דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1142

    הרבה זמן כבר לא כתבתי שירים, ובטח שלא לפרסם אותם, אבל קראתי פה כמה שירים טובים לאחרונה שפשוט עשו לי חשק להתיישב ולכתוב מתוך הלב, מה שאני מרגישה....

    רציתי שתהיי שמחה
    אז שיניתי תכניות
    רציתי שתהיי שמחה
    אז עשיתי שמיניות
    רציתי שתהיי שמחה
    אז ויתרתי על האור
    רציתי שתהיי שמחה
    אז ביטלתי את התור
    רציתי שתהיי שמחה
    אז דברתי עם כולם
    רציתי שתהיי שמחה
    אז הפכתי את העולם
    רציתי שתהיי שמחה
    אז ויתרתי על מה שיש לי
    רציתי שתהיי שמחה
    אז הקרבתי גם מה שאין לי

    ועכשיו כשאת שמחה,
    אז אני מאושרת
    ולמרות ששילמתי מחיר כבד
    טוב לי לראות אותך זוהרת!
    כי את עשית בשבילי הכל
    וזאת ההזדמנות שלי להחזיר
    וכל עוד הלב שלי יכול
    אמשיך את ליבך להאיר!!

    אוהבת אותך❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • הפאר שביה הפאר שבי

      מתנה מקלי אהובי

      הכלי הטוב ביותר בשבילי,
      הכלי שחושף, בונה עולמי.
      זה לא רק כלי ששופך מילים,
      זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
      מוחק, מנקה, מכות של שניים,
      מעמיד, מיצב, ממכשולים.
      בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

      הכלי שמכיל כול פריקה,
      בולם, מקבל כול מכה.

      הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
      אבל, לא יעזור לי
      אם אין אני לי, מי לי,
      שאין למי שיקשיב לי.

      הפאר שביה מנותק
      הפאר שביה מנותק
      הפאר שבי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1143

      @הפאר-שבי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

      מתנה מקלי אהובי

      הכלי הטוב ביותר בשבילי,
      הכלי שחושף, בונה עולמי.
      זה לא רק כלי ששופך מילים,
      זה כלי שמרפא את הנפש בפנים,
      מוחק, מנקה, מכות של שניים,
      מעמיד, מיצב, ממכשולים.
      בונה התחדשות למלחמת אתגרים.

      הכלי שמכיל כול פריקה,
      בולם, מקבל כול מכה.

      הכלי הוא שלי, מתנה בשבילי,
      אבל, לא יעזור לי
      אם אין אני לי, מי לי,
      שאין למי שיקשיב לי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
        #1144

        אלוקים אתה יודע
        על רצון שמתפרע
        חלומות משתוקקים
        והעולם שמשתגע

        אלוקים אתה שומע
        את הלב שמשתכנע
        ונוהה אחרי דברים
        בקצב משגע

        אלוקים אתה רואה
        את הילד שלך תועה
        הוא נמצא במחשכים
        וכיף לו שם, נעים

        אלוקים אתה נמצא
        בזמנים של 'אין מוצא'
        כששורף לנו בפנים
        ונמאס מהחיים

        אלוקים אתה כואב
        את הבת שאתה אוהב
        היא בורחת לסדקים
        וסוגרת את הלב

        אלוקים אתה נוכח
        אחרי כשלונות בוטח
        ועל תזמורת החיים
        אין כמוך מנצח!

        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1145

          עומד מול עצמי
          בוהה בדמות שנבטת מולי
          מנסה לגעת, לחפש
          אך הוא בורח

          בעצם היא פה מולי
          תמיד הסתכלתי עלייה כאל פריט שולי
          אך היא תמיד נלחמה בשבילי
          נשמתי---

          כיסיתי אותה בבוץ
          ברחתי ממנה
          פתאום היא יוצאת מולי
          קוראת לי לחזור

          ואני---
          כמו בבית ספר יסודי
          פשוט מקשיב לה
          נגש אליה

          חשבתי שהשתגעתי
          גיליתי שנרגעתי
          במקום לברוח
          התחלתי לשמוח

          תודה לך נשמה
          שגם שלכלכתי אותך
          תמיד היית פה בשבילי
          נלחמת עליי
          שמרת עליי
          תודה נשמה....

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • LOVE MEL מנותק
            LOVE MEL מנותק
            LOVE ME
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
            #1146

            צום ט' באב

            פעם היה לנו בית מקדש,
            מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
            צמים ביום העצוב ,
            ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

            מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
            יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
            ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
            די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

            אמן

            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1147

              עכשיו רגוע כבר אין חולשה
              עכשיו שמח מרגיש חופשה
              עכשיו יש כח לעוד פגישה
              עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

              עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
              עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
              עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
              אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • margalitM margalit

                עכשיו רגוע כבר אין חולשה
                עכשיו שמח מרגיש חופשה
                עכשיו יש כח לעוד פגישה
                עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

                עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
                עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
                עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
                אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

                S מנותק
                S מנותק
                shin
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1148

                מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                זה בדרך זה קרוב,
                יש מצוי יש מגיח
                בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                https://www.youtube.com/@ishaishin

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • S shin

                  מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
                  הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
                  הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
                  מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
                  זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
                  זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
                  אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
                  בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
                  זה בדרך זה קרוב,
                  יש מצוי יש מגיח
                  בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yaakov
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1149
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                    #1150

                    איתך---
                    המומה מהמהירות
                    בהם התחלפו המסכים
                    בכזו מהירות
                    כאילו לא היה אתמול

                    מסתובבת במסדרונות
                    ריח חזק של כאב
                    ואני אפילו לא שמה לב
                    איך שחכתי מאבא אוהב

                    התאבלנו על המקדש
                    כאילו אין מחר
                    עד שהגיע אותו בכי נרגש
                    גילינו שהוא עבר

                    אבא!!
                    תלמד אותי לחיות אותך
                    לכאוב אותך
                    לכאוב איתך!!

                    לא רק בתאריך מצוין
                    לא רק עם נעליי קרוקס ובד
                    תן לי לזכור אותך היום!!
                    תן לי לזכור איתך!!

                    לכאוב איתך את הגלות
                    לא לשקוע בעצבות
                    להבין שלא זאת רצית
                    תן לי להתאבל אותך
                    תן לי להתאבל איתך!!

                    תלמד אותי לא לשמור טינה
                    כי הלב שלי קטן
                    תוציא ממני את הררי השנאה
                    כי אני רוצה להתנקות

                    להיות מוכנה לגאולה
                    לבית שלך, החדש
                    תן לי לבנות אותך
                    תן לי לבנות איתך!!!!

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1151

                      מחכה לרגע
                      שהוא יופיע
                      מצפה לפתע
                      לכולם להודיע

                      יושבת ומחכה
                      כבר לרגע הגדול
                      מצפה ומבכה
                      רוצה רק לגדול

                      קמה ונופלת
                      אך לא דואגת
                      רק מתפללת
                      עכשיו מתאבלת

                      לקראת הסוף
                      בסוף סוף סוף
                      ההבטחה התקיימה
                      מהר קמה

                      שומעת תקיעה
                      הלב נרעד
                      הגיעה הגאולה
                      הלב צעד

                      בסוף הצלחתי
                      את הדרך עברתי
                      את החיים מילאתי
                      ולהתפלל לא הפסקתי

                      עד היום
                      זה לא חלום
                      יגיע הרגע
                      ואת כולנו
                      הוא יפתיע!
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1152

                        ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                        ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                        ואני חלמתי על להיות יחידה
                        ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                        ואני חושבת על העבר
                        ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                        ואני חולמת על העתיד
                        ואני רוצה בשמחה להתמיד

                        וכל המחשבות על עצמי
                        וכל הבניות והבכיות על מי אני
                        וכל החלומות הוורודים והיפים
                        וכל הרצונות בין השקרים

                        ומה אני רוצה בסך הכל
                        ומה אני חולמת רק לגדול
                        ומה אני בונה על כולם
                        המחשבה אמורה להיות
                        רק על מלך העולם...
                        טוהר😍‏

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                          #1153
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1154

                            הרגשתי שהכל עלי סוגר
                            הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                            הרגשתי שכל העולם נופל
                            הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                            חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                            חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                            חלמתי להיות מול אש וגם מים
                            חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                            שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                            שמעתי קול מדבר אלי
                            שמעתי מישהו מרכל עלי
                            שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                            אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                            אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                            אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                            אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                            וכל ההרגשות
                            וכל החלומות
                            וכל שמיעה
                            וכל האמירה

                            הכל הכל זה רק בחירה
                            אני בוחרת איך להרגיש
                            אני בוחרת מה לחלום
                            אני בוחרת מה לשמוע
                            ואני בוחרת מה לומר

                            הכל תלוי בי ובחירתי
                            ואני בוחרת להתחיל מחדש
                            ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                            שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                            לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                            ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטיתח מנותק
                              חסידייה אוטנטית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                              #1155

                              הערפל פה מתעבה
                              מוחק את האופק
                              הקרע פה עצום
                              רק מגדיל את העומק

                              אבא!!!!!!!
                              די כואב לי
                              תפסיק להסתיר
                              את עצמך ממני

                              נמאס לי להאחז
                              באמונה הפשוטה
                              שהכל זה ממך
                              תראה לי את זה כבר!!!

                              הכל פה נוצץ
                              ורק אני פה
                              כתם שחור
                              כמו עומד לרועץ

                              אבא!!!
                              תלבין אותי
                              כחוט השני
                              ככהן בכיפור

                              תראה לי
                              שאני באמת שלך
                              כי עייפתי
                              מלשנן את זה

                              אני אוהבת אותך
                              יותר מכולם
                              תראה לי
                              שזה הדדי

                              לי יש רק אותך
                              תגיד לי
                              שאני רק שלך
                              בת יחידה

                              ויותר מזה
                              שאתה אוהב אותי
                              יותר מכולם
                              כי חוץ ממך
                              אין לי אף אחד בעולם

                              שורף לי מבפנים
                              תחטא לי תפצעים
                              כי מי כמוך
                              מרפא ברחמים

                              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1156

                                בחיים לא יבינו
                                איך הלב שלי עובד
                                שעות שעות שלא יזיזו
                                מהמצב שאני עומד
                                חוסם את עצמי מרגש
                                אבל בסוף תמיד נשבר
                                בתוך תוכי יש נפש
                                שלא מבינה שאי אפשר

                                בשעות הקטנות שאני לבד
                                צועק אליך בכל כוחי
                                מנסה לברוח אין לאן
                                אני תקוע בגוף חומרי
                                חי בעולם, עולם משלי
                                ואף אחד לא מבין אותי
                                לא רוצה שכבר יבין אותי

                                בחיים לא ידעו
                                מה עובר עליי
                                כל האנשים שהיו
                                כבר חלפו מאליי
                                העין שלי פשוט שומרת
                                מחכה שיבוא הזמן הנכון
                                איך עוד דממה נכנסת
                                בתוך הלב יוצרת אסון

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • בלוטוסב מנותק
                                  בלוטוסב מנותק
                                  בלוטוס
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1157

                                  יושב מול דף מסיק מסקנות
                                  עומד מול הרף שורף ת'שעות
                                  מה עוד יש חוץ מלחכות
                                  או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                                  מריץ את השעות
                                  מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                                  מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                                  אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                                  עומד מול מראה מחפש נחמה
                                  יושב על כיסא בלי משענת
                                  מסיק מסקנות
                                  הכל בשבילך אין להפך.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                    #1158

                                    אבא מסור

                                    ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                    מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                    ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                    מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                    משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                    ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                    כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                    הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                    בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                    אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                    ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                    בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                    הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                    ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                    כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                    הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                    סימן שהשמש שוקעת!
                                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                      #1159

                                      שום כלום:

                                      אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                                      כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                                      את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                                      בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                                      אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                                      לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                                      את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                                      רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                                      אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                                      קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                                      את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                                      עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                                      (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                                      אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                                      צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                                      את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                                      אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                                      אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                                      ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                                      את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                                      אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                                      יעל#

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      17
                                      • מיתרמ מנותק
                                        מיתרמ מנותק
                                        מיתר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                        #1160

                                        בית א
                                        אומרים לכל אחד יש מקום
                                        אז איפה שלי נמצא
                                        אני רוצה לראות אותו היום

                                        אומרים שיום אחד יגיע השלום
                                        אז למה כל הקיר כתובות נאצה
                                        איפה האהבה והחום

                                        אומרים שיש המון טוב בעולם
                                        רק צריך לפקוח את העיניים
                                        ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

                                        אומרים שיש מקום כזה מושלם
                                        וכל מה שקורה בינתיים
                                        זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

                                        פזמון
                                        וכולם אומרים הרבה דברים
                                        גם אני רוצה לומר
                                        איך אצל כולם החיים יפים
                                        רק אצלי עצוב ומר
                                        איך כולם כאן מתחילים
                                        רק אצלי הכל נגמר
                                        ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                                        הוא לא באמת נשאר

                                        בית ב
                                        אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
                                        אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
                                        השאיר כתמים על הריצפה

                                        אומרים שיש מי שמושל בכיפה
                                        וגם אני מאמין שזה כך
                                        אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

                                        פזמון
                                        וכולם אומרים הרבה דברים
                                        גם אני רוצה לומר
                                        איך אצל כולם החיים יפים
                                        רק אצלי עצוב ומר
                                        איך כולם כאן מתחילים
                                        רק אצלי הכל נגמר
                                        ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                                        הוא לא באמת נשאר

                                        [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

                                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                          #1161

                                          למה???
                                          למה הכל חוזר לי כבומרנג
                                          מכת מחץ בפרצוף
                                          למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

                                          הכל פה שורף לי
                                          מרגישה בכבשן
                                          מנסה לטהר את האוויר
                                          להסיט את העשן

                                          פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
                                          שולח אליי קרניים חמימות
                                          מלטף קורא ממש לי!
                                          רק לי!!

                                          מסתובבת כבחלום
                                          מאושרת, גם אלי הגיע האושר
                                          פתאום הכל פה נחשף
                                          האור, הטוב, ממני נלקח

                                          מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
                                          בן רגע מתרוקן
                                          מנסה להחזיק את השברים
                                          את הכאב להעלים

                                          ושוב הסרט מתחיל
                                          ממשיך בעצם
                                          זה רק היה קרן שנשלחה
                                          בטעות---

                                          סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול