דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אסתר. ה.א מנותק
    אסתר. ה.א מנותק
    אסתר. ה.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #795

    ריח הגאולה

    ריח הגאולה באוויר
    אין אחד שלא מרגיש
    המשיח קרוב לעיר
    ונבואות הקדושים
    שלפני מאות שנים
    כעת מתממשות ובאות...

    כל אחד יקח חלק
    את הגאולה לקרב
    זה בתפילה, השני במעשים
    וקול שופר ישמע ממרומים

    רק באחדות
    בלי תחרות
    יבוא גואל ברחמים
    רק בשמחה
    יותר אחוה
    ישלח גואל ממרומים

    ואז---
    לא יהיה עוד שנאה וקרבות
    בא השקט והשלווה לו קיווינו
    אלפיים שנות דור עברנו
    על כל המכשולים בגבורה עמדנו
    וכעת---
    נשאר רק לחכות
    ובאהבה להרבות
    ...

    מהשבר- גדלים
    מהקושי- מתבגרים
    עוד תראה : מעז יצא מתוק

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • תמר החיה בסרטת מנותק
      תמר החיה בסרטת מנותק
      תמר החיה בסרט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #796

      לגולשי מקצב היקרים
      רציתי לאמר לכם מספר מילים
      אפילו שאמרום האמנים
      אבל עכשיו זה בלי אינטרסים
      של שירים

      לא חידוש שפסח מתקרב
      אז אני מאחלת מכל הלב
      שהחג יהיה כשר וגם שמח
      לא משנה אם אתה אורח או מארח
      או לבד

      שחמץ אצלכם בלב ד' לא ימצא
      שלא תשבר לכם אפילו לא מצה
      והעיקר עיקרים שכשהסדר נהיה
      ניפגש כולנו בירושלים הבנויה
      עם המשיח

      מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #797

        לא שלי

        מי זה ידע
        כזו מין חידה
        מי יעוץ לי עצה
        של עולם מבולבל
        של רֶשע שגדל
        של אויב שנמצא

        של אנשי מעלה
        המציאות מגלה
        מסכנים אומללים
        אין דיצה
        רק דעי וזכרי
        כי כל מה שתראי
        לעולם הנך רק
        מצידה,
        התמונה היא גדולה
        ומתוך כל כולה
        ראית רק בקושי
        פיסה...

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #798

          הוא מבעבע כולו, רוחש ולוחש
          האש תחתיו שולחת לשונות, בוערת.
          הלחץ מתגבר, האיום כמעט מתרחש
          עוד רגע יגלוש. השליטה כבר משתחררת---

          מנסה בכל כוחי את הבלתי נמנע לעצור,
          בכל הכח עומדת, מחזיקה חזק. שומרת.
          מהדקת מכסה, מנסה חומה או סכר ליצור
          אך הוא מסרב להתחשב, לא מראה צמרמורת.

          כמה כבר ניסיתי לטפל, לעצור ואולי לשלוט
          על הכעס הזה, שבוער בתוכי בלי הגיון ומטרה.
          לא יכול להיות שעדיין לא אצליח אותו לשחוט
          וגם עם כל ההתגברות – לא אעצור את הבעירה.

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
            #799

            לא שלי

            קִימַת תִמָהון
            חושֶך ילֵל ישִימון
            וְהַלְמות. זֵעָה קָרָה.

            יְקִיצָה בָאָה הלום
            והנה אך חלום,
            מטלטלת הכרה.

            באחת.
            אין אנחה
            אך נאקת רווחה
            ורוגע פושט כמו יין

            ואנו שם, בעיצומו של בלהות,
            ותלאות, ודמעות
            וגלות, עדיין. עדיין.

            עוד קָט וְנָקִיץ פתאום
            והר של זַיִת יֵהום
            ונעלה.

            עִם אֵם עִם אָב
            לְבֵית תכלת וזהב
            אז, שחוק נמלא.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #800

              דקה לפני חג הגאולה כתבתי שיר להשם שהוא אבא אוהב שיגאל אותנו כל אחד מהדברים שהוא צריך ובעזרת השם גם בגאולה השלמה בקרוב אמן.

              אוהב אותך, אוהב!!!

              לב סוער בתוך כוס מים
              מחלחל אל עצמי
              מנגן לי עוד שיר בנתיים
              לחשוב אין על מי

              כייס זרוק ברחוב
              עוד חיוך מעובר אורח
              אבל אני לא מצליח לחשוב
              איך אצליח לשמוח

              שומע שיר על חיים טובים
              על קרבה לאלוקים
              רואה צייר שמצייר ת'נוף
              ואנשים מסתכלים

              ואני לא מתקרב להיות
              פשוט אדם
              שוב קורא לאלוקים
              שברא את כולם

              אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
              גם כשאני רחוק אתה אוהב
              ולא משנה מה אומר אתה יודע
              שאני אוהב אותך, אוהב.
              אבא תן לי עצה איך לשמוח
              אבא תעזור לי להתקרב
              להרגיש אותך כמו פעם
              כי אני אוהב אותך, אוהב.

              מחשבות רצות כמו בתחרות
              אבל רק אחת מנצחת
              זאת שצועקת כשכולם ישנים
              את הדממה מפלחת

              שעות אחרי שקמתי
              עדיין במיטה
              מדמיין את החיים
              בונה אותם

              בקול דממה קורא אליך
              ואתה שומע
              לא אפסיק להתפלל אליך
              בלב דומע

              לא צריך ת'שטויות
              לא צריך בקשות
              רק רוצה להתקרב
              להיות איתך

              אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
              תציל אותי מצרה
              גם אם נפלתי קמתי אל ידייך
              אני אוהב אותך אוהב

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #801

                רקע לשיר: בשעה טובה ומוצלחת נולדה לי אחיינית עם תסמונת דאון נחשפתי למכתב תנחומים שאחותי קיבלה
                והנה התגובה שלי בשמה.

                אל תרחמו אל תעודדו אל תנחמו
                תתפללו תשאלו ואם צריך תעזרו.
                אל תחשבו שאני מסכנה
                כי כך השם רצה
                בטוח זה לטובה
                נכון זה אתגר אני מסכימה
                אולי גם קצת קושי בהתחלה
                אבל נתמודד בהצלחה
                לא נותר נדלג כל מהמורה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                  #802

                  דיי נמאס לי
                  נמאס מהריבים
                  נמאס ממחלוקות מעצבים
                  רוצה רק לברוח לחיות את החיים
                  לא רוצה להשאר
                  רוצה חיים טובים יותר
                  רוצה לראות למה אתם קוראים אושר
                  ואני לא מבין מתי הוא יבוא
                  רק מאמין למה שאמרתם
                  מתרחק מתרחק בגלל שאכזבתם
                  צועקים כועסים לא מכירים טובה
                  אתם קרובים אליי ואף פעם לא שמעתי תודה
                  כן זה כואב לי ואתם לא יודעים
                  אני מבואס ומחייך מחפש לי אחרים
                  למה אני לא יכול להיות בסדר בשבילכם
                  למה אני לא יכול לספק
                  עם כל מה שעשיתי תמיד אני זה ש׳דופק׳
                  כן למה רק תענו לי למה
                  למה אני למה אני למה אני
                  וזה תמיד אני ולא אף אחד אחר
                  ואני שותק לא בועט שלא יכאב למישהו אחר
                  אבל זה כואב והכאב כבר מסחרר
                  זהירות יש לי לב והוא עלול להשבר
                  יש לי רגשות לא רק לכם
                  וכמוני כמוכם גם אני יכול לבכות.
                  גם אני יכול מבפנים לדממם
                  רק תנסו מתוך השקט לשמוע את הצרחות
                  אולי בסוף תראו שהמקלחת שלי היא דמעות.

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #803

                    עוד מעט ספירת העומר
                    אסור לשמוע שירים
                    אולי נעשה לזה ספירת הגומר
                    נפצח בשירה וריקודים

                    רק ווקאלי וגם לא זה למחמירים
                    עד ל"ג בעומר או עד סוף חמישים
                    המונים נפטרו במגיפה זה לא צחוק
                    עוד לא ראו איך מעז יצא מתוק

                    אז לכן נקווה כולם ונייחל
                    לראות במהרה בבוא הגואל
                    לא נדע עוד צער מגיפה ומלחמה
                    לא נצטרך לקבל נחמה

                    מוזיקה נשמע בלי סוף עד שנמאס
                    נחגוג כל היום בלי להרגיש שנהרס
                    נשמע באוזניים את שירת הלוויים
                    ונהיה כולנו בעולם הכי מאושרים!!!

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                      #804

                      פעם פעם, לפני ממש הרבה שנים (😉) עלה פה בפורום איזה אתגר, בו היה צריך לכתוב שיר שיכלול את המשפט:
                      כמו מים שקופים זה מסתדר תלחם, תוותר !!
                      באותו זמן לא הייתי פעילה בפורום, וראיתי את האתגר באקראיות לפני בערך חודש.
                      עכשיו, לא ברור לי מה עבר עלי:) ופשוט עלה לי המשפט בראש, ואיכשהו גם שיר....
                      אז שם, נראה לי לא כ"כ לעניין להעלות, עבר זמנו 😜 והוא מתאים גם לפה...
                      אז, אחרי כל ההקדמות.... מקווה שתאהבו...
                      הנה:

                      לפעמים אני מרגיש כמו האי בקצה העולם
                      אותו אחד חסר שם וזיהוי. ללא שימוש ותוחלת.
                      זה שאותו מתארים להם ספרי הילדים כולם
                      על השממה שבו, על הריקנות המתנחלת.

                      לפעמים מרגיש דווקא כמו מי הים העוטפים.
                      אותם המקיפים את האדמה שתקעה יתד
                      רובצים בדממה סביב. סתם מים. שקופים.
                      לא שייכים, לא חשובים. גם בזמני שפל.

                      לפעמים מרגיש כמו גלגל ים מזמין, נפוח.
                      שנעזב, והושלך. נשאר ללא יחס, ורוחצים.
                      נסחף לו עמוק אל המרחב הגדול, הפתוח.
                      צבעוני, מסוגל. ובעצם חסר צבע, וקופצים.

                      אבל לפעמים לא יכול יותר, משהו בי צורח.
                      נאחז בענפים הצומחים סביב, תופס משוט,
                      מנסה לבעוט, להתמרד. להלחם גם בלי כוח.
                      לא מוותר, איני שקוף, גם לי יש יכולות.

                      מנסה להתנחם, יודע שבסוף זה יסתדר
                      יודע שהכל תלוי בי, מבין שאוכל לשנות.
                      רק עוד טיפה של ביטחון, בעצמי ובאחר
                      ואצליח להעביר הילוך, לגבוה, להיראות.

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                        #805

                        ילדים מיוחדים נשמות טהורות
                        ועשרות מתנדבים בחורי ישיבות
                        מגעים לשמוח וגם לשמח
                        רוקדים במרץ עד כלות הכוח.

                        רוקדים אתו על הידיים
                        מרימים אותו על הכתפיים
                        העיקר שהחיוכים ייזלו כמים
                        השמחה פה פורצת גבולות
                        כולם פה מחייכים היא חודרת לבבות

                        לראות את הזמרים שבמסירות מופעים
                        לראות אותם שמחים
                        כשהצליחו להעלות חיוכים
                        להביא שמחה ואושר לילדים מיוחדים

                        לא יודע מה אתכם אבל אותי זה ריגש
                        אשריכם בלב אחד
                        אשריכם מתנדבים מסורים
                        תודה לכם זמרים גדולים עם לב עוד יותר גדול

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #806

                          שוכחים לאוהב,
                          מאבדים תטעם הטוב.
                          שוכחים לשמוח ,
                          להרים עם כל הכוח.
                          שוכחים שמניסיונות,
                          אפשר גם לצמוח.
                          שוכחים להתעניין,
                          לגעת לכל אח בלב.
                          שוכחים להביט למעלה,
                          לצעוק תפילה אמיתית
                          לאבא.
                          שוכחים להודות,
                           כן, גם על הנפילות.

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #807

                            יום עולה יום יורדת,
                            מרגישה בסרט
                            כבר מזמן...

                            יום מצליחה יום נפסלת,
                            בשירים מעלעלת
                            כמו יומן..

                            יומן על חיים,
                            הכתוב ביצירות.
                            יומן על מעשים,
                            ניסיונות ומחשבות.

                            כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
                            ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
                            והכי - לא לשכוח להעריך,
                            את כל מה שיהיה צריך...!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                              #808

                              תקשיבו הפורום הזה פורח
                              העיצוב-ממש זורח
                              והפירגון... ממש בורח!

                              אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
                              כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
                              מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
                              אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

                              לא ראיתי כזה פורום מושלם
                              מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
                              תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
                              שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

                              וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
                              @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
                              בבקשה!!!

                              יש שני סוגי מוזיקה-
                              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                #809

                                קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
                                לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
                                לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
                                לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
                                לא באתי לעולם לרצות פה חברים
                                לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
                                באתי לעבוד קשה אני רוצה
                                לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
                                נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                                עד נשמתי האחרונה אתן לך
                                לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
                                בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
                                לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
                                אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
                                באתי לעבוד את השם בשמחה
                                לקים מצוה עוד מצוה אחת
                                נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                                עד נשמתי האחרונה אתן לך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #810

                                  תמיד אני צחקתי
                                  על הזמרים
                                  שמוציאים שירים
                                  כאלה מוזרים

                                  על הגלים שבים
                                  על לילה שנדם
                                  על שמש שזורחת
                                  על חיים בלי נחת

                                  למה אין משמעות
                                  כל כך הרבה רדידות
                                  ואין בשיר רוחניות
                                  רק הבל בלי אצילות

                                  אבל נכון כך העולם
                                  מאז הבריאה הוא קיים
                                  הזדהות עם השיר
                                  היא החלק העשיר

                                  ומה לעשות ובדורנו
                                  כה חוטאים אנחנו
                                  ומזדהים עם דברים
                                  שבדר"כ לא מחוברים?

                                  המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
                                  בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #811

                                    ד' הכין לי דרך ייחודית
                                    דרך שהיא רק שלי
                                    דרך אתגרית

                                    ומי יודע ולמה -
                                    כך זה תוכנן??
                                    רק הוא - אדון העולם.

                                    והדרך מלאה בחתחתים
                                    לא סטנדרטית -
                                    כמו לכל האנשים.

                                    כי
                                    ד' הכין לי דרך ייחודית
                                    דרך שהיא רק שלי
                                    דרך אתגרית

                                    ואם אגיע ליעד
                                    זה תלוי רק בי.
                                    האם אאשים את כולם
                                    בהשלכות של עצמי?!!

                                    מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #812

                                      פסח כבר נגמר
                                      לא עוד מצה מחר
                                      שוב חמץ שוב שגרה
                                      מקווה שלא החמצתי מטרה.

                                      מה אני יכול לקחת איתי
                                      ששוב לא יחמיץ ליבי
                                      שלא אגיע לשנה הבאה
                                      והלב בחמץ יתמלא.

                                      איך אצליח לקרוע את הים
                                      איך אצליח לקפוץ אל המים
                                      אנא אבא גלה לי
                                      מה הוא הים שלי
                                      מה עלי לעשות.

                                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • פודרה 0פ פודרה 0

                                        פסח כבר נגמר
                                        לא עוד מצה מחר
                                        שוב חמץ שוב שגרה
                                        מקווה שלא החמצתי מטרה.

                                        מה אני יכול לקחת איתי
                                        ששוב לא יחמיץ ליבי
                                        שלא אגיע לשנה הבאה
                                        והלב בחמץ יתמלא.

                                        איך אצליח לקרוע את הים
                                        איך אצליח לקפוץ אל המים
                                        אנא אבא גלה לי
                                        מה הוא הים שלי
                                        מה עלי לעשות.

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דודו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #813

                                        @פודרה-0 אהבתי את הרעיון של השיר אני ינסה לכתוב קצת מהמבט שלי

                                        זה הזמן לדבר
                                        על חמץ מול מצה
                                        על מיצוי מול החמצה
                                        גם בלי נר ונוצה

                                        זה הזמן לעשות
                                        לא לשבת ולרצות
                                        לא עת לחשות
                                        את הים שוב לחצות

                                        לצאת עם שלל
                                        מחג כה רווי
                                        לא ללכת שולל
                                        לא ללכת שבוי

                                        אמונה פשוטה-טהורה
                                        עוברת מדור לדור
                                        מול תרבות נאורה
                                        מצליחה היא לחדור

                                        חסל סידור פסח
                                        חסל מצה ומרור
                                        אך אצלינו זה נצח
                                        עד נזכה שוב לדרור

                                        ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                          אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                          אוהבת מוזיקה 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #814

                                          זמן של שקט
                                          כיבוי צלילים
                                          זמן של נתק
                                          זכירת נופלים

                                          ששגו בלשונם
                                          הלבינו חבר
                                          שפשפו את חרבם
                                          להוריד עוד אחר

                                          זמן לזכירה
                                          להפסיק ללכלך
                                          בדור של שנאה
                                          לזכור לחייך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול