דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

    עוד לילה, היא שוכבת
    ביום החולף היא נזכרת
    כמה התקדמה היא בודקת
    האם אני מרוצה? היא שואלת

    לא היא בכלל בכלל לא מרוצה
    עוד פעם היא ברחה, מעצמה
    עוד יום היא התעסקה בשטויות
    וברחה מכל המחשבות, השאלות

    הבכי בנשמה יוצא אל הכרית
    מרטיב כולה, היא זזה בעווית
    מה שווים חיים בלי תכלית
    חייה ריקים, היא חצי סופנית

    איפה היא עצמה ממקמת
    לאן היא באמת הולכת
    במה היא בפועל בוחרת
    ומה היא מול זה חושבת

    על מיטה לבדה, היא שוכבת
    החלטה נחושה, היא חותכת
    מפסיקה לברוח, מתמודדת
    לא שומעת לפחד, מתגברת

    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIA
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1543

    פעם אהבתי את חנוכה.
    את הלביבות.
    את הריבה.
    ואת הסופגניות.
    שאכלנו בצוותא.

    פעם אהבתי את חנוכה.
    את המסיבה.
    את הסביבון.
    וערב הלביבות .
    אצל סבתא.

    היום אני אוהבת את חנוכה.
    את הדמעות.
    שזורמות כמו מעצמן.
    מול הנרות.
    הדולקים.

    אוהבת את חנוכה.
    את הלב.
    שמתרחב.
    מול נחת.
    וריבה.
    וילדים מלקקים.

    🍩 🍩 נסטיה🍩 🍩

    Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1544
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • עטיע מנותק
        עטיע מנותק
        עטי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1545
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1546

          לפעמים לא רואה
          את הטוב שיש
          לפעמים כבר נמאס לי
          רק לבכות ולבקש

          הכל משמיים
          גם אם לא יודעים
          הכל ממרומים
          גם אם לא רואים

          האמונה מחזיקה
          אותי בחיים
          התקווה מרפאה
          את הלב שלי מהשברים

          אני צריכה לדעת
          ותמיד לזכור
          שהכל לטובה
          והכל רק טוב

          אם לא הידיעה
          והחיים באמונה
          כל יום של נפילה
          מרחיק אותי מהשכינה

          לכן כדאי לזכור ולהתמיד
          להודות על הכל
          לזכור שאנחנו בתפקיד
          והוא כאן הכל יכול

          הכל תמיד לטובה
          גם אם לא רואים
          כל יום זה מתנה
          תודה רבה לאלוקים

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1547

            תנו לי השראה
            אבל לא דיכאונית
            העולם כל כך נפלא
            ואני אפרורית

            לא מוצאת את עצמי
            בין כל האורות
            חנוכה זה החג שלי
            עד הדיכאונות

            תנו לי קצת שקט
            בין כל הרעשים
            תנו לי ללכת
            להתבודד עם אלוקים

            לא מוצאת את עצמי
            בין כל האנשים
            חנוכה זה החג שלי
            אבל כולם מפריעים

            תנו לי קצת מקום
            בתוך הלבבות
            תנו שמחה עד המרום
            בלי שום גבולות

            לא מוצאת את עצמי
            בתוך הבדידות
            מחפשת את הצל שלי
            מחוץ לשפיות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
              #1548

              אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
              43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
              ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
              אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
              אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
              מוקדש למתמודדים באהבה

              אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
              לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
              וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
              וְחִכִּיתִי
              וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
              וְהִשְׁלַמְתִּי
              וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
              עִם הָעֻבְדָּה
              שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
              וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

              אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
              הַחַרָדָה
              וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
              וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
              (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
              שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
              סימן שהשמש שוקעת!
              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              18
              • מיכל fמ מנותק
                מיכל fמ מנותק
                מיכל f
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1549
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1550

                  הכתיבה שלי
                  מעניקה לי את הלב
                  הרגש שבי
                  מתחיל לאט להדהד

                  כמות השירים
                  לא מעידה על תכנם
                  האיכות שבמילים
                  מעידה על מה בתוכם

                  הלב שלי משנה
                  את תוכן השיר
                  הרגש שבי עולה
                  לפעמים אותו מפשיר

                  הכתיבה לפעמים
                  מעידה על הנשמה
                  אבל יש פעמים
                  שצריך קצת הפסקה...

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • Music breathesM מנותק
                    Music breathesM מנותק
                    Music breathes
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1551

                    אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                    אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                    וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                    מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                    בזמן הזה
                    #הם פורצים ופורצים
                    לרגע לא מפסיקים
                    הם ממשיכים וממשיכים
                    לרגע לא עוצרים.
                    במה חשקה נפשכם
                    ותקבלו לידכם
                    כל מה שירצה ליבכם
                    תעלו לעצמכם,
                    וכבר לא משנה
                    כמה שמנים מתחוללים
                    הכל מישנה
                    המקור הולך למחוזות רחוקים...

                    #ובעולם כזה
                    עם קטן מחפש
                    כד אחד טהור
                    שיהא מפלט ואור
                    מול מלחמות
                    שיעשה תשועות.

                    #ובזמן הזה
                    עם קטן מבקש
                    נר אחד דולק
                    שיהא כח,- חוזק
                    לקרב הישועה
                    כי-
                    ארכה לנו השעה.
                    ...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1552

                      מושלת
                      היצר בפח
                      נאחזת
                      במעקה מלוכלך

                      נופלת
                      קשה לי כל כך
                      צוחקת
                      על עתיד מופרך

                      וכמה נח לי
                      לספר שזה נגמר
                      כמה בא לי
                      לדעת שכבר מותר
                      לי לאחוז
                      בקרני המזבח
                      לי לארוז
                      עוד חג רותח

                      כופרת
                      לא מכירה בקושי
                      אוכלת
                      אותו נא כמו סושי

                      שומרת
                      על הלב שלא יפול
                      שותקת
                      עוד לא יודעת הכל

                      וכמה נח לי
                      לספר שזה נגמר
                      כמה בא לי
                      לדעת שכבר מותר
                      לי לאחוז
                      בקרני המזבח
                      לי לארוז
                      עוד חג רותח

                      מוחלת
                      מותר לי לשאול
                      פועלת
                      מותר לי גם לגדול

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1553

                        שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                        אש בעניים בוערות
                        שרוצות לספר סיפור
                        אש של אינספור שאלות
                        שמחכות לקבל אישור

                        אש שמכילה ים גוונים
                        אותם לא ניתן לראות
                        אש שצועקת מבפנים
                        עמוק בין כל השמיכות

                        אש שמתחברת למנגינה
                        תו ועוד תו יוצרים שיר
                        אש ששולחת נחמה
                        לתוך הלב בקו ישיר

                        אש שמסדרת את הראש
                        מהמחשבות והתסכולים
                        אש שנותנת מקום לנפוש
                        בין הנסיונות והייסורים

                        אש של הודיה לאלוקים
                        על אותן הלהבות
                        אש של שפע ניסים
                        שלנו ניתן לחיות

                        אש של הבנה פנימית
                        על העולם והחיים
                        אש של הכרה עצמית
                        בכולם, בי ובאחרים

                        אש של אושר ושמחה
                        על היום הקודם שחלף
                        אש של ניסיון ותהיה
                        על העבר ששתף

                        אש של חזרה לשיגרה
                        אחרי שמונת הימים
                        אש של כוח ועוצמה
                        לעבר הימים הבאים.
                        צופיה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1554

                          וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                          שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                          שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                          הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                          רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                          כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                          וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                          אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                          לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                          הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                          הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                          אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                          אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                          שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                          אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                          נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                          רק כי כבר נמאס
                          לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                          #אילה#

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                            #1555

                            משברים קטנים😏

                            הכנפיים מרוטות
                            והראש כואב
                            האמרות הם כה פשוטות 
                            והלב חושב

                            הסביבה לי מטושטשת
                            לא בתלם, מתעקם
                            את התקוות כבר נוטשת
                            שוב אני לא, רק הם

                            ההתנפצות הייתה כואבת
                            כי הכל היה ורוד
                            מאיפה כח אהיה שואבת
                            רוצה כמו פעם, עוד

                            בפנים עמוק יודעת
                            זה עניין של זמן וסבלנות
                            לקפיצת הדרך משוועת
                            או להתעורר מהחלום, בכנות.

                            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • TALYT TALY

                              משברים קטנים😏

                              הכנפיים מרוטות
                              והראש כואב
                              האמרות הם כה פשוטות 
                              והלב חושב

                              הסביבה לי מטושטשת
                              לא בתלם, מתעקם
                              את התקוות כבר נוטשת
                              שוב אני לא, רק הם

                              ההתנפצות הייתה כואבת
                              כי הכל היה ורוד
                              מאיפה כח אהיה שואבת
                              רוצה כמו פעם, עוד

                              בפנים עמוק יודעת
                              זה עניין של זמן וסבלנות
                              לקפיצת הדרך משוועת
                              או להתעורר מהחלום, בכנות.

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                              #1556

                              חזרה לשיגרה

                              חוזרים לשיגרה
                              לחיים בלי מנוחה
                              בלי הפסקה
                              בלי נשימה.

                              ולא אוחזים
                              שכל היום רצים
                              אחרי דברים
                              יום יומיים
                              בלי הסתכלות
                              על הדברים הקטנים.

                              לפעמיים הדברים הקטנים
                              זה בעצם לעצור תמרוץ
                              לנשום עמוק
                              לקחת הפסקה
                              לצאת לחופשה

                              כי בלי הפסקה
                              השיגרה לא שווה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מיכל fמ מנותק
                                מיכל fמ מנותק
                                מיכל f
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1557
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • LOVE MEL מנותק
                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE ME
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1558

                                  איך פתאום הלכת,
                                  הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                                  בהיותך, דמותך,
                                  ובעצם מילותיך, דבורך.

                                  הלכת מבלי להודיע,
                                  ואני, שגדלתי על ידע.
                                  ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                                  והיום הלכתי לי פתאום.

                                  אותך רציתי לפגוש,
                                  לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                                  עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                                  וכמעט באתי עד אלייך.

                                  עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                                  עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                                  הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                                  שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                                  נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                                  אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                                  יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                                  שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1559

                                    אני מניחה את החבל
                                    נותנת לי להתקפל
                                    אני מזניחה את השכל
                                    נותנת ללב להתבלבל
                                    הולכת אחרי ההבל
                                    אחרי היצר המחבל
                                    נופלת מהכבל
                                    הישר אל מדבר עצל

                                    לא אכפת לי
                                    לסבול
                                    כן בחרתי
                                    ליפול
                                    אל תגידו לי
                                    לגדול
                                    לא מגיע לי
                                    לצהול

                                    דווקא חשבתי שעליתי
                                    אבל בכלל לא תקדמתי
                                    אז גיליתי
                                    שמאסתי
                                    ובחרתי
                                    ליפול שוב
                                    אל הביוב

                                    סורי על הדימויים
                                    אני רעה קצת לפעמים
                                    ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                    כי אני הורסת אותי
                                    ולא אכפת לי להתרסק
                                    התחתית כל כך קרובה
                                    אני בטוח לא אתפרק
                                    כי אני כבר רגילה

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                      אני מניחה את החבל
                                      נותנת לי להתקפל
                                      אני מזניחה את השכל
                                      נותנת ללב להתבלבל
                                      הולכת אחרי ההבל
                                      אחרי היצר המחבל
                                      נופלת מהכבל
                                      הישר אל מדבר עצל

                                      לא אכפת לי
                                      לסבול
                                      כן בחרתי
                                      ליפול
                                      אל תגידו לי
                                      לגדול
                                      לא מגיע לי
                                      לצהול

                                      דווקא חשבתי שעליתי
                                      אבל בכלל לא תקדמתי
                                      אז גיליתי
                                      שמאסתי
                                      ובחרתי
                                      ליפול שוב
                                      אל הביוב

                                      סורי על הדימויים
                                      אני רעה קצת לפעמים
                                      ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                      כי אני הורסת אותי
                                      ולא אכפת לי להתרסק
                                      התחתית כל כך קרובה
                                      אני בטוח לא אתפרק
                                      כי אני כבר רגילה

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                      #1560
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1561

                                        כבוד זה לא רק גדולה
                                        כבוד זה להגיע לדרגה
                                        שאחד את השני מכבדים
                                        לא רק במעשים ודיבורים

                                        כבוד אחד לשני זו מעלה
                                        שאפשר לנהל שיחה
                                        בלי משחקי כבוד וגאווה
                                        כל אחד לא משנה מהו ומה

                                        כבוד אחד עם השני זה רגש
                                        שלכל יהודי צריך להיות ברור
                                        שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                                        זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                                        המושג של כבוד בין השני
                                        לא מדבר רק על עצמי
                                        כי כשאת השני מכבדים
                                        אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1562
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול