דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    ננבב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1581
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1582

      למען האמת
      אני מודה
      קשה לי להתעמת
      עם עצמי במראה

      כל יום אני בסיבובים
      ושוב לא מוצאת את עצמי
      בין כל האנשים והרעשים
      קצת איבדתי את עצמי

      ועכשיו קצת רע לי
      וזה לא נורמאלי
      אני שונאת את כל היקום
      שונאת על כלום
      וגם את עצמי אני יודעת
      ולכן אני מרגישה משוגעת
      אני שונאת את כל הסביבה
      אני שונאת את הקירות
      שונא את התיקרה
      שונאת ת'משפחה והחברות
      שונאת את כל העולם
      וכולם היו טובים אלי
      העולם שלי מושלם
      אבל הוא קצת גדול עלי

      ואני כאילו בעליה
      אבל כל הזמן יש נפילות
      ונראה לי שלכאורה
      פשוט בחרתי בדיכאונות

      ומי יוציא אותי
      אם לא אני עצמי
      מי יחלץ אותי
      מהסטרס האימתני?

      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1583

        לפעמים חשוך
        ומעט גם קר
        לפעמים הכל הפוך
        ויש טעם קצת מר

        לפעמים הכל נופל
        ואין מי שירים
        לפעמים צריך לטפל
        וגם הכוכבים לא מאירים

        לפעמים הכל דוחף
        ואין שום הארה
        לפעמים הקור של החורף
        נכנס לתוך הנשמה

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • שנדיש מנותק
          שנדיש מנותק
          שנדי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1584

          אני חיה בסרט
          רואה דברים שלא קיימים
          אני קצת אחרת
          שונה מאחרים

          יש בי רצון
          תמיד להיות נחמדה
          חמדו לי לצון
          כבר אין לי עמדה

          זה התחיל בחיוך
          והמשיך בחום
          אני עכשיו בלכלוך
          גזרו עלי צום

          אולי זה כי אני חיה בסרט
          ולכן רואה דברים שלא קיימים
          רוצה להיות אחרת
          שונה המאחרים,,,,,

          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • שנדיש שנדי

            אני חיה בסרט
            רואה דברים שלא קיימים
            אני קצת אחרת
            שונה מאחרים

            יש בי רצון
            תמיד להיות נחמדה
            חמדו לי לצון
            כבר אין לי עמדה

            זה התחיל בחיוך
            והמשיך בחום
            אני עכשיו בלכלוך
            גזרו עלי צום

            אולי זה כי אני חיה בסרט
            ולכן רואה דברים שלא קיימים
            רוצה להיות אחרת
            שונה המאחרים,,,,,

            י מנותק
            י מנותק
            יעלייייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1585

            החיים תותים
            אין ממה לבכות
            גם אם ניראה
            שתאור מנסים לכבות.

            נימאס כבר ליראות
            אנשים עם דמעות
            גם עם הם עוברים
            נסיונות, וקשיים.

            עם כל בעיה
            אפשר להתמודד
            ומכל נפילה
            אפשר להתעודד.

            אז לנו נישאר
            רק למצוא
            את האור בתוך האפלה
            ולא לשכוח מהתפילה.

            ❤️יעליייי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • ה מנותק
              ה מנותק
              החייל בשחור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1586
              פוסט זה נמחק!
              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה החייל בשחור

                פוסט זה נמחק!

                י מנותק
                י מנותק
                יעלייייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1587
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1588

                  אחרי שנפלתי
                  ניסיתי לקום
                  אחרי שבכיתי
                  מצאתי תשלום

                  אחרי החושך
                  הגיע האור
                  הרגשתי צורך
                  לזרוק תשחור

                  אחרי שקמתי
                  שוב נפלתי
                  והבנתי שהחיים
                  לא תמיד תותים

                  ואחרי שהבנתי
                  שחייתי באשליה
                  שוב שאלתי את עצמי
                  למה אני חיה

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1589

                    ותמיד בכל כאב
                    יש אבא שאוהב
                    יחזיק אותך חזק
                    יסיר את האבק

                    ותמיד בכל תקלה
                    יש יד מלמעלה
                    שמשגיחה על הרע
                    והופכת הכל לטובה

                    ותמיד בכל ספק
                    יש מי שנאבק
                    לרדוף אחרי הטוב
                    נותן לך לחשוב

                    ותמיד בכל אה*בה
                    יש אחת כאובה
                    לא נותנת מרגוע
                    אחת שיוצרת געגוע

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    9
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      ותמיד בכל כאב
                      יש אבא שאוהב
                      יחזיק אותך חזק
                      יסיר את האבק

                      ותמיד בכל תקלה
                      יש יד מלמעלה
                      שמשגיחה על הרע
                      והופכת הכל לטובה

                      ותמיד בכל ספק
                      יש מי שנאבק
                      לרדוף אחרי הטוב
                      נותן לך לחשוב

                      ותמיד בכל אה*בה
                      יש אחת כאובה
                      לא נותנת מרגוע
                      אחת שיוצרת געגוע

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1590

                      לעצום עיניים ולראות את השמש
                      להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                      להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                      כדי שנירצא לחלום שוב.

                      ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                      בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                      לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                      כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                      נשתדל להחזיר את החסר
                      כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                      "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                      למדנו להעריך את מה שיש
                      ועכשיו החיים הם אש"

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1591

                        אי אפשר לסמוך עלי
                        אני יודעת
                        העולם גדול עלי
                        אני משוגעת
                        תעזוב אותי מהשטויות
                        אני בורחת מהכל
                        בוחרת לבכות
                        כן אני בוחרת ליפול

                        נראלי שהתייאשתי
                        כמה התאדשתי
                        אני לא מה שהייתי
                        אני חזקה אבל נשברתי
                        בוחרת לברוח
                        בוחרת לשכוח

                        והכאב מתרחב
                        תופס לי ת'לב
                        על מה הוא יושב
                        על מח לא חושב
                        והלב שלי רעב
                        לעוד מילה טובה
                        איך הוא תאב
                        לנחמה לנשמה

                        אני מספקת לעצמי
                        מה שאני צריכה
                        אני גומרת את עצמי
                        למה אני כזו טיפשה
                        לא יודעת מה לומר
                        הפתיל שלי נגמר
                        אבל זה ממזמן
                        ומשהו בי נחנק
                        הלב שלי קטן
                        והכאב ענק

                        מה אתה רוצה ממני
                        זה בטוח לטובתי
                        זה גדול ממני
                        תוציא אותי
                        התחרפנתי
                        השתגעתי
                        כמה בכיתי
                        כמה רציתי
                        עוד לא התייאשתי

                        ממשיכה עם האמצע
                        בורחת לקצה
                        אני סתומה
                        המח שלי הוזה
                        אין לי בעצמי ביטחון
                        אין לי שריון
                        יורדות המון דמעות
                        מקפיאות ת'חשבות

                        תיקח אותי מכאן
                        לא מגיע לי
                        זה מרגיש לי מסוכן
                        אנ'מאבדת ת'צמי
                        מה כבר עשיתי
                        איפה הרשעתי
                        למה בחרתי
                        למה בחרתי
                        למה בחרתי
                        איפה טעיתי
                        כמה טעיתי
                        מה כבר ביקשתי
                        תשמע את הכאב שלי
                        זה בוער בי
                        תוציא אותי
                        אנ'ל א יכולה
                        זה גדול ממני

                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1592

                          הפחד מהקול
                          שאומר ליפול
                          רק לא לגדול
                          ומהכל לחדול

                          והוא רק מייאש
                          רק לא להתייאש
                          להמשיך לבקש
                          ועל הכל להתעקש

                          אם זה בשבילי
                          אך ורק לטובתי
                          שומעת קול פנימי
                          מנחמת את עצמי

                          ורק התפילה
                          את הנשמה מרימה
                          ורק האמונה
                          מולידה את האהבה

                          ולפעמים החיים
                          מלאים בבעיות
                          צריכים להחכים
                          שיש גם עליות

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • AVITAL 1A מנותק
                            AVITAL 1A מנותק
                            AVITAL 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                            #1593

                            יום אחד זה יקרה
                            והלב שלך, המחוספס
                            יהיה שלם
                            והצבט הזה שתפס
                            יעלם

                            ההרים שאת שורדת
                            יתגמדו
                            הקשיים שאת עוברת
                            יעלמו

                            ואז, כשאור יאיר את העולם
                            ואמונה תפעם בלב כולם
                            כשהבריאה תאמר שירה
                            את תחיי תאווירה

                            ואת תראי,
                            כשהרגשת לבד,
                            מישהו נתן לך יד.
                            וגם כשלא הבנת איך,
                            הוא חייך..
                            האבא שתמיד לצידך

                            אז תאמיני לו,
                            תאמיני בו.

                            תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

                            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1594

                              אני מבטיחה
                              שאני אצליח
                              זו לא בדיחה
                              אני אצליח
                              אני מוכרחה
                              להצליח
                              אני מכריחה
                              להצליח

                              כן אני מוצלחת
                              לא אנלא מנוצחת
                              כן אני בורחת
                              מהניצחון אל הפחת

                              כן אני יכולה
                              לא אנלא חולה
                              כן אני מתחילה
                              עוד הבטחה חלולה

                              אני מבטיחה
                              אני אנצח
                              זו לא בדיחה
                              אני אנצח
                              אני מוכרחה
                              לנצח
                              אני מכריחה
                              לנצח

                              כן אני יודעת
                              לא אנלא משוגעת
                              כן אני בולעת
                              עוד תרמית באמתחת

                              כן אני מסוגלת
                              לא אנלא נאבדת
                              כן אני משתוקקת
                              ושוב נופלת

                              מתי אלמד
                              לצאת מהנלמד
                              לצאת מהקופסא
                              ממציאות מתריסה

                              מתי אלמד
                              לצאת מהנלמד
                              לפרוץ את הגבולות
                              וללמוד קצת לחיות?

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1595

                                מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
                                עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

                                היי אחי כן אתה
                                זה שיושב שם בפינה
                                שלומד ומתמיד
                                כל יום בסדר אחיד

                                תזכור תמיד
                                שאתה מייצג פה עם
                                תזכור תמיד 
                                רק ללכת ישר 

                                אח'שליי
                                עליך עומד העולם
                                אח'שליי
                                ת'אלוף העולם

                                היי אחי כן אתה
                                אותך אני מעריך
                                שת'נותן את כל ליבך 
                                לקיים את המצווה 

                                גם כשכולם ישנים
                                וכל האורות מכובים
                                לך האש בוערת
                                בתוך הלב כובשת 

                                אח'שלי
                                עלייך עומד העולם
                                אח'שלי
                                ת'אלוף העולם

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1596

                                  אש להבות
                                  ושנאת לבבות
                                  שונאת לבכות
                                  אבל רוצה לחיות

                                  זה קורה
                                  שכולם ישנים
                                  אני בוכה
                                  וכולם מתעוררים

                                  לא רוצה
                                  שתזכרו בי
                                  כשאני בוכה
                                  לא מוכנה
                                  להיות הזאתי
                                  שתמיד חזקה

                                  אבל אני כזאת
                                  שמתמודדת
                                  אף פעם אנילא
                                  יהיה אחרת?!

                                  יום אחד
                                  זה יקרה
                                  כמו רגש
                                  עז בחזה

                                  אתה תעשה
                                  מאותו הכאב
                                  אושר אינסוף
                                  שישטוף את
                                  כל הדמעות

                                  #אילה#

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1597

                                    המיתר שלי נקרע
                                    הצליל נהיה עצוב
                                    השמע נשמע רע
                                    הכל נהיה חשוך

                                    האורגן פתאום נדם
                                    הגיטרה הפסיקה לנגן
                                    הלב שלי פתאום נרדם
                                    הוא לא מפסיק להתלונן

                                    הסוללה של הכאב נגמרה
                                    מרגישה פתאום רעה
                                    איך המנגינה נגמרה
                                    בלי שום התראה

                                    מטעינה את הלב בחזרה
                                    פתאום חזר האורה
                                    הכל מתחיל לפעול
                                    המנגינה מתחיל לגדול

                                    הכל נכנס ללב שלי
                                    פתאום הכל מקשיב לי
                                    הקול נהיה מרגש
                                    אני מתחילה להתרגש

                                    זו הייתה מנגינת חיי
                                    שאשמור לעד בליבי
                                    אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                                    אבל הכל בזכות אבא שלי

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                                      #1598

                                      הדרך חזור
                                      השקט הרועש ,
                                      הסופה השקטה,
                                      ושהלב גועש
                                      מעיד ,סכנה,

                                      טרפת הכל,
                                      הרגשת ניצחון,
                                      פרקת עול ,
                                      זהו,אומר היגיון

                                      ןבלילה חולם
                                      על מסלול אחר ,
                                      מתעורר והולם
                                      הלב החבר

                                      זר המקום,
                                      רצת שיכור
                                      אל התהום
                                      לב קפא מקור,

                                      נווד צבעים ,
                                      לא דומה
                                      בין הגוונים
                                      כל כך שונה ,

                                      המוח מסרב,
                                      אולי לחזור-
                                      אומר הכאב
                                      ורק גובר ,

                                      הדלת פתוחה
                                      משב של רוח
                                      אך ההרגשה
                                      נותנת כוח

                                      למוכר חוזר
                                      בידית נוגע
                                      והלב אומר-
                                      אולי זה הרגע....

                                      שריוש#

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • עטיע מנותק
                                        עטיע מנותק
                                        עטי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1599

                                        הבלבול הזה…והמילים
                                        האור הזה
                                        ההבהוב
                                        החושך הזה
                                        הטשטוש
                                        הרעש הזה
                                        הצפצוף
                                        השקט הזה
                                        החירשות
                                        המילים האלה
                                        השתיקות
                                        הרגשות האלה
                                        האדישות
                                        הנסיונות האלה
                                        הנפילות
                                        השריטות שם
                                        שנשכחו
                                        הבלאגן
                                        הסחרחורות
                                        הימים
                                        הלילות
                                        הנשימות
                                        הנשמות
                                        החנוקות
                                        החניקות
                                        הדמעות
                                        הדמיעות
                                        הדימיונות
                                        הבלהות
                                        בוהות
                                        בלהבות
                                        תהום
                                        פתוח
                                        פותח
                                        מציף
                                        מטביע
                                        גלגל
                                        מזל
                                        תקוע
                                        ואסור
                                        לסמוך
                                        על הנס.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1600

                                          מנסה להשלים
                                          המנהיגים הם בודדים
                                          מנסה להאמין
                                          לא הכל מבינים
                                          מנסה לצרוח
                                          אסור לי לברוח
                                          איך אפשר למחול
                                          על המון כאב וחול
                                          לא מקבלת את עצמי
                                          אפילו שהתחזקתי
                                          לא משלימה עם היותי
                                          מי שלא רציתי

                                          והיצר השטן
                                          מורח לי ת'זמן
                                          אני מרגישה קטנה
                                          לא יכולה
                                          והיצר הרשע
                                          מערבב לי טוב ורע
                                          ואני ילדה תמימה
                                          מאמינה שיש בחירה

                                          הביטחון שלי תלול
                                          המעשים שלי הם בול
                                          המח שלי בבלבול
                                          חצי נמצא בחול
                                          מה עושים
                                          אין לי עצות
                                          גם לא מעשים
                                          אני תקועה בחולות
                                          מנסה להאמין
                                          העתיד יהיה מדהים
                                          מנסה לשכנע
                                          שזה סתם עבר תוקע

                                          והיצר השטן
                                          מורח לי ת'זמן
                                          אני מרגישה קטנה
                                          לא יכולה
                                          והיצר הרשע
                                          מערבב לי טוב ורע
                                          ואני ילדה תמימה
                                          מאמינה שיש בחירה

                                          אני כאילו רגועה
                                          תסתכל עלי, רק ילדה.
                                          אין לי עוד מילה
                                          אני נאבדת במלחמה
                                          ממציאה מילים ריקות
                                          אומרת זה לא אשמתי
                                          אני שבעת אכזבות
                                          והיצר גומר אותי
                                          הוא שם אותי בפינה
                                          אני שוב נתקעת
                                          נכנסת בלי כוונה
                                          חצי משוגעת

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול