דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רוני     . 3ר מנותק
    רוני     . 3ר מנותק
    רוני . 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1416

    הי
    יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
    דחחוף ממש
    תודה !

    אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • רוני     . 3ר רוני . 3

      הי
      יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
      דחחוף ממש
      תודה !

      אלישא מנותק
      אלישא מנותק
      אליש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
      #1417

      @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
      לא מצאתי את המילים.
      בהצלחה

      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלישא אליש

        @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
        לא מצאתי את המילים.
        בהצלחה

        שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1418

        @אליש
        השיר החדש שלו
        Fired Up- בוער

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פלוס פלוספ פלוס פלוס

          היי
          אשמח למילים של השיר
          Tatty my king
          תודהה רבה ולילט

          אביגיל 1א מנותק
          אביגיל 1א מנותק
          אביגיל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
          #1419

          @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          היי
          אשמח למילים של השיר
          Tatty my king
          תודהה רבה ולילט

          נאמר לי לדבר איתך, ה'
          I was told to speak to You, Hashem

          אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
          Maybe You can tell me who I am

          הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
          I've been lost too long to know where I belong

          בסוף
          In the end

          התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
          My only hope is that You'll hold my hand
          איך אני אמור לראות את הדרך שלך
          How am I supposed to see Your path

          עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
          With so many questions I have to ask

          עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
          Now I'm standing here alone I'm losing hope

          ובסוף
          And in the end

          הדמעות שלי זולגות אליך ה'
          My tears are falling to You Hashem
          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          Tatty my King, Father I plead

          לעולם אל תשחרר אותי
          Don't ever let ever let go of me

          אי פעם הרפה ממני
          Ever let ever let go of me
          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          So Tatty my King, Father I plead

          לעולם אל תשחרר אותי
          Don't ever let ever let go of me

          אי פעם הרפה ממני
          Ever let ever let go of me
          אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
          I need you to realize that I'm lost in my life

          אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
          So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          Tatty my King, Father I plead

          לעולם אל תשחרר אותי
          Don't ever let ever let go of me

          אי פעם הרפה ממני
          Ever let ever let go of me
          אני כאן כדי לדבר איתך ה'
          I am here to speak with You Hashem

          מתחיל לראות עכשיו מי אני
          Starting to see now who I am

          הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
          I've been lost before I know but here I stand

          מחזיק את היד שלך
          Holding Your hand

          לקחת חלק בתוכנית שלך
          Taking a part in Your plan
          ועכשיו אני צועד בשבילך
          And now I'm walking down Your path

          אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
          Even with the questions I have to ask

          זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
          It gives me hope to know that I belong

          בסוף
          In the end

          אני אושיט לך יד ואקח את ידך
          I'll reach out for you and take Your hand
          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          Tatty my King, Father I plead

          לעולם אל תשחרר אותי
          Don't ever let ever let go of me

          אי פעם הרפה ממני
          Ever let ever let go of me
          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          So Tatty my King, Father I plead

          לעולם אל תשחרר אותי
          Don't ever let ever let go of me

          אי פעם הרפה ממני
          Ever let ever let go of me
          אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
          I'm starting to realize that you've held me so tight

          ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
          And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          Tatty my King, Father I plead

          אל תיתן לעולם לשחרר אותי
          Don't never let ever let go of me

          לעולם אל תשחרר אותי
          Never let ever let go of me
          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
          So Tatty my King, Father I plead

          אל תיתן לעולם לשחרר אותי
          Don't never let ever let go of me

          לעולם אל תשחרר אותי
          Never let ever let go of me

          Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רוני     . 3ר רוני . 3

            הי
            יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
            דחחוף ממש
            תודה !

            ortalO מנותק
            ortalO מנותק
            ortal
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1420

            @רוני-3

            Nissim Black & Levi Robin Lifted

            I've been down
            I've been twisted
            Oh lord, get me lifted
            So many battle on the home front
            I think I'm goona need a backup
            Every time I think I've got it
            Then I seem to stumble backwards
            So many surprises when you rise
            The little things become so giant
            Confusion takes ahold of me
            Than I forget who I am
            But I dont forget who's I am
            I need restoration
            Hangin on for dear life
            Thinking how a could escape here
            I've been endowed with great fear
            Picking up pieces from my pieces
            I've been shattered many times
            Than they wonder why I'm sleepless
            But please don't leave me speechless
            And my my prayers always reach this
            I can move mountains when I speak to you
            No matter how far the jump I leap to you
            Can't keep me from you
            I've been down
            I've been twisted
            Oh lord, get me lifted
            I look for the stars
            When there's no limit
            Oh lord, get me lifted
            Yeh
            The hardest thing to deal with
            Is to move without fellings

            כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
            כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
            😍Love everyone all the time🥰

            רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
            • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
            • צ מנותק
              צ מנותק
              צוציק
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1421

              אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

              תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

              אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צ צוציק

                אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                אלישא מנותק
                אלישא מנותק
                אליש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1422

                @צוציק
                אויש כמה התאכזבתי
                אויש כמה זה כאב לי
                אויש איך זה בא פתאום

                אויש איך הלב נשבר לי
                אויש זה בום גם אם לא בא לי
                אויש גם זה יעבור

                תכלס נזכר בלונה פארק
                פעם מערת אימים
                פעם רכבת הרים
                מחזיק חזק בחגורה
                שומר על נפש רגועה

                העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                יש הספקתי את האוטובוס
                יש הבנק שלי בפלוס
                יש רוכב לי על הסוס

                יש הכל כל כך זורם לי
                יש הבוס כבר לא מציק לי
                יש האור הזה נדלק

                תכלס נזכר בלונה פארק
                פעם מערת אימים
                פעם רכבת הרים
                מחזיק חזק בחגורה
                שומר על נפש רגועה

                העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                אין לי חשק לקום
                אין לי חשק לכלום
                אין
                אין לי גם מצפון

                בסוף היום גם אם היה מפחיד
                חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                כי תכלס
                נזכר רק מדברים טובים
                פעם מערת אימים
                פעם רכבת הרים
                מחזיק חזק בחגורה
                שומר על נפש רגועה

                החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1423

                  @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                  אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                  לא בערבית !! ולא בתרגום
                  אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                  הייא הייא וכו'..

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shin

                    @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                    אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                    לא בערבית !! ולא בתרגום
                    אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                    הייא הייא וכו'..

                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1424

                    @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רוני     . 3ר מנותק
                      רוני     . 3ר מנותק
                      רוני . 3
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1425

                      הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
                      תודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ortalO ortal

                        @רוני-3

                        Nissim Black & Levi Robin Lifted

                        I've been down
                        I've been twisted
                        Oh lord, get me lifted
                        So many battle on the home front
                        I think I'm goona need a backup
                        Every time I think I've got it
                        Then I seem to stumble backwards
                        So many surprises when you rise
                        The little things become so giant
                        Confusion takes ahold of me
                        Than I forget who I am
                        But I dont forget who's I am
                        I need restoration
                        Hangin on for dear life
                        Thinking how a could escape here
                        I've been endowed with great fear
                        Picking up pieces from my pieces
                        I've been shattered many times
                        Than they wonder why I'm sleepless
                        But please don't leave me speechless
                        And my my prayers always reach this
                        I can move mountains when I speak to you
                        No matter how far the jump I leap to you
                        Can't keep me from you
                        I've been down
                        I've been twisted
                        Oh lord, get me lifted
                        I look for the stars
                        When there's no limit
                        Oh lord, get me lifted
                        Yeh
                        The hardest thing to deal with
                        Is to move without fellings

                        רוני     . 3ר מנותק
                        רוני     . 3ר מנותק
                        רוני . 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1426

                        @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @רוני-3

                        Nissim Black & Levi Robin Lifted

                        I've been down
                        I've been twisted
                        Oh lord, get me lifted
                        So many battle on the home front
                        I think I'm goona need a backup
                        Every time I think I've got it
                        Then I seem to stumble backwards
                        So many surprises when you rise
                        The little things become so giant
                        Confusion takes ahold of me
                        Than I forget who I am
                        But I dont forget who's I am
                        I need restoration
                        Hangin on for dear life
                        Thinking how a could escape here
                        I've been endowed with great fear
                        Picking up pieces from my pieces
                        I've been shattered many times
                        Than they wonder why I'm sleepless
                        But please don't leave me speechless
                        And my my prayers always reach this
                        I can move mountains when I speak to you
                        No matter how far the jump I leap to you
                        Can't keep me from you
                        I've been down
                        I've been twisted
                        Oh lord, get me lifted
                        I look for the stars
                        When there's no limit
                        Oh lord, get me lifted
                        Yeh
                        The hardest thing to deal with
                        Is to move without fellings

                        תודה אבל זה לא המילים

                        ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1427

                          אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                          אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • איציק דדיהא איציק דדיה

                            אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                            אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1428

                            @איציק-דדיה
                            המזל נופל כמו גשם
                            לא תדע עד שתצליח
                            כשהזמן יושב כמו עצם
                            גם הפחד לא מרוויח
                            ושוב אתה קצת מסובך
                            חוזר מעוד יום לא מוצלח
                            שואל מה לא עשית בסדר
                            ושוב יורד הבטחון 24 בשעון
                            הכל תקוע שקט בחדר

                            כל הלילה
                            מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                            אתה רוצה לעוף רוצה לעוף למעלה
                            זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                            אתה רוצה לעוף

                            יש שעות אתה בורח
                            לשיחות עם השמיים
                            מכוון עד לירח
                            ועוצם את העיניים
                            זורק את כל ההיגיון
                            פתאום נופל האסימון
                            שכל הזמן היית בסדר
                            פשוט רצית קצת לחלום
                            להיות שלם בסוף היום
                            היה אבל ראית מעבר

                            כל הלילה
                            מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                            אתה רוצה לעוף רוצה לעוף
                            למעלה זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                            אתה רוצה לעוף

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • רוני     . 3ר רוני . 3

                              @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @רוני-3

                              Nissim Black & Levi Robin Lifted

                              I've been down
                              I've been twisted
                              Oh lord, get me lifted
                              So many battle on the home front
                              I think I'm goona need a backup
                              Every time I think I've got it
                              Then I seem to stumble backwards
                              So many surprises when you rise
                              The little things become so giant
                              Confusion takes ahold of me
                              Than I forget who I am
                              But I dont forget who's I am
                              I need restoration
                              Hangin on for dear life
                              Thinking how a could escape here
                              I've been endowed with great fear
                              Picking up pieces from my pieces
                              I've been shattered many times
                              Than they wonder why I'm sleepless
                              But please don't leave me speechless
                              And my my prayers always reach this
                              I can move mountains when I speak to you
                              No matter how far the jump I leap to you
                              Can't keep me from you
                              I've been down
                              I've been twisted
                              Oh lord, get me lifted
                              I look for the stars
                              When there's no limit
                              Oh lord, get me lifted
                              Yeh
                              The hardest thing to deal with
                              Is to move without fellings

                              תודה אבל זה לא המילים

                              ortalO מנותק
                              ortalO מנותק
                              ortal
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                              #1429

                              @רוני-3 אנסה לבדוק שוב... את/ה יכול/ה אולי להקפיץ את השיר הזה ולתייג אותי בנושא שלו... שאדע למה את/ה מתכוונ/ת.

                              כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                              כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                              😍Love everyone all the time🥰

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רוני     . 3ר מנותק
                                רוני     . 3ר מנותק
                                רוני . 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1430

                                __ניסים_בלאק___Fired_Up___מקורי(1).mp3

                                @ortal
                                זה השיר המדובר קוראים לו גם באגלית fired up
                                תודה רבה !!!!!!!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תמית מנותק
                                  תמית מנותק
                                  תמי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1431

                                  שלום
                                  אשמח לקבל את המילים לשיר של
                                  שלום למר
                                  אמר ר יוחנן
                                  תודה

                                  מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תמית תמי

                                    שלום
                                    אשמח לקבל את המילים לשיר של
                                    שלום למר
                                    אמר ר יוחנן
                                    תודה

                                    מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1432

                                    @תמי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    שלום
                                    אשמח לקבל את המילים לשיר של
                                    שלום למר
                                    אמר ר יוחנן
                                    תודה

                                    אמר רבי יוחנן בכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקדוש ברוך הוא
                                    אמר רבי יוחנן שם אתה מוצא ענותנותו של הקדוש ברוך הוא

                                    פאר די וועלט, פאר די גאנצע וועלט,
                                    ביסטו א מלך, א מלך, א מלך, אליין,
                                    און פאר מיר,
                                    אבער פאר מיר,
                                    ביסטו א טאטע, א טאטע,
                                    טאטעניו מיין.

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רוחלה כהן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1433

                                      @פלוניתוש
                                      תראה לי את הדרך הביתה
                                      יודע שת'ה פה אבל אבא
                                      תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                                      למה?!
                                      שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                                      אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                                      מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                                      תמשיך להאמין בי!
                                      אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                                      מרגיש שיורים בי,
                                      חצים, תמיד משטים בי,
                                      אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                                      ואני מאמין כי,
                                      אתה שחונן דעת לאנשים
                                      ומלמד לאנוש בינה
                                      תלמד תי' אולי נוסחה
                                      איך מבטלים את הרע
                                      צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                                      אני לא מסוגל לבד
                                      אנלא גוף אני נשמה
                                      ה' אני חלק ממך
                                      רחם עליי בקשה כי
                                      פזמון:
                                      באמת אני רק נשמה
                                      וחוץ ממני וממך אין עולם
                                      והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                      אתה מחזיק לי את היד
                                      ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                      אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                      מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                      על כל רגע אמונה

                                      שוב בא לילה, שוב בא קור
                                      שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                                      תן לי אור! קר לי, בא
                                      אל תלך לי, רגע,
                                      אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                                      בלילה בים ני שומע קולות
                                      תיקח את המיקרופון ככה נכון
                                      עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                                      תהיה עומר אדם תביא תמליון
                                      פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                                      קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                                      זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                                      ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                                      איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                                      תשמע תשירים שהוא שר
                                      נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                                      עושה הופעות, זה מותר?
                                      אולי הוא מוכשר
                                      אבל בא תשמע מה הוא אמר
                                      בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                                      ה' אני אוהב אותך
                                      הגלים מאיימים עליי
                                      וממשיך לחפש אותך
                                      איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                                      מחפש את ירושלים
                                      אני לא גוף אני נשמה
                                      אנ'לא גוף אני נשמה
                                      רק נשמה

                                      באמת אני רק נשמה
                                      וחוץ ממני וממך אין עולם
                                      והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                      אתה מחזיק לי את היד
                                      ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                      אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                      מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                      על כל רגע אמונה

                                      סי פארט:
                                      על כל רגע אמונה, שלי
                                      על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                                      שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                      (יובל סטופל)❣️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • פ מנותק
                                        פ מנותק
                                        פלוניתוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1434

                                        פשוט שיר מוששששששששש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1435

                                          יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול