דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ארי רוזנבלטא מנותק
    ארי רוזנבלטא מנותק
    ארי רוזנבלט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2137

    זאת הפעם הראשונה, שהיא אורזת מזוודה
    לא לה, כי אם לבנה, שזה עתה עולה לישיבה

    והיא תשים לו שם, פתק קטן וחם, ושוקולד
    כדי שלא ישכח, גם כשהלך, הוא בליבה לעד

    והיא תלווה אותו לתחנה, תסחוב את המזוודה
    גם אם הוא יכול, והוא כבר גדול, זו הזכות שלה

    ואחרי שהאוטובוס עזב, את התחנה, היא נטועה
    שם למקומה, עד שתעלם עננת הפיח האחרונה

    עדיין הלומה, לא מאמינה, עוד לא עיכלה
    את העובדה, כי מחמל עינה, עזב את סינרה

    כבר מחכה לשיחה, כשיגמרו סדרי הישיבה
    וכשזה בא, היא תוהה, האם משהו אתו קרה

    "בסדר" הייתה, המילה הארוכה, ביותר בשיחה
    על כל שאלה, בכן ולא הוא ענה, מותיר אותה דאוגה

    וכשבעלה יגיע, לה יסביר וירגיע, ככה הם הבנים
    רגשותיהם סגורים, ובחוויותיהם איש אינם משתפים

    אבל היא לא תירגע, עד שתדע, שהכול כשורה
    והתגובות התכליתיות, שהיא קיבלה, לא יספקוה

    כשהוא יבוא, ויחזור לביתו, בשבת הראשונה
    היא תכין לו, הכול לפי טעמו, הלא הוא אהבתה

    וכשהוא בא, זורק את המזוודה, בפינת החדר
    הוא נכנס למטה, שוקע בקריאה, של איזה ספר

    ועל כל שאלה, שרק שאלה, קבלה אותו מסר
    התשובה הייתה, הכול בסדר, החברים והחדר,

    בלבה מועקה, תחושה קשה, היא רק רוצה לדעת
    שטוב לו שם, שהוא מסתדר וגם, שישתף מעט

    ובסעודת השבת, אבא מעלה לדיון, שאלה בעיון
    ואיך נדלק האור, בעיני בנה הבכור, כשבידו טיעון

    מכל עבר מתעופפות, שאלות, תשובות, ופרכות,
    ובעיניים בורקות, הוא מביא מראי מקומות, וראיות

    אבא מתמוגג, בליבו חוגג, את שמחת התורה
    לבנו הוא מחמיא, על הבנה עמוקה, בסוגיה

    ואמא , דמעה סוררת תנגב, ליבה מאושר יתרחב
    זה רק כי ככה הם הבנים, לעצמה היא תשרבב

    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    20
    • יוסי רבינוביץי מנותק
      יוסי רבינוביץי מנותק
      יוסי רבינוביץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2138

      מה הוא רוצה
      אני עומד ותוהה
      מה הוא מבקש
      אני חושב ומקשקש
      מדוע לא באתי
      כי לא ממש חשבתי
      מה כבר רציתי
      גם אני לא ידעתי

      פזמון
      אל תחשוב אתה לא טוב
      כי אתה מאד מאד קרוב
      תשמח שאתה זה מי שאתה
      ואל תישבר מכמה גלים
      תעלה עליהם
      אבל רק תמיד תזכור
      אני אוהב אותך
      אתה הבן שלי!!

      אבל מה האמת
      שבלא היא אני מת
      מה התכלית
      ולא שאני המחליט
      הוא יושב ומחכה
      הוא רוצה ומצפה
      אל תאמר אנלא טוב
      כי אתה ממש קרוב

      פזמון
      אל תחשוב אתה לא טוב
      כי אתה מאד מאד קרוב
      תשמח שאתה זה מי שאתה
      ואל תישבר מכמה גלים
      תעלה עליהם
      אבל רק תמיד תזכור
      אני אוהב אותך
      אתה הבן שלי!!

      אתה לא הסורר
      וגם לא המורה
      אתה זה שהולך אחר הרועה
      וכשאתה ביום טועה
      בלילות אתה בוכה
      כי ישיבה היא יחידה
      והבגדים הם המדים
      אז תמשיך את השיגרה
      מבלי לצאת לפגרה
      פזמון
      אל תחשוב אתה לא טוב
      כי אתה מאד מאד קרוב
      תשמח שאתה זה מי שאתה
      ואל תישבר מכמה גלים
      תעלה עליהם
      אבל רק תמיד תזכור
      אני אוהב אותך
      אתה הבן שלי!!

      האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
      אבל אתה הרי לימדת אותי
      שעל אבא לא שואלים שאלות!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • צ'רלס פייפרצ מנותק
        צ'רלס פייפרצ מנותק
        צ'רלס פייפר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2139

        לא אכפת לי כבר
        מה אכפת
        זה לא עבר
        מלפני שבת
        זה סתם היה
        וגם הרס
        סתם אשליה
        שהרסה לי ופירקה
        כי לא כל כך הצלחתי
        לראות אותה
        במקום שהתקשיתי
        אז אני ברחתי
        וקצת שכחתי
        זה אמור להיות
        לטובתי
        אבל הרסתי
        התעקשתי
        וזה נהיה
        קצת לא הכי
        אז התאדשתי
        והפסקתי
        וזה היה
        לרעתי
        אז התייאשתי
        ובכיתי
        וזה התהפך
        אבל לא לטובתי
        מה שטעויות
        יכולות לעשות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2140

          את זה אהבתי לשמוע
          אהבתי גם לראות
          וגם קצת אהבתי לבכות
          ולשאול לפעמים, למה?

          אני אהבתי בזה לשקוע
          אהבתי מזה לטעום
          אהבתי על זה לחלום
          וגם אהבתי להציג בדרמה

          אבל היום ממרחק של זמן
          קצת קשה לי עם מי שהייתי
          כי היום כשהגעתי לכאן
          קלטתי את מה שהרסתי

          אני יודעת שניתנה לי בחירה
          אני יודעת שזה בשבילי
          אני מבטיחה לא לבחור ברע
          אם רק תפתח את ליבי
          אני לא רוצה את זה, לא!
          אני מבטיחה לך אלוקי
          שמתי שאשתחרר כבר מפה
          אהיה טובה בוודאי...

          אני התחרפנתי על זה
          הייתי שקועה כולי
          לא התנתקתי מהמחזה
          כיביתי גם את שכלי

          אני שיחקתי לי בחיים
          הימרתי לי בעתיד
          העדפתי כמה רגעים
          שיצרו לי לופ מפחיד

          אני יודעת שניתנה לי בחירה
          אני יודעת שזה בשבילי
          אני מבטיחה לא לבחור ברע
          אם רק תפתח את ליבי
          אני לא רוצה את זה, לא!
          אני מבטיחה לך אלוקי
          שמתי שאשתחרר כבר מפה
          אהיה טובה בוודאי...

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • א מנותק
            א מנותק
            ארי גולד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2141

            זה קינה שכתבתי גם בגלל כל הפיגועים שנרצחו בהם אחים, אבל למעשה מה שגרם לי לכתוב את זה היה האסון ששני אחים ניספו בשיטפונות ליד אילת, מקווה שתהנו (ותתחזקו😁)

            איכה כך יועם אורי,
            למה אבדה שמחתי
            הפך לאבל מחולי,
            כי נתן רשות דודי
            לזרעו של בן דודי
            להשחית ולאבד את דורי,

            על זה בכיתי
            ודמעתי מחיתי,
            אוי הבט הביטי
            וודאי תבחיני
            האחים שאיבדתי,

            ועל זה תהיתי
            ושאלתי שטחתי,
            מה עשיתי
            כי חטאתי,
            ומה פשעתי
            שדוקא אחים איבדתי,

            על מה זעם הקל
            מה רצה ללמד את ישראל,
            אשר אסונות שוב גלגל
            ועוד אחים נספו בנקל,

            ואולי בוראי
            זועק לדידי
            קומי והתחזקי
            בכבוד אחייך,

            אנא ביתי
            רעייתי יפתי
            זועק הוא דודי
            התחזקי בכבוד רעייך,

            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
              #2142

              משתפת בשיר מיוחד וכ"כ נכון שנחשפתי אליו מקודם
              תהנו, לפחות כמו שאני נהניתי....

              רק תקשיבי/ יעל קלו מור

              רק תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
              הוּא יוֹדֵעַ לְפָנַיִךְ,
              מוֹנֶה פְּעִימוֹתַיִךְ
              מַכִּיר אֶת שְׁרִיר נַפְשֵׁךְ

              תַּקְשִׁיבִי, הוּא רָגִישׁ לָךְ
              לְקֶצֶב צְעָדַיִךְ
              לְחוֹמֵךְ, לִנְשִׁימוֹתֶיךָ
              הוּא יוֹדֵעַ קְצֵה כֹּחֵךְ

              תִּהְיִי שָׁם בִּשְׁבִילֵךְ,
              בִּכְאֵבוֹ בְּסִימָנָיו
              אַל תַּנִּיחִי קוֹלוֹתַיִךְ
              לִמְחוֹת אֶת קוֹלוֹתָיו

              הוּא מַצְפֵּן חָשׂוּף לָרוּחַ
              דַּק כְּחוּט הַשְׁעָרָה
              הוּא שׁוֹמֵעַ אֶת הַשֶּׁקֶט
              שֶׁלִּפְנֵי הַסְּעָרָה

              תַּקְשִׁיבִי לוֹ לַגּוּף
              יֵשׁ לוֹ דֶּרֶךְ מִשֶּׁלּוֹ
              הוּא שׁוֹמֵר הַסַּף שֶׁלְּךָ
              וְאַתְּ , תַּקְשִׁיבִי לוֹ.

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • לומדת ללכתל מנותק
                לומדת ללכתל מנותק
                לומדת ללכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2143

                צלמים רואים את העולם
                דרך עדשת המצלמה
                נגנים רואים רק
                תווים ומנגינה

                משורר,
                כך דרכו
                לחפש מסביבו מילים
                כך הוא חי את חייו
                שותה בוקר וערב
                שירים

                ללכת עם אדריכל ברחוב
                זה פשוט סבל
                וחברה שלי ספורטאית
                לוקחת איתה לכל מקום
                חבל.

                וכך העולם מתנהל בלי להתחשב
                כשאני רואה אותו,
                כמה עצוב.
                דרך מסך
                המחשב.

                .Confuse them with your silence"
                ".Shock them with your actions

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • ה מנותק
                  ה מנותק
                  הודיה 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2144

                  התפילה האמיתית\הודיה
                  אבא אל תכעס עלי
                  אני אוהבת אותך
                  ורוצה אותך איתי
                  נכון אני לא כל יום
                  מתפללת אליך
                  אבל מדי יום אני
                  מדברת איתך
                  שזאת התפילה
                  הכי טובה שלי
                  בלי מילים
                  בלי כוונות
                  בלי תכנונים
                  רק עם רגשות
                  רק הלב שלי
                  וזאת אני באמת
                  זאת התפילה שלי
                  עם החשק ועם הרצון
                  זאת אני
                  הבת שלך
                  ללא מילים
                  אבל עם לב חם
                  ודמעות אוהבות

                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2145

                    שקט, חושך אור באפילה
                    רטט, אובך שחור במסיכה
                    אין הבנה, נעלמה ההכלה
                    הניצול חזק כמו מה שהיה

                    נמאס באותו מקום להיות תקועה
                    רוצה להתקדם לחיות בהפתעה
                    למחוק את העבר, דף חדש לפתוח
                    לעצור הכל לא לבלבל את המוח

                    להצליח בהכל, על עצמי לגבור
                    לומר ללב שלי איתה גיבור
                    להיות חזקה מול האויביים
                    לאטום ת'אוזניים למה שהם אומרים

                    לסלול לי בחכמה את הדרך
                    להזכיר לעצמי שני שוות ערך
                    להכניס את האמת שליי לנשמה
                    לדעת איך לקום אחרי כל נפילה!

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      י.ז.ל.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2146

                      הרב משה חיים שלנגר זצ"ל / מילים לזכרו
                      י.ז.ל.

                      מבט של ילד קטן על אדם גדול
                      שזכה לראותו בשבת ובחול

                      שני ספסלים לפנינו בבית הכנסת
                      עומד לו הרב בתפילה נכספת

                      הסידור העטוף בידו
                      הרב מונה מעות לאיטו

                      חביבותו וסבלנותו בערב סוכות
                      משיב בחיבה, מחדד הלכות

                      ימי בין הזמנים, הראש ישיבה והמשגיח
                      מתפללים יחד מאחור בשטיבלעך

                      יום אחד נפגשנו בבריכה
                      והוא כמו בים התלמוד שחה

                      מושלם, זו המילה לסיפור שלא תם
                      כי השפעתו על רבים הטביעה חותם

                      ת.נ.צ.ב.ה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מא1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                        #2147

                        בס"ד

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        גם אם טעיתי
                        גם אם נפלתי
                        ויצרי עוד אורב-
                        בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        גם אם מעדתי
                        ושוב קמתי
                        הכאב בתוכי עוד צורב-
                        והנה שוב, ירידה תלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        גם כשנלחמתי
                        כשלתי ודמעתי
                        ופנימה בתוך הלב-
                        פעמים, מרגישה חלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        אתה תקוותי
                        נגדך כל תאוותי,
                        אנא, אותי אלייך קרב-
                        גם אם תפילתי מעט בלולה...

                        אכן, כן-
                        אפשר עוד לתקן,
                        הנר דולק- נמצא איתי
                        המיתר שלם וגם קשתי
                        ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                        לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                        לכבוד פסח שני,
                        היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                        ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                        באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                        וה' נתן להם את פסח שני.
                        מפה לומדים,
                        "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                        (הרבי הריי"ץ)

                        משפט לחיים-💕
                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • מ מא1

                          בס"ד

                          אכן, כן-
                          אפשר עוד לתקן,
                          גם אם טעיתי
                          גם אם נפלתי
                          ויצרי עוד אורב-
                          בדרכי, שעדיין לא סלולה...

                          אכן, כן-
                          אפשר עוד לתקן,
                          גם אם מעדתי
                          ושוב קמתי
                          הכאב בתוכי עוד צורב-
                          והנה שוב, ירידה תלולה...

                          אכן, כן-
                          אפשר עוד לתקן,
                          גם כשנלחמתי
                          כשלתי ודמעתי
                          ופנימה בתוך הלב-
                          פעמים, מרגישה חלולה...

                          אכן, כן-
                          אפשר עוד לתקן,
                          אתה תקוותי
                          נגדך כל תאוותי,
                          אנא, אותי אלייך קרב-
                          גם אם תפילתי מעט בלולה...

                          אכן, כן-
                          אפשר עוד לתקן,
                          הנר דולק- נמצא איתי
                          המיתר שלם וגם קשתי
                          ונשמה שנפחת בי, אבא אוהב-
                          לעולמי עד- טהורה, זכה וצלולה...

                          לכבוד פסח שני,
                          היו אנשים שהיו טמאים או רחוקים
                          ולא יכלו להקריב את קורבן פסח ראשון בזמן.
                          באו בטענה למשה רבינו ואמרו לו ,"למה נגרע?"
                          וה' נתן להם את פסח שני.
                          מפה לומדים,
                          "אין דבר אבוד תמיד אפשר לתקן"...
                          (הרבי הריי"ץ)

                          שרה 99ש מנותק
                          שרה 99ש מנותק
                          שרה 99
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2148

                          כולן נשארו באמצע הדרך
                          אני המשכתי עם כל המרץ
                          גאה בעצמי עם כל הקשיים
                          לא בורחת לברזילים
                          נלחמת על החיים
                          נשארת מול הידידים
                          משנה את דפוסי החשיבה
                          מבינה שיש שטחי אפור בגזרה
                          לא רק טוב או רע
                          החיים דינאמיים, לא עוצרים
                          ננצל כל שניה להתקדם לתפקיד
                          שאותו לנו הועיד האלוקים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • שיר 5ש מנותק
                            שיר 5ש מנותק
                            שיר 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2149

                            תמיד רציתי להיות מוצלחת
                            זו שעונה על הכול בנחת
                            לא נבהלת משום שאלה או דיון
                            שולחת חוכמות לכול כיוון

                            כזו שיודעת מה להגיד
                            לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                            לנחם ולחזק תלמיד כושל
                            לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                            העולם ידע על רצונותי וחלומי
                            שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                            מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                            אבטא את יכולותי – כך סוכם

                            לאט לאט התחלתי נובלת
                            מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                            אין לי זמן אפילו לעצמי
                            רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                            מה עושים במקרה שכזה
                            עם גיליון ציונים ממש מבזה
                            שוקעת עמוק ללא חשק
                            קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                            מרגישה בכלא ממש אסירה
                            מחיצה עבה, לא עבירה
                            המצב כמעט לא אנושי
                            העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                            ופתאום אתה שוכח מי אתה

                            שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • שיר 5ש שיר 5

                              תמיד רציתי להיות מוצלחת
                              זו שעונה על הכול בנחת
                              לא נבהלת משום שאלה או דיון
                              שולחת חוכמות לכול כיוון

                              כזו שיודעת מה להגיד
                              לבקר פעולות ודוחות של תאגיד
                              לנחם ולחזק תלמיד כושל
                              לעזור לכולם מניסיון להתחשל

                              העולם ידע על רצונותי וחלומי
                              שלח אותי ללמוד במוסד אקדמי
                              מקצוע מורכב, שווה, והעיקר – חכם
                              אבטא את יכולותי – כך סוכם

                              לאט לאט התחלתי נובלת
                              מתכנסת בעצמי ללא יכולת
                              אין לי זמן אפילו לעצמי
                              רק רוצה לסיים סיוט עולמי

                              מה עושים במקרה שכזה
                              עם גיליון ציונים ממש מבזה
                              שוקעת עמוק ללא חשק
                              קפואה כאילו מאיימים עלי בנשק

                              מרגישה בכלא ממש אסירה
                              מחיצה עבה, לא עבירה
                              המצב כמעט לא אנושי
                              העיקר שקוראים לזה מקצוע חופשי...

                              שרה 99ש מנותק
                              שרה 99ש מנותק
                              שרה 99
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2150
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמעק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2151

                                ברק אור בעיניים
                                רוקד לי ברגליים
                                עווית של התרגשות
                                ים של התממשות

                                מתענג, מתרפק
                                כל כולי בשמעק
                                מהצרות מתנתק
                                ומהציון מתמתק

                                ר' שמעון
                                ליבי מתרונן
                                כדאי להשען
                                ואצלו לחונן

                                אשרי עין ראתה
                                אלפי ישראל גילתה
                                זקנים ונערים בתפילה
                                נשים וילדים בתחינה

                                הוי, ר' שמעון
                                משכנך בצפון
                                ואורך מלא עולם
                                שוכן בלב כולם

                                ישועתינו תחיש
                                בצעקתינו תרגיש
                                ורפואה לנו תגיש
                                לנער וגם קשיש

                                בעדינו תמליץ
                                שמשיח יקיץ
                                ובחלונינו יציץ
                                ואותו לא נחמיץ

                                סיני סיני בתורה
                                ראה עמך באורה
                                בלי היסוס ופשרה
                                אליך יעלו בדהרה

                                בשבילך נפשנו נקריב
                                רק, עולמך אל תחריב
                                ולא ישמע עוד ריב
                                בעגלא ובזמן קריב,

                                במקום שבו
                                מסתיימות המילים
                                מדבר הלב !

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2152

                                  בס"ד

                                  ~ רק אתה ~

                                  ואני יודעת שאנ'לא לבד,
                                  רק תחזיק לי את היד.
                                  ת'אמר לי תחזיקי מעמד,
                                  שזה רק עוד ניסיון אחד.

                                  את עולה עליו מעל הגל.
                                  נלחמת, כי יש לך כוחות על.
                                  ונכון שזה קצת מבלבל,
                                  ונקרע בי כבר החבל...

                                  אבל-

                                  כל פעם מחדש, אותי אתה מציל.
                                  זורק ממני את כל מה שאת ליבי מכשיל.
                                  רק אתה זה שמכיל,
                                  רק אתה זה שמוביל.
                                  אותי בדרך, אותי בדרך...

                                  כי בלעדיך אני כלום.
                                  עפר ואפר, לא שווה מאום.
                                  הכוח שלך הוא עצום,
                                  עוזר לי כל פעם מחדש לקום.

                                  עליי לא מוותר,
                                  היחיד שתמיד עוזר.
                                  תראש שלי מסדר,
                                  אנא אל תסתתר.

                                  כל פעם מחדש...

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • מחפשת מקוםמ מחפשת מקום התייחס לנושא זה ב
                                  • זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2153

                                    רגע אסור
                                    ריגוש בלי שיעור
                                    המשחק מכור
                                    אני גמור

                                    רגשותי נמכרים בזול
                                    למדתי לא לשאול
                                    אני מניח לי ליפול
                                    לא לומד מהאתמול

                                    פותח, מציץ
                                    פוער בי חריץ
                                    מיניתי פריץ
                                    יצר עריץ

                                    לילה מאוחר
                                    הכאב לא יתואר
                                    אני נשען על כר
                                    מה יהיה מחר

                                    פותח הלב
                                    שניה ללבלב
                                    בוחר להיות שליו
                                    אל הטוב להישאב

                                    בחוץ אין עוד אור
                                    אך בי לא שולט שחור
                                    יש לי דרך לחזור
                                    לכאבי יש מזור

                                    ומחר השחר יאיר
                                    ואני אכבוש העיר
                                    הרע כבר לא ישיר
                                    אני אהיה האביר

                                    הלוואי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אריה 93
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2154

                                      לג בעומר תשפג

                                      מָחָר יִהְיֶה
                                      הָאוֹת הַזֶּה
                                      לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
                                      נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
                                      יָד אֶל יָד
                                      כָּתֵף לְכָתֵף
                                      אַחְדוּת תִּזְרֹם
                                      בְּעוֹרְקָיו
                                      שֶׁל עַם עָיֵף
                                      הָהָר, יִבְעָר
                                      בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
                                      יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
                                      קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
                                      יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
                                      לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
                                      לְלֶהָבָה חַיָּה
                                      צְלוּלָה, נְקִיָּה
                                      לְהִטָּהֵר
                                      בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
                                      לְהִשָּׁאֵר
                                      עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
                                      לְהַרְגִּישׁ
                                      קְצָת יוֹתֵר חַי
                                      אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
                                      בַּר יוֹחַאי

                                      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                      אֲנִי נִשְׁבַּר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2155

                                        הכישלון מדחיק לפינה,
                                        מורט עצבים ,משגע
                                        והלב רוצה הסבר, מילה
                                        לימים הבהירים מתגעגע.

                                        סוחבת עוד יום ,
                                        עונה בחיוך
                                        עטוף בתום,
                                        אבל זה תיוך.

                                        ובראש שלי---
                                        רוקדים רעשים
                                        מחייכים, כואבים
                                        מלאים אשליות
                                        בילבולי מחשבות
                                        תן לי תכוחות ....

                                        כי לכולם זה נראה רגיל .
                                        שגרה, עסוקים כרגיל,
                                        "אולי יעבור לה עם הגיל,
                                        שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

                                        חייה בעולם לא מובן.
                                        אנשים רצים מפה ,לשם,
                                        מחייכים להצלחה כמובן
                                        ורק אני יורקת פה דם .

                                        ובראש שלי----
                                        רוקדים רעשים
                                        מחייכים, כואבים
                                        מלאים אשליות
                                        בילבולי מחשבות,
                                        תן לי ת'כוחות

                                        לזכור מהו יעודי,
                                        מה זורם לי בדמי,
                                        ללמוד מטעויות ,
                                        להבין משמעויות,
                                        וללכת בדרכך
                                        כי הכל ממך.

                                        אפילו הכוכבים
                                        צריכים חשכה,
                                        כדי לזרוח.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי גולד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2156

                                          שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

                                          בין קינאה לעצבות, אני חי
                                          עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                                          את כל השיימינג מחבריי,
                                          אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                                          והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                          היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
                                          והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                          אני צריך לגדול מזה ודי,
                                          לגדול מזה ודי...

                                          בין שינאה לעצלות, אני חי
                                          עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
                                          את כל הרייטינג מאחורי,
                                          אני נזכר במה שהוא אז העליל,
                                          איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                          משברת מכבידה היא על כתפי,
                                          והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                          אני צריך לגדול מזה ודי,
                                          לגדול מזה ודי...

                                          מתי כבר די...
                                          מתי תאיר קצת צעדיי...

                                          איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
                                          מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
                                          והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
                                          אני צריך לגדול מזה ודי,
                                          לגדול מזה ודי...

                                          בין מיתה לחיות אני חי...

                                          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול