דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלבמ מנותק
    מוח שליט על הלב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1238

    שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

    יום ראשון
    נראה מי יגיע הראשון
    לתלמוד תורה
    או לישיבה
    נכון שקצת עולה הלחץ
    אבל אם נעשה קצת יח'ץ
    מיד ירד לנו הלחץ
    יהיה טוב
    כן למרות שזה לא לפי הרוב
    ניקח כוסות מים
    ולא נרים ידיים
    רק נגיע ונראה
    כמה טוב יהיה
    בשנה הבאה!!!!!!

    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
      #1239

      אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
      וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
      ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

      רואה את המבטים
      קוראת את ההלם
      שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
      ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

      ולמה אלוקים
      היא צועקת שכולם שותקים
      דוממת כשכולם צועקים
      מגדירה כללים כמציקים
      בועטת במוסכמות ובחוקים
      מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
      ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

      אז...נכון אתם צודקים
      ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
      יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
      יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
      וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
      אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
      שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
      אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
      תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
      תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #1240
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1241

          יש זמנים בהם הכל שחור
          מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
          הנפש נשאבת לתוך החור
          מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

          לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
          לפעמים קצת בוכה ונשברת
          מחפשת לכל דבר תשובה
          את הרע מתוך הטוב בוררת

          אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
          ברגעים כאלה לי הוא אומר
          בואי ילדתי עלייך אשמור
          אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

          כמו כל אדם גם לי יש נפילות
          בהם מתרחקת שמה כיסויים
          כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
          שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

          אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
          ברגעים כאלה לי הוא אומר
          בואי ילדתי עלייך אשמור
          אם רק תחפשי תמצאי את האור

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
            #1242

            אבא למה מרגישה
            כל שנייה דמעות מהעיניים
            אבא רק שכואב לי
            נזכרת להרים את הראש לשמיים
            אבא למה אני אגואיסטית
            וכפויית טובה
            למה אני רואה כל הזמן את הרע
            אבא למה מרגישה אבן בלב
            אבא למה אני מרגישה
            שאותי אף אחד לא אוהב
            אבא באמת שקשה לי
            אני מפחדת
            להיות לבד
            אבא אני באמת מנסה
            אבל כל הזמן
            נופלת ולי לא קל
            אבא אני צריכה אותך
            אבא אני רוצה אותך
            אני רוצה את היד
            אני רוצה שתאמר לי
            שלא תעזוב אותי לעולם
            אבא אני רוצה מישהו
            להביט לו חזק
            לתוך העיניים
            לראות שהוא אמיתי ואמין
            שיהיה איתי תמיד
            ידע מה לומר
            שקשה
            ידע לתמוך ולחזק
            לא להיות איתי
            רק בגלל אינטרס
            כי נמאס לי שמנצלים
            כי קשה לי לפעמים
            אני רוצה מישהו
            שאוכל לבכות לי
            ולספר כל מה שיש לי בפנים
            אבא למה אני נפתחת
            לאנשים הלא נכונים
            אבא למה החלומות שלי
            לא באמת קוראים
            אבא למה שאני מתפללת
            אני לא מרגישה באורות
            אבא למה אני שחקנית
            עם הרבה מסיכות
            אבא הנה החודש
            של הרחמים והסליחות
            אני מבקשת סליחה
            כל לילה
            עכשיו כל החודש
            אבא אני באמת
            מתחננת ומבקשת
            שתסלח לי
            שלפעמים את הרע ראיתי
            שלפעמים התלוננתי
            שלפעמים לא האמנתי
            שלפעמים דברתי
            שלפעמים צעקתי
            אבא אני מבקשת סליחה
            ומתחננת להיות יותר קרובה
            להיות באורות
            להפסיק לבכות
            לנגב תדמעות
            אבא
            רק תשמע כבר
            לתפילות...
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • יונמיוזיקי מנותק
              יונמיוזיקי מנותק
              יונמיוזיק
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
              #1243

              נמאס
              נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
              נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
              נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
              נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
              נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
              נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
              לסיום השיר יש לי שאלה?
              אתם מדברים??
              אנשים סובלים
              מתים כל יומיים
              אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
              פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
              שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
              תסתכלו חיובי על כול דבר
              תעזרו אחד לשני תתחברו
              ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
              להתפלל לה‘‼‼

              שווה לכם לעקוב!
              חכם.gif

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #1244

                מדברים איתי על אמונות,
                ואני כולי חי במחשבות.
                האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                או שמא אני נגרר אחרי העם?
                אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                זה קשה להיות שם,
                וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                ואני, רק נכנס להירורים...
                אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                לחיי האמונה האמיתיים--
                אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                18
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1245

                  מרגיש לי מוזר
                  הראש שלי מסוחרר
                  רגע אני בהי
                  ובשני אני אומרת לעצמי בי
                  מקורה לי
                  מישהו יכול להסביר לי
                  אני לא מבינה תעצמי.
                  אולי תסירו שכבות
                  ותגלו עולמות
                  או שתבחרו להוסיף שמיכות
                  תקרעו אותי לחתיכות
                  מישהו נמצא
                  אני בכניסה ללא יציאה
                  ,תנו לי אפשרות שניה
                  לנסות לתקן תתקלה
                  אני מבטיחה להשתנות
                  רק תנו לי סולמות
                  לעלות
                  כי קשה לי אני בירידה
                  קשה לי אני במצב רוח רע
                  או שאני סתם בוכה
                  כי סך הכל ענין של גישה
                  נכונה...
                  או חלילה מזיקה
                  אילה...

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1246

                    אני במצב מוזר
                    קשה
                    הכל כמו זר
                    מרגישה בלבול
                    או שאני עולה
                    או שבמדרון תלול
                    לא יודעת
                    אם להחזיק חזק חזק
                    או פשוט לעזוב ודי
                    מה עם עצמי לעשות
                    או פשוט רק לתהות
                    הכל כלכך מבלבל
                    החושך הזה
                    מתסכל
                    מרגישה ממש לבד
                    אין אף אחד
                    שיבין אותי
                    ויכיל
                    או ייתן עצה
                    ויכניס
                    יכניס את הלב שלי
                    אליו
                    חוץ מבורא עולם
                    שהנשמה שלי
                    זה ממנו
                    ואם לא הוא
                    הכל איננו
                    אבא שלי
                    תעזור לי
                    תראה לי
                    את הדרך
                    כי כבר נמאס לי
                    לחיות את החיים
                    בערך
                    או בלי ערך...
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • חלום לגדולח מנותק
                      חלום לגדולח מנותק
                      חלום לגדול
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1247

                      השחר עלה הפציע
                      ברחוב עוד עלטה
                      קול צלול משמיע
                      תקיעה, שברים, תרועה

                      הנה אלול הגיע
                      אף דגים רועדים
                      אמנם הוא לא הפתיע
                      אך אנו לא מוכנים

                      וימס הלב
                      שברים, יבבה
                      נבוא, נתקרב
                      בשדה הוא נמצא

                      מחכה לנו שם
                      הוא הולך עוד מעט
                      תבואי גם
                      הוא מחכה לך, בת.

                      צלילים יוצרים מנגינה
                      רק כשיש ביניהם
                      גם עליות וגם ירידות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • איילהא מנותק
                        איילהא מנותק
                        איילה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1248
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #1249
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1250

                            אני לדודי ודודי לי

                            איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                            את ההכנות הנרגשות
                            את האווירה המתחדשת
                            בלי לפחד מאיימת הדין?

                            תרועה
                            שבריים
                            תרועה

                            מאה תקיעות
                            את הגו מרטיטות
                            הנפש בעננים
                            ואני כאן על הקרקע
                            מה אקח איתי הלאה
                            מאותם הימים
                            איך לא השאר אותו הדבר?
                            חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                            ונתנה תוקף
                            קדושת היום

                            לבכות ולהתחנן ולבקש
                            על שנה מתוקה
                            על רגעים משמחים
                            על בריאות ונחת
                            ולא לשכוח ללקק מהדבש
                            להנות מהמתוק
                            ולנשום עמוק
                            כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                            הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1251

                              ראיתי אותך
                              והתעלמתי
                              לא ידעתי
                              אם תזכור אותי
                              הבטתי בך
                              ונכלמתי
                              פשוט הזוי
                              שלא זוכרת
                              מתי אמרת את השם שלי
                              ראיתי אותך
                              וכאב לי הלב
                              אני יודעת
                              שהזמן לא עוצר
                              ושזה יבוא
                              אצטער
                              ראיתי אותך
                              ובכיתי
                              כי שאני שומעת
                              איזה קשר יש לבנות איתך
                              אני קנאתי
                              אני ראיתי אותך
                              והתביישתי
                              כי לא הבנתי
                              למה זה מגיע לי
                              ראיתי אותך
                              ורציתי לתת לך חיבוק
                              כי בכל זאת
                              אתה סבא שלי....
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • שנדיש מנותק
                                שנדיש מנותק
                                שנדי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1252

                                סיימנו סמינר
                                זה זמן לחתונה
                                לצאת מהסינר
                                להביא קצת פרנסה

                                השידוך מתעכב
                                וגם העבודה
                                השם שלך מככב
                                אך את עדיין בודדה

                                קחי נשימה
                                כולה סיימת לימודים
                                קחי לגימה
                                ותמשיכי להנות מהחיים

                                אולי בעבודה את לא משובצת
                                אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                                תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                                זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                                כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                21
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                  #1253

                                  במותך לקחת את חיי
                                  מחפשת את השרידים שלך
                                  יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                                  ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                                  מנסה להבין למה מוות הוא רע
                                  מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                                  אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                                  כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                                  מרגישה אותך חיה קיימת
                                  חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                                  למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                                  ורק בורחים ממנו?????

                                  יודעת שצריך להודות על החיים
                                  על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                                  רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                                  אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                                  צורחת בדממה תחזרי אליי
                                  תאירי את העולם!!
                                  יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                                  רק תעזרי לי למצוא אותו!

                                  אוהבת אותך מרחוק
                                  מחכה ליום שנפגש
                                  את נמצאת בליבי עמוק
                                  תעזרי לי בדרך-----

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    #1254

                                    רוצה שתאהבי
                                    רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                                    אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                                    זה גורם לי להיות לא אני
                                    אומרים לי תהי את
                                    זה הכי יפה לך
                                    אבל לא מבינים
                                    שהלחץ הזה של להרשים
                                    גורם לי להגיב באימפולסיביות
                                    אני נהיית לא מציאותית
                                    מאתם חושבים
                                    שזה בלחיצת כפתור
                                    תנו לי תזמן
                                    מבטיחה שאהיה מוכנה
                                    אתן לכם סימן
                                    למה אנשים
                                    לא בוחנים תבפנים
                                    מסתכלים לתגובות
                                    מקבעים לפי התנהגות
                                    סתכלי ללב שלי
                                    הוא רוצה שתביני
                                    אני אהיה בסדר
                                    רק תני לי הזדמנות
                                    אני לא צריכה להרשים אפחד
                                    כי אני שמה פס על העולם
                                    אני לא מנסה לרצות אפחד
                                    מי שלא טוב לא
                                    שילך לאמשלו
                                    אני לא צכה להיות אחראית
                                    למחשבות של אנשים ממני
                                    מספיק ישלי את עצמי
                                    ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                                    עצמייות
                                    אז מחשבות.....
                                    תנו לי כבר לחיות...

                                    זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1255
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1256
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                          #1257

                                          אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                                          דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                                          רק אתה רואה את כל מלחמותי
                                          אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                                          רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                                          אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                                          אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                                          אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                                          אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                                          אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                                          אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                                          אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                                          אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                                          נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                                          אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                                          אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                                          אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                                          אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                                          כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                                          אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                                          אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                                          אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                                          אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול