דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אינספריישןא מנותק
    אינספריישןא מנותק
    אינספריישן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #592
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
      #593
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלי הגברא מנותק
        אלי הגברא מנותק
        אלי הגבר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #594

        זריחה

        מרגיש נופל
        מחפש את הקרן שבוקעת
        בים האפל

        אבל זוכר טוב
        שבכל יום שמגיע
        לאחר שמחשיך הרחוב
        תזרח השמש ברקיע

        רוצה להתקרב אליך
        לקבל קצת כוח
        להסתופף בצילך
        להרגיש בטוח

        תן לי מעט אור
        בחושך, באפלה
        גרש את השחור
        והבא את הגאולה

        אחדות שווה הכל.
        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #595

          רוצה קצת שלווה
          ומרגוע לנשמה
          למה כל הזמן סוער
          והגלים גבוהים
          לא יכולה עליהם
          רוצה קצת שקט
          ומנוחה באמת
          בלי בעיות ומועקות
          בלי אזעקות וזעקות
          קצת לראות שמים
          ואת יופי הבריאה

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מיתרמ מנותק
            מיתרמ מנותק
            מיתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #596

            אולי הגיע הזמן
            לאסוף את עצמי
            לא לחכות לסימן
            שיראה לי מי
            כאן איתי
            לטובתי

            אולי הגיע הרגע
            להתחיל להשתנות
            להשתחרר מהפגע
            שעושה בי שמות
            שאוכל אותי
            ואת נשמתי

            אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
            שתיתן לי יד שלא אפול יותר
            וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
            ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #597

              זמן יקר
              השעון מתקתק
              לאן אתה מתרחק
              עוד מעט נגמר הזמן
              (ה)עולם כזה קטן

              יש לך מסלול
              חי על זמן שאול
              אז תפוס את עצמך
              תתחיל לרוץ ליעדך

              יש לך תפקיד בעולם
              לא סתם
              ליהות חזק בדרך
              להתנהג כמו בן של מלך

              תחזור לעצמך
              מלא את תפקידך
              עד הסוף
              לפני שהשעה תחלוף

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #598

                בעולם של טירוף
                ושכולם בשיגעון
                שכולם החליטו מי הנורמלי
                ולמה הם לא הרוב

                בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
                להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
                ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
                בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

                שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
                שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
                שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
                אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

                שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
                ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
                ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
                וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

                ומתי כבר יבוא משיח
                וירים לנו ת'מצב רוח
                והמצב הבלתי אפשרי יגמר
                ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

                הלוואי בקרוב...
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דודו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #599

                  השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                  לחיות כמו פעם

                  כשהייתי קטן היו דברים
                  לי לא היו כל כך ברורים
                  כמה למה איך מתי
                  היכן מדוע אימתי

                  מה הטעם לחיות כמו פעם
                  כשההווה כל כך נוצץ
                  למה אבא אבא למה
                  ביני לזה אתה חוצץ
                  מה הטעם לחיות כמו פעם
                  כשההווה כל כך נוצץ
                  למה אמא אמא למה
                  את זה אני עוד יפוצץ

                  מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                  גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                  בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                  כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                  מה הטעם לחיות כמו פעם
                  כשההווה כל כך נוצץ
                  למה אבא אבא למה
                  ביני לזה אתה חוצץ
                  מה הטעם לחיות כמו פעם
                  כשההווה כל כך נוצץ
                  למה אמא אמא למה
                  את זה אני עוד יפוצץ

                  יום אחד קרא לי סבא
                  תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                  יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                  את העתיד אתה תכתוב
                  אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                  מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                  כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                  אף שההווה כל כך נוצץ
                  ולא סתם אבא אבא לא סתם
                  בינך לזה הוא כה חוצץ
                  אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                  לבעוט בהווה שכה נוצץ
                  ארים עיניים רק למעלה
                  והעולם? שיתפוצץ!

                  ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #600

                    החיים הם כמו משחק
                    גדול ענק
                    אז תתפוס את עצמך בידים
                    תביט למציאות עיניים

                    גם אם הכדור נעלם
                    תלך לחפש אולי הוא שם
                    אל תשב ותחכה שיבוא
                    תתרומם תחפש אולי זה פה

                    קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                    אל תתעצל תהיה חרוץ
                    בסוף רק אתה תנצח
                    אז בא נראה אותך משימות צולח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #601

                      לאי בודד
                      שוב נודד
                      שם אחיה לבטח
                      רק בלי מתח
                      בלי אנשים
                      רחוק ממבטים
                      בלי שאלות
                      בלי תהיות
                      על אי בודד
                      עד שאתמודד
                      ואוכל לשוב
                      לארץ החיים
                      להמשיך הלאה

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #602

                        מה עושים כשהרגליים עייפות
                        והלב כבר לא בטוח
                        איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
                        כשהכל כל כך שטוח
                        לא מבטיח
                        רותח

                        מה הסיפור?
                        על מה היגון?
                        אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
                        תכבוש לעצמך האגו
                        תגיע לפסגה

                        בן אדם
                        מה לך נרדם
                        האור והחושך מעורבבים
                        אין חיים הכל ניסים

                        מה לך כי נפלת
                        אל תתיאש הנה כבר קמת
                        7 פעמים צדיק נפל
                        אבל העיקר שהוא הצליח
                        לקום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • sara 1S מנותק
                          sara 1S מנותק
                          sara 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                          #603

                          אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
                          והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

                          לויה ,אנשים,בכיות

                          אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

                          שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

                          תפוח טרי שנקטף טרם עת

                          הלך לו בכדי לתת-

                          לתת משלו – עבור חטאינו

                          לתת משלו- להתפלל בעבורנו

                          לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

                          ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

                          נשארנו-כדי למלאות את החלל

                          נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

                          חיים ניתנים למי שדורש

                          ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

                          ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

                          ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

                          נבקש ונתחנן לבנית הבית

                          שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

                          שנפגש כולם בביהמק

                          וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

                          ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

                          "במותה נתנה לנו את החיים".....

                          החיים הם כמו מבחן קשה,
                          הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                          ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #604

                            אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                            כואב לי
                            אני לא מצליח לישון
                            זה עומד לי
                            כמו עצם תקועה בגרון
                            בא לי לבכות
                            אני פשוט משחרר
                            עוד כמה מכות
                            במה אני אחר
                            למה זה קורה
                            ולמה דווקא לי
                            שוב פעם פורה
                            שק הדמעות שאצלי
                            ואני לא מבין למה
                            ורק לאלוקים תשובות
                            איך זה קרה וגם מה
                            וכולם מרחמים בתגובות
                            אני לא אוהב נחמה
                            אני אוהב את מה שהיה
                            לא רוצה עוד מילה וגחמה
                            רוצה לחזור בלי אשליה
                            אבל אי אפשר לבינתיים
                            אפשר רק לחכות
                            אולי זה יבוא עוד שנתיים
                            ואולי רק אז אפסיק לבכות
                            זה לא כאב פיזי
                            זה כאב שבפנים שומם
                            לא משו לקחת באיזי
                            זה הלב שלי שמדמם
                            ופלסטר לא ממש יעזור
                            וגם לא כדור משכח
                            זה כאב בלי תרופה ומזור
                            ועם המציאות לא מתווכח
                            אני מבין שעכשיו זה מקל
                            אבל מקל לא מקל זה חזק
                            מרגיש את עצמי כמו אבל
                            מנסה לאחוז באבק
                            ודיי כבר חלאס מילים
                            נמאס לכתוב רגש רע
                            מחפש משו טוב בחיים
                            מחפש משו חוץ מצרה
                            זה מתיש וגורר בי כוחות
                            גורר ת'לב גורר ת'מח
                            מנסה להפסיק ת'אכזבות
                            מנסה מחדש הכל לשכוח

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #605

                              לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                              למה נשים נקטפות כך פתאום
                              למה ילדים הופכים ליתומים היום
                              למה הורים קוברים את ילדיהם
                              זה לא טבע העולם
                              מה ה' רוצה מאיתנו
                              אישה צדיקה
                              מתנדבת מסורה
                              נאמנת לחיים
                              כי היא מחוברת לעזר
                              נותנת את הלב
                              מעניקה משלה
                              אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                              החליטה שעשתה די
                              אנחנו לא מבינים חשבונות
                              אנחנו ילדים תמימים
                              משפשפים עיניים
                              למה כל זאת קרה לנו
                              אבל ה' יודע
                              והוא לא חייב לנו תשובה
                              אבל צרכים להתחזק
                              ללכת בדרכה
                              לעזור לאחר
                              להתנדב ולתרום
                              וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • נשרנ מנותק
                                נשרנ מנותק
                                נשר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #606

                                קום
                                איך עובר היום
                                ממש כמו בחלום
                                הכל במהירות
                                תביט למציאות

                                ואיך הכל חולף
                                את הזמן שורף
                                עת להתקדם
                                בסוף על הכל נשלם

                                אז עכשיו תקום
                                אל תטבע בים של כלום
                                למה אתה מחכה
                                עכשיו תשתנה...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                  #607
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                    #608

                                    בלי שום סיבה באמצע החיים
                                    בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                                    נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                                    אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                                    נמאס לי מהגלות הנמשכת
                                    רוצה לראות אותה נעלמת
                                    רוצה לראות את המשיח
                                    רוצה את הקטורת להריח

                                    תגידו, אני מוזרה?
                                    למה אני חושבת עליו כל החיים?
                                    אולי כי אני יהודיה גאה
                                    ואת החורבן נוצרת לעולמים

                                    בואו הצטרפו כל היהודים
                                    בואו נתקרב לאבא במרומים
                                    בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                                    אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                                    יש שני סוגי מוזיקה-
                                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                      #609

                                      יושב ומנגן
                                      מיתרים מכוון
                                      תווים כותב
                                      על ההמשך חושב

                                      פתאום קצת התפשל
                                      אותי זה מכשל
                                      אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                                      עד שמנגינה מושלמת תישמע

                                      ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                                      פורטים על נימי נפשי
                                      בסוף הכל יסתדר ויגמר
                                      נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                                      נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • נשרנ נשר

                                        יושב ומנגן
                                        מיתרים מכוון
                                        תווים כותב
                                        על ההמשך חושב

                                        פתאום קצת התפשל
                                        אותי זה מכשל
                                        אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                                        עד שמנגינה מושלמת תישמע

                                        ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                                        פורטים על נימי נפשי
                                        בסוף הכל יסתדר ויגמר
                                        נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                                        נשרנ מנותק
                                        נשרנ מנותק
                                        נשר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #610
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                          #611

                                          החיים שלי הם כמו סיפור
                                          כל בחירה היא כמו הימור
                                          אולי זה לא נראה
                                          שמה שאני עושה משפיע נורא
                                          על העתיד

                                          ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                                          זה העתיד של מי שיצא ממני
                                          במעשיי אני בעצם מחליטה
                                          את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                                          שלהם תמיד

                                          וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                                          במקום להילחם פשוט לברוח
                                          אז אני לעצמי מזכירה
                                          שאני גוזרת עליהם גזירה
                                          וזה מחייב

                                          כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                                          אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                                          שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                                          ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                                          לא אתעכב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול