דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 421.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אולפניסט ברמה

    @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1402

    @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
    בכולופן הנה המילים:

    קם בבוקר אומר מודה אני
    לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
    עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
    מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

    בעולם הזה אני מרגיש לבד
    תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
    חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
    אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

    פזמון:
    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
    רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
    רוצה רק אותך להבין גדולתך
    אז תתן לי סימן.

    בית ב:
    ואנשים אומרים עזוב שטויות
    הכל זה משמים בשבילם
    זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
    הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

    כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
    אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
    אני חוזר הלוך ושוב
    ובדרך אני גם נשבר.

    פזמון:
    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
    רוצה רק אותך להבין גדולתך
    אז תתן לי סימן.

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אולפניסט ברמה

      @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

      אביגיל 1א מנותק
      אביגיל 1א מנותק
      אביגיל 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1403
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • כ.פ.כ כ.פ.

        @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
        בכולופן הנה המילים:

        קם בבוקר אומר מודה אני
        לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
        עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
        מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

        בעולם הזה אני מרגיש לבד
        תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
        חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
        אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

        פזמון:
        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
        רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
        רוצה רק אותך להבין גדולתך
        אז תתן לי סימן.

        בית ב:
        ואנשים אומרים עזוב שטויות
        הכל זה משמים בשבילם
        זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
        הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

        כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
        אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
        אני חוזר הלוך ושוב
        ובדרך אני גם נשבר.

        פזמון:
        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
        רוצה רק אותך להבין גדולתך
        אז תתן לי סימן.

        א מנותק
        א מנותק
        אולפניסט ברמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1404
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1405

          יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

            יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמעון h
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
            #1406

            @חיה-במקרנצ-יק-0
            דקה אני בודק
            סורי לא מצאתי

            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שמעון h

              @חיה-במקרנצ-יק-0
              דקה אני בודק
              סורי לא מצאתי

              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1407

              @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
              אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
              תודה בכל אופן על הרצון...

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1408

                @חיה-במקרנצ-יק-0
                יום ועוד יום בלופ הזה
                מזמן השלמת עם המציאות
                אולי קצת התמכרת לתחושה
                קרקע מוצקה ואדישות

                והפחד הזה שעובר בך
                ‏שקובר לך את כל החלומות
                ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
                בעיניים עייפות

                בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                הכל מהתחלה

                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                הכל מהתחלה

                יום ועוד יום בלופ הזה
                כמעט שכחת בשביל מה
                בלב שלך הכל מרגיש אחרת
                אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

                ואותו הקול שמדבר עדיין
                מזכיר לך את כל החלומות
                הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

                בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                הכל מהתחלה

                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                הכל מהתחלה

                די נמאס להתנצל
                נמאס לחכות הגב שלך עייף
                הלב כבול בשאלות
                ואם מישהו שואל
                אז הלכת רחוק עם האמת שלך

                די נמאס להתרגל
                נמאס לחכות
                יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
                ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
                עם האמת שלך

                הכל מהתחלה.

                חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • M מנותק
                  M מנותק
                  mykly64
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
                  #1409

                  אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                  אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M mykly64

                    אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                    אלישא מנותק
                    אלישא מנותק
                    אליש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1410

                    @mykly64
                    לחיצה אחת רכה
                    משאירה מחסנית ריקה
                    ניצחתי את האויב
                    כך לפחות אני חושב
                    צעד אחד להסתכל
                    לגלות כמה זה מתסכל
                    מקווה שזה לא קורה
                    שתכף אתעורר
                    מנסה למשוך אחור
                    את המציאות לא לשבור
                    אלה לא הכדורים
                    זה לא הדם על הפנים
                    חשבתי על ניצחון
                    איבדתי לרגע הגיון
                    שהעולם סביבי התהפך
                    זה יצא לי מהפה
                    פזמון: כמה לא ידעתי
                    כמה לא הבנתי
                    שהנשק הזה הכי אלים
                    מודה שיריתי
                    אבל לא התכוונתי
                    אני חייל
                    חייל של מילים.
                    דרך אחרת לבחור
                    בכל שביל חסר קצת אור
                    דמעות מושכות אותי
                    מלוחות על הפצעים
                    ניסיתי כבר דיכאון
                    ניסיתי ללכת לישון
                    לא אני לא ישן
                    לא יודע איך לתקן
                    כמה לא ידעתי
                    כמה לא הבנתי
                    שהנשק הזה הכי אלים
                    מודה שיריתי
                    אבל לא התכוונתי
                    אני חייל
                    חייל של מילים.

                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אלישא אליש

                      @mykly64
                      לחיצה אחת רכה
                      משאירה מחסנית ריקה
                      ניצחתי את האויב
                      כך לפחות אני חושב
                      צעד אחד להסתכל
                      לגלות כמה זה מתסכל
                      מקווה שזה לא קורה
                      שתכף אתעורר
                      מנסה למשוך אחור
                      את המציאות לא לשבור
                      אלה לא הכדורים
                      זה לא הדם על הפנים
                      חשבתי על ניצחון
                      איבדתי לרגע הגיון
                      שהעולם סביבי התהפך
                      זה יצא לי מהפה
                      פזמון: כמה לא ידעתי
                      כמה לא הבנתי
                      שהנשק הזה הכי אלים
                      מודה שיריתי
                      אבל לא התכוונתי
                      אני חייל
                      חייל של מילים.
                      דרך אחרת לבחור
                      בכל שביל חסר קצת אור
                      דמעות מושכות אותי
                      מלוחות על הפצעים
                      ניסיתי כבר דיכאון
                      ניסיתי ללכת לישון
                      לא אני לא ישן
                      לא יודע איך לתקן
                      כמה לא ידעתי
                      כמה לא הבנתי
                      שהנשק הזה הכי אלים
                      מודה שיריתי
                      אבל לא התכוונתי
                      אני חייל
                      חייל של מילים.

                      M מנותק
                      M מנותק
                      mykly64
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1411
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פלוס פלוספ מנותק
                        פלוס פלוספ מנותק
                        פלוס פלוס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1412

                        היי
                        אשמח למילים של השיר
                        Tatty my king
                        תודהה רבה ולילט

                        יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                          היי
                          אשמח למילים של השיר
                          Tatty my king
                          תודהה רבה ולילט

                          יואלי דיקמןי מנותק
                          יואלי דיקמןי מנותק
                          יואלי דיקמן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1413

                          @פלוס-פלוס של מי השיר?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1414

                            אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                            שירה מעומק הנשמה

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              ציפה קלאסיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1415

                              @ברוריה
                              קם בבוקר אומר מודה אני
                              לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                              עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                              מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                              בעולם הזה אני מרגיש לבד
                              תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                              חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                              אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                              פזמון:
                              עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                              רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                              רוצה רק אותך להבין גדולתך
                              אז תתן לי סימן.

                              בית ב:
                              ואנשים אומרים עזוב שטויות
                              הכל זה משמים בשבילם
                              זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                              הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                              כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                              אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                              אני חוזר הלוך ושוב
                              ובדרך אני גם נשבר.

                              פזמון:
                              עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                              רוצה רק אותך להבין גדולתך
                              אז תתן לי סימן.

                              "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                              תהיו נחמדים,

                              תמיד!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • רוני     . 3ר מנותק
                                רוני     . 3ר מנותק
                                רוני . 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1416

                                הי
                                יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                דחחוף ממש
                                תודה !

                                אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • רוני     . 3ר רוני . 3

                                  הי
                                  יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                  דחחוף ממש
                                  תודה !

                                  אלישא מנותק
                                  אלישא מנותק
                                  אליש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                  #1417

                                  @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                  לא מצאתי את המילים.
                                  בהצלחה

                                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                  שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אלישא אליש

                                    @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                    לא מצאתי את המילים.
                                    בהצלחה

                                    שריושש מנותק
                                    שריושש מנותק
                                    שריוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1418

                                    @אליש
                                    השיר החדש שלו
                                    Fired Up- בוער

                                    אפילו הכוכבים
                                    צריכים חשכה,
                                    כדי לזרוח.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                      היי
                                      אשמח למילים של השיר
                                      Tatty my king
                                      תודהה רבה ולילט

                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                      #1419

                                      @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      היי
                                      אשמח למילים של השיר
                                      Tatty my king
                                      תודהה רבה ולילט

                                      נאמר לי לדבר איתך, ה'
                                      I was told to speak to You, Hashem

                                      אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                                      Maybe You can tell me who I am

                                      הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                                      I've been lost too long to know where I belong

                                      בסוף
                                      In the end

                                      התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                                      My only hope is that You'll hold my hand
                                      איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                                      How am I supposed to see Your path

                                      עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                                      With so many questions I have to ask

                                      עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                                      Now I'm standing here alone I'm losing hope

                                      ובסוף
                                      And in the end

                                      הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                                      My tears are falling to You Hashem
                                      טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      Tatty my King, Father I plead

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Don't ever let ever let go of me

                                      אי פעם הרפה ממני
                                      Ever let ever let go of me
                                      אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      So Tatty my King, Father I plead

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Don't ever let ever let go of me

                                      אי פעם הרפה ממני
                                      Ever let ever let go of me
                                      אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                                      I need you to realize that I'm lost in my life

                                      אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                                      So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                                      טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      Tatty my King, Father I plead

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Don't ever let ever let go of me

                                      אי פעם הרפה ממני
                                      Ever let ever let go of me
                                      אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                                      I am here to speak with You Hashem

                                      מתחיל לראות עכשיו מי אני
                                      Starting to see now who I am

                                      הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                                      I've been lost before I know but here I stand

                                      מחזיק את היד שלך
                                      Holding Your hand

                                      לקחת חלק בתוכנית שלך
                                      Taking a part in Your plan
                                      ועכשיו אני צועד בשבילך
                                      And now I'm walking down Your path

                                      אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                                      Even with the questions I have to ask

                                      זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                                      It gives me hope to know that I belong

                                      בסוף
                                      In the end

                                      אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                                      I'll reach out for you and take Your hand
                                      טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      Tatty my King, Father I plead

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Don't ever let ever let go of me

                                      אי פעם הרפה ממני
                                      Ever let ever let go of me
                                      אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      So Tatty my King, Father I plead

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Don't ever let ever let go of me

                                      אי פעם הרפה ממני
                                      Ever let ever let go of me
                                      אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                                      I'm starting to realize that you've held me so tight

                                      ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                                      And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                                      טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      Tatty my King, Father I plead

                                      אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                      Don't never let ever let go of me

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Never let ever let go of me
                                      אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                      So Tatty my King, Father I plead

                                      אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                      Don't never let ever let go of me

                                      לעולם אל תשחרר אותי
                                      Never let ever let go of me

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רוני     . 3ר רוני . 3

                                        הי
                                        יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                        דחחוף ממש
                                        תודה !

                                        ortalO מנותק
                                        ortalO מנותק
                                        ortal
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1420

                                        @רוני-3

                                        Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                        I've been down
                                        I've been twisted
                                        Oh lord, get me lifted
                                        So many battle on the home front
                                        I think I'm goona need a backup
                                        Every time I think I've got it
                                        Then I seem to stumble backwards
                                        So many surprises when you rise
                                        The little things become so giant
                                        Confusion takes ahold of me
                                        Than I forget who I am
                                        But I dont forget who's I am
                                        I need restoration
                                        Hangin on for dear life
                                        Thinking how a could escape here
                                        I've been endowed with great fear
                                        Picking up pieces from my pieces
                                        I've been shattered many times
                                        Than they wonder why I'm sleepless
                                        But please don't leave me speechless
                                        And my my prayers always reach this
                                        I can move mountains when I speak to you
                                        No matter how far the jump I leap to you
                                        Can't keep me from you
                                        I've been down
                                        I've been twisted
                                        Oh lord, get me lifted
                                        I look for the stars
                                        When there's no limit
                                        Oh lord, get me lifted
                                        Yeh
                                        The hardest thing to deal with
                                        Is to move without fellings

                                        כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                                        כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                                        😍Love everyone all the time🥰

                                        רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                                        • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צוציק
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1421

                                          אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                          תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                          אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול