דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לומדת ללכתל מנותק
    לומדת ללכתל מנותק
    לומדת ללכת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1844

    ציפור
    חדשה
    ירדה לעולם

    ציוץ
    קטן
    נכנס לי ללב

    ילדה טהורה
    עיניים גדולות
    חצתה היום אוקיינוס

    ככה מתחילים חיים.
    ||אחיינית ראשונה😆 ||

    .Confuse them with your silence"
    ".Shock them with your actions

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1845

      זה היה באיזה יום שהכל היה סתם
      רציתי אז לברוח לשבת מול הים
      מצאתי את עצמי הולך לא יודע למה
      למה כל דבר אצלי זה תסביך או דרמה
      ישבתי על ספסל מחפש תיעד
      היה חשוך וקר לא הרגשתי רעד
      הקור בלב שלי נמצא מחפש לחמם אותו
      את הכלום הוא כבר מיצה מנסה להחיות אותו
      רוצה את אלוקים הכל יכול ויודע למה
      שיראה לי את הטוב ויקח אותי לשמה
      צועק למעלה אלוקים שלי רציתי שתדע
      אני לא שורד את זה נשמתי כבר אבודה
      לעיתים אוכל תסביך שאני חולה בנפש
      וואלה זה קשוח מרגיש שזה שורף אש
      אם הבעיה שלי שאני לא מדבר איתך
      אז רוצה בך לדבוק ולא לעזוב אותך
      מה אומר לך ריבון העולם אתה יודע כל
      תן לי הצלחה גם בקודש גם בחול
      תעשה שאני ארצה את מה שאתה רוצה
      כי אבדתי את הדרך את השביל אנלא מוצא
      אני יודע שאתה אבי לעולם לא תעזוב אותי
      תחכה בסבלנות שאחזור אליך גם עד יום מותי
      סור מרע ועשה טוב אמר דוד המלך
      אני רוצה את זה הראה לי את הדרך
      ריבונו של עולם אם נדבר גלויות
      לקום בבוקר זה קשה כשאין לך סיבות
      תן לי את הסיבה שבשבילה אקום בבוקר
      שתהיה בי רק שמחה ורגעים של אושר
      טהר ליבי בבקשה אבאלה אהוב שלי
      שאעשה רק מה שטוב כי תרצון כבר יש לי
      אז אסיים בהודאה כדי שלא אהיה כופר טובה
      אני אוהב אותך אבי הטוב ועל הכל אומר תודה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1846

        הניסיונות לא מפסיקים להגיע
        שום דבר אותי לא מרגיע
        כל דבר בלב שלי נוגע
        מי יכול אותי להרגיע

        אבא אני לבד
        תכלס אין לי אף אחד
        מי יכול לשמוע
        מי יכול איתי לדמוע

        אבא לא כל דבר
        קל להגיד
        אבא לא כל מה שקל
        יכול להציל

        אבא מי יחבק אותי
        מי ישמע אותי
        מי יגן עלי
        מי אוהב אותי

        אבא הלב שלי כבר מרוסק
        כל דבר פה נהיה כמו שק
        שק של הדמעות שלי
        שק של הכאב שבי

        אבא מתי זה יגמר
        אבא מתי תגיע
        אבא מתי תוכל כבר
        אותי להשיע

        אבא אני נגמרת
        אבא אני נשברת
        אבא פעם הייתי חזקה
        היום אני עם לב
        ששורט לי את הנשמה....

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1847

          הזמן הזה שייך
          לזמן הרע שלי
          תמיד הוא כך נמתח
          וכבר נמאס לי

          אני סוחבת את עצמי
          וזה מרגיש קצת מיותר
          אין בי משהו פנימי
          הכל התלכלך וכוער

          אני ריקה בקטע רע
          תוהה אם יש לי בחירה
          אתה תקעת אותי כאן
          וכבר חבל לי על הזמן

          חשבתי שאני טובה
          אבל כנראה שטעיתי
          פעם הייתי קרובה
          היום אני נכשלתי

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מרבמ מנותק
            מרבמ מנותק
            מרב
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1848

            המשחק מתחיל.
            הילד,
            החמד.
            עומד וצופה,
            אך יחס הוא אינו מקבל.
            רגלי חבריו
            מדשדשות ורצות,
            אחרי העגול.
            והוא מחכה
            לשימת לב,
            עולמו שחור.
            אך להם -אין!
            חרם?!
            כפי שזה ניראה
            אכן.
            זוהי אמירה.
            ⚽ ⚽ ⚽

            גם לכם קורה להתקל בזה??
            אני יכולה להגיד לכם שזה הדבר שהכי שובר לי את הלב...

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #1849

              הרגעים האלו
              שמשהו בי נשבר
              מרגישה כאילו
              העולם הזה נגמר

              רגעים קצת עצובים
              שמשהו בי כואב
              אני בוכה לאלוקים
              אבל זה לא מרפא את הלב

              רגעים שאני חושבת
              שאולי אני סתם מגזימה
              מה אני כבר עוברת
              על מה המהומה

              הרגעים האלו
              שהכל כל כך קשה
              חושבת על 'אילו'
              אבל זה ממש לא מרפא

              רגעים מבאסים
              שאין לי עוד מילים
              להגדיר את התחושה
              שפועמת בי בפנים

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                הרגעים האלו
                שמשהו בי נשבר
                מרגישה כאילו
                העולם הזה נגמר

                רגעים קצת עצובים
                שמשהו בי כואב
                אני בוכה לאלוקים
                אבל זה לא מרפא את הלב

                רגעים שאני חושבת
                שאולי אני סתם מגזימה
                מה אני כבר עוברת
                על מה המהומה

                הרגעים האלו
                שהכל כל כך קשה
                חושבת על 'אילו'
                אבל זה ממש לא מרפא

                רגעים מבאסים
                שאין לי עוד מילים
                להגדיר את התחושה
                שפועמת בי בפנים

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                #1850

                רצוני לעשות רצונך
                להרגיש אותך
                להתקרב אליך
                לדעת שהכול ממך.
                לא יודעת איך
                לעשות זאת.
                מוצאת
                את עצמי
                מסתובבת
                סביב עצמי
                רוצה להגיע
                לרצוני
                הרצון שלי חזק
                אבא והוא מוחזק
                אצלי בכל הכח.
                שוב אומר אותו בקול הכוח
                רצוני לעשות רצונך.
                אבא לא הפוך
                גם אם זה ניראה
                בכאילו זה אמיתי
                תאמין לי אבא!!!!!!!!.

                טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
                "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #1851

                  בס"ד
                  -תמשיך קדימה-

                  רוצה לעוף, למקום שקט,
                  שארגיש לי קצת טוב.
                  לשפוך לך ת'לב,
                  כי רק אתה יכול להבין 
                  ת'כאב שנמצא בתוכי.
                  אני רוצה רק להתקרב ,
                  אך מרגיש שחשוך בליבי ...

                  לא, אל תתייאש מהעבר
                  תמשיך קדימה,
                  עם ראש למעלה.
                  אל תביט אחורה, 
                  הוא מרים אותך גבוה.
                  הוא יאיר את דרכך,
                  ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

                  גם אחרי כל ההסברים -
                  הצלחתי ליפול.
                  גם שקיבלתי תשובות -
                  בליבי היו עוד שאלות,
                  לא ידעתי כבר מה לעשות.
                  תאיר לי את הלב , 
                  ותרפא בי כל כאב ...
                  ©

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מרבמ מנותק
                    מרבמ מנותק
                    מרב
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                    #1852

                    ילדונת?
                    מתמודדת?
                    מתבגרת?
                    למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
                    מבקשת?
                    מייחלת?
                    הוא כאן! הוא נמצא!
                    תפני אליו,אהובה!
                    אותך הוא אוהב,
                    חיבוק הוא גם שולח
                    ולא בורח!
                    זאת את הבורחת!
                    השוכחת,
                    שהוא לא-אשם.
                    אלה הוא-ה'
                    שאותך הוא הכי אוהב
                    ❤️❤️❤️

                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1853

                      ואני מנקה את הלב
                      מכל הזוהמה
                      לא רק את האבק
                      אלא מהרע
                      מכל מה שמרחיק אותי
                      ומכל מה ששובר
                      מכל מה שמוריד אותי
                      וגורם לי למשבר
                      משבר באמונה
                      משבר בטהרה
                      כישלון בניקיות
                      כישלון בפנימיות
                      ניקיון הלב
                      משירים שנכנסים אליו
                      ומושכים אותי אחורה
                      כדי להיות בלעדיו
                      בפסח ננקה את הלב
                      כי זה יסוד חשוב
                      לפעמים זה יהיה קצת כואב
                      אבל כדי בתשובה לשוב
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • טותייייט טותיייי

                        ואני מנקה את הלב
                        מכל הזוהמה
                        לא רק את האבק
                        אלא מהרע
                        מכל מה שמרחיק אותי
                        ומכל מה ששובר
                        מכל מה שמוריד אותי
                        וגורם לי למשבר
                        משבר באמונה
                        משבר בטהרה
                        כישלון בניקיות
                        כישלון בפנימיות
                        ניקיון הלב
                        משירים שנכנסים אליו
                        ומושכים אותי אחורה
                        כדי להיות בלעדיו
                        בפסח ננקה את הלב
                        כי זה יסוד חשוב
                        לפעמים זה יהיה קצת כואב
                        אבל כדי בתשובה לשוב
                        טוהר

                        נוודנ מנותק
                        נוודנ מנותק
                        נווד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                        #1854

                        אם אתה נהנה
                        לראות אותי בוכה,
                        בהנאה.

                        אם הסבל שלי
                        עושה לך את זה,
                        ב*הבה.

                        אני את שלי
                        עשיתי.
                        מיליון פעמים
                        שניסתי
                        ללכת אחריך באף על פי.

                        אף על פי
                        שכל כך רציתי,
                        ידעתי שאתה לא רוצה.

                        אף על פי
                        שלפעמים טעיתי,
                        קמתי כדי שתהיה מרוצה.

                        אם אתה מרחיק אותי ממך.
                        יהיה קשה לחזור,
                        וזו כבר אשמתך.

                        אני יודע
                        שאתה יודע
                        שאני יודע
                        שאתה אמת
                        אז למה כל כך מסובך
                        זה מעלה קנאה במת.

                        אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • ה מנותק
                          ה מנותק
                          הודיה 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1855

                          אוי אבא
                          אתה לא יודע
                          כמה שאני
                          אוהבת אותך
                          ומעריכה אותך
                          ואין לי את הדבר
                          שהכי יקר לך
                          להקריב לך
                          תן לי מילה
                          תשפוך לי דמעה
                          אני יקריב לך
                          את כל עולמי
                          את כל מה
                          שיקר לך ולי
                          אבא
                          רק תן לי כוחות להמשיך
                          ולמלאות את החסר
                          ואני אהיה שליחה
                          רק שלך
                          ולמלא את רצונותיך
                          בלב שלם
                          מתוך הנשמה
                          שנתתה לי
                          שהכל הוא שלך
                          אני פה בעולם
                          רק לפאר אותך
                          ולעשות כרצונך
                          למרות
                          שלא כ"כ מצליחה
                          אבל ממשיכה לנסות
                          ואקריב לך
                          את כל עולמי
                          את כל עולמך
                          רק תגיד לי
                          מה הכי יקר לך

                          מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מא1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1856
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבלמ מנותק
                              משורר מבולבל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                              #1857

                              מחלה

                              השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                              אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                              עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                              לא לחצאים בלי מחיצות
                              נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                              אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                              לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                              זה ההוד זה היסוד
                              כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                              גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                              היה קשה לדבר על זה בקול
                              אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                              אז עכשיו אני יכול

                              נפשי חולת אהבתך
                              אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                              נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                              חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                              אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                              בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                              אז תתחזק ותתרפק
                              והיתה לה אהבת עולם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מא1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                #1858

                                להתחדש
                                בכל יום שוב להתרגש,
                                שבליבי תבער האש
                                ולא אתייאש

                                אביב
                                פריחה מסביב,
                                יש לי אבא שמקשיב
                                וכל צעד לי מחשיב

                                כמו בלבלוב
                                כך אני בן אהוב-
                                מתחיל מחדש שוב ושוב
                                וזה מה שחשוב!!!🌺

                                חודש טוב ומבורך!
                                חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                                ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1859

                                  אין לי כבר כוחות
                                  רוצה טיפה להיות.
                                  את עצמי להרגיש
                                  בלי להרעיש
                                  לשבת בשקט, לחלום
                                  על הבית והחום
                                  שאני רוצה לבנות
                                  עניינים ברום עולם
                                  שבמרוץ כך נעלם
                                  משאיר לי אבק
                                  שלועג לי, נאבק
                                  להשאר עלי
                                  להדבק אלי.
                                  אין לי לזה זמן
                                  מוצאת את עצמי כבר מזמן
                                  מבקשת לנוח, להנפש
                                  לעצור את גלגל החיים
                                  המתיש, המהיר
                                  העמוס ברעשים
                                  שלא נותנים לך ללכת.

                                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1860

                                    לפעמים הכל מבלבל
                                    ואת לא רוצה להישבר
                                    מרגישה חזקה בתוך הלב
                                    ומבחוץ מרגישה את הכאב
                                    הרבה שאלות ותהיות
                                    מה רצית רק תשובות
                                    הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                                    אך מעט מאד שזה קורה
                                    וכל מה שרצית
                                    וכל מה שחלמת
                                    רק מחצית
                                    מימה שקיבלת
                                    ולמה שואלת את עצמך
                                    בכל לילה במיטה
                                    הרי רק בזכותך
                                    עלית במדרגה
                                    ואחרי כל השברים
                                    וכל המשברים
                                    את שואלת את עצמך
                                    למה החיים שלך
                                    טו מאצ מסובכים?
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1861
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                        #1862

                                        אבא,אני שלך!
                                        אבא,אני ביתך!
                                        אותך תמיד אוהב,
                                        אתה הוא הגדול מכולם.
                                        מגשים,מקשיב.
                                        אתה הוא מלך העולם.
                                        לא שרים,ולא ראשים.
                                        וגם לא חשובים.
                                        החושבים,הטועים,
                                        שוכחים,המכחישים.
                                        אתה האבא,היושב על הכסא
                                        השולט.
                                        ובעיקר אוהב...❤
                                        תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • צופיה ג.צ מנותק
                                          צופיה ג.צ מנותק
                                          צופיה ג.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1863

                                          מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                                          לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                                          יש לי אלוקים
                                          ויש לי תורה
                                          יש לי את הארץ
                                          אבל יש לי גם מדינה

                                          הארץ עם אלוקים
                                          המדינה עם השטן
                                          הארץ של התורה
                                          והמדינה בראש קטן

                                          הארץ של ה'
                                          והמדינה כופרת
                                          הארץ של תכלית
                                          והמדינה אובדת

                                          הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                                          ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                                          זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                                          שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                                          זה חולשה מול כוח
                                          רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                                          ניסו לשלב את השניים
                                          ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                                          ולכן המציאות נראת כמו היום
                                          מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                                          של אמונה מול כפירה
                                          של טומאה מול טהרה

                                          עד שהאור ינצח
                                          כי עמ"י הוא עם הנצח
                                          אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                                          שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול