות שאני לא בירושלים
                  או בחרמון
                  מברכת על כל הטוב

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #479

                    אני לא יודעת מה עושים
                    כשנתקעים
                    איך את הראש מרימים
                    כשנופלים

                    אני לא מכירה את המושג
                    של להפסיד כדי להצליח
                    לא מצליחה
                    אין אצלי ירידה

                    אם כבר נפלתי
                    קשה לי לקום
                    ואם כבר קמתי
                    קשה לי ליפול

                    איך בוכים-
                    ללא דמעות?
                    איך מחייכים
                    ובליבי אין שמחות?

                    והרגליים שלי כואבות
                    והראש מסוחרר
                    ואני לא יודעת מה יהיה היום
                    שלא לדבר על מחר

                    אבל יש משהו שבו אני אלופה
                    בלהציג וגם בלהיות הכי שקופה
                    ופשוט לדבר
                    עם אבא הטוב
                    כי ככה אני מרגישה אותו הכי קרוב!

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                      פוסט זה נמחק!

                      אפרתא מנותק
                      אפרתא מנותק
                      אפרת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #480
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #481

                        דור קדם המשיח

                        הדור שלנו, הוא דור כה מוזר
                        דור השפע אולי אפילו הבזאר
                        שפוט השופטים עושים הצעירים
                        לא מוכנים לסבול שום עיוותים

                        מעריכים התקרבות של אנשים רחוקים
                        מזלזלים במצוות של אנשים קרובים
                        מורדים במוסכמות, פורצים הסייגים
                        דוגלים בחופש, לא מקיימים הכללים

                        קצת חצופים, קצת מזלזלים,
                        את אחרים קצת פחות מעריכים
                        שופטים בחומרה אנשים נכבדים על טעויות
                        מחפשים להם עברות, אפילו בנרות

                        מתייחסים אל הפרט ולא אל הכלל
                        רואים העולם בצבעי שחור לבן
                        אך שלא תטעו, אותם אני אוהבת
                        כי אחרי הכל אליהם אני שייכת

                        דור כה נפלא של קדם המשיח
                        דור שלא מסכים לסבול טשטושים
                        דור שלא מקבל דבר שצבוע הוא מריח
                        דור שמחפש רק אמת ללא עיוותים

                        אמנם הוא קצת חוצפן, נכון,
                        אך זה בגלל ששונה הוא שלהם ההיגיון
                        הוא מרחם על חלשים, לא חומל על חזקים
                        רק בגלל שרוצה את כולם מושלמים

                        תרגום חלק מהשורות (למי שלא הבין):
                        -דור השפע אולי אפילו הבזאר-הכל אצלו מעורבב, אמת ושקר, שחור ולבן, צודק וטועה, עברות ומנהגים ועוד הרבה....
                        -שפוט השופטים עושים הצעירים-אומרים על אלו שמוכיחים אותם שהם בעצמם לא מושלמים ועוברים על אותם דברים בדיוק וכו'
                        -מעריכים התקרבות של אנשים רחוקים, מזלזלים במצוות של אנשים קרובים-בגלל שהם רוצים את כולם מושלמים הם כאילו מדרבנים אנשים שיותר קשה להם ומעריכים אותם (וזה מאד טוב) אבל אנשים שקל להם (או שהם כבר עבדו על עצמם) הם מצפים מהם ליותר ולא מעריכים אפילו דברים מאד קשים

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        18
                        • הללויהה מנותק
                          הללויהה מנותק
                          הללויה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                          #482

                          עולם נמלט

                          [בית 1]
                          קול גדול ולא יסף
                          הד קולו לא נאסף
                          לא נחלש ולא עומעם
                          מיום שבו נולד העם
                          הלבבות היו מרעידים
                          מבעבעים כל הורידים
                          קול גדול גורל נורא
                          לבריות מעלבום תורה
                          [פזמון]
                          הן
                          גבוה מגבוהים ירדתי תתקע"ד דורות
                          ובכל תהום נגעתי בתר"ך אורות
                          כל מחשבה שמעתי כל הד נקלש
                          כנות שבנאום דרמטי כל פרפור חלש
                          [בית 2]
                          המון עם תמיד נמלט
                          לאיזה צד? לא הוחלט
                          אין מנוס לבריחתו
                          בונה כל יום את מפלטו
                          וקול תורה בהם פועם
                          והיומיום בהם רועם
                          מציב חומות ומגדלים
                          כמו לגרוף את הגלים
                          [קדם פזמון]
                          תגידו לי מה, תכננתם כבר כמה?
                          ובכלל כבר ניסיתם, תגידו לי למה?
                          [פזמון]
                          גבוה מגבוהים ירדתי תתקע"ד דורות
                          ובכל תהום נגעתי בתר"ך אורות
                          כל מחשבה שמעתי כל הד נקלש
                          כנות שבנאום דרמטי כל פרפור חלש
                          [בית 3]
                          ילד קט נולד אתמול
                          וכבר שומע אותו הקול
                          קול גדול קול נורא
                          לבריות מעלבון תורה
                          האם מן העולם הזה
                          הקול הרעם והמחזה?
                          הלא תדע ילד קט
                          עולמך עולם נמלט

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #483

                            אני רוצה להיות עבד שלך
                            לא עבד של החברה
                            לקיים מצוותך בשמחה
                            לא משועבד לסביבה
                            אני רוצה לזרום לעשות
                            בלי מחשבות מעופפות
                            על מי יביט מתי יסתכל

                            מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • פודרה 0פ פודרה 0

                              אני רוצה להיות עבד שלך
                              לא עבד של החברה
                              לקיים מצוותך בשמחה
                              לא משועבד לסביבה
                              אני רוצה לזרום לעשות
                              בלי מחשבות מעופפות
                              על מי יביט מתי יסתכל

                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #484

                              @פודרה-0 דבר ראשון הכנות והמסר ממש יפים! התחברתי.
                              והבתים הקצרים פשוט דורשים המשך 😉


                              והלוואי וזה יהיה המצב לתמיד,
                              בכנות ובתום רק רצונך נמלא.
                              והלוואי לא ניפול ואתה גם תעיד,
                              שכוונתי לטובה- הרי ממך לא ייפלא...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #485

                                הלוואי
                                שכל רצונותיי אגשים
                                שאדע מהם חלומותיי ולא בדמיון אותם אשים
                                ואדע איך להגשים אותם.

                                הלוואי
                                שאבין מה טוב פחות או יותר
                                ואקיים את זה תמיד ולא אוותר
                                לטוב ולמוטב

                                הלוואי
                                שהחיים היו לי נראים
                                כמו שהם נראים לאחרים
                                טובים תמיד ומושלמים

                                הלוואי
                                שתמיד אבחר בחיים
                                שאצליח תמיד להפנים
                                שאני בסך הכל אחד האנשים.

                                והכי חשוב-
                                שאם לא ילך לי כמו שאני רוצה
                                אז כמו שהולך יהיה לי פצצה
                                ואהיה שמחה עם זה!

                                טוב להציץ
                                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #486

                                  אם רק תמיד הייתי יכולה
                                  לכבוש את העולם
                                  לא לפחד ממילים
                                  וממבטים
                                  בלי לחשוש ממה יגידו
                                  אזי הייתי כבר גדולה

                                  אם רק הייתי מעיזה
                                  ללכת לבד
                                  ללמוד עוד
                                  ממעשי אחרים
                                  ולנסות בלי לשנות
                                  ולהיות עצמאית
                                  אזי הייתי כבר יכולה

                                  אבל אנחנו תלויים
                                  לא רק במה שאנו רוצים
                                  יש לנו חובה וגם זכות
                                  לא לעשות כל מה שבא לנו
                                  יש לנו אחריות

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #487

                                    ריבונו של עולם
                                    אנא גלה לי את צפונות ליבי
                                    לא רוצה לשקר לא רוצה לברוח מעצמי
                                    כי רק לעשות רצונך חפצתי
                                    אנא גלה לי מה מניע אותי
                                    כדי שבאמת אוכל לשנות את דרכי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • מיתרמ מנותק
                                      מיתרמ מנותק
                                      מיתר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                      #488

                                      בית א
                                      כי כבר מאסתי ברע
                                      והבנתי שהכל הבל
                                      ושכל דרך מהירה
                                      מובילה בסוף לסבל
                                      אז התחלתי לחפש
                                      לעצמי אמת ברורה
                                      ואת הכל לאפס
                                      לפשוט וללבוש צורה

                                      אז איך פתאום
                                      אני את עצמי מוצא
                                      מתפתה מהחטא לטעום
                                      ושוב אותו רוצה

                                      פזמון
                                      ואיך דוקא שחשבתי
                                      שעכשיו הכל בטוח
                                      ועד שאליך שבתי
                                      מהמרחב הפתוח
                                      שוב פעם מתמודד
                                      עם אותם הניסיונות
                                      ואין מה שיעודד
                                      ויציל מנפילות

                                      בית ב
                                      כי כבר באתי עד אליך
                                      וכבר פתחת לי תדלת
                                      וטעמתי מדברך
                                      והפקתי גם תועלת
                                      וטעמתי מהטוב
                                      והרגשתי שזה זה
                                      והתחלתי כבר לכתוב
                                      ופשוט לסגור חוזה

                                      אז איך פתאום
                                      אני את עצמי מוצא
                                      כך באמצע היום
                                      שוב אל הרחוב יוצא

                                      פזמון
                                      ואיך דוקא שחשבתי
                                      שעכשיו הכל בטוח
                                      ועד שאליך שבתי
                                      מהמרחב הפתוח
                                      שוב פעם מתמודד
                                      עם אותם הניסיונות
                                      ואין מה שיעודד
                                      ויציל מנפילות

                                      אולי רק לדעת
                                      שאתה שם מסתכל עלי
                                      וכל הקשיים זה נסיונוות
                                      שאתה שלחת אלי
                                      ובסוף כשנגיע
                                      לחוף מבטחים
                                      נבין הכל
                                      ואת משמעות החיים

                                      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #489

                                        שיר שכתבתי על המשגיח שלי הרב אליהו פפופר זצ"ל
                                        "ר' אליהו"
                                        לרגל יום היארצייט הראשון למורינו המשגיח ר' אליהו פפויפר זצ"ל אמרי האעלה את רגשותיי וזיכרונותיי על הכתב למען לא ישכחו ממני לעולמים.

                                        בצידי הבית מדרש יושב ופניו מאירים
                                        רכון על הגמרא שקוע כל כולו בדפים
                                        אבל כשתלמיד יעבור ישאל שאלה
                                        יענה הוא בנחת ושמחה.

                                        גם כשלצעוק ולגעור מוכרחים
                                        לדאוג שאל הבית מדרש נכנסים
                                        בבית מדרש בפנים תמיד החיוך יהיה על הפנים
                                        כאילו לא היה כלום לפני מספר רגעים
                                        לא היה זה אלא כעס הפנים.

                                        לא נשכח את אהבתו אלינו התלמידים
                                        ממש כמו אב שדואג לילדים
                                        את הכבוד שרחש לנו תלמידו
                                        לכל בחור וזה לא היה תלוי בהצלחותיו
                                        לעולם נזכור הלואי ונלמד מדרכיו.
                                        ת.נ.צ.ב.ה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • הללויהה מנותק
                                          הללויהה מנותק
                                          הללויה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                          #490

                                          שחרר את ליבך שלך. - יתמלא פתאום שמחה. - תן לרקוד, תן לרעוד. - תן לעצמך עוד, עוד.
                                          דברים הופכים לבטוחים. - חפצים נהיים שמחים. - אפילו אם תברח, או תשכח. - תהנה כל כך.
                                          לא תדע אם ולמה. - לא חיית כך ימים ימימה. - וכשתחשוב, יותר טוב. - תבין שכך הם הרוב.
                                          עטים רצים על פני הדף. - והספרים שבמדף. - ברורים, מסודרים. - והם רק אומרים:
                                          שחרר את ליבך שלך. - יתמלא פתאום שמחה. - תן לרקוד, תן לרעוד. - תן לעצמך עוד, עוד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול