דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע מנותק
    עדי 3ע מנותק
    עדי 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
    #1573

    שב עד אליך
    יושב מול הים מביט על השמים
    המתחברים אל המים.
    יושב מול הגלים הגבוהים,
    מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
    מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
    מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
    רוצה לשוב אלייך.

    הו אלוקים,
    אל תעזוב אותי אף לרגע,
    שמור עליי מכל פגע.
    שלא אשבר, שלא אפול,
    בלעדייך אבא- אינני יכול.
    אנא פתח שערייך,
    כעת אני שב, שב עד אליך!

    אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
    רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
    גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
    אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
    אך אני הקטן מרגיש בודד,
    ואין בי כח להתמודד.

    עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
    אני צועק לך ללא מילים.

    מדרכך מעולם לא ברחתי,
    אך ממך קצת התרחקתי.
    כעת אני שב- פתח לי ידיך,
    כעת אני שב- שב עד אליך!

    אשמח לביקורת והארות...

    מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • עדי 3ע עדי 3

      שב עד אליך
      יושב מול הים מביט על השמים
      המתחברים אל המים.
      יושב מול הגלים הגבוהים,
      מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
      מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
      מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
      רוצה לשוב אלייך.

      הו אלוקים,
      אל תעזוב אותי אף לרגע,
      שמור עליי מכל פגע.
      שלא אשבר, שלא אפול,
      בלעדייך אבא- אינני יכול.
      אנא פתח שערייך,
      כעת אני שב, שב עד אליך!

      אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
      רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
      גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
      אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
      אך אני הקטן מרגיש בודד,
      ואין בי כח להתמודד.

      עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
      אני צועק לך ללא מילים.

      מדרכך מעולם לא ברחתי,
      אך ממך קצת התרחקתי.
      כעת אני שב- פתח לי ידיך,
      כעת אני שב- שב עד אליך!

      אשמח לביקורת והארות...

      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
      #1574
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1575
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1576
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1577

            להאמין שהכל לטובה
            גם אם לא רואים
            להאמין שהכל בשליטה
            בידיו של אלוקים

            להאמין גם לי לראות
            לדעת שמותר לבכות
            לא לטבוע רק לשחות
            בתוך הים של הדמעות

            שקשה או מר בחיים
            להכניס את אלוקים
            לתוך הלב בפנים
            הוא איתך במרומים

            אמונה מחזיקה
            נותנת תקווה
            לעלות ולהתעלות
            גם אם יש ירידות

            שהכל בהשגחה
            ואין רע מלמעלה יורד
            שהכל רק לטובה
            והאדם בא לפה להתמודד

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • טותייייט טותיייי

              להאמין שהכל לטובה
              גם אם לא רואים
              להאמין שהכל בשליטה
              בידיו של אלוקים

              להאמין גם לי לראות
              לדעת שמותר לבכות
              לא לטבוע רק לשחות
              בתוך הים של הדמעות

              שקשה או מר בחיים
              להכניס את אלוקים
              לתוך הלב בפנים
              הוא איתך במרומים

              אמונה מחזיקה
              נותנת תקווה
              לעלות ולהתעלות
              גם אם יש ירידות

              שהכל בהשגחה
              ואין רע מלמעלה יורד
              שהכל רק לטובה
              והאדם בא לפה להתמודד

              טוהר

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
              #1578
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • efiE מנותק
                efiE מנותק
                efi
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1579

                שיר לעשרה בטבת
                הדמעות של ירושלים
                בלילה
                בשקט
                ירושלים
                אבלה
                משתנקת.
                דמעותיה ניגרות
                על המדרכות
                החלקלקות
                מבכי של אלפיים,
                כאלה הם הלחייים
                של ירושלים
                בבוקר, באור
                זהוב
                נוגה
                כאוב
                יהיו הדמעות
                לטל
                קל
                קשה
                יפה
                של קיץ.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מוזיקה מפונפנת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1580
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    ננבב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1581
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1582

                      למען האמת
                      אני מודה
                      קשה לי להתעמת
                      עם עצמי במראה

                      כל יום אני בסיבובים
                      ושוב לא מוצאת את עצמי
                      בין כל האנשים והרעשים
                      קצת איבדתי את עצמי

                      ועכשיו קצת רע לי
                      וזה לא נורמאלי
                      אני שונאת את כל היקום
                      שונאת על כלום
                      וגם את עצמי אני יודעת
                      ולכן אני מרגישה משוגעת
                      אני שונאת את כל הסביבה
                      אני שונאת את הקירות
                      שונא את התיקרה
                      שונאת ת'משפחה והחברות
                      שונאת את כל העולם
                      וכולם היו טובים אלי
                      העולם שלי מושלם
                      אבל הוא קצת גדול עלי

                      ואני כאילו בעליה
                      אבל כל הזמן יש נפילות
                      ונראה לי שלכאורה
                      פשוט בחרתי בדיכאונות

                      ומי יוציא אותי
                      אם לא אני עצמי
                      מי יחלץ אותי
                      מהסטרס האימתני?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1583

                        לפעמים חשוך
                        ומעט גם קר
                        לפעמים הכל הפוך
                        ויש טעם קצת מר

                        לפעמים הכל נופל
                        ואין מי שירים
                        לפעמים צריך לטפל
                        וגם הכוכבים לא מאירים

                        לפעמים הכל דוחף
                        ואין שום הארה
                        לפעמים הקור של החורף
                        נכנס לתוך הנשמה

                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • שנדיש מנותק
                          שנדיש מנותק
                          שנדי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1584

                          אני חיה בסרט
                          רואה דברים שלא קיימים
                          אני קצת אחרת
                          שונה מאחרים

                          יש בי רצון
                          תמיד להיות נחמדה
                          חמדו לי לצון
                          כבר אין לי עמדה

                          זה התחיל בחיוך
                          והמשיך בחום
                          אני עכשיו בלכלוך
                          גזרו עלי צום

                          אולי זה כי אני חיה בסרט
                          ולכן רואה דברים שלא קיימים
                          רוצה להיות אחרת
                          שונה המאחרים,,,,,

                          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • שנדיש שנדי

                            אני חיה בסרט
                            רואה דברים שלא קיימים
                            אני קצת אחרת
                            שונה מאחרים

                            יש בי רצון
                            תמיד להיות נחמדה
                            חמדו לי לצון
                            כבר אין לי עמדה

                            זה התחיל בחיוך
                            והמשיך בחום
                            אני עכשיו בלכלוך
                            גזרו עלי צום

                            אולי זה כי אני חיה בסרט
                            ולכן רואה דברים שלא קיימים
                            רוצה להיות אחרת
                            שונה המאחרים,,,,,

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יעלייייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1585

                            החיים תותים
                            אין ממה לבכות
                            גם אם ניראה
                            שתאור מנסים לכבות.

                            נימאס כבר ליראות
                            אנשים עם דמעות
                            גם עם הם עוברים
                            נסיונות, וקשיים.

                            עם כל בעיה
                            אפשר להתמודד
                            ומכל נפילה
                            אפשר להתעודד.

                            אז לנו נישאר
                            רק למצוא
                            את האור בתוך האפלה
                            ולא לשכוח מהתפילה.

                            ❤️יעליייי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              החייל בשחור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1586
                              פוסט זה נמחק!
                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה החייל בשחור

                                פוסט זה נמחק!

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יעלייייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1587
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1588

                                  אחרי שנפלתי
                                  ניסיתי לקום
                                  אחרי שבכיתי
                                  מצאתי תשלום

                                  אחרי החושך
                                  הגיע האור
                                  הרגשתי צורך
                                  לזרוק תשחור

                                  אחרי שקמתי
                                  שוב נפלתי
                                  והבנתי שהחיים
                                  לא תמיד תותים

                                  ואחרי שהבנתי
                                  שחייתי באשליה
                                  שוב שאלתי את עצמי
                                  למה אני חיה

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1589

                                    ותמיד בכל כאב
                                    יש אבא שאוהב
                                    יחזיק אותך חזק
                                    יסיר את האבק

                                    ותמיד בכל תקלה
                                    יש יד מלמעלה
                                    שמשגיחה על הרע
                                    והופכת הכל לטובה

                                    ותמיד בכל ספק
                                    יש מי שנאבק
                                    לרדוף אחרי הטוב
                                    נותן לך לחשוב

                                    ותמיד בכל אה*בה
                                    יש אחת כאובה
                                    לא נותנת מרגוע
                                    אחת שיוצרת געגוע

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    9
                                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                      ותמיד בכל כאב
                                      יש אבא שאוהב
                                      יחזיק אותך חזק
                                      יסיר את האבק

                                      ותמיד בכל תקלה
                                      יש יד מלמעלה
                                      שמשגיחה על הרע
                                      והופכת הכל לטובה

                                      ותמיד בכל ספק
                                      יש מי שנאבק
                                      לרדוף אחרי הטוב
                                      נותן לך לחשוב

                                      ותמיד בכל אה*בה
                                      יש אחת כאובה
                                      לא נותנת מרגוע
                                      אחת שיוצרת געגוע

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1590

                                      לעצום עיניים ולראות את השמש
                                      להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                                      להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                                      כדי שנירצא לחלום שוב.

                                      ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                                      בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                                      לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                                      כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                                      נשתדל להחזיר את החסר
                                      כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                                      "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                                      למדנו להעריך את מה שיש
                                      ועכשיו החיים הם אש"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1591

                                        אי אפשר לסמוך עלי
                                        אני יודעת
                                        העולם גדול עלי
                                        אני משוגעת
                                        תעזוב אותי מהשטויות
                                        אני בורחת מהכל
                                        בוחרת לבכות
                                        כן אני בוחרת ליפול

                                        נראלי שהתייאשתי
                                        כמה התאדשתי
                                        אני לא מה שהייתי
                                        אני חזקה אבל נשברתי
                                        בוחרת לברוח
                                        בוחרת לשכוח

                                        והכאב מתרחב
                                        תופס לי ת'לב
                                        על מה הוא יושב
                                        על מח לא חושב
                                        והלב שלי רעב
                                        לעוד מילה טובה
                                        איך הוא תאב
                                        לנחמה לנשמה

                                        אני מספקת לעצמי
                                        מה שאני צריכה
                                        אני גומרת את עצמי
                                        למה אני כזו טיפשה
                                        לא יודעת מה לומר
                                        הפתיל שלי נגמר
                                        אבל זה ממזמן
                                        ומשהו בי נחנק
                                        הלב שלי קטן
                                        והכאב ענק

                                        מה אתה רוצה ממני
                                        זה בטוח לטובתי
                                        זה גדול ממני
                                        תוציא אותי
                                        התחרפנתי
                                        השתגעתי
                                        כמה בכיתי
                                        כמה רציתי
                                        עוד לא התייאשתי

                                        ממשיכה עם האמצע
                                        בורחת לקצה
                                        אני סתומה
                                        המח שלי הוזה
                                        אין לי בעצמי ביטחון
                                        אין לי שריון
                                        יורדות המון דמעות
                                        מקפיאות ת'חשבות

                                        תיקח אותי מכאן
                                        לא מגיע לי
                                        זה מרגיש לי מסוכן
                                        אנ'מאבדת ת'צמי
                                        מה כבר עשיתי
                                        איפה הרשעתי
                                        למה בחרתי
                                        למה בחרתי
                                        למה בחרתי
                                        איפה טעיתי
                                        כמה טעיתי
                                        מה כבר ביקשתי
                                        תשמע את הכאב שלי
                                        זה בוער בי
                                        תוציא אותי
                                        אנ'ל א יכולה
                                        זה גדול ממני

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1592

                                          הפחד מהקול
                                          שאומר ליפול
                                          רק לא לגדול
                                          ומהכל לחדול

                                          והוא רק מייאש
                                          רק לא להתייאש
                                          להמשיך לבקש
                                          ועל הכל להתעקש

                                          אם זה בשבילי
                                          אך ורק לטובתי
                                          שומעת קול פנימי
                                          מנחמת את עצמי

                                          ורק התפילה
                                          את הנשמה מרימה
                                          ורק האמונה
                                          מולידה את האהבה

                                          ולפעמים החיים
                                          מלאים בבעיות
                                          צריכים להחכים
                                          שיש גם עליות

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול