דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
    #1322

    האמת שמסתתרת
    הפחד שמופיע
    אותו היא מקיימת
    לה הוא מריע

    חייה את העתיד
    שקועה בדימיונות
    עלייה הוא מעיד
    היא בדרכה להיבנות

    יודעת שתם זמנם
    פוחדת מהפילוג
    שפכו מהונם
    עת הפכו לזוג

    תחת החופה עמדנו
    תורה ועם
    בעבותות אלייך נקשרנו
    אל מול עולם

    תעזור לי אבא!
    להמשיך יחד
    להיות הכלה שלך
    עם קל אחד

    שגם בתשפ''ג
    נלך יד ביד
    התוקף שכמעט ופג
    עליי תחדש

    אותה תחושה שעלתה
    תעלים ומהר
    שאזכור שרק אתה!
    ואין עוד מלבדיך!!!

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #1323

      כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
      חברים,
      יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

      --

      שנה טובה ילד:

      כמו כולם
      גם אני מבקש סליחה
      מכה על חטא בפחד
      מפיל על עצמי את כל האשמה
      שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

      כמו כולם
      מרוקן מחשבות לא טובות
      מוחק זכורונות מבין עיני
      עושה הכל כדי בדין לזכות
      מפחד להוציא עצמי זכאי

      כמו כולם
      נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
      עושה רשימות של מעשים רעים
      מנסה לכולם למחול
      ומקבל על עצמי מליון תפקידים

      אך היום,
      אבא בא עד אלי לשדה
      הפך גזע עץ לשולחן
      לידי התיישב בקצה
      ועזר לי להבין את העניין-

      נתן לי דף ועט, וכתבתי
      את כל מה שהצלחתי השנה
      את כל מה שתגברתי עליו
      את כל מה שבי השתנה
      את כל מה שטוב עכשיו

      לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
      את הימים הסוערים שעברתי
      ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
      את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
      ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

      והמשכתי והמשכתי
      ואבא לידי רק ישב ושתק
      וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
      ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
      בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מתורפתמ מנותק
        מתורפתמ מנותק
        מתורפת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
        #1324

        הם חושבים שהם הצליחו
        לעשות אותי ילדה טובה
        שקשובה לשיעורים

        אבל הם לא יודעים
        שאני הרוסה מבפנים
        סגורה בתוך עצמי

        מחכה שיתייחסו
        יתעניינו
        איך אני מרגישה

        כן
        אני מרגישה גרועה
        הורדתם לי את השמחה
        את הביטחון

        וזהו
        נתקעתי
        לא מסוגלת
        להרים את עצמי

        מי יבין אותי
        מי ישמע אותי
        אני לבד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • orlyO מנותק
          orlyO מנותק
          orly
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1325
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
            #1326

            : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
            תּוֹדָה.
            עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
            בְּלִי מִלְחָמוֹת.
            בְּלִי נְגִיפִים.
            בּוֹרֵא עוֹלָם.
            סְלִיחָה.
            שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
            תִּזְכּוֹרוֹת.
            לְהוֹדוֹת.
            עַל מָה שֶׁהָיָה.
            וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
            בּוֹרֵא עוֹלָם.
            בְּבַקָּשָׁה.
            תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
            מְאֻשֶּׁרֶת.
            בְּרִיאָה.
            בּוֹרֵא עוֹלָם.
            זוֹ אֲנִי.
            יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
            שֶׁנִּכְרֶכֶת.
            שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
            בּוֹרֵא עוֹלָם.
            לְמַעַנְךָ.
            אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
            הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
            הָסֵר אֲנָחָה.
            וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
            אָנַסְטַסְיָה.🎁

            Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מנחם לוינסון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1327
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1328

                זה קרוב
                יותר מתמיד
                זה מרגיע
                וגם קצת מפחיד
                שעון החול אוזל
                השנה נאספת
                ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                במבט חטוף לאחור
                אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                מי יתן והשנה שתבוא
                תהיה כל כך מוצלחת
                צבועה בכל גווני הנחת
                בשלווה ובשמחות
                באושר ובקירוב לבבות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • חיה בקליפח מנותק
                  חיה בקליפח מנותק
                  חיה בקליפ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1329
                  פוסט זה נמחק!
                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                    פוסט זה נמחק!

                    טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1330
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1331

                      חושבת
                      שואלת
                      חוקרת
                      טוחנת
                      זועקת

                      בוכה
                      שבורה
                      קטנה
                      תוהה
                      טועה

                      אני לבד
                      בדד

                      מסתובבת
                      מחפשת

                      צורחת
                      קורעת

                      ורידים
                      אנשים

                      כולם
                      משתנים
                      כולם
                      מעצבנים

                      אף אחד
                      כבר לא אמין
                      אף אחד
                      כבר לא תקין

                      כל אחד
                      ישתנה
                      במהלך החיים
                      רק תשומת לב
                      אנשים
                      אל תשתנו
                      בגלל
                      אנשים....
                      טוהר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • נעמי16נ מנותק
                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                        #1332

                        נכתב בדמעות
                        מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                        הקריעה
                        הפציעה
                        זאת הקרבה
                        זאת אהבה
                        המאכלת עדיין אחוזה
                        המומה מהאומץ,התעוזה
                        מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                        תלחך שוליי קורבן צורב
                        שותקת מדממת מחכה בינתיים
                        לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                        לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                        יבכו איתי את הקרע
                        הגעגוע
                        והמחשבות
                        נאחזת בסבך
                        רוצה כל כך
                        לדעת שרצית
                        שאהבת,קיבלת סלחת
                        מביטה דומעת
                        על רצון ונפש שעשן מעלים
                        בחרתי נכון,אני יודעת
                        אבל אין לי מילים.

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        17
                        • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                          היידה מיוזיק 0ה מנותק
                          היידה מיוזיק 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                          #1333

                          כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                          מקווה שיחזק...😉

                          בחירה טובה

                          מסתבר ששוב אני מועדת
                          שוב נופלת מתקשה לקום
                          מסתבר ששוב חושבת
                          כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                          תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                          והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                          מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                          עומד, מחכה ואורב לפגע
                          והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                          שוב מתפתה לכיוון הרוח
                          נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                          מגלה שאני שוב שם, לכודה
                          אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                          עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                          ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                          רואה רק דמעות כמו מים

                          מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                          אורות זרקורים שאותי הטעו
                          אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                          קשה ולא קל לצאת מזה
                          אבל מרגישה בטוחה יותר
                          שמחה באמת על הבחירה
                          ושוב שואלת:
                          אבא, תקבל אותי חזרה?
                          🤔 😥

                          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                          (עקיבא תורג'מן)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                            #1334

                            אבא!!!!
                            אני רוצה חיבוק שלך!!
                            למה???
                            אני חייבת רק לברוח ממך??

                            אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                            אני עדיין קטנה
                            רוצה להפסיק לצרוח למה??
                            לדעת שאני שלך-מתנה

                            אתה לא מתגעגע???
                            היום שנפגשנו ככה סתם
                            בך זה לא נוגע???
                            אתה רק מעמיד פי תם??

                            כשראית אותי בוכה
                            למה לא באת אליי????
                            רוצה רק אותך!!!!!
                            צורחת דיי!!

                            ואתה---
                            סובבת גבך.
                            הלכת.
                            ברחת.

                            השארת אותי לבד
                            מפורקת
                            עזבת לי ת'יד
                            רועדת---

                            רוצה לרוץ אלייך
                            לחבק,
                            אבא אני אוהבת אותך!!!!
                            אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                            סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • אבי gא מנותק
                              אבי gא מנותק
                              אבי g
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1335

                              אני אוהב אותך
                              כולם מאמינים בך
                              כי יש אמת אחת
                              והיא שלך
                              ושהיצרים גוברים עלי
                              אני בוכה ומילל
                              שתסדר אותי בכל הבלאגן
                              כי אין אחד היום שהוא מאוזן
                              ולפעמים אתה מגיע
                              ולפעמים אתה עזוב
                              כדי לראות מה אני יעשה
                              אבל תמיד אני מרגיש אותך
                              בכל צעד ובכל בילבול
                              אני מרגיש שזה ניסיון ממך
                              ואני רוצה לאמר תודה
                              על כל יום שאני נשאר איתך
                              והכל זה בזכותך
                              אוהבים אותך
                              מלך מלכי המלכים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1336

                                עכשו זה רע
                                מותר לך להודות בזה
                                עכשו גרוע
                                תשלימי עם זה
                                אבל זה לא אומר
                                שפה זה נגמר
                                זה לא אומר שאין מחר
                                תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                גם אם מרגיש לך הפוך
                                זה רק בשביל שתתרגלי
                                כי התנועה הזאת
                                תהייה חלק מחייך
                                תנשמי עמוק
                                ואל תתני ללב לחמוק
                                תכניסי אוויר לריאות
                                סתכלי למציאות
                                בעיניים
                                הכי בפנים שאת יכולה
                                ושימי מול מראה
                                אל תתכחשי לרע
                                הוא קים
                                ולא בגללך הוא נוצר
                                את נשמה
                                את אהובה
                                שום דבר מהמציאות
                                לא קשור אליך
                                לא נוגע בך
                                ושיגידו כולם
                                שאת לא עושה מספיק
                                ואת תשחקי אותה
                                שלך זה לא מציק
                                כי מי הם שיגידו
                                אבל בפנים את בוכה
                                את הקיום שלך
                                בפנים את צורחת
                                את הלב שלך
                                יהיה טוב מבטיחה לך
                                זה יהיה בקרוב
                                אלוקים לא ישאיר
                                אותך לבד
                                הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                ....אילה💔....

                                מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                  עכשו זה רע
                                  מותר לך להודות בזה
                                  עכשו גרוע
                                  תשלימי עם זה
                                  אבל זה לא אומר
                                  שפה זה נגמר
                                  זה לא אומר שאין מחר
                                  תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                  גם אם מרגיש לך הפוך
                                  זה רק בשביל שתתרגלי
                                  כי התנועה הזאת
                                  תהייה חלק מחייך
                                  תנשמי עמוק
                                  ואל תתני ללב לחמוק
                                  תכניסי אוויר לריאות
                                  סתכלי למציאות
                                  בעיניים
                                  הכי בפנים שאת יכולה
                                  ושימי מול מראה
                                  אל תתכחשי לרע
                                  הוא קים
                                  ולא בגללך הוא נוצר
                                  את נשמה
                                  את אהובה
                                  שום דבר מהמציאות
                                  לא קשור אליך
                                  לא נוגע בך
                                  ושיגידו כולם
                                  שאת לא עושה מספיק
                                  ואת תשחקי אותה
                                  שלך זה לא מציק
                                  כי מי הם שיגידו
                                  אבל בפנים את בוכה
                                  את הקיום שלך
                                  בפנים את צורחת
                                  את הלב שלך
                                  יהיה טוב מבטיחה לך
                                  זה יהיה בקרוב
                                  אלוקים לא ישאיר
                                  אותך לבד
                                  הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                  וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                  ....אילה💔....

                                  מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                  אבי gא מנותק
                                  אבי gא מנותק
                                  אבי g
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1337
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מנחם לוינסון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1338
                                    פוסט זה נמחק!
                                    נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנחם לוינסון

                                      פוסט זה נמחק!

                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1339
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנחם לוינסון

                                        פוסט זה נמחק!

                                        אבי gא מנותק
                                        אבי gא מנותק
                                        אבי g
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1340
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אנונימיתא מנותק
                                          אנונימיתא מנותק
                                          אנונימית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1341

                                          לו רק היו לי מילים
                                          הייתי יושבת לכתוב
                                          שיר, סיפור או משפט
                                          שאומר ומסביר הכאב

                                          לו רק ידעתי נגן
                                          הייתי יושבת לרקום
                                          תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                                          שתרגש ותסעיר את הלב

                                          לו רק ידעתי רקוד
                                          הייתי פוצחת בשיר
                                          על ימים שיבואו, טובים כנראה
                                          על האושר שכבר מתקרב

                                          ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                                          בליבי עוד פועמת תקווה,
                                          שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                                          שאבא תמיד שם אוהב

                                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                          אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          17

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול