דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נשרנ מנותק
    נשרנ מנותק
    נשר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #623

    כל היום רק בא לי
    בא תהיה ראלי
    כל הזמן נראה לי
    רק חושב שרע לי

    כל הזמן הוא רוצה
    אף פעם לא שווה
    מה שלא תעשה
    המציאות לא תשתנה

    סיפוק שלא נגמר
    לא חושב על המחר
    רוצה כל היום
    חי בתוך חלום

    תבין הכל חולף
    זמן יקר אתה שורף
    אז עכשיו תעצור
    לפני שתיפול לבור

    תאווה זה בלי סוף
    בסוף הכל יחלוף
    עת לעצור
    זמן לחזור

    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
    בקש להתמודד עם הקשיים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #624

      בס"ד
      "קריעת ים סוף"
      יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
      מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
      מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
      מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

      התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
      מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
      רוקד בשמחה נותן את הנשמה
      יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

      כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
      אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
      תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
      מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • HHKKKKH מנותק
        HHKKKKH מנותק
        HHKKKK
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
        #625

        בס''ד
        ''אבא''
        בית 1:
        יש ימים שמחים
        ויש ימים עצובים
        ויש ימים שמתפזרים

        פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
        יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
        תמיד שומר שם למעלה-אבא,
        שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

        בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
        כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
        לא מבין מה רוצים ממני,

        פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
        יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #626

          התקדמות
          ונפילה
          צעד קדימה
          ופתע כניעה
          תגידי לא נמאס לך
          להיות כ"כ...
          נעולה???

          צעד קדימה
          נסיגה
          שתי צעדים אחורה
          למיטה
          אין מצב
          עד שלבן
          פתאום מגיע השטן

          ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
          כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
          ודי כבר נמאס
          איך הזמן טס
          זה לא נתפס לי בשכל
          שאני עדיין תקועה בזבל

          ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
          ואני ממנו עסוקה בלברוח
          רוצה להתקרב אך עושה הפוך
          די!!!
          נמאס לי כבר מהזיוף!
          רוצה הכל-חשוף!!!

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • HHKKKKH מנותק
            HHKKKKH מנותק
            HHKKKK
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #627
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • HHKKKKH HHKKKK

              בס''ד
              ''אבא''
              בית 1:
              יש ימים שמחים
              ויש ימים עצובים
              ויש ימים שמתפזרים

              פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
              יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
              תמיד שומר שם למעלה-אבא,
              שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

              בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
              כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
              לא מבין מה רוצים ממני,

              פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
              יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #628

              @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • HHKKKKH מנותק
                HHKKKKH מנותק
                HHKKKK
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                #629

                @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                בס''ד
                

                ''לראות טוב''
                יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                ובבוא היום תמצאנו
                באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                אשאר קר-מה יוסיף?

                תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                גדול הוא מי שדואג לקטן
                עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אסתר. ה.א מנותק
                  אסתר. ה.א מנותק
                  אסתר. ה.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                  #630

                  את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                  הלילה מתגשם לו
                  החלום שכה חיכית לו
                  ברכה כעת יורדת
                  כשלחופה את נכנסת
                  ואין הזדמנות יותר טובה
                  לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                  בנגינת חופה
                  את צועדת להתחלה חדשה
                  זה יומך הגדול
                  למולך יתגמד הכל
                  בואי כלה , בואי כלה
                  תוך אמוני עם סגולה

                  היום הזה החליט בורא עולם
                  להשלים חצויות לבנין עדי עד
                  מלאכים אותך מברכים
                  השמים בשבילך פתוחים
                  כי זה היום וזה העת
                  רק שלך

                  מהשבר- גדלים
                  מהקושי- מתבגרים
                  עוד תראה : מעז יצא מתוק

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #631

                    איך כולם מצליחים
                    ורק אני גרוע
                    וכולם מתקדמים
                    ורק אני תקוע

                    אף פעם לא מצליח
                    מושכים אותי מתחת לשטיח
                    נופל, בקושי קם
                    לא מתקדם אף פעם

                    אולי יש תקווה
                    נתחיל מהתחלה
                    חזק, לא מתיאש
                    הצלחה רק מבקש

                    הכל מתחיל לרוץ
                    נהיה תלמיד חרוץ
                    ההצלחה מתחילה לצוץ
                    והכשלונות יצאו לבחוץ

                    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                    בקש להתמודד עם הקשיים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                      #632

                      זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                      עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                      את הגאולה לנו הקריב
                      לא כמו גלעד קריב
                      כן צריך משיח
                      כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                      ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                      לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                      אז בא נקום
                      כן!! לא נתבייש לקום
                      כי המשיח כבר כאן
                      מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                      עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                      ראש השנה:
                      כולם מתכוננים ליום הקובע
                      ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                      כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                      וכעבור היום כולם נרגעים
                      סוכות
                      מחכים לה תמיד לבנות
                      את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                      כשזה בנוי מתכוננים
                      וכשזה לא מצפים
                      חנוכה!
                      מי לא אוהב את חג
                      החנוכה המיוחד
                      שבו מדליקים מנורות
                      אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                      אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                      ט'ו בשבט
                      זה זמן חג האילנות
                      אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                      אוכלים פירות מתוקים
                      ומקווים של יהיו חמוצים!
                      פורים
                      היום פורים יום גדול ליהודים
                      הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                      ואנחנו טיפה מתעצבנים
                      על טיפול בשיניים
                      פסח!
                      מנקים כול חריץ
                      מקווים של יחמץ
                      אוכלים את המצות
                      ומקווים ששנה הבאה
                      בירושלים הבנויה
                      ל'ג בעומר
                      אוספים קרשים
                      מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                      את כל הסובבים
                      מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                      יותר מכל שנה במירון
                      וידליקו גם בחברון
                      שבועות
                      מחכים לו הילדים בעיקר
                      כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                      ערים כל הלילה ולומדים
                      רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                      ולהרבות בלימוד כפליים
                      לאכול חלבי זכר לנס
                      כן זה כולל גם כפה נס!


                      קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                      מוח שליט על הלב

                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #633

                        שוב עבר לו יום
                        בסימן גדול של הצלחה
                        גם אם בת'כלס
                        הייתי היום קצת חמומה...

                        שוב הגיע לילה
                        וצריך לישון
                        בעיניים שלי כבר
                        בקושי רואים את האישון...

                        מחר יש יום חדש
                        ואני תקווה ממש
                        שד' לי יעזור
                        ויהיה לי-יום של אור!!!

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • HHKKKKH מנותק
                          HHKKKKH מנותק
                          HHKKKK
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #634

                          בס''ד
                          מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                          כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                          תפסיק לחשוב יותר מדאי
                          קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                          אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                          יהודי אתה מה לך שם
                          גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                          חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                          חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                          שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                          שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                          להתקדש בתוכה,

                          שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                          אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                          גם עכשיו בשעת מלחמה
                          זה האות משמים כי הגיע הזמן
                          משיח צדקנו ממתין רק לך
                          רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                          אני לא ירושלמי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #635

                            לך ישר
                            אל תתבלבל
                            גם אם החושך על האור גובר
                            ורק פנס אחד נשאר

                            גם אם קר
                            והיאוש עליך סגר
                            וגם אם אותך זה שבר
                            ונראה שהכל עצר

                            רוץ קדימה
                            בלי פחד
                            כנס פנימה
                            תמשיך ותצעד

                            בלי ספקות
                            תמשיך לכתוב
                            בלי דאגות
                            בסוף יהיה טוב

                            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                            בקש להתמודד עם הקשיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                              #636

                              מצווה גדולה להיות בשמחה
                              ובמיוחד ביום בו חלה המהפכה
                              ונהפוכו אשר ישלטו היהודים
                              עשו לנו את חג הפורים

                              נכון שאפילו ראש החודש עוד לא היה
                              אבל אני מרגישה כבר ת'אווירה
                              לא רק בגלל אוזני המן והנפצים
                              אלא בעיקר בגלל השירים השמחים

                              איזה כיף שמגיע אדר בית
                              החודש שהוא מעל הטבע
                              מי עכשיו לא מתלהט?
                              מי עוד לא מרגיש ת'רגע?

                              איזה כיף חג הפורים!
                              שמחה וששון ליהודים!
                              איזה כיף הבה נרעישה
                              את כל הצרות נעיפה

                              בואו נתקרב אל החג השמח
                              לא רק בזמן אלא גם במהות
                              שלא יעוף כחלום בורח
                              נגרש ממנוּׁ ת'עצבות!!!

                              הכוונה שלא נחכה שפורים יבוא ואז נהיה בשמחה אלא בואו נהיה שמחים ואז יגיע חג הפורים!

                              יש שני סוגי מוזיקה-
                              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                #637

                                My angel
                                Who guards me
                                In my own way
                                Is above me
                                My angel
                                who accompanies me
                                In my beatings
                                Stroking me
                                My angel
                                found here
                                Wraps my heart
                                And says where
                                My angel
                                Which makes me
                                smile In my difficulties
                                And removes depression
                                My angel
                                so pure
                                Is inside me Fills
                                with pure light
                                The angel
                                guarding me from above.

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #638

                                  מבט קטן-
                                  שורף לי עמוק בלב
                                  ואף אחד לא מבין את
                                  גודל הכאב .
                                  את מה שאני עוברת.
                                  את מה שאני חווה .
                                  איך שאני נופלת ובוכה ..

                                  --

                                  נושאת תפילה לאבא
                                  האוהב, שתמיד מקשיב,
                                  היחיד שעוזר בכל מצב
                                  ב- א- מ- ת!
                                  תמיד איתי קרוב ,
                                  אפילו כשאני רחוקה,
                                  ושוכחת..
                                  תמיד עמוק בתוך תוכי...
                                  יודעת שיש לי
                                  מישהו שאליו אני יכולה
                                  לפנות.
                                  להרים אליו מבט קטן
                                  למעלה, לצעוק תפילה
                                  אמיתית מהלב
                                  והוא כבר את הכל מסדר

                                  תודה לאבא שבשמים 🤩

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #639

                                    השיר הזה נכתב אתמול בלילה בהשראת שיחה שהייתה לי עם מישו.

                                    מדברים
                                    נמצא רחוק אבל קרוב
                                    שוב, דרך ארוכה
                                    שורדים.
                                    מצב כואב שבא לכתוב,
                                    שוב מלטף את המכה

                                    וגם עם דמעות
                                    נשאר ואומר בחיוך
                                    אנלא לבד אבא איתי.
                                    ועם כל הצלקות
                                    יודע שלא צריך תיווך
                                    לאבא, הוא כאן איתי.

                                    געגועים
                                    מהלב ולא מהבהמיות
                                    אוכל לנשמה.
                                    מצבים
                                    ששורד אותם זה זכות.
                                    שקט ודממה

                                    וגם עם דמעות...

                                    אבא איתי ויתן לי
                                    מה שארצה מה שבאלי.
                                    חשבתי שזה לא נורמלי
                                    לקבל מה שרציתי אצלי.
                                    ואם אבקש לשנות,
                                    אבא יתן לי לזכות
                                    איך שארצה שוב לחיות
                                    בלי עכשיו להשתנות,
                                    כי הוא אבא אוהב,
                                    גם בשמחה גם בכאב.
                                    הוא בוחן כליות ולב
                                    לא יתן לעיני להתרטב.
                                    וכל מה שצריך זה לבקש,
                                    לא אמר לך צריך לקפוץ לאש.
                                    אז רק תתפלל ואל תהיה טיפש
                                    תחשוב זה סוכריה לילד בגיל שש.

                                    וגם עם דמעות...

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #640

                                      שיר זה נכתב לע"נ דודתי רחל בת ר' משה ז"ל
                                      " רחל על בניה מבכה"
                                      בעתות צרה ובעתות שמחה
                                      חיוך רחב על פניה נמצא
                                      נושאת את כולנו על ליבה
                                      מתענינת מתפללת להצלחה

                                      מהי אמונה את כולנו לימדה
                                      צהלתה על פניה אבלה בליבה
                                      סבלה בדומיה קיבלה באהבה
                                      תלונה לא נשמעה
                                      רק הודיה ודיבורים של אמונה

                                      מי יתן ומדרכה נלמד
                                      חיוך על פנינו ישכון לעד
                                      וגם אםקשה נתמודד בגבורה
                                      בצרור החיים תהי נשמתה צרורה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #641

                                        היום יש לבן דוד שלי ברית וכתבתי בהשראתו:

                                        בוקר חדש עולם מאיר
                                        יש בלב סחרור מהיר
                                        היום בגיל ברית נהיה
                                        הקטנטן חמוד נורא

                                        יש שמחה וריקודים
                                        סוף כל סוף שמונה ימים
                                        איך יקראו כולם שואלים
                                        זה סוד ההורים לא מגלים

                                        ואז שהקטן גדול יהיה
                                        נרים לכבודו איזה משתה
                                        והוא ישאל מה השמחה
                                        "מה השאלה הצטרפת למשפחה!"

                                        טוב להציץ
                                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #642

                                          יום שישי
                                          את הבית מנקים
                                          מבשלים ואופים
                                          מסדרים ושוטפים
                                          כל הבית בתזוזה
                                          אולי אני הוזה
                                          כך נדמה לי
                                          הכנות אחרונות
                                          לקראת המלכה
                                          בואי כלה
                                          שבת מלכתה
                                          הילדים לבושים
                                          כמו נסיכים
                                          מסבון מריחים
                                          איזה יופי
                                          איזה אורה
                                          הכול נקי ומסודר
                                          בתקווה שעד הבוקר
                                          ככה ישאר

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול