דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1221

    שלום לילד התמים בגינה
    שלום לילד שמשחק בשמחה
    שלום לילד שאט אט הפך לנער
    שלום לילד שליבו נשבר

    אומר שלום לכל הילדות
    של בית כנסת ויהדות
    של חיי תורה רוחניים
    של שמחות, שבתות וחגים

    זורק את הכל, כל מה שספג
    ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
    מראה לכולם שהוא בסדר
    אך את האמת הוא משאיר בסתר

    הכעס בוער לו מהעניים
    והוא רק רוצה להתרחק כפליים
    להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
    ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

    אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
    וחשב שחי את החיים הטובים
    ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
    ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

    הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
    מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
    כולם עליו מרחמים
    יש כאלה שאת הקשר מנתקים

    רק בגלל שהוא השתנה
    רק בגלל שעבר טלטלה
    הוא נשאר בלי אף אחד
    עם הרגשות הכואבים בלבד

    אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
    התמים בגינה ולא היה בודד
    אותו הילד שזכר בית כנסת
    שבתות, חגים ותורה מתמשכת

    השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
    רק כדי לברוח מהרוחניות
    אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
    ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
    ...
    ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

    אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • צופיה ג.צ צופיה ג.

      שלום לילד התמים בגינה
      שלום לילד שמשחק בשמחה
      שלום לילד שאט אט הפך לנער
      שלום לילד שליבו נשבר

      אומר שלום לכל הילדות
      של בית כנסת ויהדות
      של חיי תורה רוחניים
      של שמחות, שבתות וחגים

      זורק את הכל, כל מה שספג
      ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
      מראה לכולם שהוא בסדר
      אך את האמת הוא משאיר בסתר

      הכעס בוער לו מהעניים
      והוא רק רוצה להתרחק כפליים
      להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
      ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

      אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
      וחשב שחי את החיים הטובים
      ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
      ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

      הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
      מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
      כולם עליו מרחמים
      יש כאלה שאת הקשר מנתקים

      רק בגלל שהוא השתנה
      רק בגלל שעבר טלטלה
      הוא נשאר בלי אף אחד
      עם הרגשות הכואבים בלבד

      אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
      התמים בגינה ולא היה בודד
      אותו הילד שזכר בית כנסת
      שבתות, חגים ותורה מתמשכת

      השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
      רק כדי לברוח מהרוחניות
      אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
      ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
      ...
      ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

      אבא תודהא מנותק
      אבא תודהא מנותק
      אבא תודה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1222
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • זברהז מנותק
        זברהז מנותק
        זברה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1223

        אתה יודע,
        שכבר עייפתי,
        ואני לא מבין לאן זה הולך.
        עייפתי,
        אני מתנקה ושוב מתלכלך.
        אתה יודע,
        שכבר הלכתי,
        ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
        הלכתי,
        ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

        אתה יודע,
        שפעם בכיתי,
        גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
        בכיתי,
        כמו ילד שלא מצליח לראות.
        אתה יודע,
        שפעם נלחמתי,
        לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
        נלחמתי,
        אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

        רק אתה יודע,
        איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
        אתה יודע,
        כשאני כבר שכחתי---

        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1224

          איך פתאום הכל הולך
          נעלמה לה התחושה
          דמעות מציפות את העיניים
          איך כל הטוב מתהפך
          לעוד איזה מועקה
          בא לי לקרוע את השמיים
          איך כבר לא מולך
          אפילו על הנשמה
          על השריד שצמא למים

          איך רק תגיד לי איך
          לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
          איך רק תגיד לי איך
          לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

          איך מחפש לי עוד דרך
          לשמור על הלב שיפעום
          ולא יפסיק מרוב כל העומס
          איך רואה את מה שבערך
          גרם לי לרצות כבר לחדול
          לא לחשוב על התקווה שעוד יש
          איך משתיק ת'פחד שילך
          למצוא לו בלב אחר מקום
          שלא ישוב להשבית בי את הרגש

          קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
            אוהבת מוזיקה 0א מנותק
            אוהבת מוזיקה 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
            #1225

            עת משבר אבד כבודה
            נהפך הפקר צניעותה
            בצד נותרה מתבוננת
            מתמודדת

            העולם עוד המשיך להסתובב
            העוברים לא חודלו לרכל
            מרוץ החיים המשיך במרוצה

            אנשים המשיכו לפקפק
            מבטים בחרו להתחמק
            כאילו אויר נמצא בכלל
            כאילו אין פה שום בן אדם

            היא הרגישה אבודה
            כאילו מישהו מחק את שמה
            אין איש בא לעזור
            והיא רק זעקה בלי קול

            אחת שתבוא תגאל
            תקשיב תלטף
            שכבות תקלף
            שתציץ לעברה

            אחת רק אחת!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1226

              אוהבת אותך
              ואת לא מבינה
              אני רוצה אותך
              להיות כלכך קרובה
              כמו שתמיד היינו
              הבסטיות
              כמו שתמיד חלמנו
              לשים פס על העולם
              להשתחרר מכולם
              איפה נעלמת לי
              איפה ברחת
              את הבטחת לי
              ושקרת
              עזבת אותי
              והלכת לבנות
              שאת קוראת להן חברות
              שמאחורי הגב
              עליך מרכלות
              מתי תביני
              שאני דואגת לך
              מתי תביני
              שאני אוהבת אותך
              אבל את שחכת
              ברחת
              השארת אותי
              לדמם לבד...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1227

                השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                לב נוטף
                הוא שוכב במיטה ונזכר
                ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                על זמן מתוק שהיה ונעלם

                הוא יושב בחלון ודומע
                מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                יללת חתול מן הרחוב שומע
                בכאב הוא מצטרף ומילל

                פזמון:
                עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                הדם יהפוך שוב למים
                עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                השמש תזרח בשמים

                הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                הוא עומד בתפילה בלי ניע
                הכאב מכה גלים גלים
                מכה אחת נוספת אותו תכניע
                פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                פזמון: עד שגעגוע...

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                  אבא מסור

                  ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                  מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                  ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                  מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                  משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                  ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                  פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                  לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                  כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                  הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                  בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                  אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                  ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                  בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                  הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                  ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                  פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                  לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                  כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                  הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIAA מנותק
                  ANASTASIA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1228
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוטי טבקמ מנותק
                    מוטי טבקמ מנותק
                    מוטי טבק
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1229

                    @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                    "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                    לואי ארמסטרונג

                    צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                    צרו איתי עוד היום קשר!
                    motitechpc@gmail.com | 0583293193

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1230

                      יום עובר
                      והכאב גדל
                      יום חוזר
                      והפחד מהדהד

                      הרעש בדממה
                      מרעיד את הלב
                      השקט בזעקה
                      מחריש את הכאב

                      אהבה היא כואבת
                      במיוחד שהיא לא הדדית
                      אהבה היא צורבת
                      כשאף אחד לא מבין

                      חלוף הימים
                      מביטה לעננים
                      זיכרונות באים
                      והכל נופל להרים

                      לא רוצה להיזכר
                      הכל רוצה למחוק
                      לא רוצה להיבהל
                      נמאס לי כבר לשתוק

                      כשהים סוער
                      גם הלב פועם
                      כשהים שקט
                      אז הלב עוצר

                      די לשחק לעצמי ברגשות
                      כדאי לזרוק את כל הדאגות
                      כי נמאס כל פעם מהדמעות
                      שאני נזכרת בחלום שלי
                      הן שוב מגיעות...

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                        #1231

                        אבא למה דווקא היא?
                        למה לכאוב נתת לי?
                        הכאב חי חותך
                        השארת לנו רק לכאוב את מותך

                        העיניים שדורשות
                        הפיות שדשות
                        כאילו מדובר בחדשות
                        בכזו קלות משחקים ברגשות

                        מנסה לא לחשוב
                        למה מגיע לנו לכאוב
                        מחפשת קצת אור
                        מתגוננת מפני גלי הקור

                        צורחת בדממה
                        מוחה עוד דמעה שמבליחה
                        מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                        מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                        נשרפת מבפנים
                        זועקת באין אונים
                        יודעת שבחרת את הטופ
                        רציתה אותה קרוב

                        אבא!!!!!!!!!!!!!!
                        די עברנו מספיק!!
                        רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                        בעבודת הכהנים והלויים
                        תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1232

                          באלי לצעוק שכולם ישמעו
                          באלי לצרוח שכולם יבכו
                          באלי לדבר ושכולם ישתקו
                          רוצה לצאת מהבור
                          מכל השחור
                          רוצה להתנתק
                          אבל הדחף משתק
                          רוצה לבכות
                          בלי שישמעו
                          רוצה להרביץ לעצמי מכות
                          אבל לא להישאר עם שריטות
                          רוצה לפרוק
                          אבל בלי שיפגעו
                          רוצה שלום
                          בלי להשתחוות
                          רוצה מצוות
                          בלי התאמצות
                          רוצה חברות
                          בלי עבירות
                          רוצה לפתוח דף חדש
                          רוצה ללכת בשביל
                          ישר בלי לדשדש
                          גם עם היצר אותי הפיל
                          לזכור לקום
                          אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                          מספיק הלב שלי ממני אבד..
                          ואני עם עצמי בדד
                          חייבת לאהוב תעצמי
                          כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                          חיבת להרים תעצמי
                          כי אפחד לא ידע שנפלתי
                          אה וגם חיב להסתיר
                          אז תנו לי רק תקציר
                          שאדע את מה להציג
                          תזאתי הגיבורה
                          או הזאתי שכבר נפלה?!
                          אילה

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1233
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • טותייייט טותיייי

                              יום עובר
                              והכאב גדל
                              יום חוזר
                              והפחד מהדהד

                              הרעש בדממה
                              מרעיד את הלב
                              השקט בזעקה
                              מחריש את הכאב

                              אהבה היא כואבת
                              במיוחד שהיא לא הדדית
                              אהבה היא צורבת
                              כשאף אחד לא מבין

                              חלוף הימים
                              מביטה לעננים
                              זיכרונות באים
                              והכל נופל להרים

                              לא רוצה להיזכר
                              הכל רוצה למחוק
                              לא רוצה להיבהל
                              נמאס לי כבר לשתוק

                              כשהים סוער
                              גם הלב פועם
                              כשהים שקט
                              אז הלב עוצר

                              די לשחק לעצמי ברגשות
                              כדאי לזרוק את כל הדאגות
                              כי נמאס כל פעם מהדמעות
                              שאני נזכרת בחלום שלי
                              הן שוב מגיעות...

                              טוהר

                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1234
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                באלי לצרוח שכולם יבכו
                                באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                רוצה לצאת מהבור
                                מכל השחור
                                רוצה להתנתק
                                אבל הדחף משתק
                                רוצה לבכות
                                בלי שישמעו
                                רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                אבל לא להישאר עם שריטות
                                רוצה לפרוק
                                אבל בלי שיפגעו
                                רוצה שלום
                                בלי להשתחוות
                                רוצה מצוות
                                בלי התאמצות
                                רוצה חברות
                                בלי עבירות
                                רוצה לפתוח דף חדש
                                רוצה ללכת בשביל
                                ישר בלי לדשדש
                                גם עם היצר אותי הפיל
                                לזכור לקום
                                אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                ואני עם עצמי בדד
                                חייבת לאהוב תעצמי
                                כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                חיבת להרים תעצמי
                                כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                אה וגם חיב להסתיר
                                אז תנו לי רק תקציר
                                שאדע את מה להציג
                                תזאתי הגיבורה
                                או הזאתי שכבר נפלה?!
                                אילה

                                תהילה  כהן 0ת מנותק
                                תהילה  כהן 0ת מנותק
                                תהילה כהן 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1235
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1236

                                  אבא
                                  אתה אורי וישעי
                                  אבא
                                  אם לא אתה
                                  ממי אפחד
                                  אבא
                                  לפעמים אויבי
                                  קמו עלי
                                  אבא
                                  אם תחנה
                                  ועלי תגן
                                  לא אירא ליבי
                                  אבא
                                  שבתי
                                  בביתך
                                  כל ימי חיי
                                  אבא
                                  אני רוצה לחזות
                                  בך
                                  ולהרגיש את היכלך
                                  אבא
                                  אני רוצה
                                  לזבוח לך
                                  אבא
                                  שמע קולי
                                  וענני
                                  אבא
                                  אל תסתר
                                  פניך ממני
                                  אבא
                                  אל תעזוב אותי
                                  ואל תיטוש
                                  אבא
                                  אמי ואבי
                                  עזבוני
                                  אבא
                                  ואתה תמיד
                                  אספת אותי
                                  אבא
                                  הורה לי
                                  את דרכך
                                  אבא
                                  אל תתני
                                  ואל תעזבני
                                  אבא
                                  כי לפעמים
                                  היה קשר
                                  ולי זה נמאס
                                  אבא
                                  לולא האמנתי בך
                                  איפה הייתי
                                  אבא
                                  לראות בטוב
                                  אותי למדת
                                  אבא
                                  בארץ חיים
                                  אני חיה
                                  אבא
                                  אני מקווה אליך
                                  אבא
                                  חזק ליבי
                                  אבא
                                  רק בך
                                  מאמינה אני…
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1237

                                    לא שלי

                                    כתם עיקש
                                    להסיר נבקש
                                    כתמי אבק
                                    או דם מאבק
                                    חוט שני
                                    אדמוני עקשני

                                    הֵא מלבין עוצמתי
                                    להתיז באופן נקודתי
                                    לפרק, למוסס
                                    כל נתז תוסס
                                    שיגיע לכל קפל
                                    להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                                    שפשפי ביד קלות
                                    הוסיפי מעלות
                                    ואם לא מיד, בהשהיה
                                    עוד יֶרַח בהשריה

                                    ואחרי הכל, כשתזדככי
                                    אל תשכחי
                                    תרככי

                                    בכביסה עדינה,
                                    מרוככת, ליבך לא יבש
                                    אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                                    עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                                    רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                                      מוח שליט על הלב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1238

                                      שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                                      יום ראשון
                                      נראה מי יגיע הראשון
                                      לתלמוד תורה
                                      או לישיבה
                                      נכון שקצת עולה הלחץ
                                      אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                                      מיד ירד לנו הלחץ
                                      יהיה טוב
                                      כן למרות שזה לא לפי הרוב
                                      ניקח כוסות מים
                                      ולא נרים ידיים
                                      רק נגיע ונראה
                                      כמה טוב יהיה
                                      בשנה הבאה!!!!!!

                                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                        #1239

                                        אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                                        וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                                        ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                                        רואה את המבטים
                                        קוראת את ההלם
                                        שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                                        ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                                        ולמה אלוקים
                                        היא צועקת שכולם שותקים
                                        דוממת כשכולם צועקים
                                        מגדירה כללים כמציקים
                                        בועטת במוסכמות ובחוקים
                                        מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                                        ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                                        אז...נכון אתם צודקים
                                        ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                                        יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                                        יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                                        וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                                        אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                                        שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                                        אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                                        תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                                        תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                          #1240
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול