דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 792.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #800

    דקה לפני חג הגאולה כתבתי שיר להשם שהוא אבא אוהב שיגאל אותנו כל אחד מהדברים שהוא צריך ובעזרת השם גם בגאולה השלמה בקרוב אמן.

    אוהב אותך, אוהב!!!

    לב סוער בתוך כוס מים
    מחלחל אל עצמי
    מנגן לי עוד שיר בנתיים
    לחשוב אין על מי

    כייס זרוק ברחוב
    עוד חיוך מעובר אורח
    אבל אני לא מצליח לחשוב
    איך אצליח לשמוח

    שומע שיר על חיים טובים
    על קרבה לאלוקים
    רואה צייר שמצייר ת'נוף
    ואנשים מסתכלים

    ואני לא מתקרב להיות
    פשוט אדם
    שוב קורא לאלוקים
    שברא את כולם

    אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
    גם כשאני רחוק אתה אוהב
    ולא משנה מה אומר אתה יודע
    שאני אוהב אותך, אוהב.
    אבא תן לי עצה איך לשמוח
    אבא תעזור לי להתקרב
    להרגיש אותך כמו פעם
    כי אני אוהב אותך, אוהב.

    מחשבות רצות כמו בתחרות
    אבל רק אחת מנצחת
    זאת שצועקת כשכולם ישנים
    את הדממה מפלחת

    שעות אחרי שקמתי
    עדיין במיטה
    מדמיין את החיים
    בונה אותם

    בקול דממה קורא אליך
    ואתה שומע
    לא אפסיק להתפלל אליך
    בלב דומע

    לא צריך ת'שטויות
    לא צריך בקשות
    רק רוצה להתקרב
    להיות איתך

    אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
    תציל אותי מצרה
    גם אם נפלתי קמתי אל ידייך
    אני אוהב אותך אוהב

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #801

      רקע לשיר: בשעה טובה ומוצלחת נולדה לי אחיינית עם תסמונת דאון נחשפתי למכתב תנחומים שאחותי קיבלה
      והנה התגובה שלי בשמה.

      אל תרחמו אל תעודדו אל תנחמו
      תתפללו תשאלו ואם צריך תעזרו.
      אל תחשבו שאני מסכנה
      כי כך השם רצה
      בטוח זה לטובה
      נכון זה אתגר אני מסכימה
      אולי גם קצת קושי בהתחלה
      אבל נתמודד בהצלחה
      לא נותר נדלג כל מהמורה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      16
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
        #802

        דיי נמאס לי
        נמאס מהריבים
        נמאס ממחלוקות מעצבים
        רוצה רק לברוח לחיות את החיים
        לא רוצה להשאר
        רוצה חיים טובים יותר
        רוצה לראות למה אתם קוראים אושר
        ואני לא מבין מתי הוא יבוא
        רק מאמין למה שאמרתם
        מתרחק מתרחק בגלל שאכזבתם
        צועקים כועסים לא מכירים טובה
        אתם קרובים אליי ואף פעם לא שמעתי תודה
        כן זה כואב לי ואתם לא יודעים
        אני מבואס ומחייך מחפש לי אחרים
        למה אני לא יכול להיות בסדר בשבילכם
        למה אני לא יכול לספק
        עם כל מה שעשיתי תמיד אני זה ש׳דופק׳
        כן למה רק תענו לי למה
        למה אני למה אני למה אני
        וזה תמיד אני ולא אף אחד אחר
        ואני שותק לא בועט שלא יכאב למישהו אחר
        אבל זה כואב והכאב כבר מסחרר
        זהירות יש לי לב והוא עלול להשבר
        יש לי רגשות לא רק לכם
        וכמוני כמוכם גם אני יכול לבכות.
        גם אני יכול מבפנים לדממם
        רק תנסו מתוך השקט לשמוע את הצרחות
        אולי בסוף תראו שהמקלחת שלי היא דמעות.

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #803

          עוד מעט ספירת העומר
          אסור לשמוע שירים
          אולי נעשה לזה ספירת הגומר
          נפצח בשירה וריקודים

          רק ווקאלי וגם לא זה למחמירים
          עד ל"ג בעומר או עד סוף חמישים
          המונים נפטרו במגיפה זה לא צחוק
          עוד לא ראו איך מעז יצא מתוק

          אז לכן נקווה כולם ונייחל
          לראות במהרה בבוא הגואל
          לא נדע עוד צער מגיפה ומלחמה
          לא נצטרך לקבל נחמה

          מוזיקה נשמע בלי סוף עד שנמאס
          נחגוג כל היום בלי להרגיש שנהרס
          נשמע באוזניים את שירת הלוויים
          ונהיה כולנו בעולם הכי מאושרים!!!

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • EtiE מנותק
            EtiE מנותק
            Eti
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
            #804

            פעם פעם, לפני ממש הרבה שנים (😉) עלה פה בפורום איזה אתגר, בו היה צריך לכתוב שיר שיכלול את המשפט:
            כמו מים שקופים זה מסתדר תלחם, תוותר !!
            באותו זמן לא הייתי פעילה בפורום, וראיתי את האתגר באקראיות לפני בערך חודש.
            עכשיו, לא ברור לי מה עבר עלי:) ופשוט עלה לי המשפט בראש, ואיכשהו גם שיר....
            אז שם, נראה לי לא כ"כ לעניין להעלות, עבר זמנו 😜 והוא מתאים גם לפה...
            אז, אחרי כל ההקדמות.... מקווה שתאהבו...
            הנה:

            לפעמים אני מרגיש כמו האי בקצה העולם
            אותו אחד חסר שם וזיהוי. ללא שימוש ותוחלת.
            זה שאותו מתארים להם ספרי הילדים כולם
            על השממה שבו, על הריקנות המתנחלת.

            לפעמים מרגיש דווקא כמו מי הים העוטפים.
            אותם המקיפים את האדמה שתקעה יתד
            רובצים בדממה סביב. סתם מים. שקופים.
            לא שייכים, לא חשובים. גם בזמני שפל.

            לפעמים מרגיש כמו גלגל ים מזמין, נפוח.
            שנעזב, והושלך. נשאר ללא יחס, ורוחצים.
            נסחף לו עמוק אל המרחב הגדול, הפתוח.
            צבעוני, מסוגל. ובעצם חסר צבע, וקופצים.

            אבל לפעמים לא יכול יותר, משהו בי צורח.
            נאחז בענפים הצומחים סביב, תופס משוט,
            מנסה לבעוט, להתמרד. להלחם גם בלי כוח.
            לא מוותר, איני שקוף, גם לי יש יכולות.

            מנסה להתנחם, יודע שבסוף זה יסתדר
            יודע שהכל תלוי בי, מבין שאוכל לשנות.
            רק עוד טיפה של ביטחון, בעצמי ובאחר
            ואצליח להעביר הילוך, לגבוה, להיראות.

            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
              #805

              ילדים מיוחדים נשמות טהורות
              ועשרות מתנדבים בחורי ישיבות
              מגעים לשמוח וגם לשמח
              רוקדים במרץ עד כלות הכוח.

              רוקדים אתו על הידיים
              מרימים אותו על הכתפיים
              העיקר שהחיוכים ייזלו כמים
              השמחה פה פורצת גבולות
              כולם פה מחייכים היא חודרת לבבות

              לראות את הזמרים שבמסירות מופעים
              לראות אותם שמחים
              כשהצליחו להעלות חיוכים
              להביא שמחה ואושר לילדים מיוחדים

              לא יודע מה אתכם אבל אותי זה ריגש
              אשריכם בלב אחד
              אשריכם מתנדבים מסורים
              תודה לכם זמרים גדולים עם לב עוד יותר גדול

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #806

                שוכחים לאוהב,
                מאבדים תטעם הטוב.
                שוכחים לשמוח ,
                להרים עם כל הכוח.
                שוכחים שמניסיונות,
                אפשר גם לצמוח.
                שוכחים להתעניין,
                לגעת לכל אח בלב.
                שוכחים להביט למעלה,
                לצעוק תפילה אמיתית
                לאבא.
                שוכחים להודות,
                 כן, גם על הנפילות.

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #807

                  יום עולה יום יורדת,
                  מרגישה בסרט
                  כבר מזמן...

                  יום מצליחה יום נפסלת,
                  בשירים מעלעלת
                  כמו יומן..

                  יומן על חיים,
                  הכתוב ביצירות.
                  יומן על מעשים,
                  ניסיונות ומחשבות.

                  כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
                  ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
                  והכי - לא לשכוח להעריך,
                  את כל מה שיהיה צריך...!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                    #808

                    תקשיבו הפורום הזה פורח
                    העיצוב-ממש זורח
                    והפירגון... ממש בורח!

                    אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
                    כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
                    מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
                    אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

                    לא ראיתי כזה פורום מושלם
                    מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
                    תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
                    שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

                    וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
                    @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
                    בבקשה!!!

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                      #809

                      קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
                      לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
                      לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
                      לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
                      לא באתי לעולם לרצות פה חברים
                      לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
                      באתי לעבוד קשה אני רוצה
                      לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
                      נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                      עד נשמתי האחרונה אתן לך
                      לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
                      בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
                      לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
                      אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
                      באתי לעבוד את השם בשמחה
                      לקים מצוה עוד מצוה אחת
                      נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                      עד נשמתי האחרונה אתן לך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #810

                        תמיד אני צחקתי
                        על הזמרים
                        שמוציאים שירים
                        כאלה מוזרים

                        על הגלים שבים
                        על לילה שנדם
                        על שמש שזורחת
                        על חיים בלי נחת

                        למה אין משמעות
                        כל כך הרבה רדידות
                        ואין בשיר רוחניות
                        רק הבל בלי אצילות

                        אבל נכון כך העולם
                        מאז הבריאה הוא קיים
                        הזדהות עם השיר
                        היא החלק העשיר

                        ומה לעשות ובדורנו
                        כה חוטאים אנחנו
                        ומזדהים עם דברים
                        שבדר"כ לא מחוברים?

                        המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
                        בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #811

                          ד' הכין לי דרך ייחודית
                          דרך שהיא רק שלי
                          דרך אתגרית

                          ומי יודע ולמה -
                          כך זה תוכנן??
                          רק הוא - אדון העולם.

                          והדרך מלאה בחתחתים
                          לא סטנדרטית -
                          כמו לכל האנשים.

                          כי
                          ד' הכין לי דרך ייחודית
                          דרך שהיא רק שלי
                          דרך אתגרית

                          ואם אגיע ליעד
                          זה תלוי רק בי.
                          האם אאשים את כולם
                          בהשלכות של עצמי?!!

                          מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #812

                            פסח כבר נגמר
                            לא עוד מצה מחר
                            שוב חמץ שוב שגרה
                            מקווה שלא החמצתי מטרה.

                            מה אני יכול לקחת איתי
                            ששוב לא יחמיץ ליבי
                            שלא אגיע לשנה הבאה
                            והלב בחמץ יתמלא.

                            איך אצליח לקרוע את הים
                            איך אצליח לקפוץ אל המים
                            אנא אבא גלה לי
                            מה הוא הים שלי
                            מה עלי לעשות.

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • פודרה 0פ פודרה 0

                              פסח כבר נגמר
                              לא עוד מצה מחר
                              שוב חמץ שוב שגרה
                              מקווה שלא החמצתי מטרה.

                              מה אני יכול לקחת איתי
                              ששוב לא יחמיץ ליבי
                              שלא אגיע לשנה הבאה
                              והלב בחמץ יתמלא.

                              איך אצליח לקרוע את הים
                              איך אצליח לקפוץ אל המים
                              אנא אבא גלה לי
                              מה הוא הים שלי
                              מה עלי לעשות.

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דודו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #813

                              @פודרה-0 אהבתי את הרעיון של השיר אני ינסה לכתוב קצת מהמבט שלי

                              זה הזמן לדבר
                              על חמץ מול מצה
                              על מיצוי מול החמצה
                              גם בלי נר ונוצה

                              זה הזמן לעשות
                              לא לשבת ולרצות
                              לא עת לחשות
                              את הים שוב לחצות

                              לצאת עם שלל
                              מחג כה רווי
                              לא ללכת שולל
                              לא ללכת שבוי

                              אמונה פשוטה-טהורה
                              עוברת מדור לדור
                              מול תרבות נאורה
                              מצליחה היא לחדור

                              חסל סידור פסח
                              חסל מצה ומרור
                              אך אצלינו זה נצח
                              עד נזכה שוב לדרור

                              ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #814

                                זמן של שקט
                                כיבוי צלילים
                                זמן של נתק
                                זכירת נופלים

                                ששגו בלשונם
                                הלבינו חבר
                                שפשפו את חרבם
                                להוריד עוד אחר

                                זמן לזכירה
                                להפסיק ללכלך
                                בדור של שנאה
                                לזכור לחייך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                  #815

                                  בס"ד
                                  "הבורקס של מחר"

                                  ערב פסח תשפ"ב:
                                  התפרסמה מודעה
                                  שוליפא בבניני האומה
                                  זה יהיה מדהים
                                  הופעה של פעם בחיים
                                  ואני לרגע לא חשבתי
                                  כרטיס VIP קניתי

                                  יום ג' חול המועד:
                                  והערב הגיע בבניני האומה
                                  האולם מתמלא ההופעה מתחילה
                                  ואני לא מכיר מילה כ"ש מנגינה
                                  ההרגשה נוראה בקיצור אכזבה.

                                  מוצש"ק מוצאי פסח:
                                  הבורקס של מחר יותר טעים מתמיד
                                  כי כחה זה תמיד שמתאפקים מתגעגעים
                                  זהו כלל גדול לחיים מאושרים
                                  מדחית סיפוקים לא מפסידים
                                  אם ראית בפרסומות אל תרוץ מיד לקנות
                                  רק תרויח אם תחכה כמה דקות.

                                  יום ראשון8:30:
                                  קמתי אל המחשב רצתי
                                  אבל בסוף התאפקתי
                                  קודם תתפלל לאן אתה ממהר
                                  זה לא יברח מבטיח זה יישאר.
                                  10:00
                                  והנה השיר מוכן כאן לפניכם
                                  אך איזה תענוג יש באיפוק!!
                                  וספרו לי אל תשכחו איך היה הבורקס שלכם 🤒
                                  @איצלה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #816

                                    רק לפני זמן מועט
                                    עוד ספרתי ת'דקות
                                    אז, לפני חודש כמעט
                                    חיכיתי רק לגמור.

                                    כמו תינוק, או בוגרת
                                    רציתי לצאת לחופש
                                    מעבודה או בית ספר
                                    להשתחרר וללכת.

                                    עוד לא אמרתי פסח
                                    וכבר ספרנו שבע
                                    עוד לא עבר לו יֶרַח
                                    וכבר אין חופשה 😐

                                    איך מתחת לידיים
                                    היא ברחה ונגמרה
                                    ולפני שפקחתי עיניים
                                    כבר צריך לחזור לשגרה....

                                    סתם משו, לתאר קצת מה אני מרגישה עכשיו....
                                    מוקדש לכל מי שחוזר/ת מחר:)

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #817

                                      הלכתי פעם אחת לתומי ברחוב
                                      לפתע ראיתי מחזה כה טוב
                                      ילדות קטנות משתוללות
                                      אין להן בחייהן שום דאגות

                                      מביאים להן וופלה? שמחות
                                      לא מחפשות ממתק יותר שווה
                                      הן מתחלקות עם האחות
                                      ולא רבות על עוד הוופלה

                                      ואז חשבתי ש:

                                      אני בכלל לא נמנית עם הקנאים
                                      אבל גם לי בא להיות לפעמים
                                      אחת שלא יודעת כלום מהחיים
                                      וכולם דואגים לה ומסירים מכשולים

                                      להיות פעם אחת
                                      אולי אפילו שבוע
                                      ילדונת קטנטונת
                                      נסיכה של אמא

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • שירליש מנותק
                                        שירליש מנותק
                                        שירלי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #818

                                        לא פעם הרגשתי
                                        שאני נשחק
                                        כל מי שאהבתי
                                        פתאום תפס מרחק
                                        כל מה שידעתי
                                        לפינה נדחק
                                        כל מה שעשיתי
                                        כאילו ונמחק
                                        כל מה שרציתי
                                        עודנו נחשק
                                        ועדיין לא הבנתי
                                        את כללי המשחק
                                        אבל אף פעם לא שכחתי
                                        על הכל עוד נצחק

                                        הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                        זה - להמשיך לישון...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #819

                                          הכאב שימצא לו חברים
                                          משפט של הרבה אנשים
                                          שאיתו הולכים , נאבדים, 
                                          מתאבדים.
                                          צורם לשמוע על כאלו מקרים,
                                          וכל זה בגלל אנשים מסוימים -
                                          שאין להם מעצורים ..
                                          הלוואי ויהיה להם כוח 
                                          לצלול לעולם שיהיה בו נוח,
                                          לגדול ולצמוח.
                                          לעלות במדרגות הגבוהות 
                                          ולהגיע שוב אל הפסגות 💪

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול