דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1459
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ש.ש. 0ש מנותק
      ש.ש. 0ש מנותק
      ש.ש. 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1460

      חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

      איה מקום כבודו
      שאלתי את כולם
      הסבירו לי הודו
      שכבודו מלא עולם
      נמצא -כן אמת
      אך למציאותו אין עת
      אין סוף לאחדותו, נעלם
      לכל נוצר הינו אדון העולם
      מביט לסוף דבר בקדמתו
      ואנו מחכי הקץ - לישועתו
      בטוחים אנו שישלח משיחנו
      אשר יבוא ויגאלנו...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
        #1461

        האור שלי
        שהיה בעולם
        התחיל להיכבות
        אט אט
        ואני רואה
        את הצל של עצמי
        מאחורי השמש
        שבלב שלי
        אחרי תקופה ארוכה
        שהדמעות כבר התחילו
        להתייבש
        אני כל כולי
        התחלתי להתבייש
        איך ראיתי שחורות
        איך לא ראיתי כלום
        מכמות הדמעות
        למה הכאב שבי
        עוד ממשיך להדהד
        איך הלב שלי
        ממשיך לנדנד
        אחרי שראיתי את האור
        וראיתי גם הוא
        מתחילה להיכבות שוב
        הבנתי שלכאב שלי
        יש אפשרות שוב לשוב
        החלטתי החלטה
        מקווה שהיא טובה
        לשים את
        השמש שלי
        בתוך צנצנת
        שאחרי שהיא תתחמם
        היא תתפוצץ
        כל השברים יעופו
        אני אתחיל לאסוף
        אחד אחד
        לתוך הלב שלי
        לכאב שבי
        עם הידיים שלי
        עם השריטות שלי
        עם האמון באור
        שהיה ונשבר
        ואני אבין
        שאם יש שמש בצנצנת
        אז גם הוא
        יום אחד
        היה ונגמר...
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1462

          הפלאפון ריק
          כך גם המח
          לחצתי על השתק
          וניסיתי לברוח
          ברחתי לחולות
          נאבקתי ברוחות
          נלחמתי בכלום
          כדי לא לסבול

          אני על מצב טיסה
          המח נכנס להשתקה
          הלב פועל על רטט
          את הציפורניים כוססת
          מחכה לזמן הטוב
          שיגרום לי לעזוב
          שיבוא בבום
          ויצור הכל

          שום היגיון לא חודר למח
          הלב גם מתקשה לצלוח
          אני לא מנסה לשכוח
          רק קצת לצרוח
          כי רע לי ורע לי ורע לי
          וכבר לא אכפת לי
          שאסבול
          וכמה שיותר
          ושאפול
          נמאס לי להתגבר
          ושאצנח
          לתוך התהום של עצמי
          ושאצרח
          ושלא ישמעו אותי

          לא רוצה להיות חזקה
          זאת תוצאה של הדחקה
          של שכל שפעל יותר מידי
          של לב שנאמר לו ביי
          של חלום שלא מצליח להיגנז
          ודלת שלא הצלחתי להיכנס

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1463

            לך אבא שלי
            תודה רבה על
            כל הקשיים והפיתויים
            תודה רבה על
            כל הכוחות והתקווה
            בפי מלא שבח
            והלל לפניך
            תודה אבא שלי
            תודה לך!
            מלבדך אני
            אפס אפסים
            ואיתך אני מרגישה
            אלפים ומאות
            תודה לך!
            על כל הטובות
            שאתה מביא עלי
            תודה על הכל!
            אין לי מילים
            להודות לך
            ולשבח אותך
            אתה כל עולמי
            ואין עוד מלבדך
            תודה על הכל
            מבתך האוהבת
            אחת קטנה מכל
            מאות בנות ישראל
            שאתה מחזיק
            לנו אצבעות
            תודה!

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
              #1464

              בהמשך לשיר של @נגינתי

              איך שהתקרבתי
              כולן בלמו
              גם כשהתרחקתי
              עליי חמלו
              הרגשתי תמיד
              מחוץ למעגלים
              אחזתי מאחור
              בכמה שלבים
              לרגעים חשבתי
              מה שיבוא - אקח
              אך מיד התעשתתי
              למה מה אני, פח?
              אמרו לי תתפשרי
              את כבר לא צעירה
              רציתי לצעוק
              אבל מה עשיתי רע?
              היו שאמרו
              הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
              רציתי לצעוק
              קחו אותה בחזרה!

              ....

              המשכתי להתעקש
              רציתי לי את הטוב
              וזה הוכיח את עצמו
              קיבלתי את הטופ!!!👑

              אז לכל אלו
              שעדיין מחכים
              מבכים
              ומיואשים
              תדעו שההמתנה שווה את זה!
              כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
              תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
              מחזיקה לכם אצבעות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1465

                לפעמים כואב הלב
                מאכזבה על החיים
                לפעמים הלב צורב
                מהקשיים שאורבים
                לפעמים ממי שהכי אוהבים
                הם מתגלים כאויבים
                לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                ולפעמים החברים
                מחפשים את הכאב
                וזה הכי כואב
                כמו חץ היישאר
                לתוך הלב
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1466

                  ורציתי ליפול
                  בשביל לקום
                  ככה מתוך בלבול
                  הלב שלי צריך שיקום

                  תגידו איך קמים מרצון
                  בלי ליפול
                  איך אני יהפך
                  לחוזרת בתשובה
                  אם אני חרדית מלידה

                  ואיך אהיה לאבא דבוקה
                  גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                  ואיך אני אתגעגע לתורה
                  בלי להתרחק ממנה

                  ואיך אני אדע
                  שיהיה בי כח לחזור
                  ואיך אדע
                  שיהיה בי אומץ לעזוב

                  אז אולי פשוט
                  אני ישאר באותו מקום
                  בלי ליפול
                  לאותו תהום

                  כי משם אין דרך חזרה
                  זו סתם הבטחה אפלה
                  של כניסה ללא יציאה

                  אילה):

                  "ירידה לצורך עליה"

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1467
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1468
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • orlyO מנותק
                        orlyO מנותק
                        orly
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1469

                        מבט לילה..../#ORLY#
                        חַיִּים
                        שְׁלֵמִים
                        שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                        גָּלָקְסְיוֹת
                        עֲצוּמוֹת
                        שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                        יְקוּם
                        עָמוּם
                        עָלוּם

                        כָּל זֹאת
                        אֵלָי נִבָּט
                        בְּרֶגַע אֶחָד
                        שֶׁל מַבָּט
                        שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                        אֶת הַלַּיְלָה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #1470

                          מי אני?

                          לא יכולה עם זה
                          מחריש לי ת'אוזניים
                          כמה שאני עושה את זה
                          עם אחרים זה כפליים
                          וקשה לי וקשה לי
                          זה מוריד לי ת'מורל
                          כי כשככה כולם מסביבי
                          אז מי אני בכלל?

                          ובאמת שאני רוצה
                          להיות ילדה טובה
                          אבל ביננו איך אפשר
                          הכל נהיה כל כך מוזר
                          ואני לא יכולה לשמוע
                          זה משגע לי ת'מח
                          כמה זה מפריע
                          מתחשק לי לברוח

                          ואבאלה זה לא אני
                          ככה כולם מסביבי
                          ואני מבטיחה שאני מנסה
                          משתדלת להיות חזקה
                          אבל כמה זמן אבא
                          נגמרה לי הסוללה
                          וככה כולם מסביבי
                          ובאמת, מי אני?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1471

                            עוד דלת בלב שלי
                            נחסמה
                            אף אחד לא יבין לעולם
                            אבל למה
                            מה קורה לי
                            שואלת את עצמי
                            רק רציתי
                            להבין אותו
                            את הלב שלי
                            שמבלבל אותי
                            שגורם לי לחשיבה מוטעית
                            הלב זה איבר חשוב
                            זה כל החיים עליו
                            אבל באמת
                            קשה לי בלעדיו
                            אומרים שהראש קודם ללב
                            אני חושבת ההפך
                            בלי הלב אין חיים
                            בלי הלב אין אנשים
                            בלי לב בני אדם הם חיות
                            בלי לב כבר
                            לא שווה לחיות...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • אנונימיתא מנותק
                              אנונימיתא מנותק
                              אנונימית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1472

                              תפתח את הלב
                              תשחרר
                              תפתח את הראש
                              תתעורר
                              תדע שכל יום שעובר
                              לא חוזר....

                              תסתכל למציאות
                              בעיניים
                              תרים את הראש
                              מהמים
                              תזכור תמיד שיש לך אבא
                              בשמיים....

                              תקשיב לקולות
                              מבפנים
                              תביט לאמת
                              בפנים
                              לא תמיד הכל
                              אנחנו מבינים....

                              תחלום, תנסה
                              תאמין
                              תפעל, תעשה
                              ותבין
                              שזה רק בידיים שלך...

                              תראה את הטוב
                              הוא כבר כאן
                              מחכה לך,
                              תכף מוכן
                              רק עוד צעד אחד קטן...

                              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                #1473

                                ונגמר לי הכוח
                                מרב שחלמתי
                                ונשבר לי המוח
                                כי לא השתמשתי

                                יושבת בפינה
                                מחכה לנחמה
                                אולי היא תבוא
                                תרפא לי ת'נשמה

                                ולמה אני בוכה
                                בגלל שהייתי חזקה
                                או שנלחמתי
                                עד הטיפה האחרונה

                                הלב צריך החייאה
                                אבל אין צוות רפואה
                                ואני יורקת פה דם
                                ומי כבר רואה
                                שאני לא לצידם

                                אמרו שהכאב
                                עובר עם משקפת
                                שמתיימרת
                                להיות ורודה
                                אבל היא אבדה

                                ואני מנסה לחפש
                                בתוך כל החושך
                                לראות את מה שיש
                                וגם עם יותר מושך
                                להסתכל על החסר

                                בסוף אני יראה
                                הכל היה שווה

                                כי המלחמות
                                לימדו אותי
                                מזה לנצח
                                מהנפילות למדתי
                                שמותר גם לנוח

                                אני בנסיגה
                                זה כמו גומיה
                                של לנסוג אחורה
                                כדי לעוף קדימה

                                מותר לי ליפול
                                זה לא ביטול
                                על כל הנצחונות
                                וההתגברויות

                                ועם זה קשה
                                זה קטן עלי
                                כי אני חזקה
                                נולדתי כדי
                                להיות במלחמה

                                אילה@🤨

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                  ונגמר לי הכוח
                                  מרב שחלמתי
                                  ונשבר לי המוח
                                  כי לא השתמשתי

                                  יושבת בפינה
                                  מחכה לנחמה
                                  אולי היא תבוא
                                  תרפא לי ת'נשמה

                                  ולמה אני בוכה
                                  בגלל שהייתי חזקה
                                  או שנלחמתי
                                  עד הטיפה האחרונה

                                  הלב צריך החייאה
                                  אבל אין צוות רפואה
                                  ואני יורקת פה דם
                                  ומי כבר רואה
                                  שאני לא לצידם

                                  אמרו שהכאב
                                  עובר עם משקפת
                                  שמתיימרת
                                  להיות ורודה
                                  אבל היא אבדה

                                  ואני מנסה לחפש
                                  בתוך כל החושך
                                  לראות את מה שיש
                                  וגם עם יותר מושך
                                  להסתכל על החסר

                                  בסוף אני יראה
                                  הכל היה שווה

                                  כי המלחמות
                                  לימדו אותי
                                  מזה לנצח
                                  מהנפילות למדתי
                                  שמותר גם לנוח

                                  אני בנסיגה
                                  זה כמו גומיה
                                  של לנסוג אחורה
                                  כדי לעוף קדימה

                                  מותר לי ליפול
                                  זה לא ביטול
                                  על כל הנצחונות
                                  וההתגברויות

                                  ועם זה קשה
                                  זה קטן עלי
                                  כי אני חזקה
                                  נולדתי כדי
                                  להיות במלחמה

                                  אילה@🤨

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                  #1474

                                  אחרי שיחה עם אמא
                                  ליבי נישבר רוצה הביתה
                                  מרגיש ילד קטן
                                  שרוצה רק אמא.

                                  בלילה הכרית כולה עם דמעות
                                  לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                                  כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                                  אני נישבר.

                                  מעביר בראשי את מרוץ היום
                                  וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                                  כל החברים משחקים שהכול טוב
                                  התחלנו בקושי וזה עבר
                                  אבל אני יודע
                                  שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                                  כולם רוצים הביתה
                                  מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                                  אני לא יכול עוד ליבכות
                                  כי אני ממש מרגיש תינוק
                                  רוצה להרגיש כבר גדול
                                  אבל שוב ניזכר בבית
                                  והדמעות מתחילות לעלות.

                                  מתגעגע לאוכל של אמא
                                  לפינוק של אמא
                                  לריח הכביסה של אמא
                                  לכל דבר שקשור לאמא.

                                  אמא תדעי שזה קשה
                                  עד כמה שלך זה קשה
                                  שעזבתי תבית וגדלתי
                                  תדעי שלי זה פי שתיים

                                  מכווה לעבור תתקופה הקשה
                                  ולהודות לך שלא שכחת אותי
                                  שלחת לי אוכל
                                  וניסת לפנק מרחוק
                                  תודה רבה לך אמא

                                  ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                                  שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                                  וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                                  איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                                  כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                                  זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                                  האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                                  ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                    אחרי שיחה עם אמא
                                    ליבי נישבר רוצה הביתה
                                    מרגיש ילד קטן
                                    שרוצה רק אמא.

                                    בלילה הכרית כולה עם דמעות
                                    לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                                    כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                                    אני נישבר.

                                    מעביר בראשי את מרוץ היום
                                    וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                                    כל החברים משחקים שהכול טוב
                                    התחלנו בקושי וזה עבר
                                    אבל אני יודע
                                    שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                                    כולם רוצים הביתה
                                    מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                                    אני לא יכול עוד ליבכות
                                    כי אני ממש מרגיש תינוק
                                    רוצה להרגיש כבר גדול
                                    אבל שוב ניזכר בבית
                                    והדמעות מתחילות לעלות.

                                    מתגעגע לאוכל של אמא
                                    לפינוק של אמא
                                    לריח הכביסה של אמא
                                    לכל דבר שקשור לאמא.

                                    אמא תדעי שזה קשה
                                    עד כמה שלך זה קשה
                                    שעזבתי תבית וגדלתי
                                    תדעי שלי זה פי שתיים

                                    מכווה לעבור תתקופה הקשה
                                    ולהודות לך שלא שכחת אותי
                                    שלחת לי אוכל
                                    וניסת לפנק מרחוק
                                    תודה רבה לך אמא

                                    ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                                    שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                                    וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                                    איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                                    כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                                    זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                                    האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                                    ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1475
                                    פוסט זה נמחק!
                                    איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • קפוצ'וניתק מנותק
                                      קפוצ'וניתק מנותק
                                      קפוצ'ונית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                                      #1476
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1477
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          פוסט זה נמחק!

                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                          #1478
                                          פוסט זה נמחק!
                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול