דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1245

    מרגיש לי מוזר
    הראש שלי מסוחרר
    רגע אני בהי
    ובשני אני אומרת לעצמי בי
    מקורה לי
    מישהו יכול להסביר לי
    אני לא מבינה תעצמי.
    אולי תסירו שכבות
    ותגלו עולמות
    או שתבחרו להוסיף שמיכות
    תקרעו אותי לחתיכות
    מישהו נמצא
    אני בכניסה ללא יציאה
    ,תנו לי אפשרות שניה
    לנסות לתקן תתקלה
    אני מבטיחה להשתנות
    רק תנו לי סולמות
    לעלות
    כי קשה לי אני בירידה
    קשה לי אני במצב רוח רע
    או שאני סתם בוכה
    כי סך הכל ענין של גישה
    נכונה...
    או חלילה מזיקה
    אילה...

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1246

      אני במצב מוזר
      קשה
      הכל כמו זר
      מרגישה בלבול
      או שאני עולה
      או שבמדרון תלול
      לא יודעת
      אם להחזיק חזק חזק
      או פשוט לעזוב ודי
      מה עם עצמי לעשות
      או פשוט רק לתהות
      הכל כלכך מבלבל
      החושך הזה
      מתסכל
      מרגישה ממש לבד
      אין אף אחד
      שיבין אותי
      ויכיל
      או ייתן עצה
      ויכניס
      יכניס את הלב שלי
      אליו
      חוץ מבורא עולם
      שהנשמה שלי
      זה ממנו
      ואם לא הוא
      הכל איננו
      אבא שלי
      תעזור לי
      תראה לי
      את הדרך
      כי כבר נמאס לי
      לחיות את החיים
      בערך
      או בלי ערך...
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1247

        השחר עלה הפציע
        ברחוב עוד עלטה
        קול צלול משמיע
        תקיעה, שברים, תרועה

        הנה אלול הגיע
        אף דגים רועדים
        אמנם הוא לא הפתיע
        אך אנו לא מוכנים

        וימס הלב
        שברים, יבבה
        נבוא, נתקרב
        בשדה הוא נמצא

        מחכה לנו שם
        הוא הולך עוד מעט
        תבואי גם
        הוא מחכה לך, בת.

        צלילים יוצרים מנגינה
        רק כשיש ביניהם
        גם עליות וגם ירידות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • איילהא מנותק
          איילהא מנותק
          איילה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1248
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
            #1249
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1250

              אני לדודי ודודי לי

              איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
              את ההכנות הנרגשות
              את האווירה המתחדשת
              בלי לפחד מאיימת הדין?

              תרועה
              שבריים
              תרועה

              מאה תקיעות
              את הגו מרטיטות
              הנפש בעננים
              ואני כאן על הקרקע
              מה אקח איתי הלאה
              מאותם הימים
              איך לא השאר אותו הדבר?
              חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

              ונתנה תוקף
              קדושת היום

              לבכות ולהתחנן ולבקש
              על שנה מתוקה
              על רגעים משמחים
              על בריאות ונחת
              ולא לשכוח ללקק מהדבש
              להנות מהמתוק
              ולנשום עמוק
              כי החגים הם לא רק דפים בלוח
              הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1251

                ראיתי אותך
                והתעלמתי
                לא ידעתי
                אם תזכור אותי
                הבטתי בך
                ונכלמתי
                פשוט הזוי
                שלא זוכרת
                מתי אמרת את השם שלי
                ראיתי אותך
                וכאב לי הלב
                אני יודעת
                שהזמן לא עוצר
                ושזה יבוא
                אצטער
                ראיתי אותך
                ובכיתי
                כי שאני שומעת
                איזה קשר יש לבנות איתך
                אני קנאתי
                אני ראיתי אותך
                והתביישתי
                כי לא הבנתי
                למה זה מגיע לי
                ראיתי אותך
                ורציתי לתת לך חיבוק
                כי בכל זאת
                אתה סבא שלי....
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • שנדיש מנותק
                  שנדיש מנותק
                  שנדי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1252

                  סיימנו סמינר
                  זה זמן לחתונה
                  לצאת מהסינר
                  להביא קצת פרנסה

                  השידוך מתעכב
                  וגם העבודה
                  השם שלך מככב
                  אך את עדיין בודדה

                  קחי נשימה
                  כולה סיימת לימודים
                  קחי לגימה
                  ותמשיכי להנות מהחיים

                  אולי בעבודה את לא משובצת
                  אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                  תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                  זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                  כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  21
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                    #1253

                    במותך לקחת את חיי
                    מחפשת את השרידים שלך
                    יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                    ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                    מנסה להבין למה מוות הוא רע
                    מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                    אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                    כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                    מרגישה אותך חיה קיימת
                    חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                    למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                    ורק בורחים ממנו?????

                    יודעת שצריך להודות על החיים
                    על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                    רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                    אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                    צורחת בדממה תחזרי אליי
                    תאירי את העולם!!
                    יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                    רק תעזרי לי למצוא אותו!

                    אוהבת אותך מרחוק
                    מחכה ליום שנפגש
                    את נמצאת בליבי עמוק
                    תעזרי לי בדרך-----

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #1254

                      רוצה שתאהבי
                      רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                      אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                      זה גורם לי להיות לא אני
                      אומרים לי תהי את
                      זה הכי יפה לך
                      אבל לא מבינים
                      שהלחץ הזה של להרשים
                      גורם לי להגיב באימפולסיביות
                      אני נהיית לא מציאותית
                      מאתם חושבים
                      שזה בלחיצת כפתור
                      תנו לי תזמן
                      מבטיחה שאהיה מוכנה
                      אתן לכם סימן
                      למה אנשים
                      לא בוחנים תבפנים
                      מסתכלים לתגובות
                      מקבעים לפי התנהגות
                      סתכלי ללב שלי
                      הוא רוצה שתביני
                      אני אהיה בסדר
                      רק תני לי הזדמנות
                      אני לא צריכה להרשים אפחד
                      כי אני שמה פס על העולם
                      אני לא מנסה לרצות אפחד
                      מי שלא טוב לא
                      שילך לאמשלו
                      אני לא צכה להיות אחראית
                      למחשבות של אנשים ממני
                      מספיק ישלי את עצמי
                      ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                      עצמייות
                      אז מחשבות.....
                      תנו לי כבר לחיות...

                      זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1255
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1256
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                            #1257

                            אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                            דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                            רק אתה רואה את כל מלחמותי
                            אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                            רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                            אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                            אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                            אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                            אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                            אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                            אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                            אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                            אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                            נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                            אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                            אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                            אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                            אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                            כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                            אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                            אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                            אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                            אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1258

                              מוזר
                              אני זר?
                              שואל לתומי
                              לעצמי
                              ....
                              חושב
                              אני יושב
                              נוגע בי
                              בעצמי
                              .....
                              מרגיש
                              אני רגיש
                              כואב לי
                              ליבי
                              ....
                              הלב
                              הלב שלי
                              שמחולק להרבה
                              חלקים
                              אם קטנים
                              אם גדולים
                              תמיד יהיו
                              בלב שלי....
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                                #1259

                                זה באמת מאוד מורכב
                                שכך פתאום הוא נשכב
                                לא יודעת מה כדאי
                                האם זה טוב או רע ודאי
                                אולי זאת רק ההתחלה
                                ואולי זאת באמת המגבלה
                                להיות לוחצת או אולי לשחרר
                                כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                                תנו עצה מה לעשות
                                בפרט כשהן כבר כועסות

                                תחילת שנה...
                                כיתת חינוך מיוחד
                                ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                                בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1260

                                  אבא אתה איתי
                                  למה אני לא מרגישה אותך
                                  אבא אני.. זה אני
                                  או שזה הבת שלך
                                  אבא שכחת ממני
                                  או שאני שכחתי מעצמי
                                  אבא אתה נותן לכולם כח
                                  למה אתה לא נותן לי
                                  אבא אני נופלת
                                  זה מה שאתה רוצה
                                  אבא אני מיואשת
                                  או שאני טיפוס מרצה
                                  אבא הכתפיים שלי קטנות
                                  בעומס הם לא עומדות
                                  כמה הם יכולות
                                  אבא דוגרי
                                  הלב שלי שברירי
                                  למה אני לא
                                  מרגישה אותך איתי

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                    #1261

                                    במסע
                                    בין עדר זאבים אני כבשה
                                    במסע
                                    לטפס בלי למעוד מנסה
                                    במסע
                                    הריסה על גבי הריסה
                                    במסע
                                    כוחותיי כבר באפיסה

                                    מבקשת
                                    שלא תהא דעתי נחלשת
                                    מבקשת
                                    שאת הדרך תאיר לי בקשת
                                    מבקשת
                                    שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                                    מבקשת
                                    שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1262

                                      אדון הסליחות בוחן הלבבות
                                      בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                                      תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                                      שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                                      באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                                      כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                                      לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                                      ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                                      אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                                      אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                                      מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1263

                                        למה לא רואים
                                        תמאמץ שלי
                                        למה שוברים אותי
                                        למה הלב שלי
                                        בוכה
                                        כואב
                                        נמאס כבר
                                        מרגישה שרוצה
                                        לפרוק
                                        להתפרק
                                        לרוץ
                                        לברוח
                                        למקום מסתור
                                        ללב שלי
                                        שבוכה
                                        שצורח
                                        שנאנק
                                        מכאב
                                        שלא רואים
                                        מאמץ
                                        ואת המשברים
                                        תמיד
                                        ישפטו אותך
                                        כי לא רואים
                                        את הלב שלך....
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                          #1264

                                          אדון הסליחות
                                          סדר לנו ההפיכות
                                          בוחן לבבות
                                          תענה לנו תשובות
                                          גולה עמוקות
                                          ענה תפילותינו הבוקעות
                                          דובר צדקות
                                          גבינו הופקר למכות
                                          הדור בנפלאות
                                          תש כוחנו בתלאות
                                          ותיק בנחמות
                                          צמאנו למילים חמות
                                          זוכר ברית אבות
                                          גלה עיניך הטובות
                                          חוקר כליות
                                          שנפסיק לחיות באשליות

                                          את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                                          ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול