דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1542

    עוד לילה, היא שוכבת
    ביום החולף היא נזכרת
    כמה התקדמה היא בודקת
    האם אני מרוצה? היא שואלת

    לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
    עוד פעם היא ברחה, מעצמה
    עוד יום היא התעסקה בשטויות
    וברחה מכל המחשבות, השאלות

    הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
    מרטיב כולה, היא זזה בעווית
    מה שווים חיים בלי תכלית
    חייה ריקים, היא חצי סופנית

    איפה היא עצמה ממקמת
    לאן היא באמת הולכת
    במה היא בפועל בוחרת
    ומה היא מול זה חושבת

    על מיטה לבדה, היא שוכבת
    החלטה נחושה, היא חותכת
    מפסיקה לברוח, מתמודדת
    לא שומעת לפחד, מתגברת

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

      עוד לילה, היא שוכבת
      ביום החולף היא נזכרת
      כמה התקדמה היא בודקת
      האם אני מרוצה? היא שואלת

      לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
      עוד פעם היא ברחה, מעצמה
      עוד יום היא התעסקה בשטויות
      וברחה מכל המחשבות, השאלות

      הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
      מרטיב כולה, היא זזה בעווית
      מה שווים חיים בלי תכלית
      חייה ריקים, היא חצי סופנית

      איפה היא עצמה ממקמת
      לאן היא באמת הולכת
      במה היא בפועל בוחרת
      ומה היא מול זה חושבת

      על מיטה לבדה, היא שוכבת
      החלטה נחושה, היא חותכת
      מפסיקה לברוח, מתמודדת
      לא שומעת לפחד, מתגברת

      ANASTASIAA מנותק
      ANASTASIAA מנותק
      ANASTASIA
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1543

      פעם אהבתי את חנוכה.
      את הלביבות.
      את הריבה.
      ואת הסופגניות.
      שאכלנו בצוותא.

      פעם אהבתי את חנוכה.
      את המסיבה.
      את הסביבון.
      וערב הלביבות .
      אצל סבתא.

      היום אני אוהבת את חנוכה.
      את הדמעות.
      שזורמות כמו מעצמן.
      מול הנרות.
      הדולקים.

      אוהבת את חנוכה.
      את הלב.
      שמתרחב.
      מול נחת.
      וריבה.
      וילדים מלקקים.

      🍩 🍩 נסטיה🍩 🍩

      Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1544
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • עטיע מנותק
          עטיע מנותק
          עטי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1545
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1546

            לפעמים לא רואה
            את הטוב שיש
            לפעמים כבר נמאס לי
            רק לבכות ולבקש

            הכל משמיים
            גם אם לא יודעים
            הכל ממרומים
            גם אם לא רואים

            האמונה מחזיקה
            אותי בחיים
            התקווה מרפאה
            את הלב שלי מהשברים

            אני צריכה לדעת
            ותמיד לזכור
            שהכל לטובה
            והכל רק טוב

            אם לא הידיעה
            והחיים באמונה
            כל יום של נפילה
            מרחיק אותי מהשכינה

            לכן כדאי לזכור ולהתמיד
            להודות על הכל
            לזכור שאנחנו בתפקיד
            והוא כאן הכל יכול

            הכל תמיד לטובה
            גם אם לא רואים
            כל יום זה מתנה
            תודה רבה לאלוקים

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1547

              תנו לי השראה
              אבל לא דיכאונית
              העולם כל כך נפלא
              ואני אפרורית

              לא מוצאת את עצמי
              בין כל האורות
              חנוכה זה החג שלי
              עד הדיכאונות

              תנו לי קצת שקט
              בין כל הרעשים
              תנו לי ללכת
              להתבודד עם אלוקים

              לא מוצאת את עצמי
              בין כל האנשים
              חנוכה זה החג שלי
              אבל כולם מפריעים

              תנו לי קצת מקום
              בתוך הלבבות
              תנו שמחה עד המרום
              בלי שום גבולות

              לא מוצאת את עצמי
              בתוך הבדידות
              מחפשת את הצל שלי
              מחוץ לשפיות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1548

                אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
                43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
                ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
                אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
                אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
                מוקדש למתמודדים באהבה

                אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
                לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
                וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
                וְחִכִּיתִי
                וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
                וְהִשְׁלַמְתִּי
                וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
                עִם הָעֻבְדָּה
                שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
                וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

                אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
                הַחַרָדָה
                וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
                וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
                (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
                שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                18
                • מיכל fמ מנותק
                  מיכל fמ מנותק
                  מיכל f
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1549
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1550

                    הכתיבה שלי
                    מעניקה לי את הלב
                    הרגש שבי
                    מתחיל לאט להדהד

                    כמות השירים
                    לא מעידה על תכנם
                    האיכות שבמילים
                    מעידה על מה בתוכם

                    הלב שלי משנה
                    את תוכן השיר
                    הרגש שבי עולה
                    לפעמים אותו מפשיר

                    הכתיבה לפעמים
                    מעידה על הנשמה
                    אבל יש פעמים
                    שצריך קצת הפסקה...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • Music breathesM מנותק
                      Music breathesM מנותק
                      Music breathes
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1551

                      אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                      אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                      וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                      מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                      בזמן הזה
                      #הם פורצים ופורצים
                      לרגע לא מפסיקים
                      הם ממשיכים וממשיכים
                      לרגע לא עוצרים.
                      במה חשקה נפשכם
                      ותקבלו לידכם
                      כל מה שירצה ליבכם
                      תעלו לעצמכם,
                      וכבר לא משנה
                      כמה שמנים מתחוללים
                      הכל מישנה
                      המקור הולך למחוזות רחוקים...

                      #ובעולם כזה
                      עם קטן מחפש
                      כד אחד טהור
                      שיהא מפלט ואור
                      מול מלחמות
                      שיעשה תשועות.

                      #ובזמן הזה
                      עם קטן מבקש
                      נר אחד דולק
                      שיהא כח,- חוזק
                      לקרב הישועה
                      כי-
                      ארכה לנו השעה.
                      ...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                        #1552

                        מושלת
                        היצר בפח
                        נאחזת
                        במעקה מלוכלך

                        נופלת
                        קשה לי כל כך
                        צוחקת
                        על עתיד מופרך

                        וכמה נח לי
                        לספר שזה נגמר
                        כמה בא לי
                        לדעת שכבר מותר
                        לי לאחוז
                        בקרני המזבח
                        לי לארוז
                        עוד חג רותח

                        כופרת
                        לא מכירה בקושי
                        אוכלת
                        אותו נא כמו סושי

                        שומרת
                        על הלב שלא יפול
                        שותקת
                        עוד לא יודעת הכל

                        וכמה נח לי
                        לספר שזה נגמר
                        כמה בא לי
                        לדעת שכבר מותר
                        לי לאחוז
                        בקרני המזבח
                        לי לארוז
                        עוד חג רותח

                        מוחלת
                        מותר לי לשאול
                        פועלת
                        מותר לי גם לגדול

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1553

                          שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                          אש בעניים בוערות
                          שרוצות לספר סיפור
                          אש של אינספור שאלות
                          שמחכות לקבל אישור

                          אש שמכילה ים גוונים
                          אותם לא ניתן לראות
                          אש שצועקת מבפנים
                          עמוק בין כל השמיכות

                          אש שמתחברת למנגינה
                          תו ועוד תו יוצרים שיר
                          אש ששולחת נחמה
                          לתוך הלב בקו ישיר

                          אש שמסדרת את הראש
                          מהמחשבות והתסכולים
                          אש שנותנת מקום לנפוש
                          בין הנסיונות והייסורים

                          אש של הודיה לאלוקים
                          על אותן הלהבות
                          אש של שפע ניסים
                          שלנו ניתן לחיות

                          אש של הבנה פנימית
                          על העולם והחיים
                          אש של הכרה עצמית
                          בכולם, בי ובאחרים

                          אש של אושר ושמחה
                          על היום הקודם שחלף
                          אש של ניסיון ותהיה
                          על העבר ששתף

                          אש של חזרה לשיגרה
                          אחרי שמונת הימים
                          אש של כוח ועוצמה
                          לעבר הימים הבאים.
                          צופיה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            #1554

                            וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                            שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                            שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                            הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                            רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                            כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                            וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                            אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                            לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                            הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                            הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                            אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                            אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                            שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                            אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                            נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                            רק כי כבר נמאס
                            לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                            #אילה#

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                              #1555

                              משברים קטנים😏

                              הכנפיים מרוטות
                              והראש כואב
                              האמרות הם כה פשוטות 
                              והלב חושב

                              הסביבה לי מטושטשת
                              לא בתלם, מתעקם
                              את התקוות כבר נוטשת
                              שוב אני לא, רק הם

                              ההתנפצות הייתה כואבת
                              כי הכל היה ורוד
                              מאיפה כח אהיה שואבת
                              רוצה כמו פעם, עוד

                              בפנים עמוק יודעת
                              זה עניין של זמן וסבלנות
                              לקפיצת הדרך משוועת
                              או להתעורר מהחלום, בכנות.

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • TALYT TALY

                                משברים קטנים😏

                                הכנפיים מרוטות
                                והראש כואב
                                האמרות הם כה פשוטות 
                                והלב חושב

                                הסביבה לי מטושטשת
                                לא בתלם, מתעקם
                                את התקוות כבר נוטשת
                                שוב אני לא, רק הם

                                ההתנפצות הייתה כואבת
                                כי הכל היה ורוד
                                מאיפה כח אהיה שואבת
                                רוצה כמו פעם, עוד

                                בפנים עמוק יודעת
                                זה עניין של זמן וסבלנות
                                לקפיצת הדרך משוועת
                                או להתעורר מהחלום, בכנות.

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                #1556

                                חזרה לשיגרה

                                חוזרים לשיגרה
                                לחיים בלי מנוחה
                                בלי הפסקה
                                בלי נשימה.

                                ולא אוחזים
                                שכל היום רצים
                                אחרי דברים
                                יום יומיים
                                בלי הסתכלות
                                על הדברים הקטנים.

                                לפעמיים הדברים הקטנים
                                זה בעצם לעצור תמרוץ
                                לנשום עמוק
                                לקחת הפסקה
                                לצאת לחופשה

                                כי בלי הפסקה
                                השיגרה לא שווה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מיכל fמ מנותק
                                  מיכל fמ מנותק
                                  מיכל f
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1557
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • LOVE MEL מנותק
                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE ME
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1558

                                    איך פתאום הלכת,
                                    הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                                    בהיותך, דמותך,
                                    ובעצם מילותיך, דבורך.

                                    הלכת מבלי להודיע,
                                    ואני, שגדלתי על ידע.
                                    ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                                    והיום הלכתי לי פתאום.

                                    אותך רציתי לפגוש,
                                    לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                                    עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                                    וכמעט באתי עד אלייך.

                                    עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                                    עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                                    הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                                    שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                                    נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                                    אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                                    יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1559

                                      אני מניחה את החבל
                                      נותנת לי להתקפל
                                      אני מזניחה את השכל
                                      נותנת ללב להתבלבל
                                      הולכת אחרי ההבל
                                      אחרי היצר המחבל
                                      נופלת מהכבל
                                      הישר אל מדבר עצל

                                      לא אכפת לי
                                      לסבול
                                      כן בחרתי
                                      ליפול
                                      אל תגידו לי
                                      לגדול
                                      לא מגיע לי
                                      לצהול

                                      דווקא חשבתי שעליתי
                                      אבל בכלל לא תקדמתי
                                      אז גיליתי
                                      שמאסתי
                                      ובחרתי
                                      ליפול שוב
                                      אל הביוב

                                      סורי על הדימויים
                                      אני רעה קצת לפעמים
                                      ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                      כי אני הורסת אותי
                                      ולא אכפת לי להתרסק
                                      התחתית כל כך קרובה
                                      אני בטוח לא אתפרק
                                      כי אני כבר רגילה

                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                        אני מניחה את החבל
                                        נותנת לי להתקפל
                                        אני מזניחה את השכל
                                        נותנת ללב להתבלבל
                                        הולכת אחרי ההבל
                                        אחרי היצר המחבל
                                        נופלת מהכבל
                                        הישר אל מדבר עצל

                                        לא אכפת לי
                                        לסבול
                                        כן בחרתי
                                        ליפול
                                        אל תגידו לי
                                        לגדול
                                        לא מגיע לי
                                        לצהול

                                        דווקא חשבתי שעליתי
                                        אבל בכלל לא תקדמתי
                                        אז גיליתי
                                        שמאסתי
                                        ובחרתי
                                        ליפול שוב
                                        אל הביוב

                                        סורי על הדימויים
                                        אני רעה קצת לפעמים
                                        ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                        כי אני הורסת אותי
                                        ולא אכפת לי להתרסק
                                        התחתית כל כך קרובה
                                        אני בטוח לא אתפרק
                                        כי אני כבר רגילה

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #1560
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1561

                                          כבוד זה לא רק גדולה
                                          כבוד זה להגיע לדרגה
                                          שאחד את השני מכבדים
                                          לא רק במעשים ודיבורים

                                          כבוד אחד לשני זו מעלה
                                          שאפשר לנהל שיחה
                                          בלי משחקי כבוד וגאווה
                                          כל אחד לא משנה מהו ומה

                                          כבוד אחד עם השני זה רגש
                                          שלכל יהודי צריך להיות ברור
                                          שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                                          זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                                          המושג של כבוד בין השני
                                          לא מדבר רק על עצמי
                                          כי כשאת השני מכבדים
                                          אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול