דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוטי טבקמ מנותק
    מוטי טבקמ מנותק
    מוטי טבק
    מנהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1229

    @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

    "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

    לואי ארמסטרונג

    צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
    צרו איתי עוד היום קשר!
    motitechpc@gmail.com | 0583293193

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1230

      יום עובר
      והכאב גדל
      יום חוזר
      והפחד מהדהד

      הרעש בדממה
      מרעיד את הלב
      השקט בזעקה
      מחריש את הכאב

      אהבה היא כואבת
      במיוחד שהיא לא הדדית
      אהבה היא צורבת
      כשאף אחד לא מבין

      חלוף הימים
      מביטה לעננים
      זיכרונות באים
      והכל נופל להרים

      לא רוצה להיזכר
      הכל רוצה למחוק
      לא רוצה להיבהל
      נמאס לי כבר לשתוק

      כשהים סוער
      גם הלב פועם
      כשהים שקט
      אז הלב עוצר

      די לשחק לעצמי ברגשות
      כדאי לזרוק את כל הדאגות
      כי נמאס כל פעם מהדמעות
      שאני נזכרת בחלום שלי
      הן שוב מגיעות...

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1231

        אבא למה דווקא היא?
        למה לכאוב נתת לי?
        הכאב חי חותך
        השארת לנו רק לכאוב את מותך

        העיניים שדורשות
        הפיות שדשות
        כאילו מדובר בחדשות
        בכזו קלות משחקים ברגשות

        מנסה לא לחשוב
        למה מגיע לנו לכאוב
        מחפשת קצת אור
        מתגוננת מפני גלי הקור

        צורחת בדממה
        מוחה עוד דמעה שמבליחה
        מתחפרת הכי עמוק שאפשר
        מנסה להאחז במה שעוד נשאר

        נשרפת מבפנים
        זועקת באין אונים
        יודעת שבחרת את הטופ
        רציתה אותה קרוב

        אבא!!!!!!!!!!!!!!
        די עברנו מספיק!!
        רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
        בעבודת הכהנים והלויים
        תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1232

          באלי לצעוק שכולם ישמעו
          באלי לצרוח שכולם יבכו
          באלי לדבר ושכולם ישתקו
          רוצה לצאת מהבור
          מכל השחור
          רוצה להתנתק
          אבל הדחף משתק
          רוצה לבכות
          בלי שישמעו
          רוצה להרביץ לעצמי מכות
          אבל לא להישאר עם שריטות
          רוצה לפרוק
          אבל בלי שיפגעו
          רוצה שלום
          בלי להשתחוות
          רוצה מצוות
          בלי התאמצות
          רוצה חברות
          בלי עבירות
          רוצה לפתוח דף חדש
          רוצה ללכת בשביל
          ישר בלי לדשדש
          גם עם היצר אותי הפיל
          לזכור לקום
          אלוקים לא ישאיר אותי לבד
          מספיק הלב שלי ממני אבד..
          ואני עם עצמי בדד
          חייבת לאהוב תעצמי
          כי אין מי שיעשה זאת במקומי
          חיבת להרים תעצמי
          כי אפחד לא ידע שנפלתי
          אה וגם חיב להסתיר
          אז תנו לי רק תקציר
          שאדע את מה להציג
          תזאתי הגיבורה
          או הזאתי שכבר נפלה?!
          אילה

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.צ מנותק
            צופיה ג.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1233
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • טותייייט טותיייי

              יום עובר
              והכאב גדל
              יום חוזר
              והפחד מהדהד

              הרעש בדממה
              מרעיד את הלב
              השקט בזעקה
              מחריש את הכאב

              אהבה היא כואבת
              במיוחד שהיא לא הדדית
              אהבה היא צורבת
              כשאף אחד לא מבין

              חלוף הימים
              מביטה לעננים
              זיכרונות באים
              והכל נופל להרים

              לא רוצה להיזכר
              הכל רוצה למחוק
              לא רוצה להיבהל
              נמאס לי כבר לשתוק

              כשהים סוער
              גם הלב פועם
              כשהים שקט
              אז הלב עוצר

              די לשחק לעצמי ברגשות
              כדאי לזרוק את כל הדאגות
              כי נמאס כל פעם מהדמעות
              שאני נזכרת בחלום שלי
              הן שוב מגיעות...

              טוהר

              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה  כהן 0ת מנותק
              תהילה כהן 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1234
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                באלי לצעוק שכולם ישמעו
                באלי לצרוח שכולם יבכו
                באלי לדבר ושכולם ישתקו
                רוצה לצאת מהבור
                מכל השחור
                רוצה להתנתק
                אבל הדחף משתק
                רוצה לבכות
                בלי שישמעו
                רוצה להרביץ לעצמי מכות
                אבל לא להישאר עם שריטות
                רוצה לפרוק
                אבל בלי שיפגעו
                רוצה שלום
                בלי להשתחוות
                רוצה מצוות
                בלי התאמצות
                רוצה חברות
                בלי עבירות
                רוצה לפתוח דף חדש
                רוצה ללכת בשביל
                ישר בלי לדשדש
                גם עם היצר אותי הפיל
                לזכור לקום
                אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                מספיק הלב שלי ממני אבד..
                ואני עם עצמי בדד
                חייבת לאהוב תעצמי
                כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                חיבת להרים תעצמי
                כי אפחד לא ידע שנפלתי
                אה וגם חיב להסתיר
                אז תנו לי רק תקציר
                שאדע את מה להציג
                תזאתי הגיבורה
                או הזאתי שכבר נפלה?!
                אילה

                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1235
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1236

                  אבא
                  אתה אורי וישעי
                  אבא
                  אם לא אתה
                  ממי אפחד
                  אבא
                  לפעמים אויבי
                  קמו עלי
                  אבא
                  אם תחנה
                  ועלי תגן
                  לא אירא ליבי
                  אבא
                  שבתי
                  בביתך
                  כל ימי חיי
                  אבא
                  אני רוצה לחזות
                  בך
                  ולהרגיש את היכלך
                  אבא
                  אני רוצה
                  לזבוח לך
                  אבא
                  שמע קולי
                  וענני
                  אבא
                  אל תסתר
                  פניך ממני
                  אבא
                  אל תעזוב אותי
                  ואל תיטוש
                  אבא
                  אמי ואבי
                  עזבוני
                  אבא
                  ואתה תמיד
                  אספת אותי
                  אבא
                  הורה לי
                  את דרכך
                  אבא
                  אל תתני
                  ואל תעזבני
                  אבא
                  כי לפעמים
                  היה קשר
                  ולי זה נמאס
                  אבא
                  לולא האמנתי בך
                  איפה הייתי
                  אבא
                  לראות בטוב
                  אותי למדת
                  אבא
                  בארץ חיים
                  אני חיה
                  אבא
                  אני מקווה אליך
                  אבא
                  חזק ליבי
                  אבא
                  רק בך
                  מאמינה אני…
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1237

                    לא שלי

                    כתם עיקש
                    להסיר נבקש
                    כתמי אבק
                    או דם מאבק
                    חוט שני
                    אדמוני עקשני

                    הֵא מלבין עוצמתי
                    להתיז באופן נקודתי
                    לפרק, למוסס
                    כל נתז תוסס
                    שיגיע לכל קפל
                    להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                    שפשפי ביד קלות
                    הוסיפי מעלות
                    ואם לא מיד, בהשהיה
                    עוד יֶרַח בהשריה

                    ואחרי הכל, כשתזדככי
                    אל תשכחי
                    תרככי

                    בכביסה עדינה,
                    מרוככת, ליבך לא יבש
                    אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                    עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                    רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלבמ מנותק
                      מוח שליט על הלב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1238

                      שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                      יום ראשון
                      נראה מי יגיע הראשון
                      לתלמוד תורה
                      או לישיבה
                      נכון שקצת עולה הלחץ
                      אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                      מיד ירד לנו הלחץ
                      יהיה טוב
                      כן למרות שזה לא לפי הרוב
                      ניקח כוסות מים
                      ולא נרים ידיים
                      רק נגיע ונראה
                      כמה טוב יהיה
                      בשנה הבאה!!!!!!

                      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • נעמי16נ מנותק
                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                        #1239

                        אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                        וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                        ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                        רואה את המבטים
                        קוראת את ההלם
                        שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                        ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                        ולמה אלוקים
                        היא צועקת שכולם שותקים
                        דוממת כשכולם צועקים
                        מגדירה כללים כמציקים
                        בועטת במוסכמות ובחוקים
                        מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                        ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                        אז...נכון אתם צודקים
                        ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                        יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                        יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                        וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                        אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                        שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                        אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                        תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                        תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                          #1240
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1241

                            יש זמנים בהם הכל שחור
                            מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                            הנפש נשאבת לתוך החור
                            מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                            לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                            לפעמים קצת בוכה ונשברת
                            מחפשת לכל דבר תשובה
                            את הרע מתוך הטוב בוררת

                            אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                            ברגעים כאלה לי הוא אומר
                            בואי ילדתי עלייך אשמור
                            אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                            כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                            בהם מתרחקת שמה כיסויים
                            כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                            שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                            אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                            ברגעים כאלה לי הוא אומר
                            בואי ילדתי עלייך אשמור
                            אם רק תחפשי תמצאי את האור

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                              #1242

                              אבא למה מרגישה
                              כל שנייה דמעות מהעיניים
                              אבא רק שכואב לי
                              נזכרת להרים את הראש לשמיים
                              אבא למה אני אגואיסטית
                              וכפויית טובה
                              למה אני רואה כל הזמן את הרע
                              אבא למה מרגישה אבן בלב
                              אבא למה אני מרגישה
                              שאותי אף אחד לא אוהב
                              אבא באמת שקשה לי
                              אני מפחדת
                              להיות לבד
                              אבא אני באמת מנסה
                              אבל כל הזמן
                              נופלת ולי לא קל
                              אבא אני צריכה אותך
                              אבא אני רוצה אותך
                              אני רוצה את היד
                              אני רוצה שתאמר לי
                              שלא תעזוב אותי לעולם
                              אבא אני רוצה מישהו
                              להביט לו חזק
                              לתוך העיניים
                              לראות שהוא אמיתי ואמין
                              שיהיה איתי תמיד
                              ידע מה לומר
                              שקשה
                              ידע לתמוך ולחזק
                              לא להיות איתי
                              רק בגלל אינטרס
                              כי נמאס לי שמנצלים
                              כי קשה לי לפעמים
                              אני רוצה מישהו
                              שאוכל לבכות לי
                              ולספר כל מה שיש לי בפנים
                              אבא למה אני נפתחת
                              לאנשים הלא נכונים
                              אבא למה החלומות שלי
                              לא באמת קוראים
                              אבא למה שאני מתפללת
                              אני לא מרגישה באורות
                              אבא למה אני שחקנית
                              עם הרבה מסיכות
                              אבא הנה החודש
                              של הרחמים והסליחות
                              אני מבקשת סליחה
                              כל לילה
                              עכשיו כל החודש
                              אבא אני באמת
                              מתחננת ומבקשת
                              שתסלח לי
                              שלפעמים את הרע ראיתי
                              שלפעמים התלוננתי
                              שלפעמים לא האמנתי
                              שלפעמים דברתי
                              שלפעמים צעקתי
                              אבא אני מבקשת סליחה
                              ומתחננת להיות יותר קרובה
                              להיות באורות
                              להפסיק לבכות
                              לנגב תדמעות
                              אבא
                              רק תשמע כבר
                              לתפילות...
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • יונמיוזיקי מנותק
                                יונמיוזיקי מנותק
                                יונמיוזיק
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                                #1243

                                נמאס
                                נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                                נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                                נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                                נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                                נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                                נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                                לסיום השיר יש לי שאלה?
                                אתם מדברים??
                                אנשים סובלים
                                מתים כל יומיים
                                אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                                פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                                שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                                תסתכלו חיובי על כול דבר
                                תעזרו אחד לשני תתחברו
                                ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                                להתפלל לה‘‼‼

                                שווה לכם לעקוב!
                                חכם.gif

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #1244

                                  מדברים איתי על אמונות,
                                  ואני כולי חי במחשבות.
                                  האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                                  או שמא אני נגרר אחרי העם?
                                  אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                                  זה קשה להיות שם,
                                  וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                                  יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                                  ואני, רק נכנס להירורים...
                                  אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                                  שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                                  עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                                  לחיי האמונה האמיתיים--
                                  אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  18
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1245

                                    מרגיש לי מוזר
                                    הראש שלי מסוחרר
                                    רגע אני בהי
                                    ובשני אני אומרת לעצמי בי
                                    מקורה לי
                                    מישהו יכול להסביר לי
                                    אני לא מבינה תעצמי.
                                    אולי תסירו שכבות
                                    ותגלו עולמות
                                    או שתבחרו להוסיף שמיכות
                                    תקרעו אותי לחתיכות
                                    מישהו נמצא
                                    אני בכניסה ללא יציאה
                                    ,תנו לי אפשרות שניה
                                    לנסות לתקן תתקלה
                                    אני מבטיחה להשתנות
                                    רק תנו לי סולמות
                                    לעלות
                                    כי קשה לי אני בירידה
                                    קשה לי אני במצב רוח רע
                                    או שאני סתם בוכה
                                    כי סך הכל ענין של גישה
                                    נכונה...
                                    או חלילה מזיקה
                                    אילה...

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1246

                                      אני במצב מוזר
                                      קשה
                                      הכל כמו זר
                                      מרגישה בלבול
                                      או שאני עולה
                                      או שבמדרון תלול
                                      לא יודעת
                                      אם להחזיק חזק חזק
                                      או פשוט לעזוב ודי
                                      מה עם עצמי לעשות
                                      או פשוט רק לתהות
                                      הכל כלכך מבלבל
                                      החושך הזה
                                      מתסכל
                                      מרגישה ממש לבד
                                      אין אף אחד
                                      שיבין אותי
                                      ויכיל
                                      או ייתן עצה
                                      ויכניס
                                      יכניס את הלב שלי
                                      אליו
                                      חוץ מבורא עולם
                                      שהנשמה שלי
                                      זה ממנו
                                      ואם לא הוא
                                      הכל איננו
                                      אבא שלי
                                      תעזור לי
                                      תראה לי
                                      את הדרך
                                      כי כבר נמאס לי
                                      לחיות את החיים
                                      בערך
                                      או בלי ערך...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1247

                                        השחר עלה הפציע
                                        ברחוב עוד עלטה
                                        קול צלול משמיע
                                        תקיעה, שברים, תרועה

                                        הנה אלול הגיע
                                        אף דגים רועדים
                                        אמנם הוא לא הפתיע
                                        אך אנו לא מוכנים

                                        וימס הלב
                                        שברים, יבבה
                                        נבוא, נתקרב
                                        בשדה הוא נמצא

                                        מחכה לנו שם
                                        הוא הולך עוד מעט
                                        תבואי גם
                                        הוא מחכה לך, בת.

                                        צלילים יוצרים מנגינה
                                        רק כשיש ביניהם
                                        גם עליות וגם ירידות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • איילהא מנותק
                                          איילהא מנותק
                                          איילה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1248
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול