דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.צ מנותק
    צופיה ג.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1233
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • טותייייט טותיייי

      יום עובר
      והכאב גדל
      יום חוזר
      והפחד מהדהד

      הרעש בדממה
      מרעיד את הלב
      השקט בזעקה
      מחריש את הכאב

      אהבה היא כואבת
      במיוחד שהיא לא הדדית
      אהבה היא צורבת
      כשאף אחד לא מבין

      חלוף הימים
      מביטה לעננים
      זיכרונות באים
      והכל נופל להרים

      לא רוצה להיזכר
      הכל רוצה למחוק
      לא רוצה להיבהל
      נמאס לי כבר לשתוק

      כשהים סוער
      גם הלב פועם
      כשהים שקט
      אז הלב עוצר

      די לשחק לעצמי ברגשות
      כדאי לזרוק את כל הדאגות
      כי נמאס כל פעם מהדמעות
      שאני נזכרת בחלום שלי
      הן שוב מגיעות...

      טוהר

      תהילה  כהן 0ת מנותק
      תהילה  כהן 0ת מנותק
      תהילה כהן 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1234
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

        באלי לצעוק שכולם ישמעו
        באלי לצרוח שכולם יבכו
        באלי לדבר ושכולם ישתקו
        רוצה לצאת מהבור
        מכל השחור
        רוצה להתנתק
        אבל הדחף משתק
        רוצה לבכות
        בלי שישמעו
        רוצה להרביץ לעצמי מכות
        אבל לא להישאר עם שריטות
        רוצה לפרוק
        אבל בלי שיפגעו
        רוצה שלום
        בלי להשתחוות
        רוצה מצוות
        בלי התאמצות
        רוצה חברות
        בלי עבירות
        רוצה לפתוח דף חדש
        רוצה ללכת בשביל
        ישר בלי לדשדש
        גם עם היצר אותי הפיל
        לזכור לקום
        אלוקים לא ישאיר אותי לבד
        מספיק הלב שלי ממני אבד..
        ואני עם עצמי בדד
        חייבת לאהוב תעצמי
        כי אין מי שיעשה זאת במקומי
        חיבת להרים תעצמי
        כי אפחד לא ידע שנפלתי
        אה וגם חיב להסתיר
        אז תנו לי רק תקציר
        שאדע את מה להציג
        תזאתי הגיבורה
        או הזאתי שכבר נפלה?!
        אילה

        תהילה  כהן 0ת מנותק
        תהילה  כהן 0ת מנותק
        תהילה כהן 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1235
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1236

          אבא
          אתה אורי וישעי
          אבא
          אם לא אתה
          ממי אפחד
          אבא
          לפעמים אויבי
          קמו עלי
          אבא
          אם תחנה
          ועלי תגן
          לא אירא ליבי
          אבא
          שבתי
          בביתך
          כל ימי חיי
          אבא
          אני רוצה לחזות
          בך
          ולהרגיש את היכלך
          אבא
          אני רוצה
          לזבוח לך
          אבא
          שמע קולי
          וענני
          אבא
          אל תסתר
          פניך ממני
          אבא
          אל תעזוב אותי
          ואל תיטוש
          אבא
          אמי ואבי
          עזבוני
          אבא
          ואתה תמיד
          אספת אותי
          אבא
          הורה לי
          את דרכך
          אבא
          אל תתני
          ואל תעזבני
          אבא
          כי לפעמים
          היה קשר
          ולי זה נמאס
          אבא
          לולא האמנתי בך
          איפה הייתי
          אבא
          לראות בטוב
          אותי למדת
          אבא
          בארץ חיים
          אני חיה
          אבא
          אני מקווה אליך
          אבא
          חזק ליבי
          אבא
          רק בך
          מאמינה אני…
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1237

            לא שלי

            כתם עיקש
            להסיר נבקש
            כתמי אבק
            או דם מאבק
            חוט שני
            אדמוני עקשני

            הֵא מלבין עוצמתי
            להתיז באופן נקודתי
            לפרק, למוסס
            כל נתז תוסס
            שיגיע לכל קפל
            להר שגָבַה, לְשֵפֶל

            שפשפי ביד קלות
            הוסיפי מעלות
            ואם לא מיד, בהשהיה
            עוד יֶרַח בהשריה

            ואחרי הכל, כשתזדככי
            אל תשכחי
            תרככי

            בכביסה עדינה,
            מרוככת, ליבך לא יבש
            אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

            עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
            רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1238

              שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

              יום ראשון
              נראה מי יגיע הראשון
              לתלמוד תורה
              או לישיבה
              נכון שקצת עולה הלחץ
              אבל אם נעשה קצת יח'ץ
              מיד ירד לנו הלחץ
              יהיה טוב
              כן למרות שזה לא לפי הרוב
              ניקח כוסות מים
              ולא נרים ידיים
              רק נגיע ונראה
              כמה טוב יהיה
              בשנה הבאה!!!!!!

              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • נעמי16נ מנותק
                נעמי16נ מנותק
                נעמי16
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                #1239

                אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                רואה את המבטים
                קוראת את ההלם
                שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                ולמה אלוקים
                היא צועקת שכולם שותקים
                דוממת כשכולם צועקים
                מגדירה כללים כמציקים
                בועטת במוסכמות ובחוקים
                מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                אז...נכון אתם צודקים
                ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                  #1240
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1241

                    יש זמנים בהם הכל שחור
                    מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                    הנפש נשאבת לתוך החור
                    מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                    לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                    לפעמים קצת בוכה ונשברת
                    מחפשת לכל דבר תשובה
                    את הרע מתוך הטוב בוררת

                    אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                    ברגעים כאלה לי הוא אומר
                    בואי ילדתי עלייך אשמור
                    אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                    כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                    בהם מתרחקת שמה כיסויים
                    כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                    שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                    אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                    ברגעים כאלה לי הוא אומר
                    בואי ילדתי עלייך אשמור
                    אם רק תחפשי תמצאי את האור

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                      #1242

                      אבא למה מרגישה
                      כל שנייה דמעות מהעיניים
                      אבא רק שכואב לי
                      נזכרת להרים את הראש לשמיים
                      אבא למה אני אגואיסטית
                      וכפויית טובה
                      למה אני רואה כל הזמן את הרע
                      אבא למה מרגישה אבן בלב
                      אבא למה אני מרגישה
                      שאותי אף אחד לא אוהב
                      אבא באמת שקשה לי
                      אני מפחדת
                      להיות לבד
                      אבא אני באמת מנסה
                      אבל כל הזמן
                      נופלת ולי לא קל
                      אבא אני צריכה אותך
                      אבא אני רוצה אותך
                      אני רוצה את היד
                      אני רוצה שתאמר לי
                      שלא תעזוב אותי לעולם
                      אבא אני רוצה מישהו
                      להביט לו חזק
                      לתוך העיניים
                      לראות שהוא אמיתי ואמין
                      שיהיה איתי תמיד
                      ידע מה לומר
                      שקשה
                      ידע לתמוך ולחזק
                      לא להיות איתי
                      רק בגלל אינטרס
                      כי נמאס לי שמנצלים
                      כי קשה לי לפעמים
                      אני רוצה מישהו
                      שאוכל לבכות לי
                      ולספר כל מה שיש לי בפנים
                      אבא למה אני נפתחת
                      לאנשים הלא נכונים
                      אבא למה החלומות שלי
                      לא באמת קוראים
                      אבא למה שאני מתפללת
                      אני לא מרגישה באורות
                      אבא למה אני שחקנית
                      עם הרבה מסיכות
                      אבא הנה החודש
                      של הרחמים והסליחות
                      אני מבקשת סליחה
                      כל לילה
                      עכשיו כל החודש
                      אבא אני באמת
                      מתחננת ומבקשת
                      שתסלח לי
                      שלפעמים את הרע ראיתי
                      שלפעמים התלוננתי
                      שלפעמים לא האמנתי
                      שלפעמים דברתי
                      שלפעמים צעקתי
                      אבא אני מבקשת סליחה
                      ומתחננת להיות יותר קרובה
                      להיות באורות
                      להפסיק לבכות
                      לנגב תדמעות
                      אבא
                      רק תשמע כבר
                      לתפילות...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיקי מנותק
                        יונמיוזיק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                        #1243

                        נמאס
                        נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                        נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                        נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                        נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                        נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                        נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                        לסיום השיר יש לי שאלה?
                        אתם מדברים??
                        אנשים סובלים
                        מתים כל יומיים
                        אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                        פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                        שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                        תסתכלו חיובי על כול דבר
                        תעזרו אחד לשני תתחברו
                        ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                        להתפלל לה‘‼‼

                        שווה לכם לעקוב!
                        חכם.gif

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #1244

                          מדברים איתי על אמונות,
                          ואני כולי חי במחשבות.
                          האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                          או שמא אני נגרר אחרי העם?
                          אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                          זה קשה להיות שם,
                          וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                          יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                          ואני, רק נכנס להירורים...
                          אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                          שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                          עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                          לחיי האמונה האמיתיים--
                          אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          18
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1245

                            מרגיש לי מוזר
                            הראש שלי מסוחרר
                            רגע אני בהי
                            ובשני אני אומרת לעצמי בי
                            מקורה לי
                            מישהו יכול להסביר לי
                            אני לא מבינה תעצמי.
                            אולי תסירו שכבות
                            ותגלו עולמות
                            או שתבחרו להוסיף שמיכות
                            תקרעו אותי לחתיכות
                            מישהו נמצא
                            אני בכניסה ללא יציאה
                            ,תנו לי אפשרות שניה
                            לנסות לתקן תתקלה
                            אני מבטיחה להשתנות
                            רק תנו לי סולמות
                            לעלות
                            כי קשה לי אני בירידה
                            קשה לי אני במצב רוח רע
                            או שאני סתם בוכה
                            כי סך הכל ענין של גישה
                            נכונה...
                            או חלילה מזיקה
                            אילה...

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            15
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1246

                              אני במצב מוזר
                              קשה
                              הכל כמו זר
                              מרגישה בלבול
                              או שאני עולה
                              או שבמדרון תלול
                              לא יודעת
                              אם להחזיק חזק חזק
                              או פשוט לעזוב ודי
                              מה עם עצמי לעשות
                              או פשוט רק לתהות
                              הכל כלכך מבלבל
                              החושך הזה
                              מתסכל
                              מרגישה ממש לבד
                              אין אף אחד
                              שיבין אותי
                              ויכיל
                              או ייתן עצה
                              ויכניס
                              יכניס את הלב שלי
                              אליו
                              חוץ מבורא עולם
                              שהנשמה שלי
                              זה ממנו
                              ואם לא הוא
                              הכל איננו
                              אבא שלי
                              תעזור לי
                              תראה לי
                              את הדרך
                              כי כבר נמאס לי
                              לחיות את החיים
                              בערך
                              או בלי ערך...
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • חלום לגדולח מנותק
                                חלום לגדולח מנותק
                                חלום לגדול
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1247

                                השחר עלה הפציע
                                ברחוב עוד עלטה
                                קול צלול משמיע
                                תקיעה, שברים, תרועה

                                הנה אלול הגיע
                                אף דגים רועדים
                                אמנם הוא לא הפתיע
                                אך אנו לא מוכנים

                                וימס הלב
                                שברים, יבבה
                                נבוא, נתקרב
                                בשדה הוא נמצא

                                מחכה לנו שם
                                הוא הולך עוד מעט
                                תבואי גם
                                הוא מחכה לך, בת.

                                צלילים יוצרים מנגינה
                                רק כשיש ביניהם
                                גם עליות וגם ירידות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • איילהא מנותק
                                  איילהא מנותק
                                  איילה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1248
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                    #1249
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1250

                                      אני לדודי ודודי לי

                                      איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                                      את ההכנות הנרגשות
                                      את האווירה המתחדשת
                                      בלי לפחד מאיימת הדין?

                                      תרועה
                                      שבריים
                                      תרועה

                                      מאה תקיעות
                                      את הגו מרטיטות
                                      הנפש בעננים
                                      ואני כאן על הקרקע
                                      מה אקח איתי הלאה
                                      מאותם הימים
                                      איך לא השאר אותו הדבר?
                                      חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                                      ונתנה תוקף
                                      קדושת היום

                                      לבכות ולהתחנן ולבקש
                                      על שנה מתוקה
                                      על רגעים משמחים
                                      על בריאות ונחת
                                      ולא לשכוח ללקק מהדבש
                                      להנות מהמתוק
                                      ולנשום עמוק
                                      כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                                      הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1251

                                        ראיתי אותך
                                        והתעלמתי
                                        לא ידעתי
                                        אם תזכור אותי
                                        הבטתי בך
                                        ונכלמתי
                                        פשוט הזוי
                                        שלא זוכרת
                                        מתי אמרת את השם שלי
                                        ראיתי אותך
                                        וכאב לי הלב
                                        אני יודעת
                                        שהזמן לא עוצר
                                        ושזה יבוא
                                        אצטער
                                        ראיתי אותך
                                        ובכיתי
                                        כי שאני שומעת
                                        איזה קשר יש לבנות איתך
                                        אני קנאתי
                                        אני ראיתי אותך
                                        והתביישתי
                                        כי לא הבנתי
                                        למה זה מגיע לי
                                        ראיתי אותך
                                        ורציתי לתת לך חיבוק
                                        כי בכל זאת
                                        אתה סבא שלי....
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • שנדיש מנותק
                                          שנדיש מנותק
                                          שנדי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1252

                                          סיימנו סמינר
                                          זה זמן לחתונה
                                          לצאת מהסינר
                                          להביא קצת פרנסה

                                          השידוך מתעכב
                                          וגם העבודה
                                          השם שלך מככב
                                          אך את עדיין בודדה

                                          קחי נשימה
                                          כולה סיימת לימודים
                                          קחי לגימה
                                          ותמשיכי להנות מהחיים

                                          אולי בעבודה את לא משובצת
                                          אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                                          תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                                          זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                                          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          21

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול