דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ'רלס פייפרצ מנותק
    צ'רלס פייפרצ מנותק
    צ'רלס פייפר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2236

    נפש של אמן
    מבולבלת
    חי עם שטן
    מכורבלת
    משורבטת
    על לב חצוי
    רגשות מעיקים
    חלומות שהתגשמו
    מול זכרונות ביעותים
    נפש אמן
    נפש מיוחדת
    חיה כאן
    במציאות אחרת
    רגישה
    מרגישה
    בקיצוניות
    את האיזון
    בין הנורמלי
    לשפיות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • איזה קטעא איזה קטע

      הי חברתי האהובה
      סורי על הבוטות
      את חיה בבועה
      זאת המציאות

      אין לי בעיה שתעופי
      אם זה טוב לך אז שתיהני
      אבל בא לי להגיד לך דוגרי
      את חיה בסרט אחותי

      בנית לך עתיד לוהט
      הדמיון עלייך מזמן שולט
      את בטוחה שאת סופר נחשקת
      רק יוצאת לשוק ומיד נחטפת

      אוי נו באמת, תגבירי הגיון
      את מותק, אבל זה לא קשור
      את חיה את חייך רק בדמיון
      אל חייך יש לך בקושי קישור

      תצאי מהסרט נשמה
      את נתקעת בגללו במקום
      אולי תתחילי לעבוד ובהתאמה
      תצבעי לך עתיד וחלום?

      זה שיר לאלה שחיות בסרט ולא משקיעות מאומה בחיים האמיתיים

      Avital 2A מנותק
      Avital 2A מנותק
      Avital 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2237
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2238

        מחר יש חג
        וכולם מכינים
        מאכלי חלב
        כל כך טעימים

        ואני שואלת
        למה משקיעים
        כל כך הרבה בהלת
        ומאכלים מורכבים

        איזה מוזרים כולם
        סך הכל, אפשר לחשוב
        החג כולה יום אחד
        מתכונננים כאילו הוא-"שבועות"

        בדיחה,
        למי שלא הבין...
        😉

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • שיר 5ש מנותק
          שיר 5ש מנותק
          שיר 5
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2239

          שמעתי הרצאות הקשבתי לשיעורים
          כאלו שמדברים על קדושת החיים
          שאבין, שאדע, והעיקר שאפנים
          שחיי כאן לא סתם שווים
          הלב לא מרגיש את מה ששומעים
          השכל לא מבין את מה שמרגישים
          ואני בתווך כמו בת תשעים
          לא מצליחה שום דבר להגשים
          מכינה תוכנית כותבת לי תרשים
          כזה שיגרום לי מחר להשכים
          לנסות לקום עם כוחות מחודשים
          להצליח לנסוק, להגיע למרומים
          אבל החיים מורכבים כפליים
          מוצאת את עצמי מתנהלת בעצלתיים
          אח"כ יורדת שלב או שניים
          מנסה להחזיק, נאחזת בשיניים
          מבינה שאין סיכוי, מקפלת ברכיים
          אבל הלב צועק, שורט בציפורניים
          רוצה לעלות, לא מצליח בינתיים
          וה' שולח לי אז מלאכים
          שאותי מחזקים, מרימים ואוהבים
          את דימויי העצמי מחזקים
          נותנים לי יד ולוחשים
          את נמצאת בצבא מילואים
          ממש בקרב על החיים
          יש לך כוחות לנצח אויבים
          כי המפקד לא בחר בסתם חיילים
          רק בכאלה שבסוף חוזרים
          וכתפיהם במדליות של זהב מעוטרים.

          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
          ופתאום אתה שוכח מי אתה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מא1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2240

            בס"ד

            אִמָּהּ שֶׁל מַלְכוּת-👑

            את-
            אִמָּהּ של מלכות,
            הנחלת לכולם שייכות
            בחובה שהיא זכות,
            לנישא גם לפָּחוּת.

            היטבת-
            מראשון ועד אחרון- חסדך
            נתת את נפשך וכל מאודך,
            "אל אשר תלכי אלך"
            לא חשבת כלל על עצמך.

            וזכית-
            בשרשרת של דורות מלוכה
            ולצדו של מלך בימי המנוחה,
            כן, על פני המים- שלח לחמך
            הכל חוזר, תיווכח בעצמך!!!

            "יותר ממה שבעל הבית עושה עם העני, העני עושה עם בעל הבית"🙃
            שנזכה לעשות רק טוב!❤

            משפט לחיים-💕
            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • שבור אורש מנותק
              שבור אורש מנותק
              שבור אור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2241

              שיר שנאה לעולם

              עולם דפוק עולם מקולל
              היש בך אדם שנגאל
              עולם עכור עולם מקולקל
              אם היה בטח לא שרד

              ראיתי פעם אדם שמח
              הוא נראה כשיכור מוכה סנוורים
              עף עם בלון שהלך והתנפח
              עד שהתפוצץ והתנפץ לרסיסים

              ראיתי גם אדם שלו
              לא בורח לא רודף
              חשב לבלות כך את ימיו
              אך גם הוא במערבולת נשטף

              עולם דפוק עולם מקולל
              אי אפשר לחיות איתך בכלל
              עולם עכור עולם מקולקל
              אני עוזב אותך וטס לחלל

              אולי ראיתי פעם שמחה אמיתית
              במצהלות השמחה של ילדים
              ושבתי והבנתי הסיבה היחידית
              הם איתך עולם רק קצת שנים

              אין קיום לתום אצלך
              אין קיום לאמת
              רק שהאדם חייב לו חברה
              לכן נפש כל נהרסת

              עולם דפוק עולם מקולל
              מתי תשתנה אם בכלל תוכל
              עולם עכור עולם מקולקל
              תפסיק להוליך עצמך שולל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • הראל 1ה מנותק
                הראל 1ה מנותק
                הראל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2242

                הסתכלתי סביבי
                ראיתי עולם
                עולם יפה
                עולם שיש בו בני אדם
                בני אדם שרוצים
                נופלים
                קמים
                לא הבנתי שהם רק מנסים
                להיות אותו דבר
                להיות חלק מכולם
                רציתי להיות כמוהם
                כמו כולם
                חשבתי כך
                אני אשאר
                לא אשתנה
                חשבתי למה לי
                לנסות להתחדש
                להיות אחר
                שונה
                אבל כשחשבתי
                הבנתי
                ראיתי עולם של פחדנים
                של חקיניים
                עולם שבו האנשים
                לא מתאמצים
                לא מנסים
                להיות עצמם
                מי שהם באמת
                הולכים עיוורים
                החלטתי אני לא יהיה כמוהם
                כמו כולם
                אני אשתנה
                אני אתאמץ
                להיות עצמי
                להיות אמיתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אריה 93
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2243
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2244
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                      #2245

                      עקרת הבית
                      מלהטטת כעט
                      בין הבשרי לחלבי
                      בין הגבינות ולבשרים
                      לדאוג לבנות לבנים
                      לכל האורחים
                      לתלמידי החכמים
                      שהולכים ללמוד בלילה
                      לא לישון חלילה
                      חג לבן ומלבלב
                      שיהיה רק שמח בלב
                      תמיד!

                      הייתי חייבת לקחת פסק זמן ולשחרר משהו לחג

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • יואלי דיקמןי מנותק
                        יואלי דיקמןי מנותק
                        יואלי דיקמן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2246
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2247

                          לחשתי לעצמי זה עוד יעבור
                          מחדירה ללב שלי אתה גיבור
                          עוד רגע קטן והכל ייגמר
                          תחזיק חזק אל תישבר

                          את עצמי ניסיתי לנחם
                          עם הייצר הפסקתי להילחם
                          ידעתי שהכל לזיכרון יישאר
                          בטוחה שעוד אגיד שזה עבר מהר

                          שומעת מוזיקה כדי לגבור על הפעימות
                          מנחמת את הלב עם עוד כמה מנגינות
                          יודעת שרק דבר אחד יעזור- התפילות
                          ומה שישטוף את הכאב מהלב- הדמעות

                          ומביטה לעצמי לעבר הכוכבים
                          יודעת ששום דבר לא יעזור אולי המילים
                          מחזיקה חזק בפנים כדי לא ליפול
                          מאמינה שעוד יהיה טוב כי הלב שלי גדול!

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          11
                          • התאומהה מנותק
                            התאומהה מנותק
                            התאומה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי התאומה
                            #2248

                            נפש מדממת
                            מחשבת את קיצה
                            חושבת מה כעת
                            מתי תמצא היציאה

                            נפש מצולקת
                            פצועה מרוב קרבות
                            חושבת אולי לסגת
                            לא רוצה עוד מלחמות

                            שלוםם
                            שלוםם
                            שלוםםםםםםםםםםםםםם
                            הוא מופיע בחלום
                            שורף אותו כל יום
                            הוא מייחל כבר לשלום
                            אולי יבוא היום?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • יואלי דיקמןי מנותק
                              יואלי דיקמןי מנותק
                              יואלי דיקמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
                              #2249

                              השיר הזה יעיף תרחבה

                              מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                              תרימו לחתן ידים גבוה

                              ולכלה תרימו קולהלה

                              זה עכשיו עלה לי בראש

                              יצא יפה?

                              שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                              • נוודנ מנותק
                                נוודנ מנותק
                                נווד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                #2250
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יואלי דיקמןי יואלי דיקמן

                                  השיר הזה יעיף תרחבה

                                  מי שלא רוקד עף מהמסיבה

                                  תרימו לחתן ידים גבוה

                                  ולכלה תרימו קולהלה

                                  זה עכשיו עלה לי בראש

                                  יצא יפה?

                                  שרה 99ש מנותק
                                  שרה 99ש מנותק
                                  שרה 99
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2251

                                  לחץ חזק משדר למח
                                  חרוט כל מה שצורח
                                  אל תדחה את הכתיבה
                                  פן תברח ההשראה

                                  מנסה לכתוב ערטילאי
                                  אך הלב רוצה רק ישיר
                                  לא מוכן להצטחצח במילים
                                  אלא להעביר מסרים מציאותיים

                                  כופה עליו מטאפורות
                                  לא עובד באלגוריות
                                  חייב רק רגשות צולפים
                                  כותבים את האמת בפנים

                                  בשעות לא שעות
                                  כשהמוד מסרב לפרוש
                                  רק לרשום חיים שלמים
                                  מקופלים בתוך שירים

                                  חפצה להנציח עוד מתנות
                                  שאלוקים שולח בדמות נסיונות
                                  זוכרת שהנשמה התחננה למירוק
                                  שהפגמים ימחקו בלי להותיר סימון

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי גולד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2252

                                    תפארת המליצה

                                    אכתוב זאת המליצה,
                                    כדי לתת נעיצה,
                                    ברגשי גיל ודיצה,
                                    אשר מתוך ליבי פצעה,

                                    בלשון פיוטית ונרגשת,
                                    בשפה מלוטשת,
                                    אשר בי מרחשת,
                                    אתאר כל צבעי הקשת,

                                    אשר יחדיו מרכיבים,
                                    בצישטול מהווים,
                                    חיים מלבבים,
                                    של אחד היצורים השווים,

                                    בשעות הקטנות, רוחש-
                                    פעילויות, מקושש-
                                    חוויות, מתרגש-
                                    משטויות, עליו מילחש-
                                    ילד מסתורי אש,

                                    רעיונותיו מוזרים,
                                    משובותיו נעורים,
                                    מדבר לשיעורים,
                                    מאכילנו מרורים,

                                    אתן לך דוגמא,
                                    של מעשה גוזמא,
                                    שתיתן לך טעימה,
                                    למציאות העגומה,

                                    באיזה יום בהיר,
                                    נכנסתי לחדרי הזעיר,
                                    ואני קולט במבט מהיר,
                                    דבר מה שאינו נהיר,

                                    בלגן אדיר, סיגרייתי-
                                    מפורקת, לעומתי-
                                    מחייכת, נשמתי-
                                    מתעופפת, והוא תכליתי-
                                    זוז יש כאן משהו בעייתי,

                                    ברגים ברינה יגילו,
                                    חוטים לשיר יחלו,
                                    וכמובן אלו ואלו,
                                    מעגלים על הריצפה ינהלו,

                                    אללי לי, יאוש מוחלט,
                                    ליבי באחת,
                                    לרצפה נחת,
                                    קריסה רבתי לזמן מועט,

                                    arigold©

                                    זה שיר שכתבתי פעם לחבר שמתאר את אישיותו, אבל גם מי שלא מכיר אותו יהנה לקרוא את זה, לא?

                                    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • כ מנותק
                                      כ מנותק
                                      כמה קל להיכנע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2253

                                      והילד ההוא
                                      שאהב
                                      אקשן מלחמה
                                      טילים ועשן
                                      וכל מיני משחקים
                                      בחרבות

                                      פתאום הוא גדל
                                      ומתפקח,

                                      ואז בעצם יש סדקים
                                      בכל הסיפור הזה
                                      שהוא מתחיל
                                      לשאול את עצמו
                                      מי הוא

                                      והוא יודע
                                      שזה משהו גדול
                                      אבל לא מעבר
                                      למציאות שלו

                                      והבמה היא
                                      כולה שלו
                                      והוא מפה יתחיל
                                      לאט לאט לבנות
                                      אמת אמיתית

                                      ולהודות
                                      באותה המילה
                                      שקוראים לה
                                      -טעיתי-

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • הללויהה מנותק
                                        הללויהה מנותק
                                        הללויה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2254

                                        אזהרה: השיר הזה קצת חריף... וגם די תוקפני ומדבר על נושא שלא כולם מכירים - שידוכים. אבל הוא נכתב מתוך הכרות אישית, אז אני ממליץ לנסות להתחבר, זו המציאות מהעניים שלי, על כל פנים צד אחד וחשוב שלה.

                                        שוק העבדים

                                        הטלפון הראשון היה גדוש במחמאות.
                                        בנכם כה מיוחד, ניסים ונפלאות!
                                        אתה מרגיש חשוב וחושב על מספרים.
                                        איזה בחור יעבוד הכי חזק בבירורים.
                                        ותוך חודש אתה מבין שזה לא תלוי בך.
                                        לא כל אחת טובה תהיה טובה כאשתך.
                                        אתה שוקל את מילותיך ומתאמץ גם להטעים.
                                        מה הולך מה לא הולך מה מתאים מה לא מתאים.
                                        ואתה - (פזמון)
                                        לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                                        לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                                        מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                                        כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                                        בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטריה וזה – שוק העבדים.
                                        [בית שני]
                                        יום אחד שדכן אחד ראה אותך בשחרית מאוחר.
                                        אתה בחור בשידוכים אל תתנהג כך, משוחרר.
                                        וכל העתיד שלך מונח על המאזניים.
                                        אם עשית משהו רע תתנצל, ופעמיים.
                                        חברותא עם הרב חברותא עם ההוא.
                                        תפילות של ראש השנה איפה שכולם ראו.
                                        מחליף את העניבות מתחיל לרקוד בחתונות.
                                        סחורה טובה רוצה, רוצה שתבואו כבר לקנות.
                                        אתה - (פזמון:)
                                        לא נמוך לא גבוה וגם בגיל.
                                        לא עקף לא עקוף, בחור רגיל.
                                        מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן.
                                        כלכלית חצי על חצי לפי אומדן.
                                        בלי כישרונות מיוחדים, אתה לא רוכש פה ידידים, אתה הסחורה הטובה וזה – שוק העבדים.

                                        ובאירוסין אתה קצרת את השבחים.
                                        על המידות והשקידה הדרשנים מאריכים.
                                        ושבוע אחר כך אתה כמו גרב על העץ.
                                        בודד ולא חשוב כי השידוך שלך התפוצץ.
                                        אתה הרוס ולא נושם וצועק שאתה לא אשם.
                                        אבל תכלס באמת אף אחד לא מתרשם.
                                        והמנחמים אומרים שזאת שאתה זקוק.
                                        כנראה שווה קצת פחות ממך בשוק.
                                        ואתה - (פזמון)
                                        או נמוך או גבוה או לא בגיל.
                                        גם עקוף גם עוקף ולא רגיל.
                                        אם מבחינה חיצונית בבירור הוא למדן
                                        למי אכפת כי האמת היא לא אומדן
                                        וכישרונות מיוחדים תמכור לידידים, אתה הסחורה הפגומה וזה שוק העבדים.

                                        [זה הבית השני כמו שנכתב במקור אבל לא התאים לבית השלישי אז הוא הוחלף:
                                        אחרי הטלפון ההוא באו עוד שישים. זו שבאה להשפיל ההוא שבא רק להרשים. אתה סחורה טריה וכלם ממששים. ומי שעובדים עבורך מחמאות מקוששים. תתלבש יותר חתיך אתה חייב להתבגר. ותצחק יותר חמוד ותפסיק להסתגר. לא מבקשים שתשתנה מבקשים שתתיישר. ילד טוב של אבא – בסוף עוד נתפשר. מצפים ממך יותר בן – תעשה יותר כבוד. למה אתה גורם לאמא ככה לעבוד. ואם הכול בשבילי ולא אכפת המעמד. אז למה הכול חיצוני, למה הכול מהצד?]

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🤞
                                        23
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אריה 93
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2255

                                          הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
                                          אֲבָל הוּא לֹא הֶאֱמִין
                                          הַמִּלִּים הִקִּיפוּ אוֹתוֹ כְּמוֹ הַחוֹל
                                          הוּא בָּחַר לֹא לְהַאֲזִין
                                          לֹא לְהַכְנִיס לַלֵּב הַגָּדוֹל
                                          לֹא לָתֵת שׁוּם פֶּתַח
                                          הָאַכְזָבוֹת בֵּין כֹּה מִלְּאוּ אֶת הַכֹּל
                                          לֹא הִשְׁאִירוּ רֶוַח
                                          וְזֶה לֹא שֶׁהוּא לֹא נִסָּה
                                          הוּא כְּבָר בֶּן עֶשְׂרִים וְשֵׁשׁ
                                          אֲבָל כָּל דָּבָר שֶׁעָשָׂה
                                          הִרְגִּישׁ כְּאִלּוּ מִתְבַּקֵּשׁ
                                          לֹא מְיֻחָד לֹא שׁוֹנֶה מִכֻּלָּם
                                          מַסְלוּל תּוֹאֵם גִּיל
                                          חִפֵּשׂ אֶת מְקוֹמוֹ בָּעוֹלָם
                                          מֵעֵבֶר לְמָה שֶׁרָגִיל
                                          הִיא בֶּאֱמֶת חָשְׁבָה שֶׁהוּא יָכוֹל
                                          אֲבָל הוּא כְּבָר הִתְיָאֵשׁ
                                          כְּמוֹ צַיָּר בְּלִי מִכְחוֹל
                                          כְּמוֹ טַבָּח בְּלִי אֵשׁ
                                          כְּמוֹ גִּבּוֹר עַל
                                          שֶׁכּוֹחוֹתָיו נִלְקְחוּ
                                          חָשׁ אָבוּד בֶּחָלָל
                                          עִקְבוֹתָיו נִשְׁכְּחוּ
                                          הוּא יָדַע שֶׁרַק הִיא
                                          חוֹשֶׁבֶת שֶׁהוּא יָכוֹל
                                          וְלָכֵן אַהֲבָתָהּ אוֹתוֹ הִיא
                                          שֶׁנִּצְּחָה אֶת הַכֹּל

                                          אין גיל לאהבת אם לבן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          12
                                          • א אריה 93 התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול