דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2152

    בס"ד

    ~ רק אתה ~

    ואני יודעת שאנ'לא לבד,
    רק תחזיק לי את היד.
    ת'אמר לי תחזיקי מעמד,
    שזה רק עוד ניסיון אחד.

    את עולה עליו מעל הגל.
    נלחמת, כי יש לך כוחות על.
    ונכון שזה קצת מבלבל,
    ונקרע בי כבר החבל...

    אבל-

    כל פעם מחדש, אותי אתה מציל.
    זורק ממני את כל מה שאת ליבי מכשיל.
    רק אתה זה שמכיל,
    רק אתה זה שמוביל.
    אותי בדרך, אותי בדרך...

    כי בלעדיך אני כלום.
    עפר ואפר, לא שווה מאום.
    הכוח שלך הוא עצום,
    עוזר לי כל פעם מחדש לקום.

    עליי לא מוותר,
    היחיד שתמיד עוזר.
    תראש שלי מסדר,
    אנא אל תסתתר.

    כל פעם מחדש...

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מחפשת מקוםמ מחפשת מקום התייחס לנושא זה ב
    • זאת אני 0ז מנותק
      זאת אני 0ז מנותק
      זאת אני 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2153

      רגע אסור
      ריגוש בלי שיעור
      המשחק מכור
      אני גמור

      רגשותי נמכרים בזול
      למדתי לא לשאול
      אני מניח לי ליפול
      לא לומד מהאתמול

      פותח, מציץ
      פוער בי חריץ
      מיניתי פריץ
      יצר עריץ

      לילה מאוחר
      הכאב לא יתואר
      אני נשען על כר
      מה יהיה מחר

      פותח הלב
      שניה ללבלב
      בוחר להיות שליו
      אל הטוב להישאב

      בחוץ אין עוד אור
      אך בי לא שולט שחור
      יש לי דרך לחזור
      לכאבי יש מזור

      ומחר השחר יאיר
      ואני אכבוש העיר
      הרע כבר לא ישיר
      אני אהיה האביר

      הלוואי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • א מנותק
        א מנותק
        אריה 93
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2154

        לג בעומר תשפג

        מָחָר יִהְיֶה
        הָאוֹת הַזֶּה
        לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
        נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
        יָד אֶל יָד
        כָּתֵף לְכָתֵף
        אַחְדוּת תִּזְרֹם
        בְּעוֹרְקָיו
        שֶׁל עַם עָיֵף
        הָהָר, יִבְעָר
        בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
        יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
        קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
        יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
        לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
        לְלֶהָבָה חַיָּה
        צְלוּלָה, נְקִיָּה
        לְהִטָּהֵר
        בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
        לְהִשָּׁאֵר
        עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
        לְהַרְגִּישׁ
        קְצָת יוֹתֵר חַי
        אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
        בַּר יוֹחַאי

        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
        אֲנִי נִשְׁבַּר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2155

          הכישלון מדחיק לפינה,
          מורט עצבים ,משגע
          והלב רוצה הסבר, מילה
          לימים הבהירים מתגעגע.

          סוחבת עוד יום ,
          עונה בחיוך
          עטוף בתום,
          אבל זה תיוך.

          ובראש שלי---
          רוקדים רעשים
          מחייכים, כואבים
          מלאים אשליות
          בילבולי מחשבות
          תן לי תכוחות ....

          כי לכולם זה נראה רגיל .
          שגרה, עסוקים כרגיל,
          "אולי יעבור לה עם הגיל,
          שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

          חייה בעולם לא מובן.
          אנשים רצים מפה ,לשם,
          מחייכים להצלחה כמובן
          ורק אני יורקת פה דם .

          ובראש שלי----
          רוקדים רעשים
          מחייכים, כואבים
          מלאים אשליות
          בילבולי מחשבות,
          תן לי ת'כוחות

          לזכור מהו יעודי,
          מה זורם לי בדמי,
          ללמוד מטעויות ,
          להבין משמעויות,
          וללכת בדרכך
          כי הכל ממך.

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • א מנותק
            א מנותק
            ארי גולד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2156

            שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

            בין קינאה לעצבות, אני חי
            עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
            את כל השיימינג מחבריי,
            אני נזכר במה שהוא אז העליל,
            והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
            היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
            והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
            אני צריך לגדול מזה ודי,
            לגדול מזה ודי...

            בין שינאה לעצלות, אני חי
            עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
            את כל הרייטינג מאחורי,
            אני נזכר במה שהוא אז העליל,
            איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
            משברת מכבידה היא על כתפי,
            והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
            אני צריך לגדול מזה ודי,
            לגדול מזה ודי...

            מתי כבר די...
            מתי תאיר קצת צעדיי...

            איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
            מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
            והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
            אני צריך לגדול מזה ודי,
            לגדול מזה ודי...

            בין מיתה לחיות אני חי...

            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
              #2157

              לא שוכחים
              תמיד זוכרים
              את 45 הצדיקים
              שעלו למרומים
              לפני שתי שנים
              מדליקים נרות לזכרם
              לומדים משניות
              אומרים תהילים
              לזכר החללים
              שבשביל נפלו
              אוי הלב נזכר
              במה שהיה
              איך אפשר שלא?
              איך עולים ככה להר?
              תמיד זה ילווה אותנו
              עם צמרמורת של תחושות
              עם רגשות קשות
              אחחח זה לא פשוט

              גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                #2158

                כרגע, בדרך למירון עלתה בי דמותה של רחל-אשת ר' עקיבא והחלטתי לשרבט כמה משפטים...
                מקווה שהצלחתי להעביר את מה שבתוכי-החוצה.

                בְּשָׁעָה שֶׁוִּתַּרְתְּ
                עָל בֵּית אַבָּא
                וְהַטּוֹב שֶׁהָיָה מְנַת חֶלְקֵךְ,
                בַּתֶּבֶן חָלַקְתְּ
                אָז הִבְטִיחַ עֲקִיבָא
                'יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב' לְנַחֲמֵךְ

                פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                הַיּוֹם, כְּשֶׁאֶעֱמֹד עַל הָהָר
                עִם רְבָבוֹת הַחוֹגְגִים
                זִכְרֵךְ לֹא יֻצְהַר
                אַךְ מַעֲשַׂיִךְ ,עַד הֵיכָן מַגִּיעִים---

                אֶשְׁאַב מִמֵּךְ חֹמֶר בְּעֵרָה
                שֶׁיַּצִּית אֶת גַּחַלְתִּי
                לַהֲקָמַת בַּיִת שֶׁל תּוֹרָה

                כִּי אַתְּ-

                פָּתַחְתְּ צֹהַר,
                לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
                לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
                וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

                וַאֲנִי-

                אֶזְכֹּר אֶת עֲקִיבָא רוֹעֵה הַצֹּאן
                שֶׁגִּדַּלְתּוֹ לְתַנָּא בְּכֹחַ הָרָצוֹן
                וּכְשֶׁנָּתַן לָךְ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב בִּזְכוּת
                הָפַךְ הוּא לְאֶחָד מֵעֲשֶׂרֶת הֲרוּגֵי מַלְכוּת!

                לאילו שלא הבינו איך נכנסת רחל ,אשת רבי עקיבא לעולמו של רשב"י -אומר את שידוע:
                רש"בי היה תלמידו של רבי עקיבא ולמד תורה מפיו במשך 13 שנה.
                גדלותם של רבי עקיבא ותלמידיו נזקפת לזכותה של רחל, כפי שאמר רבי עקיבא-שלי ושלכם שלה הוא!

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #2159

                  הסתכלו נא בסביבה
                  בחצר שם מאחורה
                  כך בולטת המדורה
                  מוכנה כבר להבערה

                  עוד מעט ערבית
                  ואז הרגע המרטיט
                  יגיע איש עם אבוקה
                  ידליק את ההילולה

                  כי לפני הרבה שנים
                  חיו להם מעץ חרובים
                  רבי שמעון וגם הבן
                  תנאים קדושים. אכן

                  וביום הזה הוא נפטר
                  מוקף באור הזוהר
                  עולה לשמים בטהרה
                  ולכן מדליקים המדורה

                  אז בואו נשמח וגם נשיר
                  נעשה יחד מעמד אדיר
                  לכבוד הצדיק רבי שמעון
                  שנקבר במערה שם במירון

                  ל"ג בעומר שמח!

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • זאת אני 0ז מנותק
                    זאת אני 0ז מנותק
                    זאת אני 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2160
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                      #2161

                      הרגשתי שהכל נופל
                      החיים הם כמו ערפל
                      פעם הרגשתי למעלה
                      ופעם נשארתי למטה

                      הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                      כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                      כנראה לא מספיק הודתי
                      ופתאום הכל התרסק לי

                      הרגשתי כמו עלה ברוח
                      רציתי רק רחוק לברוח
                      ללכת ליער ורק לצרוח
                      ומכל הרע שיש לשכוח

                      להתקדם מתוך אמונה
                      שהכל בחיים זה לטובה
                      ואם יש ניסיון קשה ומרה
                      רק לחייך ולהביט במראה

                      טוהר@

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • טותייייט טותיייי

                        הרגשתי שהכל נופל
                        החיים הם כמו ערפל
                        פעם הרגשתי למעלה
                        ופעם נשארתי למטה

                        הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                        כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                        כנראה לא מספיק הודתי
                        ופתאום הכל התרסק לי

                        הרגשתי כמו עלה ברוח
                        רציתי רק רחוק לברוח
                        ללכת ליער ורק לצרוח
                        ומכל הרע שיש לשכוח

                        להתקדם מתוך אמונה
                        שהכל בחיים זה לטובה
                        ואם יש ניסיון קשה ומרה
                        רק לחייך ולהביט במראה

                        טוהר@

                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99ש מנותק
                        שרה 99
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרה 99
                        #2162

                        ואיך זה שפתאום באות דמעות
                        ללא שליטה מתפרצות
                        חושבת על החיים הטובים
                        משפחה מדהימה ואחים אוהבים

                        מרגישה על הפנים
                        יענו כל הכישרונות, לא שווים
                        כל מה שצברה מתוך כל האתגרים
                        יורקים לה בפרצוף ובורחים

                        מתפללת ליחיד שבאמת
                        יכול להוציא אותה מהסרט
                        לחשוב מחשבות מועילות
                        ולא כאלה, שמפילות לבורות

                        לוחשת לעצמה במראה
                        אני אוהבת אותך ילדה
                        את לא בודדה
                        את תעברי את התקופה-גיבורה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • AVITAL 1A מנותק
                          AVITAL 1A מנותק
                          AVITAL 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2163

                          לפעמים,
                          עדיף,
                          לטמון ת'ראש בחול.
                          לפעמים,
                          עדיף,
                          לא לשמוע קול.

                          לא לצפות,
                          ולא להתאכזב.
                          לא להרפות,
                          לשקוע בכאב.

                          חוסר אמונ/ה-
                          זה הלב, שמתגונן
                          מינימום הגנה-
                          זה לא להתבונן..

                          לפעמים,
                          עדיף,
                          לנעול תרגשות.
                          לפעמים,
                          עדיף,
                          עיניים יבשות.

                          לפעמים
                          עדיף
                          לטמון ת'ראש בחול...

                          טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • זאת אני 0ז מנותק
                            זאת אני 0ז מנותק
                            זאת אני 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2164
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אבי n
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2165

                              בלילה
                              ישבתי חשבתי
                              רציתי לכתוב על
                              רצונות שאיפות חלומות
                              רציתי לא הצלחתי
                              התיאשתי
                              אמרתי ננסה שוב מחר
                              אולי אז אצליח לשאוף
                              ובבוקר ניסיתי שוב
                              לספר על החלומות
                              שאיפות
                              ועד שהצלחתי
                              הדף נעלם
                              ברוח
                              ולא חזר
                              אז חשבתי שוב
                              מהתחלה
                              על דברים שרציתי לכתוב
                              על חלומות שאולי יתגשמו
                              והבנתי
                              יש דברים שכותבים
                              ויש דברים ששומרים
                              על הלב
                              חורטים על הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ק מנותק
                                ק מנותק
                                קשוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2166

                                קשוח

                                זה קשוח
                                המצב מתוח
                                הכל פתוח
                                עף ברוח
                                אני עוד כאן
                                בבלאגן
                                בתוך העצב
                                כאן טמון הכלב
                                תסתכלי במראה
                                חתיכת רעה
                                אל תשאלי מה קרה
                                החוב עכשיו נפרע
                                את מאה?
                                מה את רואה?
                                נעים לך להיות בדיכאון?
                                להרגיש חידלון?
                                ככה כעת
                                תקועה באמת
                                בגוף יש רפיון
                                בלב פי מליון
                                קשה לי עכשיו
                                זה מידי מורכב
                                מתי אצא מכאן?
                                אגיע לאן?
                                מי יודע?
                                צריכה להיאבק
                                בספק
                                לא יכולה יותר
                                אבל אסור לוותר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2167

                                  זהו זה נגמר
                                  בפה עוד טעם מר
                                  רק דבר לי עוד נשאר
                                  התקווה אל המחר

                                  כי היום, קצת עצוב
                                  אבל מחר יכול להיות טוב
                                  וזה בסדר להתבלבל בסיבוב
                                  העיקר לא לעזוב

                                  מותר להרגיש כאב
                                  מחט דוקרת בלב
                                  אבל אסור להתכחש
                                  כי זה יגרום לי להיחלש

                                  אז זהו, עוד יום עבר
                                  ילך לפח של החיים שלי
                                  אך המשחק עוד לא נגמר
                                  ומחר יהיה אולי קצת טוב לי

                                  הלוואי

                                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי גולד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2168

                                    מירון

                                    וואו הייתי שם
                                    בהר מירון,
                                    צלעתי מגושם
                                    בין כל ההמון,
                                    וכן ראיתי שם...

                                    אורות
                                    מדורות
                                    מנגלים,

                                    במות
                                    תזמורות
                                    מעגלים,

                                    חלוקות-
                                    נדיבות,
                                    אוהלים,

                                    ולעצמי חשבתי
                                    בשביל זה הגעתי
                                    לזה התאמצתי
                                    הזהו רשב"י,

                                    ופתאום הבחנתי
                                    או אז הבנתי
                                    שבמבטי פיספסתי
                                    את מהות רשב"י,

                                    'אורות'
                                    הדלקות
                                    מטלטלים,

                                    בכיות-
                                    נרגשות
                                    מתפללים,

                                    נפשות
                                    רעבות
                                    מתמלאים,

                                    וכשאת זה הבנתי
                                    בקסם נשבתי
                                    ואת עצמי מצאתי
                                    קורס בבכי תמרורים,

                                    על שינוי הבטחתי
                                    כל כך רציתי
                                    על הכול התחננתי,
                                    מקווה שאלוקים יגשים,

                                    שיר שכתבתי בעוד רגשותיי סוערים מהחוויה במירון, אני יודע שזה קצת לפני הזמן שאפשר אבל הטיימינג מחייב מחר זה פחות ידבר אל אנשים מקווה שתמחלו לי...👍

                                    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2169

                                      העולם אכזר
                                      לא נותן מנוח
                                      כך עלינו נגזר
                                      המצב מתוח

                                      יורים עלינו מכל הכיוונים
                                      אין רגע של שקט ורוגע
                                      ואלו רק קצי הקרחונים
                                      אני מתחילה להשתגע

                                      מה יהיה פה בסוף השבוע?
                                      סוף החודש או השנה?
                                      העולם ממש מלא ברוע
                                      חייבים להחזיק באמונה

                                      נראה שהחיים מגיעים לסיום
                                      כאילו שהכל פה נגמר
                                      כל יום מרגיש לחיות באיום
                                      מנסה לא להיות ממורמר

                                      חייבים פה גאולה
                                      משיח שיגיע
                                      לצאת מהגולה
                                      ופשוט להרגיע

                                      אבל גם עכשיו כשאנחנו לבד
                                      לזכור, להאמין שיש אדון לעולם
                                      אבא אוהב שעלינו משגיח
                                      ורק טוב עלינו שולח

                                      אפילו כשקשה ונראה קצת רע
                                      להבין להאמין שהכל מושגח
                                      אבא לא שוכח אותנו לעולם
                                      ורק רוצה שנרוץ אליו.

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                        #2170

                                        נער או נערה
                                        בחור או בחורה
                                        נכנסו לרשת
                                        חפשו בגוגל מידע על "אברהם פריד"
                                        כתבו להם שם "מקצב-אברהם פריד"....
                                        הופ..נכנססו גילו עולם שלם
                                        ווא זה לא רק אברהם פריד
                                        זה גם חנן בן ארי וכו'
                                        מה זה איזה פורום מגניב
                                        על מוזיקה ושירה
                                        על הופעות וכו.
                                        יש המון מידע על עולם המוזיקה
                                        איפה יש כזה דבר שיש כ"כ הרבה מידע
                                        במקום אחד חם ונחמד
                                        אבל זאת יש לדעת לכל דבר יש כללים
                                        יש חוקים ללמוד לשנן זה לא קשה
                                        ועל פורום נקי ומסודר חובה לשמור
                                        נא למדו הכללים
                                        לפני שבפורום ממשיכים

                                        ברוכים הבאים לכל החדשים/החדשות

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                          #2171

                                          ים של זכרונות - מילים --ארי -גולד
                                          לחן - אילן פ

                                          ים של זכרונות
                                          אותי עכשיו מציפים
                                          על אותו עבר נשכח
                                          על רגעים מסעירים,

                                          דרמה וכשלונות
                                          זה המרקם של החיים
                                          איזה פאזל מסובך
                                          עם חלקיקים מורכבים,

                                          פזמון:
                                          אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
                                          קרן אור נשלחת לאסוף אותי
                                          מחבקת מלטפת מרגיעה את-רוחי
                                          כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,

                                          ים של ......... וכ"ו

                                          ים של זכרונות
                                          ים של מחשבות ....
                                          לשנות להשתנות
                                          ים של התחלות

                                          השיר נכתב והולחן בשת"פ "מקצב"את המילים בשלמותן והלחן העלנו
                                          https://miktzav.com/assets/uploads/files/1683754055930-%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90-1.mp3

                                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול