דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הפאר שביה מנותק
    הפאר שביה מנותק
    הפאר שבי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1140

    מתנה מקלי אהובי

    הכלי הטוב ביותר בשבילי,
    הכלי שחושף, בונה עולמי.
    זה לא רק כלי ששופך מילים,
    זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
    מוחק, מנקה, מכות של שניים,
    מעמיד, מיצב, ממכשולים.
    בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

    הכלי שמכיל כול פריקה,
    בולם, מקבל כול מכה.

    הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
    אבל, לא יעזור לי
    אם אין אני לי, מי לי,
    שאין למי שיקשיב לי.

    הפאר שביה תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • חלום לגדולח מנותק
      חלום לגדולח מנותק
      חלום לגדול
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1141

      ||לפני יומיים נפלו עליי השמיים כשגיליתי שהפסדתי את ההזדמנות,
      התחננתי על נפשי שאני אנסה שוב, והפעם באמת,
      אך התשובה הייתה: הייתה לך הזדמנות, והפסדת אותה.||
      רציתי לשנות
      ולא ידעתי איך
      חיפשתי תשובות
      אמרו לי לך

      וכל כך פחדתי
      להתחיל לצעוד
      אז קצת התעכבתי
      לא רציתי למעוד

      ופתאום מצאתי
      את עצמי לבד
      אחרונה נשארתי
      סביבי אין אף אחד

      רק אז התעוררתי
      ניסיתי לרוץ
      למה לא התחלתי
      רק מסרתי תירוץ

      עכשיו כבר לא
      יכול לשנות
      בסיבוב הזה נכשלתי

      זה בכלל לא
      יכול להיות
      אך מאחור, לבד נשארתי

      צלילים יוצרים מנגינה
      רק כשיש ביניהם
      גם עליות וגם ירידות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1142

        הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

        רציתי שתהיי שמחה
        אז שיניתי תכניות
        רציתי שתהיי שמחה
        אז עשיתי שמיניות
        רציתי שתהיי שמחה
        אז ויתרתי על האור
        רציתי שתהיי שמחה
        אז ביטלתי את התור
        רציתי שתהיי שמחה
        אז דברתי עם כולם
        רציתי שתהיי שמחה
        אז הפכתי את העולם
        רציתי שתהיי שמחה
        אז ויתרתי על מה שיש לי
        רציתי שתהיי שמחה
        אז הקרבתי גם מה שאין לי

        ועכשיו כשאת שמחה,
        אז אני מאושרת
        ולמרות ששילמתי מחיר כבד
        טוב לי לראות אותך זוהרת!
        כי את עשית בשבילי הכל
        וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
        וכל עוד הלב שלי יכול
        אמשיך את ליבך להאיר!!

        אוהבת אותך❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • הפאר שביה הפאר שבי

          מתנה מקלי אהובי

          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
          הכלי שחושף, בונה עולמי.
          זה לא רק כלי ששופך מילים,
          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

          הכלי שמכיל כול פריקה,
          בולם, מקבל כול מכה.

          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
          אבל, לא יעזור לי
          אם אין אני לי, מי לי,
          שאין למי שיקשיב לי.

          הפאר שביה מנותק
          הפאר שביה מנותק
          הפאר שבי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1143

          @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

          מתנה מקלי אהובי

          הכלי הטוב ביותר בשבילי,
          הכלי שחושף, בונה עולמי.
          זה לא רק כלי ששופך מילים,
          זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
          מוחק, מנקה, מכות של שניים,
          מעמיד, מיצב, ממכשולים.
          בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

          הכלי שמכיל כול פריקה,
          בולם, מקבל כול מכה.

          הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
          אבל, לא יעזור לי
          אם אין אני לי, מי לי,
          שאין למי שיקשיב לי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • AVITAL 1A מנותק
            AVITAL 1A מנותק
            AVITAL 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
            #1144

            אלוקים אתה יודע
            על רצון שמתפרע
            חלומות משתוקקים
            והעולם שמשתגע

            אלוקים אתה שומע
            את הלב שמשתכנע
            ונוהה אחרי דברים
            בקצב משגע

            אלוקים אתה רואה
            את הילד שלך תועה
            הוא נמצא במחשכים
            וכיף לו שם, נעים

            אלוקים אתה נמצא
            בזמנים של 'אין מוצא'
            כששורף לנו בפנים
            ונמאס מהחיים

            אלוקים אתה כואב
            את הבת שאתה אוהב
            היא בורחת לסדקים
            וסוגרת את הלב

            אלוקים אתה נוכח
            אחרי כשלונות בוטח
            ועל תזמורת החיים
            אין כמוך מנצח!

            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1145

              עומד מול עצמי
              בוהה בדמות שנבטת מולי
              מנסה לגעת, לחפש
              אך הוא בורח

              בעצם היא פה מולי
              תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
              אך היא תמיד נלחמה בשבילי
              נשמתי---

              כיסיתי אותה בבוץ
              ברחתי ממנה
              פתאום היא יוצאת מולי
              קוראת לי לחזור

              ואני---
              כמו בבית ספר יסודי
              פשוט מקשיב לה
              נגש אליה

              חשבתי שהשתגעתי
              גיליתי שנרגעתי
              במקום לברוח
              התחלתי לשמוח

              תודה לך נשמה
              שגם שלכלכתי אותך
              תמיד היית פה בשבילי
              נלחמת עליי
              שמרת עליי
              תודה נשמה....

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • LOVE MEL מנותק
                LOVE MEL מנותק
                LOVE ME
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                #1146

                צום ט' באב

                פעם היה לנו בית מקדש,
                מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
                צמים ביום העצוב ,
                ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

                מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
                יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
                ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
                די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

                אמן

                שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1147

                  עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                  עכשיו שמח מרגיש חופשה
                  עכשיו יש כח לעוד פגישה
                  עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                  עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                  עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                  עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                  אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • margalitM margalit

                    עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                    עכשיו שמח מרגיש חופשה
                    עכשיו יש כח לעוד פגישה
                    עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                    עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                    עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                    עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                    אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shin
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1148

                    מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                    הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                    הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                    מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                    זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                    זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                    אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                    בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                    זה בדרך זה קרוב,
                    יש מצוי יש מגיח
                    בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                    https://www.youtube.com/@ishaishin

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • S shin

                      מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                      הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                      הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                      מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                      זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                      זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                      אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                      בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                      זה בדרך זה קרוב,
                      יש מצוי יש מגיח
                      בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yaakov
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1149
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                        #1150

                        איתך---
                        המומה מהמהירות
                        בהם התחלפו המסכים
                        בכזו מהירות
                        כאילו לא היה אתמול

                        מסתובבת במסדרונות
                        ריח חזק של כאב
                        ואני אפילו לא שמה לב
                        איך שחכתי מאבא אוהב

                        התאבלנו על המקדש
                        כאילו אין מחר
                        עד שהגיע אותו בכי נרגש
                        גילינו שהוא עבר

                        אבא!!
                        תלמד אותי לחיות אותך
                        לכאוב אותך
                        לכאוב איתך!!

                        לא רק בתאריך מצוין
                        לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                        תן לי לזכור אותך היום!!
                        תן לי לזכור איתך!!

                        לכאוב איתך את הגלות
                        לא לשקוע בעצבות
                        להבין שלא זאת רצית
                        תן לי להתאבל אותך
                        תן לי להתאבל איתך!!

                        תלמד אותי לא לשמור טינה
                        כי הלב שלי קטן
                        תוציא ממני את הררי השנאה
                        כי אני רוצה להתנקות

                        להיות מוכנה לגאולה
                        לבית שלך, החדש
                        תן לי לבנות אותך
                        תן לי לבנות איתך!!!!

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1151

                          מחכה לרגע
                          שהוא יופיע
                          מצפה לפתע
                          לכולם להודיע

                          יושבת ומחכה
                          כבר לרגע הגדול
                          מצפה ומבכה
                          רוצה רק לגדול

                          קמה ונופלת
                          אך לא דואגת
                          רק מתפללת
                          עכשיו מתאבלת

                          לקראת הסוף
                          בסוף סוף סוף
                          ההבטחה התקיימה
                          מהר קמה

                          שומעת תקיעה
                          הלב נרעד
                          הגיעה הגאולה
                          הלב צעד

                          בסוף הצלחתי
                          את הדרך עברתי
                          את החיים מילאתי
                          ולהתפלל לא הפסקתי

                          עד היום
                          זה לא חלום
                          יגיע הרגע
                          ואת כולנו
                          הוא יפתיע!
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1152

                            ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                            ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                            ואני חלמתי על להיות יחידה
                            ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                            ואני חושבת על העבר
                            ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                            ואני חולמת על העתיד
                            ואני רוצה בשמחה להתמיד

                            וכל המחשבות על עצמי
                            וכל הבניות והבכיות על מי אני
                            וכל החלומות הוורודים והיפים
                            וכל הרצונות בין השקרים

                            ומה אני רוצה בסך הכל
                            ומה אני חולמת רק לגדול
                            ומה אני בונה על כולם
                            המחשבה אמורה להיות
                            רק על מלך העולם...
                            טוהר😍‏

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #1153
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1154

                                הרגשתי שהכל עלי סוגר
                                הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                                הרגשתי שכל העולם נופל
                                הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                                חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                                חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                                חלמתי להיות מול אש וגם מים
                                חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                                שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                                שמעתי קול מדבר אלי
                                שמעתי מישהו מרכל עלי
                                שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                                אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                                אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                                אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                                אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                                וכל ההרגשות
                                וכל החלומות
                                וכל שמיעה
                                וכל האמירה

                                הכל הכל זה רק בחירה
                                אני בוחרת איך להרגיש
                                אני בוחרת מה לחלום
                                אני בוחרת מה לשמוע
                                ואני בוחרת מה לומר

                                הכל תלוי בי ובחירתי
                                ואני בוחרת להתחיל מחדש
                                ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                                שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                                לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                                ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                  #1155

                                  הערפל פה מתעבה
                                  מוחק את האופק
                                  הקרע פה עצום
                                  רק מגדיל את העומק

                                  אבא!!!!!!!
                                  די כואב לי
                                  תפסיק להסתיר
                                  את עצמך ממני

                                  נמאס לי להאחז
                                  באמונה הפשוטה
                                  שהכל זה ממך
                                  תראה לי את זה כבר!!!

                                  הכל פה נוצץ
                                  ורק אני פה
                                  כתם שחור
                                  כמו עומד לרועץ

                                  אבא!!!
                                  תלבין אותי
                                  כחוט השני
                                  ככהן בכיפור

                                  תראה לי
                                  שאני באמת שלך
                                  כי עייפתי
                                  מלשנן את זה

                                  אני אוהבת אותך
                                  יותר מכולם
                                  תראה לי
                                  שזה הדדי

                                  לי יש רק אותך
                                  תגיד לי
                                  שאני רק שלך
                                  בת יחידה

                                  ויותר מזה
                                  שאתה אוהב אותי
                                  יותר מכולם
                                  כי חוץ ממך
                                  אין לי אף אחד בעולם

                                  שורף לי מבפנים
                                  תחטא לי תפצעים
                                  כי מי כמוך
                                  מרפא ברחמים

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1156

                                    בחיים לא יבינו
                                    איך הלב שלי עובד
                                    שעות שעות שלא יזיזו
                                    מהמצב שאני עומד
                                    חוסם את עצמי מרגש
                                    אבל בסוף תמיד נשבר
                                    בתוך תוכי יש נפש
                                    שלא מבינה שאי אפשר

                                    בשעות הקטנות שאני לבד
                                    צועק אליך בכל כוחי
                                    מנסה לברוח אין לאן
                                    אני תקוע בגוף חומרי
                                    חי בעולם, עולם משלי
                                    ואף אחד לא מבין אותי
                                    לא רוצה שכבר יבין אותי

                                    בחיים לא ידעו
                                    מה עובר עליי
                                    כל האנשים שהיו
                                    כבר חלפו מאליי
                                    העין שלי פשוט שומרת
                                    מחכה שיבוא הזמן הנכון
                                    איך עוד דממה נכנסת
                                    בתוך הלב יוצרת אסון

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • בלוטוסב מנותק
                                      בלוטוסב מנותק
                                      בלוטוס
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1157

                                      יושב מול דף מסיק מסקנות
                                      עומד מול הרף שורף ת'שעות
                                      מה עוד יש חוץ מלחכות
                                      או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                                      מריץ את השעות
                                      מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                                      מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                                      אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                                      עומד מול מראה מחפש נחמה
                                      יושב על כיסא בלי משענת
                                      מסיק מסקנות
                                      הכל בשבילך אין להפך.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                        #1158

                                        אבא מסור

                                        ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                        מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                        ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                        מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                        משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                        ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                        פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                        לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                        כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                        הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                        בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                        אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                        ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                        בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                        הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                        ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                        פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                        לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                        כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                        הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                        סימן שהשמש שוקעת!
                                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                        ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #1159

                                          שום כלום:

                                          אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                                          כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                                          את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                                          בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                                          אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                                          לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                                          את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                                          רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                                          אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                                          קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                                          את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                                          עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                                          (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                                          אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                                          צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                                          את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                                          אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                                          אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                                          ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                                          את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                                          אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          17

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול