דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1232

    באלי לצעוק שכולם ישמעו
    באלי לצרוח שכולם יבכו
    באלי לדבר ושכולם ישתקו
    רוצה לצאת מהבור
    מכל השחור
    רוצה להתנתק
    אבל הדחף משתק
    רוצה לבכות
    בלי שישמעו
    רוצה להרביץ לעצמי מכות
    אבל לא להישאר עם שריטות
    רוצה לפרוק
    אבל בלי שיפגעו
    רוצה שלום
    בלי להשתחוות
    רוצה מצוות
    בלי התאמצות
    רוצה חברות
    בלי עבירות
    רוצה לפתוח דף חדש
    רוצה ללכת בשביל
    ישר בלי לדשדש
    גם עם היצר אותי הפיל
    לזכור לקום
    אלוקים לא ישאיר אותי לבד
    מספיק הלב שלי ממני אבד..
    ואני עם עצמי בדד
    חייבת לאהוב תעצמי
    כי אין מי שיעשה זאת במקומי
    חיבת להרים תעצמי
    כי אפחד לא ידע שנפלתי
    אה וגם חיב להסתיר
    אז תנו לי רק תקציר
    שאדע את מה להציג
    תזאתי הגיבורה
    או הזאתי שכבר נפלה?!
    אילה

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1233
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • טותייייט טותיייי

        יום עובר
        והכאב גדל
        יום חוזר
        והפחד מהדהד

        הרעש בדממה
        מרעיד את הלב
        השקט בזעקה
        מחריש את הכאב

        אהבה היא כואבת
        במיוחד שהיא לא הדדית
        אהבה היא צורבת
        כשאף אחד לא מבין

        חלוף הימים
        מביטה לעננים
        זיכרונות באים
        והכל נופל להרים

        לא רוצה להיזכר
        הכל רוצה למחוק
        לא רוצה להיבהל
        נמאס לי כבר לשתוק

        כשהים סוער
        גם הלב פועם
        כשהים שקט
        אז הלב עוצר

        די לשחק לעצמי ברגשות
        כדאי לזרוק את כל הדאגות
        כי נמאס כל פעם מהדמעות
        שאני נזכרת בחלום שלי
        הן שוב מגיעות...

        טוהר

        תהילה  כהן 0ת מנותק
        תהילה  כהן 0ת מנותק
        תהילה כהן 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1234
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

          באלי לצעוק שכולם ישמעו
          באלי לצרוח שכולם יבכו
          באלי לדבר ושכולם ישתקו
          רוצה לצאת מהבור
          מכל השחור
          רוצה להתנתק
          אבל הדחף משתק
          רוצה לבכות
          בלי שישמעו
          רוצה להרביץ לעצמי מכות
          אבל לא להישאר עם שריטות
          רוצה לפרוק
          אבל בלי שיפגעו
          רוצה שלום
          בלי להשתחוות
          רוצה מצוות
          בלי התאמצות
          רוצה חברות
          בלי עבירות
          רוצה לפתוח דף חדש
          רוצה ללכת בשביל
          ישר בלי לדשדש
          גם עם היצר אותי הפיל
          לזכור לקום
          אלוקים לא ישאיר אותי לבד
          מספיק הלב שלי ממני אבד..
          ואני עם עצמי בדד
          חייבת לאהוב תעצמי
          כי אין מי שיעשה זאת במקומי
          חיבת להרים תעצמי
          כי אפחד לא ידע שנפלתי
          אה וגם חיב להסתיר
          אז תנו לי רק תקציר
          שאדע את מה להציג
          תזאתי הגיבורה
          או הזאתי שכבר נפלה?!
          אילה

          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1235
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1236

            אבא
            אתה אורי וישעי
            אבא
            אם לא אתה
            ממי אפחד
            אבא
            לפעמים אויבי
            קמו עלי
            אבא
            אם תחנה
            ועלי תגן
            לא אירא ליבי
            אבא
            שבתי
            בביתך
            כל ימי חיי
            אבא
            אני רוצה לחזות
            בך
            ולהרגיש את היכלך
            אבא
            אני רוצה
            לזבוח לך
            אבא
            שמע קולי
            וענני
            אבא
            אל תסתר
            פניך ממני
            אבא
            אל תעזוב אותי
            ואל תיטוש
            אבא
            אמי ואבי
            עזבוני
            אבא
            ואתה תמיד
            אספת אותי
            אבא
            הורה לי
            את דרכך
            אבא
            אל תתני
            ואל תעזבני
            אבא
            כי לפעמים
            היה קשר
            ולי זה נמאס
            אבא
            לולא האמנתי בך
            איפה הייתי
            אבא
            לראות בטוב
            אותי למדת
            אבא
            בארץ חיים
            אני חיה
            אבא
            אני מקווה אליך
            אבא
            חזק ליבי
            אבא
            רק בך
            מאמינה אני…
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1237

              לא שלי

              כתם עיקש
              להסיר נבקש
              כתמי אבק
              או דם מאבק
              חוט שני
              אדמוני עקשני

              הֵא מלבין עוצמתי
              להתיז באופן נקודתי
              לפרק, למוסס
              כל נתז תוסס
              שיגיע לכל קפל
              להר שגָבַה, לְשֵפֶל

              שפשפי ביד קלות
              הוסיפי מעלות
              ואם לא מיד, בהשהיה
              עוד יֶרַח בהשריה

              ואחרי הכל, כשתזדככי
              אל תשכחי
              תרככי

              בכביסה עדינה,
              מרוככת, ליבך לא יבש
              אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

              עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
              רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1238

                שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                יום ראשון
                נראה מי יגיע הראשון
                לתלמוד תורה
                או לישיבה
                נכון שקצת עולה הלחץ
                אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                מיד ירד לנו הלחץ
                יהיה טוב
                כן למרות שזה לא לפי הרוב
                ניקח כוסות מים
                ולא נרים ידיים
                רק נגיע ונראה
                כמה טוב יהיה
                בשנה הבאה!!!!!!

                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • נעמי16נ מנותק
                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                  #1239

                  אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                  וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                  ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                  רואה את המבטים
                  קוראת את ההלם
                  שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                  ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                  ולמה אלוקים
                  היא צועקת שכולם שותקים
                  דוממת כשכולם צועקים
                  מגדירה כללים כמציקים
                  בועטת במוסכמות ובחוקים
                  מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                  ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                  אז...נכון אתם צודקים
                  ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                  יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                  יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                  וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                  אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                  שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                  אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                  תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                  תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                  יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                    #1240
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1241

                      יש זמנים בהם הכל שחור
                      מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                      הנפש נשאבת לתוך החור
                      מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                      לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                      לפעמים קצת בוכה ונשברת
                      מחפשת לכל דבר תשובה
                      את הרע מתוך הטוב בוררת

                      אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                      ברגעים כאלה לי הוא אומר
                      בואי ילדתי עלייך אשמור
                      אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                      כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                      בהם מתרחקת שמה כיסויים
                      כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                      שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                      אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                      ברגעים כאלה לי הוא אומר
                      בואי ילדתי עלייך אשמור
                      אם רק תחפשי תמצאי את האור

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                        #1242

                        אבא למה מרגישה
                        כל שנייה דמעות מהעיניים
                        אבא רק שכואב לי
                        נזכרת להרים את הראש לשמיים
                        אבא למה אני אגואיסטית
                        וכפויית טובה
                        למה אני רואה כל הזמן את הרע
                        אבא למה מרגישה אבן בלב
                        אבא למה אני מרגישה
                        שאותי אף אחד לא אוהב
                        אבא באמת שקשה לי
                        אני מפחדת
                        להיות לבד
                        אבא אני באמת מנסה
                        אבל כל הזמן
                        נופלת ולי לא קל
                        אבא אני צריכה אותך
                        אבא אני רוצה אותך
                        אני רוצה את היד
                        אני רוצה שתאמר לי
                        שלא תעזוב אותי לעולם
                        אבא אני רוצה מישהו
                        להביט לו חזק
                        לתוך העיניים
                        לראות שהוא אמיתי ואמין
                        שיהיה איתי תמיד
                        ידע מה לומר
                        שקשה
                        ידע לתמוך ולחזק
                        לא להיות איתי
                        רק בגלל אינטרס
                        כי נמאס לי שמנצלים
                        כי קשה לי לפעמים
                        אני רוצה מישהו
                        שאוכל לבכות לי
                        ולספר כל מה שיש לי בפנים
                        אבא למה אני נפתחת
                        לאנשים הלא נכונים
                        אבא למה החלומות שלי
                        לא באמת קוראים
                        אבא למה שאני מתפללת
                        אני לא מרגישה באורות
                        אבא למה אני שחקנית
                        עם הרבה מסיכות
                        אבא הנה החודש
                        של הרחמים והסליחות
                        אני מבקשת סליחה
                        כל לילה
                        עכשיו כל החודש
                        אבא אני באמת
                        מתחננת ומבקשת
                        שתסלח לי
                        שלפעמים את הרע ראיתי
                        שלפעמים התלוננתי
                        שלפעמים לא האמנתי
                        שלפעמים דברתי
                        שלפעמים צעקתי
                        אבא אני מבקשת סליחה
                        ומתחננת להיות יותר קרובה
                        להיות באורות
                        להפסיק לבכות
                        לנגב תדמעות
                        אבא
                        רק תשמע כבר
                        לתפילות...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • יונמיוזיקי מנותק
                          יונמיוזיקי מנותק
                          יונמיוזיק
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                          #1243

                          נמאס
                          נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                          נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                          נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                          נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                          נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                          נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                          לסיום השיר יש לי שאלה?
                          אתם מדברים??
                          אנשים סובלים
                          מתים כל יומיים
                          אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                          פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                          שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                          תסתכלו חיובי על כול דבר
                          תעזרו אחד לשני תתחברו
                          ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                          להתפלל לה‘‼‼

                          שווה לכם לעקוב!
                          חכם.gif

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #1244

                            מדברים איתי על אמונות,
                            ואני כולי חי במחשבות.
                            האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                            או שמא אני נגרר אחרי העם?
                            אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                            זה קשה להיות שם,
                            וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                            יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                            ואני, רק נכנס להירורים...
                            אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                            שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                            עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                            לחיי האמונה האמיתיים--
                            אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            18
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1245

                              מרגיש לי מוזר
                              הראש שלי מסוחרר
                              רגע אני בהי
                              ובשני אני אומרת לעצמי בי
                              מקורה לי
                              מישהו יכול להסביר לי
                              אני לא מבינה תעצמי.
                              אולי תסירו שכבות
                              ותגלו עולמות
                              או שתבחרו להוסיף שמיכות
                              תקרעו אותי לחתיכות
                              מישהו נמצא
                              אני בכניסה ללא יציאה
                              ,תנו לי אפשרות שניה
                              לנסות לתקן תתקלה
                              אני מבטיחה להשתנות
                              רק תנו לי סולמות
                              לעלות
                              כי קשה לי אני בירידה
                              קשה לי אני במצב רוח רע
                              או שאני סתם בוכה
                              כי סך הכל ענין של גישה
                              נכונה...
                              או חלילה מזיקה
                              אילה...

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1246

                                אני במצב מוזר
                                קשה
                                הכל כמו זר
                                מרגישה בלבול
                                או שאני עולה
                                או שבמדרון תלול
                                לא יודעת
                                אם להחזיק חזק חזק
                                או פשוט לעזוב ודי
                                מה עם עצמי לעשות
                                או פשוט רק לתהות
                                הכל כלכך מבלבל
                                החושך הזה
                                מתסכל
                                מרגישה ממש לבד
                                אין אף אחד
                                שיבין אותי
                                ויכיל
                                או ייתן עצה
                                ויכניס
                                יכניס את הלב שלי
                                אליו
                                חוץ מבורא עולם
                                שהנשמה שלי
                                זה ממנו
                                ואם לא הוא
                                הכל איננו
                                אבא שלי
                                תעזור לי
                                תראה לי
                                את הדרך
                                כי כבר נמאס לי
                                לחיות את החיים
                                בערך
                                או בלי ערך...
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • חלום לגדולח מנותק
                                  חלום לגדולח מנותק
                                  חלום לגדול
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1247

                                  השחר עלה הפציע
                                  ברחוב עוד עלטה
                                  קול צלול משמיע
                                  תקיעה, שברים, תרועה

                                  הנה אלול הגיע
                                  אף דגים רועדים
                                  אמנם הוא לא הפתיע
                                  אך אנו לא מוכנים

                                  וימס הלב
                                  שברים, יבבה
                                  נבוא, נתקרב
                                  בשדה הוא נמצא

                                  מחכה לנו שם
                                  הוא הולך עוד מעט
                                  תבואי גם
                                  הוא מחכה לך, בת.

                                  צלילים יוצרים מנגינה
                                  רק כשיש ביניהם
                                  גם עליות וגם ירידות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • איילהא מנותק
                                    איילהא מנותק
                                    איילה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1248
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                      #1249
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1250

                                        אני לדודי ודודי לי

                                        איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                                        את ההכנות הנרגשות
                                        את האווירה המתחדשת
                                        בלי לפחד מאיימת הדין?

                                        תרועה
                                        שבריים
                                        תרועה

                                        מאה תקיעות
                                        את הגו מרטיטות
                                        הנפש בעננים
                                        ואני כאן על הקרקע
                                        מה אקח איתי הלאה
                                        מאותם הימים
                                        איך לא השאר אותו הדבר?
                                        חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                                        ונתנה תוקף
                                        קדושת היום

                                        לבכות ולהתחנן ולבקש
                                        על שנה מתוקה
                                        על רגעים משמחים
                                        על בריאות ונחת
                                        ולא לשכוח ללקק מהדבש
                                        להנות מהמתוק
                                        ולנשום עמוק
                                        כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                                        הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1251

                                          ראיתי אותך
                                          והתעלמתי
                                          לא ידעתי
                                          אם תזכור אותי
                                          הבטתי בך
                                          ונכלמתי
                                          פשוט הזוי
                                          שלא זוכרת
                                          מתי אמרת את השם שלי
                                          ראיתי אותך
                                          וכאב לי הלב
                                          אני יודעת
                                          שהזמן לא עוצר
                                          ושזה יבוא
                                          אצטער
                                          ראיתי אותך
                                          ובכיתי
                                          כי שאני שומעת
                                          איזה קשר יש לבנות איתך
                                          אני קנאתי
                                          אני ראיתי אותך
                                          והתביישתי
                                          כי לא הבנתי
                                          למה זה מגיע לי
                                          ראיתי אותך
                                          ורציתי לתת לך חיבוק
                                          כי בכל זאת
                                          אתה סבא שלי....
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול