דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
    #1242

    אבא למה מרגישה
    כל שנייה דמעות מהעיניים
    אבא רק שכואב לי
    נזכרת להרים את הראש לשמיים
    אבא למה אני אגואיסטית
    וכפויית טובה
    למה אני רואה כל הזמן את הרע
    אבא למה מרגישה אבן בלב
    אבא למה אני מרגישה
    שאותי אף אחד לא אוהב
    אבא באמת שקשה לי
    אני מפחדת
    להיות לבד
    אבא אני באמת מנסה
    אבל כל הזמן
    נופלת ולי לא קל
    אבא אני צריכה אותך
    אבא אני רוצה אותך
    אני רוצה את היד
    אני רוצה שתאמר לי
    שלא תעזוב אותי לעולם
    אבא אני רוצה מישהו
    להביט לו חזק
    לתוך העיניים
    לראות שהוא אמיתי ואמין
    שיהיה איתי תמיד
    ידע מה לומר
    שקשה
    ידע לתמוך ולחזק
    לא להיות איתי
    רק בגלל אינטרס
    כי נמאס לי שמנצלים
    כי קשה לי לפעמים
    אני רוצה מישהו
    שאוכל לבכות לי
    ולספר כל מה שיש לי בפנים
    אבא למה אני נפתחת
    לאנשים הלא נכונים
    אבא למה החלומות שלי
    לא באמת קוראים
    אבא למה שאני מתפללת
    אני לא מרגישה באורות
    אבא למה אני שחקנית
    עם הרבה מסיכות
    אבא הנה החודש
    של הרחמים והסליחות
    אני מבקשת סליחה
    כל לילה
    עכשיו כל החודש
    אבא אני באמת
    מתחננת ומבקשת
    שתסלח לי
    שלפעמים את הרע ראיתי
    שלפעמים התלוננתי
    שלפעמים לא האמנתי
    שלפעמים דברתי
    שלפעמים צעקתי
    אבא אני מבקשת סליחה
    ומתחננת להיות יותר קרובה
    להיות באורות
    להפסיק לבכות
    לנגב תדמעות
    אבא
    רק תשמע כבר
    לתפילות...
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
      #1243

      נמאס
      נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
      נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
      נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
      נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
      נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
      נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
      לסיום השיר יש לי שאלה?
      אתם מדברים??
      אנשים סובלים
      מתים כל יומיים
      אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
      פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
      שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
      תסתכלו חיובי על כול דבר
      תעזרו אחד לשני תתחברו
      ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
      להתפלל לה‘‼‼

      שווה לכם לעקוב!
      חכם.gif

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #1244

        מדברים איתי על אמונות,
        ואני כולי חי במחשבות.
        האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
        או שמא אני נגרר אחרי העם?
        אני יודע שאני על המסלול הנכון,
        זה קשה להיות שם,
        וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
        יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
        ואני, רק נכנס להירורים...
        אבא, תכניס בי אור של אמונה,
        שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
        עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
        לחיי האמונה האמיתיים--
        אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        18
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1245

          מרגיש לי מוזר
          הראש שלי מסוחרר
          רגע אני בהי
          ובשני אני אומרת לעצמי בי
          מקורה לי
          מישהו יכול להסביר לי
          אני לא מבינה תעצמי.
          אולי תסירו שכבות
          ותגלו עולמות
          או שתבחרו להוסיף שמיכות
          תקרעו אותי לחתיכות
          מישהו נמצא
          אני בכניסה ללא יציאה
          ,תנו לי אפשרות שניה
          לנסות לתקן תתקלה
          אני מבטיחה להשתנות
          רק תנו לי סולמות
          לעלות
          כי קשה לי אני בירידה
          קשה לי אני במצב רוח רע
          או שאני סתם בוכה
          כי סך הכל ענין של גישה
          נכונה...
          או חלילה מזיקה
          אילה...

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1246

            אני במצב מוזר
            קשה
            הכל כמו זר
            מרגישה בלבול
            או שאני עולה
            או שבמדרון תלול
            לא יודעת
            אם להחזיק חזק חזק
            או פשוט לעזוב ודי
            מה עם עצמי לעשות
            או פשוט רק לתהות
            הכל כלכך מבלבל
            החושך הזה
            מתסכל
            מרגישה ממש לבד
            אין אף אחד
            שיבין אותי
            ויכיל
            או ייתן עצה
            ויכניס
            יכניס את הלב שלי
            אליו
            חוץ מבורא עולם
            שהנשמה שלי
            זה ממנו
            ואם לא הוא
            הכל איננו
            אבא שלי
            תעזור לי
            תראה לי
            את הדרך
            כי כבר נמאס לי
            לחיות את החיים
            בערך
            או בלי ערך...
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1247

              השחר עלה הפציע
              ברחוב עוד עלטה
              קול צלול משמיע
              תקיעה, שברים, תרועה

              הנה אלול הגיע
              אף דגים רועדים
              אמנם הוא לא הפתיע
              אך אנו לא מוכנים

              וימס הלב
              שברים, יבבה
              נבוא, נתקרב
              בשדה הוא נמצא

              מחכה לנו שם
              הוא הולך עוד מעט
              תבואי גם
              הוא מחכה לך, בת.

              צלילים יוצרים מנגינה
              רק כשיש ביניהם
              גם עליות וגם ירידות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • איילהא מנותק
                איילהא מנותק
                איילה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1248
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                  #1249
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1250

                    אני לדודי ודודי לי

                    איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                    את ההכנות הנרגשות
                    את האווירה המתחדשת
                    בלי לפחד מאיימת הדין?

                    תרועה
                    שבריים
                    תרועה

                    מאה תקיעות
                    את הגו מרטיטות
                    הנפש בעננים
                    ואני כאן על הקרקע
                    מה אקח איתי הלאה
                    מאותם הימים
                    איך לא השאר אותו הדבר?
                    חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                    ונתנה תוקף
                    קדושת היום

                    לבכות ולהתחנן ולבקש
                    על שנה מתוקה
                    על רגעים משמחים
                    על בריאות ונחת
                    ולא לשכוח ללקק מהדבש
                    להנות מהמתוק
                    ולנשום עמוק
                    כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                    הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1251

                      ראיתי אותך
                      והתעלמתי
                      לא ידעתי
                      אם תזכור אותי
                      הבטתי בך
                      ונכלמתי
                      פשוט הזוי
                      שלא זוכרת
                      מתי אמרת את השם שלי
                      ראיתי אותך
                      וכאב לי הלב
                      אני יודעת
                      שהזמן לא עוצר
                      ושזה יבוא
                      אצטער
                      ראיתי אותך
                      ובכיתי
                      כי שאני שומעת
                      איזה קשר יש לבנות איתך
                      אני קנאתי
                      אני ראיתי אותך
                      והתביישתי
                      כי לא הבנתי
                      למה זה מגיע לי
                      ראיתי אותך
                      ורציתי לתת לך חיבוק
                      כי בכל זאת
                      אתה סבא שלי....
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • שנדיש מנותק
                        שנדיש מנותק
                        שנדי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1252

                        סיימנו סמינר
                        זה זמן לחתונה
                        לצאת מהסינר
                        להביא קצת פרנסה

                        השידוך מתעכב
                        וגם העבודה
                        השם שלך מככב
                        אך את עדיין בודדה

                        קחי נשימה
                        כולה סיימת לימודים
                        קחי לגימה
                        ותמשיכי להנות מהחיים

                        אולי בעבודה את לא משובצת
                        אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                        תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                        זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                        כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        21
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                          #1253

                          במותך לקחת את חיי
                          מחפשת את השרידים שלך
                          יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                          ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                          מנסה להבין למה מוות הוא רע
                          מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                          אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                          כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                          מרגישה אותך חיה קיימת
                          חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                          למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                          ורק בורחים ממנו?????

                          יודעת שצריך להודות על החיים
                          על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                          רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                          אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                          צורחת בדממה תחזרי אליי
                          תאירי את העולם!!
                          יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                          רק תעזרי לי למצוא אותו!

                          אוהבת אותך מרחוק
                          מחכה ליום שנפגש
                          את נמצאת בליבי עמוק
                          תעזרי לי בדרך-----

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            #1254

                            רוצה שתאהבי
                            רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                            אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                            זה גורם לי להיות לא אני
                            אומרים לי תהי את
                            זה הכי יפה לך
                            אבל לא מבינים
                            שהלחץ הזה של להרשים
                            גורם לי להגיב באימפולסיביות
                            אני נהיית לא מציאותית
                            מאתם חושבים
                            שזה בלחיצת כפתור
                            תנו לי תזמן
                            מבטיחה שאהיה מוכנה
                            אתן לכם סימן
                            למה אנשים
                            לא בוחנים תבפנים
                            מסתכלים לתגובות
                            מקבעים לפי התנהגות
                            סתכלי ללב שלי
                            הוא רוצה שתביני
                            אני אהיה בסדר
                            רק תני לי הזדמנות
                            אני לא צריכה להרשים אפחד
                            כי אני שמה פס על העולם
                            אני לא מנסה לרצות אפחד
                            מי שלא טוב לא
                            שילך לאמשלו
                            אני לא צכה להיות אחראית
                            למחשבות של אנשים ממני
                            מספיק ישלי את עצמי
                            ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                            עצמייות
                            אז מחשבות.....
                            תנו לי כבר לחיות...

                            זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1255
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1256
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                  #1257

                                  אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                                  דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                                  רק אתה רואה את כל מלחמותי
                                  אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                                  רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                                  אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                                  אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                                  אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                                  אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                                  אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                                  אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                                  אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                                  אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                                  נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                                  אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                                  אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                                  אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                                  אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                                  כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                                  אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                                  אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                                  אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                                  אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1258

                                    מוזר
                                    אני זר?
                                    שואל לתומי
                                    לעצמי
                                    ....
                                    חושב
                                    אני יושב
                                    נוגע בי
                                    בעצמי
                                    .....
                                    מרגיש
                                    אני רגיש
                                    כואב לי
                                    ליבי
                                    ....
                                    הלב
                                    הלב שלי
                                    שמחולק להרבה
                                    חלקים
                                    אם קטנים
                                    אם גדולים
                                    תמיד יהיו
                                    בלב שלי....
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                      #1259

                                      זה באמת מאוד מורכב
                                      שכך פתאום הוא נשכב
                                      לא יודעת מה כדאי
                                      האם זה טוב או רע ודאי
                                      אולי זאת רק ההתחלה
                                      ואולי זאת באמת המגבלה
                                      להיות לוחצת או אולי לשחרר
                                      כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                                      תנו עצה מה לעשות
                                      בפרט כשהן כבר כועסות

                                      תחילת שנה...
                                      כיתת חינוך מיוחד
                                      ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                                      בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1260

                                        אבא אתה איתי
                                        למה אני לא מרגישה אותך
                                        אבא אני.. זה אני
                                        או שזה הבת שלך
                                        אבא שכחת ממני
                                        או שאני שכחתי מעצמי
                                        אבא אתה נותן לכולם כח
                                        למה אתה לא נותן לי
                                        אבא אני נופלת
                                        זה מה שאתה רוצה
                                        אבא אני מיואשת
                                        או שאני טיפוס מרצה
                                        אבא הכתפיים שלי קטנות
                                        בעומס הם לא עומדות
                                        כמה הם יכולות
                                        אבא דוגרי
                                        הלב שלי שברירי
                                        למה אני לא
                                        מרגישה אותך איתי

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                          #1261

                                          במסע
                                          בין עדר זאבים אני כבשה
                                          במסע
                                          לטפס בלי למעוד מנסה
                                          במסע
                                          הריסה על גבי הריסה
                                          במסע
                                          כוחותיי כבר באפיסה

                                          מבקשת
                                          שלא תהא דעתי נחלשת
                                          מבקשת
                                          שאת הדרך תאיר לי בקשת
                                          מבקשת
                                          שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                                          מבקשת
                                          שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול