דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
    #802

    דיי נמאס לי
    נמאס מהריבים
    נמאס ממחלוקות מעצבים
    רוצה רק לברוח לחיות את החיים
    לא רוצה להשאר
    רוצה חיים טובים יותר
    רוצה לראות למה אתם קוראים אושר
    ואני לא מבין מתי הוא יבוא
    רק מאמין למה שאמרתם
    מתרחק מתרחק בגלל שאכזבתם
    צועקים כועסים לא מכירים טובה
    אתם קרובים אליי ואף פעם לא שמעתי תודה
    כן זה כואב לי ואתם לא יודעים
    אני מבואס ומחייך מחפש לי אחרים
    למה אני לא יכול להיות בסדר בשבילכם
    למה אני לא יכול לספק
    עם כל מה שעשיתי תמיד אני זה ש׳דופק׳
    כן למה רק תענו לי למה
    למה אני למה אני למה אני
    וזה תמיד אני ולא אף אחד אחר
    ואני שותק לא בועט שלא יכאב למישהו אחר
    אבל זה כואב והכאב כבר מסחרר
    זהירות יש לי לב והוא עלול להשבר
    יש לי רגשות לא רק לכם
    וכמוני כמוכם גם אני יכול לבכות.
    גם אני יכול מבפנים לדממם
    רק תנסו מתוך השקט לשמוע את הצרחות
    אולי בסוף תראו שהמקלחת שלי היא דמעות.

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #803

      עוד מעט ספירת העומר
      אסור לשמוע שירים
      אולי נעשה לזה ספירת הגומר
      נפצח בשירה וריקודים

      רק ווקאלי וגם לא זה למחמירים
      עד ל"ג בעומר או עד סוף חמישים
      המונים נפטרו במגיפה זה לא צחוק
      עוד לא ראו איך מעז יצא מתוק

      אז לכן נקווה כולם ונייחל
      לראות במהרה בבוא הגואל
      לא נדע עוד צער מגיפה ומלחמה
      לא נצטרך לקבל נחמה

      מוזיקה נשמע בלי סוף עד שנמאס
      נחגוג כל היום בלי להרגיש שנהרס
      נשמע באוזניים את שירת הלוויים
      ונהיה כולנו בעולם הכי מאושרים!!!

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #804

        פעם פעם, לפני ממש הרבה שנים (😉) עלה פה בפורום איזה אתגר, בו היה צריך לכתוב שיר שיכלול את המשפט:
        כמו מים שקופים זה מסתדר תלחם, תוותר !!
        באותו זמן לא הייתי פעילה בפורום, וראיתי את האתגר באקראיות לפני בערך חודש.
        עכשיו, לא ברור לי מה עבר עלי:) ופשוט עלה לי המשפט בראש, ואיכשהו גם שיר....
        אז שם, נראה לי לא כ"כ לעניין להעלות, עבר זמנו 😜 והוא מתאים גם לפה...
        אז, אחרי כל ההקדמות.... מקווה שתאהבו...
        הנה:

        לפעמים אני מרגיש כמו האי בקצה העולם
        אותו אחד חסר שם וזיהוי. ללא שימוש ותוחלת.
        זה שאותו מתארים להם ספרי הילדים כולם
        על השממה שבו, על הריקנות המתנחלת.

        לפעמים מרגיש דווקא כמו מי הים העוטפים.
        אותם המקיפים את האדמה שתקעה יתד
        רובצים בדממה סביב. סתם מים. שקופים.
        לא שייכים, לא חשובים. גם בזמני שפל.

        לפעמים מרגיש כמו גלגל ים מזמין, נפוח.
        שנעזב, והושלך. נשאר ללא יחס, ורוחצים.
        נסחף לו עמוק אל המרחב הגדול, הפתוח.
        צבעוני, מסוגל. ובעצם חסר צבע, וקופצים.

        אבל לפעמים לא יכול יותר, משהו בי צורח.
        נאחז בענפים הצומחים סביב, תופס משוט,
        מנסה לבעוט, להתמרד. להלחם גם בלי כוח.
        לא מוותר, איני שקוף, גם לי יש יכולות.

        מנסה להתנחם, יודע שבסוף זה יסתדר
        יודע שהכל תלוי בי, מבין שאוכל לשנות.
        רק עוד טיפה של ביטחון, בעצמי ובאחר
        ואצליח להעביר הילוך, לגבוה, להיראות.

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
          #805

          ילדים מיוחדים נשמות טהורות
          ועשרות מתנדבים בחורי ישיבות
          מגעים לשמוח וגם לשמח
          רוקדים במרץ עד כלות הכוח.

          רוקדים אתו על הידיים
          מרימים אותו על הכתפיים
          העיקר שהחיוכים ייזלו כמים
          השמחה פה פורצת גבולות
          כולם פה מחייכים היא חודרת לבבות

          לראות את הזמרים שבמסירות מופעים
          לראות אותם שמחים
          כשהצליחו להעלות חיוכים
          להביא שמחה ואושר לילדים מיוחדים

          לא יודע מה אתכם אבל אותי זה ריגש
          אשריכם בלב אחד
          אשריכם מתנדבים מסורים
          תודה לכם זמרים גדולים עם לב עוד יותר גדול

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #806

            שוכחים לאוהב,
            מאבדים תטעם הטוב.
            שוכחים לשמוח ,
            להרים עם כל הכוח.
            שוכחים שמניסיונות,
            אפשר גם לצמוח.
            שוכחים להתעניין,
            לגעת לכל אח בלב.
            שוכחים להביט למעלה,
            לצעוק תפילה אמיתית
            לאבא.
            שוכחים להודות,
             כן, גם על הנפילות.

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #807

              יום עולה יום יורדת,
              מרגישה בסרט
              כבר מזמן...

              יום מצליחה יום נפסלת,
              בשירים מעלעלת
              כמו יומן..

              יומן על חיים,
              הכתוב ביצירות.
              יומן על מעשים,
              ניסיונות ומחשבות.

              כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
              ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
              והכי - לא לשכוח להעריך,
              את כל מה שיהיה צריך...!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                #808

                תקשיבו הפורום הזה פורח
                העיצוב-ממש זורח
                והפירגון... ממש בורח!

                אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
                כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
                מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
                אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

                לא ראיתי כזה פורום מושלם
                מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
                תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
                שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

                וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
                @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
                בבקשה!!!

                יש שני סוגי מוזיקה-
                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                  #809

                  קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
                  לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
                  לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
                  לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
                  לא באתי לעולם לרצות פה חברים
                  לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
                  באתי לעבוד קשה אני רוצה
                  לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
                  נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                  עד נשמתי האחרונה אתן לך
                  לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
                  בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
                  לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
                  אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
                  באתי לעבוד את השם בשמחה
                  לקים מצוה עוד מצוה אחת
                  נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                  עד נשמתי האחרונה אתן לך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #810

                    תמיד אני צחקתי
                    על הזמרים
                    שמוציאים שירים
                    כאלה מוזרים

                    על הגלים שבים
                    על לילה שנדם
                    על שמש שזורחת
                    על חיים בלי נחת

                    למה אין משמעות
                    כל כך הרבה רדידות
                    ואין בשיר רוחניות
                    רק הבל בלי אצילות

                    אבל נכון כך העולם
                    מאז הבריאה הוא קיים
                    הזדהות עם השיר
                    היא החלק העשיר

                    ומה לעשות ובדורנו
                    כה חוטאים אנחנו
                    ומזדהים עם דברים
                    שבדר"כ לא מחוברים?

                    המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
                    בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #811

                      ד' הכין לי דרך ייחודית
                      דרך שהיא רק שלי
                      דרך אתגרית

                      ומי יודע ולמה -
                      כך זה תוכנן??
                      רק הוא - אדון העולם.

                      והדרך מלאה בחתחתים
                      לא סטנדרטית -
                      כמו לכל האנשים.

                      כי
                      ד' הכין לי דרך ייחודית
                      דרך שהיא רק שלי
                      דרך אתגרית

                      ואם אגיע ליעד
                      זה תלוי רק בי.
                      האם אאשים את כולם
                      בהשלכות של עצמי?!!

                      מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #812

                        פסח כבר נגמר
                        לא עוד מצה מחר
                        שוב חמץ שוב שגרה
                        מקווה שלא החמצתי מטרה.

                        מה אני יכול לקחת איתי
                        ששוב לא יחמיץ ליבי
                        שלא אגיע לשנה הבאה
                        והלב בחמץ יתמלא.

                        איך אצליח לקרוע את הים
                        איך אצליח לקפוץ אל המים
                        אנא אבא גלה לי
                        מה הוא הים שלי
                        מה עלי לעשות.

                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • פודרה 0פ פודרה 0

                          פסח כבר נגמר
                          לא עוד מצה מחר
                          שוב חמץ שוב שגרה
                          מקווה שלא החמצתי מטרה.

                          מה אני יכול לקחת איתי
                          ששוב לא יחמיץ ליבי
                          שלא אגיע לשנה הבאה
                          והלב בחמץ יתמלא.

                          איך אצליח לקרוע את הים
                          איך אצליח לקפוץ אל המים
                          אנא אבא גלה לי
                          מה הוא הים שלי
                          מה עלי לעשות.

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דודו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #813

                          @פודרה-0 אהבתי את הרעיון של השיר אני ינסה לכתוב קצת מהמבט שלי

                          זה הזמן לדבר
                          על חמץ מול מצה
                          על מיצוי מול החמצה
                          גם בלי נר ונוצה

                          זה הזמן לעשות
                          לא לשבת ולרצות
                          לא עת לחשות
                          את הים שוב לחצות

                          לצאת עם שלל
                          מחג כה רווי
                          לא ללכת שולל
                          לא ללכת שבוי

                          אמונה פשוטה-טהורה
                          עוברת מדור לדור
                          מול תרבות נאורה
                          מצליחה היא לחדור

                          חסל סידור פסח
                          חסל מצה ומרור
                          אך אצלינו זה נצח
                          עד נזכה שוב לדרור

                          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #814

                            זמן של שקט
                            כיבוי צלילים
                            זמן של נתק
                            זכירת נופלים

                            ששגו בלשונם
                            הלבינו חבר
                            שפשפו את חרבם
                            להוריד עוד אחר

                            זמן לזכירה
                            להפסיק ללכלך
                            בדור של שנאה
                            לזכור לחייך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                              #815

                              בס"ד
                              "הבורקס של מחר"

                              ערב פסח תשפ"ב:
                              התפרסמה מודעה
                              שוליפא בבניני האומה
                              זה יהיה מדהים
                              הופעה של פעם בחיים
                              ואני לרגע לא חשבתי
                              כרטיס VIP קניתי

                              יום ג' חול המועד:
                              והערב הגיע בבניני האומה
                              האולם מתמלא ההופעה מתחילה
                              ואני לא מכיר מילה כ"ש מנגינה
                              ההרגשה נוראה בקיצור אכזבה.

                              מוצש"ק מוצאי פסח:
                              הבורקס של מחר יותר טעים מתמיד
                              כי כחה זה תמיד שמתאפקים מתגעגעים
                              זהו כלל גדול לחיים מאושרים
                              מדחית סיפוקים לא מפסידים
                              אם ראית בפרסומות אל תרוץ מיד לקנות
                              רק תרויח אם תחכה כמה דקות.

                              יום ראשון8:30:
                              קמתי אל המחשב רצתי
                              אבל בסוף התאפקתי
                              קודם תתפלל לאן אתה ממהר
                              זה לא יברח מבטיח זה יישאר.
                              10:00
                              והנה השיר מוכן כאן לפניכם
                              אך איזה תענוג יש באיפוק!!
                              וספרו לי אל תשכחו איך היה הבורקס שלכם 🤒
                              @איצלה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #816

                                רק לפני זמן מועט
                                עוד ספרתי ת'דקות
                                אז, לפני חודש כמעט
                                חיכיתי רק לגמור.

                                כמו תינוק, או בוגרת
                                רציתי לצאת לחופש
                                מעבודה או בית ספר
                                להשתחרר וללכת.

                                עוד לא אמרתי פסח
                                וכבר ספרנו שבע
                                עוד לא עבר לו יֶרַח
                                וכבר אין חופשה 😐

                                איך מתחת לידיים
                                היא ברחה ונגמרה
                                ולפני שפקחתי עיניים
                                כבר צריך לחזור לשגרה....

                                סתם משו, לתאר קצת מה אני מרגישה עכשיו....
                                מוקדש לכל מי שחוזר/ת מחר:)

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #817

                                  הלכתי פעם אחת לתומי ברחוב
                                  לפתע ראיתי מחזה כה טוב
                                  ילדות קטנות משתוללות
                                  אין להן בחייהן שום דאגות

                                  מביאים להן וופלה? שמחות
                                  לא מחפשות ממתק יותר שווה
                                  הן מתחלקות עם האחות
                                  ולא רבות על עוד הוופלה

                                  ואז חשבתי ש:

                                  אני בכלל לא נמנית עם הקנאים
                                  אבל גם לי בא להיות לפעמים
                                  אחת שלא יודעת כלום מהחיים
                                  וכולם דואגים לה ומסירים מכשולים

                                  להיות פעם אחת
                                  אולי אפילו שבוע
                                  ילדונת קטנטונת
                                  נסיכה של אמא

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • שירליש מנותק
                                    שירליש מנותק
                                    שירלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #818

                                    לא פעם הרגשתי
                                    שאני נשחק
                                    כל מי שאהבתי
                                    פתאום תפס מרחק
                                    כל מה שידעתי
                                    לפינה נדחק
                                    כל מה שעשיתי
                                    כאילו ונמחק
                                    כל מה שרציתי
                                    עודנו נחשק
                                    ועדיין לא הבנתי
                                    את כללי המשחק
                                    אבל אף פעם לא שכחתי
                                    על הכל עוד נצחק

                                    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                    זה - להמשיך לישון...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                      #819

                                      הכאב שימצא לו חברים
                                      משפט של הרבה אנשים
                                      שאיתו הולכים , נאבדים, 
                                      מתאבדים.
                                      צורם לשמוע על כאלו מקרים,
                                      וכל זה בגלל אנשים מסוימים -
                                      שאין להם מעצורים ..
                                      הלוואי ויהיה להם כוח 
                                      לצלול לעולם שיהיה בו נוח,
                                      לגדול ולצמוח.
                                      לעלות במדרגות הגבוהות 
                                      ולהגיע שוב אל הפסגות 💪

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                        היידה מיוזיק 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                                        #820

                                        משהו ספונטני שרשמתי לתקופה זו--😉


                                        בין אדם לחברו

                                        לפעמים אפשר להיפגע,
                                        מחץ שאלינו נשלח ופגע,
                                        הותיר אחריו פצע כואב ופתוח,
                                        מה שמשאיר חותם וקושי לסלוח,
                                        איך נוכל להמשיך לאהוב ואחורה לא להסתכל?
                                        בזמן שהאגו עולה ואותי מנצל--
                                        איך נוכל לסלוח לשני באמת ובתמים?
                                        להמשיך קדימה ולא במקום להישאר נטועים?
                                        אמנם הקושי הוא רב, אך נדע להסתכל במבט רחב,
                                        ונבין שאלינו להגיע היה צריך,
                                        הכל משמיים, לאט לאט להתרומם ולהמשיך,
                                        אך על חשבון נפש לא נוותר!
                                        אולי אצלי משהו חסר?
                                        כן גם אצלינו, לפעמים אין לנו מעצורים,
                                        המילים בורחות בלי שליטה לאחרים--
                                        פוצעות פוגעות ומכאיבות,
                                        על השני מותירות צלקות,
                                        על כן וודאי שעלינו להיזהר!
                                        בייחוד בתקופה זו -תקופת העומר,
                                        בין אדם לחברו כמה שזה חשוב ונצרך,
                                        "ואהבת לרעך כמוך"- פשוט לאהוב את השני כמו אח!
                                        🤔 😉

                                        כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                        תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                        (עקיבא תורג'מן)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #821

                                          אח
                                          כמה שהייתי נותנת
                                          כדי לחזור אחורה 
                                          לבחור אחרת 
                                          לשנות את הטבע
                                          להשמיד עוד מחברת
                                          לכבות את השקר
                                          לגעת בכוכבי הלכת
                                          של פנים הנשמה 
                                          זו המשתוקקת
                                          רק לעוד דקה,
                                          דקה של שקט


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10
                                          • טיטוט טיטו התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול