דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1539

    את חזקה
    גם אם את נופלת
    את לביאה
    גם אם את נשברת

    עמוק בפנים את יודעת
    למי את שייכת
    עמוק בלב את זוכרת
    את מי את אוהבת

    את אלופה
    גם אם לא מריעים לך
    את מלכה
    גם אם מורידים לך

    תזכרי אבא כאן
    תמיד איתך
    ולא מפסיק
    להאמין בך💪

    אילה@#

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    16
    • KING musicK KING music התייחס לנושא זה ב
    • עטיע מנותק
      עטיע מנותק
      עטי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1540

      הילדה הזאת…

      את זוכרת אותה?
      את הילדה הזאת,
      עם המבט העייף הזה,
      הילדה הזאת,
      עם התמימות הזאת,
      את זוכרת?
      שהיא היתה בטוחה שזה הסוף?
      שזה ענין של ימים,
      את זוכרת את הרגעים אלה?
      שהיא כמעט הרימה ידיים
      את את הצרחות שלה?
      כשההיתה לבד,
      זוכרת את הדמעות האלה?
      שאז עוד לא נגמרו כמעט
      את זוכרת?
      את הלילות האלה?
      את הימים האלה
      את זוכרת, נכון?
      אז הילדה הזאת,
      הצליחה לשרוד,
      היא לא ויתרה על החלומות שלה,
      היא המשיכה,להילחם יום יום,
      המשיכה ליפול, ולקום.
      את זוכרת איך היא נראית, נכון?
      אז לכי, תני לה חיבוק
      יש לה עוד דרך ארוכה
      היא מחכה לך, במראה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #1541
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1542

          עוד לילה, היא שוכבת
          ביום החולף היא נזכרת
          כמה התקדמה היא בודקת
          האם אני מרוצה? היא שואלת

          לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
          עוד פעם היא ברחה, מעצמה
          עוד יום היא התעסקה בשטויות
          וברחה מכל המחשבות, השאלות

          הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
          מרטיב כולה, היא זזה בעווית
          מה שווים חיים בלי תכלית
          חייה ריקים, היא חצי סופנית

          איפה היא עצמה ממקמת
          לאן היא באמת הולכת
          במה היא בפועל בוחרת
          ומה היא מול זה חושבת

          על מיטה לבדה, היא שוכבת
          החלטה נחושה, היא חותכת
          מפסיקה לברוח, מתמודדת
          לא שומעת לפחד, מתגברת

          ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

            עוד לילה, היא שוכבת
            ביום החולף היא נזכרת
            כמה התקדמה היא בודקת
            האם אני מרוצה? היא שואלת

            לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
            עוד פעם היא ברחה, מעצמה
            עוד יום היא התעסקה בשטויות
            וברחה מכל המחשבות, השאלות

            הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
            מרטיב כולה, היא זזה בעווית
            מה שווים חיים בלי תכלית
            חייה ריקים, היא חצי סופנית

            איפה היא עצמה ממקמת
            לאן היא באמת הולכת
            במה היא בפועל בוחרת
            ומה היא מול זה חושבת

            על מיטה לבדה, היא שוכבת
            החלטה נחושה, היא חותכת
            מפסיקה לברוח, מתמודדת
            לא שומעת לפחד, מתגברת

            ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1543

            פעם אהבתי את חנוכה.
            את הלביבות.
            את הריבה.
            ואת הסופגניות.
            שאכלנו בצוותא.

            פעם אהבתי את חנוכה.
            את המסיבה.
            את הסביבון.
            וערב הלביבות .
            אצל סבתא.

            היום אני אוהבת את חנוכה.
            את הדמעות.
            שזורמות כמו מעצמן.
            מול הנרות.
            הדולקים.

            אוהבת את חנוכה.
            את הלב.
            שמתרחב.
            מול נחת.
            וריבה.
            וילדים מלקקים.

            🍩 🍩 נסטיה🍩 🍩

            Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1544
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • עטיע מנותק
                עטיע מנותק
                עטי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1545
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1546

                  לפעמים לא רואה
                  את הטוב שיש
                  לפעמים כבר נמאס לי
                  רק לבכות ולבקש

                  הכל משמיים
                  גם אם לא יודעים
                  הכל ממרומים
                  גם אם לא רואים

                  האמונה מחזיקה
                  אותי בחיים
                  התקווה מרפאה
                  את הלב שלי מהשברים

                  אני צריכה לדעת
                  ותמיד לזכור
                  שהכל לטובה
                  והכל רק טוב

                  אם לא הידיעה
                  והחיים באמונה
                  כל יום של נפילה
                  מרחיק אותי מהשכינה

                  לכן כדאי לזכור ולהתמיד
                  להודות על הכל
                  לזכור שאנחנו בתפקיד
                  והוא כאן הכל יכול

                  הכל תמיד לטובה
                  גם אם לא רואים
                  כל יום זה מתנה
                  תודה רבה לאלוקים

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1547

                    תנו לי השראה
                    אבל לא דיכאונית
                    העולם כל כך נפלא
                    ואני אפרורית

                    לא מוצאת את עצמי
                    בין כל האורות
                    חנוכה זה החג שלי
                    עד הדיכאונות

                    תנו לי קצת שקט
                    בין כל הרעשים
                    תנו לי ללכת
                    להתבודד עם אלוקים

                    לא מוצאת את עצמי
                    בין כל האנשים
                    חנוכה זה החג שלי
                    אבל כולם מפריעים

                    תנו לי קצת מקום
                    בתוך הלבבות
                    תנו שמחה עד המרום
                    בלי שום גבולות

                    לא מוצאת את עצמי
                    בתוך הבדידות
                    מחפשת את הצל שלי
                    מחוץ לשפיות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                      #1548

                      אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
                      43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
                      ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
                      אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
                      אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
                      מוקדש למתמודדים באהבה

                      אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
                      לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
                      וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
                      וְחִכִּיתִי
                      וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
                      וְהִשְׁלַמְתִּי
                      וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
                      עִם הָעֻבְדָּה
                      שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
                      וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

                      אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
                      הַחַרָדָה
                      וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
                      וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
                      (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
                      שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                      סימן שהשמש שוקעת!
                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      18
                      • מיכל fמ מנותק
                        מיכל fמ מנותק
                        מיכל f
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1549
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1550

                          הכתיבה שלי
                          מעניקה לי את הלב
                          הרגש שבי
                          מתחיל לאט להדהד

                          כמות השירים
                          לא מעידה על תכנם
                          האיכות שבמילים
                          מעידה על מה בתוכם

                          הלב שלי משנה
                          את תוכן השיר
                          הרגש שבי עולה
                          לפעמים אותו מפשיר

                          הכתיבה לפעמים
                          מעידה על הנשמה
                          אבל יש פעמים
                          שצריך קצת הפסקה...

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • Music breathesM מנותק
                            Music breathesM מנותק
                            Music breathes
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1551

                            אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                            אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                            וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                            מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                            בזמן הזה
                            #הם פורצים ופורצים
                            לרגע לא מפסיקים
                            הם ממשיכים וממשיכים
                            לרגע לא עוצרים.
                            במה חשקה נפשכם
                            ותקבלו לידכם
                            כל מה שירצה ליבכם
                            תעלו לעצמכם,
                            וכבר לא משנה
                            כמה שמנים מתחוללים
                            הכל מישנה
                            המקור הולך למחוזות רחוקים...

                            #ובעולם כזה
                            עם קטן מחפש
                            כד אחד טהור
                            שיהא מפלט ואור
                            מול מלחמות
                            שיעשה תשועות.

                            #ובזמן הזה
                            עם קטן מבקש
                            נר אחד דולק
                            שיהא כח,- חוזק
                            לקרב הישועה
                            כי-
                            ארכה לנו השעה.
                            ...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                              #1552

                              מושלת
                              היצר בפח
                              נאחזת
                              במעקה מלוכלך

                              נופלת
                              קשה לי כל כך
                              צוחקת
                              על עתיד מופרך

                              וכמה נח לי
                              לספר שזה נגמר
                              כמה בא לי
                              לדעת שכבר מותר
                              לי לאחוז
                              בקרני המזבח
                              לי לארוז
                              עוד חג רותח

                              כופרת
                              לא מכירה בקושי
                              אוכלת
                              אותו נא כמו סושי

                              שומרת
                              על הלב שלא יפול
                              שותקת
                              עוד לא יודעת הכל

                              וכמה נח לי
                              לספר שזה נגמר
                              כמה בא לי
                              לדעת שכבר מותר
                              לי לאחוז
                              בקרני המזבח
                              לי לארוז
                              עוד חג רותח

                              מוחלת
                              מותר לי לשאול
                              פועלת
                              מותר לי גם לגדול

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1553

                                שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                                אש בעניים בוערות
                                שרוצות לספר סיפור
                                אש של אינספור שאלות
                                שמחכות לקבל אישור

                                אש שמכילה ים גוונים
                                אותם לא ניתן לראות
                                אש שצועקת מבפנים
                                עמוק בין כל השמיכות

                                אש שמתחברת למנגינה
                                תו ועוד תו יוצרים שיר
                                אש ששולחת נחמה
                                לתוך הלב בקו ישיר

                                אש שמסדרת את הראש
                                מהמחשבות והתסכולים
                                אש שנותנת מקום לנפוש
                                בין הנסיונות והייסורים

                                אש של הודיה לאלוקים
                                על אותן הלהבות
                                אש של שפע ניסים
                                שלנו ניתן לחיות

                                אש של הבנה פנימית
                                על העולם והחיים
                                אש של הכרה עצמית
                                בכולם, בי ובאחרים

                                אש של אושר ושמחה
                                על היום הקודם שחלף
                                אש של ניסיון ותהיה
                                על העבר ששתף

                                אש של חזרה לשיגרה
                                אחרי שמונת הימים
                                אש של כוח ועוצמה
                                לעבר הימים הבאים.
                                צופיה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #1554

                                  וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                                  שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                                  שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                                  הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                                  רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                                  כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                                  וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                                  אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                                  לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                                  הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                                  הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                                  אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                                  אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                                  שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                                  אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                                  נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                                  רק כי כבר נמאס
                                  לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                                  #אילה#

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                    #1555

                                    משברים קטנים😏

                                    הכנפיים מרוטות
                                    והראש כואב
                                    האמרות הם כה פשוטות 
                                    והלב חושב

                                    הסביבה לי מטושטשת
                                    לא בתלם, מתעקם
                                    את התקוות כבר נוטשת
                                    שוב אני לא, רק הם

                                    ההתנפצות הייתה כואבת
                                    כי הכל היה ורוד
                                    מאיפה כח אהיה שואבת
                                    רוצה כמו פעם, עוד

                                    בפנים עמוק יודעת
                                    זה עניין של זמן וסבלנות
                                    לקפיצת הדרך משוועת
                                    או להתעורר מהחלום, בכנות.

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • TALYT TALY

                                      משברים קטנים😏

                                      הכנפיים מרוטות
                                      והראש כואב
                                      האמרות הם כה פשוטות 
                                      והלב חושב

                                      הסביבה לי מטושטשת
                                      לא בתלם, מתעקם
                                      את התקוות כבר נוטשת
                                      שוב אני לא, רק הם

                                      ההתנפצות הייתה כואבת
                                      כי הכל היה ורוד
                                      מאיפה כח אהיה שואבת
                                      רוצה כמו פעם, עוד

                                      בפנים עמוק יודעת
                                      זה עניין של זמן וסבלנות
                                      לקפיצת הדרך משוועת
                                      או להתעורר מהחלום, בכנות.

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                      #1556

                                      חזרה לשיגרה

                                      חוזרים לשיגרה
                                      לחיים בלי מנוחה
                                      בלי הפסקה
                                      בלי נשימה.

                                      ולא אוחזים
                                      שכל היום רצים
                                      אחרי דברים
                                      יום יומיים
                                      בלי הסתכלות
                                      על הדברים הקטנים.

                                      לפעמיים הדברים הקטנים
                                      זה בעצם לעצור תמרוץ
                                      לנשום עמוק
                                      לקחת הפסקה
                                      לצאת לחופשה

                                      כי בלי הפסקה
                                      השיגרה לא שווה

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מיכל fמ מנותק
                                        מיכל fמ מנותק
                                        מיכל f
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1557
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • LOVE MEL מנותק
                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE ME
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1558

                                          איך פתאום הלכת,
                                          הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                                          בהיותך, דמותך,
                                          ובעצם מילותיך, דבורך.

                                          הלכת מבלי להודיע,
                                          ואני, שגדלתי על ידע.
                                          ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                                          והיום הלכתי לי פתאום.

                                          אותך רציתי לפגוש,
                                          לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                                          עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                                          וכמעט באתי עד אלייך.

                                          עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                                          עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                                          הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                                          שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                                          נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                                          אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                                          יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול