דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1251

    ראיתי אותך
    והתעלמתי
    לא ידעתי
    אם תזכור אותי
    הבטתי בך
    ונכלמתי
    פשוט הזוי
    שלא זוכרת
    מתי אמרת את השם שלי
    ראיתי אותך
    וכאב לי הלב
    אני יודעת
    שהזמן לא עוצר
    ושזה יבוא
    אצטער
    ראיתי אותך
    ובכיתי
    כי שאני שומעת
    איזה קשר יש לבנות איתך
    אני קנאתי
    אני ראיתי אותך
    והתביישתי
    כי לא הבנתי
    למה זה מגיע לי
    ראיתי אותך
    ורציתי לתת לך חיבוק
    כי בכל זאת
    אתה סבא שלי....
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • שנדיש מנותק
      שנדיש מנותק
      שנדי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1252

      סיימנו סמינר
      זה זמן לחתונה
      לצאת מהסינר
      להביא קצת פרנסה

      השידוך מתעכב
      וגם העבודה
      השם שלך מככב
      אך את עדיין בודדה

      קחי נשימה
      כולה סיימת לימודים
      קחי לגימה
      ותמשיכי להנות מהחיים

      אולי בעבודה את לא משובצת
      אולי את לא מרגישה "מסודרת"
      תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
      זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      21
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1253

        במותך לקחת את חיי
        מחפשת את השרידים שלך
        יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
        ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

        מנסה להבין למה מוות הוא רע
        מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
        אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
        כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

        מרגישה אותך חיה קיימת
        חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
        למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
        ורק בורחים ממנו?????

        יודעת שצריך להודות על החיים
        על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
        רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
        אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

        צורחת בדממה תחזרי אליי
        תאירי את העולם!!
        יודעת שנתת לי את מתנת חיי
        רק תעזרי לי למצוא אותו!

        אוהבת אותך מרחוק
        מחכה ליום שנפגש
        את נמצאת בליבי עמוק
        תעזרי לי בדרך-----

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1254

          רוצה שתאהבי
          רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
          אבל למה זה רק מלחיץ אותי
          זה גורם לי להיות לא אני
          אומרים לי תהי את
          זה הכי יפה לך
          אבל לא מבינים
          שהלחץ הזה של להרשים
          גורם לי להגיב באימפולסיביות
          אני נהיית לא מציאותית
          מאתם חושבים
          שזה בלחיצת כפתור
          תנו לי תזמן
          מבטיחה שאהיה מוכנה
          אתן לכם סימן
          למה אנשים
          לא בוחנים תבפנים
          מסתכלים לתגובות
          מקבעים לפי התנהגות
          סתכלי ללב שלי
          הוא רוצה שתביני
          אני אהיה בסדר
          רק תני לי הזדמנות
          אני לא צריכה להרשים אפחד
          כי אני שמה פס על העולם
          אני לא מנסה לרצות אפחד
          מי שלא טוב לא
          שילך לאמשלו
          אני לא צכה להיות אחראית
          למחשבות של אנשים ממני
          מספיק ישלי את עצמי
          ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
          עצמייות
          אז מחשבות.....
          תנו לי כבר לחיות...

          זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1255
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1256
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                #1257

                אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                רק אתה רואה את כל מלחמותי
                אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1258

                  מוזר
                  אני זר?
                  שואל לתומי
                  לעצמי
                  ....
                  חושב
                  אני יושב
                  נוגע בי
                  בעצמי
                  .....
                  מרגיש
                  אני רגיש
                  כואב לי
                  ליבי
                  ....
                  הלב
                  הלב שלי
                  שמחולק להרבה
                  חלקים
                  אם קטנים
                  אם גדולים
                  תמיד יהיו
                  בלב שלי....
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                    #1259

                    זה באמת מאוד מורכב
                    שכך פתאום הוא נשכב
                    לא יודעת מה כדאי
                    האם זה טוב או רע ודאי
                    אולי זאת רק ההתחלה
                    ואולי זאת באמת המגבלה
                    להיות לוחצת או אולי לשחרר
                    כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                    תנו עצה מה לעשות
                    בפרט כשהן כבר כועסות

                    תחילת שנה...
                    כיתת חינוך מיוחד
                    ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                    בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1260

                      אבא אתה איתי
                      למה אני לא מרגישה אותך
                      אבא אני.. זה אני
                      או שזה הבת שלך
                      אבא שכחת ממני
                      או שאני שכחתי מעצמי
                      אבא אתה נותן לכולם כח
                      למה אתה לא נותן לי
                      אבא אני נופלת
                      זה מה שאתה רוצה
                      אבא אני מיואשת
                      או שאני טיפוס מרצה
                      אבא הכתפיים שלי קטנות
                      בעומס הם לא עומדות
                      כמה הם יכולות
                      אבא דוגרי
                      הלב שלי שברירי
                      למה אני לא
                      מרגישה אותך איתי

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                        #1261

                        במסע
                        בין עדר זאבים אני כבשה
                        במסע
                        לטפס בלי למעוד מנסה
                        במסע
                        הריסה על גבי הריסה
                        במסע
                        כוחותיי כבר באפיסה

                        מבקשת
                        שלא תהא דעתי נחלשת
                        מבקשת
                        שאת הדרך תאיר לי בקשת
                        מבקשת
                        שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                        מבקשת
                        שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1262

                          אדון הסליחות בוחן הלבבות
                          בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                          תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                          שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                          באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                          כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                          לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                          ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                          אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                          אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                          מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1263

                            למה לא רואים
                            תמאמץ שלי
                            למה שוברים אותי
                            למה הלב שלי
                            בוכה
                            כואב
                            נמאס כבר
                            מרגישה שרוצה
                            לפרוק
                            להתפרק
                            לרוץ
                            לברוח
                            למקום מסתור
                            ללב שלי
                            שבוכה
                            שצורח
                            שנאנק
                            מכאב
                            שלא רואים
                            מאמץ
                            ואת המשברים
                            תמיד
                            ישפטו אותך
                            כי לא רואים
                            את הלב שלך....
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                              #1264

                              אדון הסליחות
                              סדר לנו ההפיכות
                              בוחן לבבות
                              תענה לנו תשובות
                              גולה עמוקות
                              ענה תפילותינו הבוקעות
                              דובר צדקות
                              גבינו הופקר למכות
                              הדור בנפלאות
                              תש כוחנו בתלאות
                              ותיק בנחמות
                              צמאנו למילים חמות
                              זוכר ברית אבות
                              גלה עיניך הטובות
                              חוקר כליות
                              שנפסיק לחיות באשליות

                              את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                              ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • שירליש מנותק
                                שירליש מנותק
                                שירלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1265

                                כמה פעמים כבר הכרזתי
                                בתוך ליבי אמרתי:
                                גם אם עובר מה שעובר
                                לשם אנ'לא חוזר

                                אני לא רוצה שוב
                                אל תהום הייאוש לשוב
                                כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                                שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                                כמה פעמים כבר הכרזתי
                                אך עדיין לא קיימתי
                                אני עובר מה שעובר
                                ועוד פעם לשם אני חוזר

                                אפילו שאני לא רוצה שוב
                                אל תהום הייאוש לשוב
                                אני נופל עוד פעמים
                                ומתחיל עם הרחמים

                                אולי תגידו אתם- מה עושים?
                                איך לא מתיאשים?
                                איך ארגיש את השם
                                כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                                הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                זה - להמשיך לישון...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1266

                                  החלטתי להפסיק
                                  לרטון
                                  החלטתי את הרע
                                  להפסיק לראות
                                  אני ילדה קטנה
                                  אמנם בעולם גדול
                                  אבל מתפללת בכל יום
                                  לא ליפול
                                  להפסיק לשאול
                                  אני רוצה אותך אבא
                                  אני רוצה לדבר איתך
                                  אני תמיד מתפללת
                                  אליך
                                  אני מבקשת ממך
                                  אנא אבא
                                  אל תעזוב
                                  כי אחרת
                                  אהיה באמת לבד
                                  אבא אנא
                                  אל תכעס
                                  אם בכיתי
                                  או שאלתי
                                  אם צעקתי
                                  או צרחתי
                                  הכאב עלה עלי
                                  היה גדול שלי
                                  אבא בלעדיך
                                  אני ילדה תינוקת
                                  אבא אם לא אתה
                                  מי יהיה איתי
                                  אבא מחזיקה
                                  ממך
                                  מחזיקה אותך
                                  מתפללת
                                  אני הולכת לזרוח
                                  כמו שמש
                                  אחרי החושך
                                  אחרי הנפילות
                                  כל התפילות
                                  הדמעות
                                  אבא קול דודי בא
                                  אני באה
                                  רצה אליך
                                  אחריך
                                  תשמע את קולי
                                  אל תעזוב אותי
                                  אבא
                                  אתה תמיד
                                  בלב שלי....
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1267

                                    גם שנראה שהכל שחור
                                    ואין שום תקווה באופק
                                    מחפש נקודות של אור
                                    ומתבונן לעומק

                                    גם שנראה שאין תקווה
                                    והאור מזמן כבה
                                    ובלב השתלטה האכזבה
                                    מבקש בלב מלא תפילה
                                    לקום ולצמוח מהנפילה

                                    אבא תעזור
                                    תראה לי את האור
                                    שאוכל להבחין בין טוב לרע
                                    שאדע מה המטרה

                                    אבא הטוב
                                    רוצה להרגיש קרוב
                                    מתפלל בכל הכוח
                                    מהצרות רוצה לשכוח
                                    לתת לשמש לזרוח
                                    ובאמת לשמוח

                                    גם בזמנים שמרגיש לבד
                                    תזכור תמיד שיש השם אחד
                                    מחזיק לך תיד
                                    הוא לא משאיר את בנו לבד

                                    אבא תעזור
                                    את הרע כבר תעצור
                                    תן לי רק לראות
                                    שנגמרו כבר הצרות
                                    כי אני כבר לא יכול לחיות
                                    עם הדמעות

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1268
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                                        מוח שליט על הלב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1269

                                        שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                                        נכנס לבית אחרי יום קשה
                                        ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                                        את הארונות
                                        מי סוגר
                                        את התמונות
                                        מי לא אוהב
                                        אז תגלו ככה
                                        יש אנשים שאצלם
                                        כך הטבע
                                        ברמה גבוהה הם
                                        עד כדי כך שהם שוכחים
                                        כן נכון
                                        שצריך למצא פתרון
                                        ללחץ
                                        אבל בלי יח"ץ.
                                        יאללה סגור ת'דלת
                                        מספיק אנחנו משלמים לדלק
                                        לא צריך בעיות
                                        פשוט להיות
                                        או עצמך
                                        או לשנות
                                        כי בסוף מי מחליט!!.
                                        זה רק ה'


                                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1270

                                          חודש אלול
                                          חודש של בירור
                                          חשבון נפש
                                          חשבון עם הלב שלי
                                          על כל המעשים
                                          שעברו וקרו איתי
                                          מבקשת סליחה
                                          אם אמרתי מילה
                                          והיא לא במקום עמדה
                                          מבקשת סליחה מעצמי
                                          תסלחו כי לא הייתה בי
                                          ההבנה והכוונה
                                          לדברים שמשם הושלכו
                                          ויצאו בלי סיבה
                                          אבא
                                          אני עומדת לפניך עם דף לבן
                                          פותחת התחלה חדשה
                                          רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                                          תפתח לי את הרצון להתקרב
                                          לא יכולה יותר עם הכאב
                                          הריחוק הזה הורג
                                          רוצה כבר לעשות את רצונך-
                                          בלבב שלם!

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול