דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Avital 2A Avital 2

    פוסט זה נמחק!

    רוט רפפורטר מנותק
    רוט רפפורטר מנותק
    רוט רפפורט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2403
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש. לויש ש. לוי

      פוסט זה נמחק!

      ש. לויש מנותק
      ש. לויש מנותק
      ש. לוי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2404
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
        #2405

        היום הכל כל כך שונה, כואב
        במצב של אובדן זה נעלם ולא ניראה
        שוב אנו שוקעים, שוב מנסים ולא צולחים
        להתנתק מהכל להכיר ייצורים

        בנתיים הכל מתפרק לרסיסים!
        עוד כוכב שכבר לא מאיר
        עוד דור שמא יקריב
        עוד חלקיק שנופל ומחליד
        ועוד נשמה שרק תרחיק

        שעות הם שקועות אין שם
        באיזה עולם כחול
        שמחליף צבעים ונהייה ירוק
        ששורף נשמות ומצית להבות
        ואצלנו - הכל ניראה ורוד.

        פעם, היה הכל טוב
        פעם הכוכבים האירו
        פעם החלקיקים לא החלידו
        פעם הנשמות לא הרחיקו
        הכל היה טוב ונעים
        ועכשיו- קורסים כל הבניינים

        חושך שובר והאור מסנוור
        אין כוכב ואין אש
        בתוך עמוק המתרחש

        במילה אחת= "טכנולוגיה"

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2406

          כולם חיים
          בשביל אחרים
          כולם מתים
          נחים בקברים

          כולם שרים
          בשביל הלב
          כולם כותבים
          את כל הכאב

          כולם הולכים
          אחרי הזרם
          כולם חוזרים
          בשביל התלם

          כולם נשארים
          בשביל השם
          כולם חולמים
          הלוואי ויתגשם
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • NTZ 0N מנותק
            NTZ 0N מנותק
            NTZ 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2407
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
              #2408

              שנים חלפו עברו כמיים,
              והיא בשידוכים לבנתיים
              הנה מגיע הצעה,
              וחיש חש לחתונה,
              עדין לא מספיקה להקל
              ולבנתיים לא מפסיקה להודות לקל

              מביטה במבט מתרגש,
              ולא מאמינה למתרחש,
              הכל ניראה כמו חלום,
              והינה הגענו עד הלום

              מביטה מהצד על אחותי הכלה
              כולי מתמלאת הערכה מולה
              הלוא היא הולכת להקים בית נאמן בישראל
              להתרחק מהקרוב אליה ולהיתרגל למישהו אחר!
              אשריה שזכתה להכנס לחופתה בששון ובשמחה!!

              יואו, אני בריגושים!!
              אחותי ב"ה התארסה השבוע.., ובתוך כל הלחץ והשמחה, לקחתי לעצמי כמה דקות ורשמתי את מה שהיה לי על הלב!!,(התלבטתי ממש אם לעלות את השיר לכאן כי הוא היה קצת אישי..., אז הורדתי קצת קטעים- והעלתי אותו לכאן אחרי התלבטויות רבות😕 )...-
              שהיה במזל טוב...

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבוע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2409

                כותל הדמעות

                אומרים שהוא כותל הדמעות
                אז למה אני לא בוכה?
                כמהה לקרבה
                לחיבור ושייכות
                אך-
                הבור ריק
                אין בו מים
                ואני אדישה

                מסביבי חברות מוחות דמעות
                נמרח לי המסקרה?
                הן שואלות ב"דאגה"
                אמיתית.

                ורק אני
                עם צעקה גדולה בלב
                תוהה עד כמה כואב
                להתקרב...

                כובשת פניי בסידור
                הן חפות מניצוץ של דמעה
                מרגישה אשמה
                אנל'א מספיק צדיקה!

                אבל תגידו לי אתם-
                מה אוכל לעשות
                עם נשמה יפה
                וסדוקה?

                ואז- עודני עומדת
                מחכה להארה
                בקשה אילמת פורצת מתוכי
                תן לי תפילה!
                אבי
                .....

                מוקדש לכל מי שהיו לה רגעים קשים בהם לא הצליחה להתפלל.... תדעו לכם שלבכות בתפילה זו מתנה והלוואי שהיה אותה לכולנו!

                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.כ מנותק
                  כ.פ.
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                  #2410
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2411

                    הכל התחיל ביום בהיר
                    הלכתי לבדי בקצב מהיר
                    שלא אאחר את התפילה
                    וחס ושלום אעבור עברה
                    נכנסתי מזיע לבית הכנסת
                    ובבכיות התחלתי תפילה נרגשת
                    תודה רבה ה יתברך
                    על הזיווג המוצלח והמבורך

                    מוקדש לבן דודי שהיום סוגר וורט מזל טוב

                    זה לא כזה מושקע אבל לא חשוב זה מה שיצא🙄

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מתנדנדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2412

                      סלחתי
                      זה לא אומר
                      שהכאב בלב נגמר
                      שהמועקה הזאת לא תלווה אותי מחר
                      שהאושר שוב מגיע להציף אותי
                      סלחתי
                      זה לא אומר שהכל נמחק
                      כמו חורים על הקיר החלק
                      כמה שתמלא עדיין ישאר סימן
                      כמה שתטייח זה לא יראה אותו לבן
                      סלחתי
                      אז אשאיר הכל מאחור
                      לא אמשיך להתעסק ולנבור
                      אביט קדימה ואזכיר לעצמי
                      מה שהיה היה
                      סלחתי!

                      יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                      תפילה היא כן.
                      (יובל סטופל)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • 11221 מנותק
                        11221 מנותק
                        1122
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                        #2413

                        הולך הח''כ ובידו התיק
                        לפתע שום דבר לא מעיק
                        הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                        לפתע הביט סביב בפליאה

                        הוא בכלל יושב ורגליו במים
                        בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                        הוא נח לו על חוף הים
                        ופתאום, כולו נדהם

                        הוא עומד על במה עם המון נגנים
                        ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                        הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                        הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                        מביט הוא לכל הצדדים
                        חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                        ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                        לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                        לפתע בבית הכנסת ניצב
                        מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                        הוא מיישר את משקפיו
                        ופתאום מתבהר כל המצב

                        הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                        בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                        אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                        אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                        אך לפתע קול למוחו מבליח
                        איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                        אם בהווה אתה לא מצליח?
                        מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                        מהיום אין כמוני!
                        אני הילד הכי- הכי טוב!

                        אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • 11221 1122

                          הולך הח''כ ובידו התיק
                          לפתע שום דבר לא מעיק
                          הוא ממש עוד רגע נכנס למליאה
                          לפתע הביט סביב בפליאה

                          הוא בכלל יושב ורגליו במים
                          בוהה בשקיעה ובציפורים שבשמיים
                          הוא נח לו על חוף הים
                          ופתאום, כולו נדהם

                          הוא עומד על במה עם המון נגנים
                          ומהקונטרול כולם להתחיל מסמנים
                          הוא ניגש לרמקול להתחיל לשיר
                          הי! הוא בכלל ברחובה של עיר!

                          מביט הוא לכל הצדדים
                          חבורת ילדים מסביבו מרצדים
                          ''הי אבא, אתה מקשיב? אני רעב!''
                          לכיוונו של הילד הוא מסתובב...

                          לפתע בבית הכנסת ניצב
                          מישהו מבוגר- זה כנראה הרב!
                          הוא מיישר את משקפיו
                          ופתאום מתבהר כל המצב

                          הוא בכלל בכיתה, על השולחן ישֶן
                          בעוד כולם לומדים, הוא חולם ומדמיין
                          אוי, עוד פעם בראש שלי העתיד
                          אני נשאר בהווה לנצח. תמיד!

                          אך לפתע קול למוחו מבליח
                          איך אתה רוצה עתיד מבטיח
                          אם בהווה אתה לא מצליח?
                          מיד פתח את המחברת והחל לכתוב
                          מהיום אין כמוני!
                          אני הילד הכי- הכי טוב!

                          אייל גלבוע 4א מנותק
                          אייל גלבוע 4א מנותק
                          אייל גלבוע 4
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2414
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שבור אורש מנותק
                            שבור אורש מנותק
                            שבור אור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2415

                            בלדה על רחמי שקר

                            אדם קבל על מערכת

                            רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                            אז הקשיבו לו ודיבר
                            שמחו על שנרגע
                            עד שהבין העניין וכעס

                            רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                            אז שאלו לסיבת כעסו והסביר
                            הקשיבו ושמחו ששוב נרגע
                            עד שהבין העניין וכעס

                            רצו שיירגע לא רצו להשתנות
                            אז שאלו לסיבת כעסו השני ואמר
                            כשתשתנו יהיה טוב עד אז כלום
                            אמרו לו מה, אתה מזלזל בתהליך?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #2416
                              פוסט זה נמחק!
                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                פוסט זה נמחק!

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2417

                                ניכנסת למקצב
                                שקט כאן כמו הים
                                זה מדהים
                                איך ביומיים
                                נהרס האתר המדהים.

                                לפני שבוע
                                בזמן הקבוע
                                היית ניכנס
                                ומעל מאה הודעות
                                מחכות לך באתראות.

                                איבדת ראש
                                וכימעט מתייאש
                                מאיפה אני אמור להתחיל
                                לסנן את מה שהאתר מכיל.

                                היום אתה ניכנס
                                ובקושי 20 חדשות
                                מנסה להבין
                                מה הולך כאן לקרות.
                                איך האתר מכאן ממשיך?.
                                ומתי נט פרי
                                את האתר יתיר?

                                תכלס מה שנכון נכון....
                                פשוט חסר פו מיליונים כתבתי מה שיצא לי
                                ברמה ממממ פחות גבוהה אבל...

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • יונתן הקטןי מנותק
                                  יונתן הקטןי מנותק
                                  יונתן הקטן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן הקטן
                                  #2418
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2419

                                    תודה רבה לך אומרת
                                    מחבקת ומבקשת
                                    מהשם שישמור עליך לעד
                                    שתהיי לצידי אם אמעד

                                    מברכת אותך בכל הברכות
                                    כי מגיע לך אני עם דמעות
                                    יודעת שאת אותי אוהבת
                                    וכל החיים עלי שומרת

                                    המשפט שאין כמוך בעולם
                                    נאמר רק עליך
                                    כי אין כמוך אמא בעולם
                                    לא יכולה בלעדיך

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • שבור אורש מנותק
                                      שבור אורש מנותק
                                      שבור אור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2420

                                      תרדמת העולם

                                      אנשים ישנים אנשים ישנים
                                      מסביב הולמים כל היום פטישים
                                      הולמים בהרים בבתים בראשים
                                      חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                      איפה עבר הירדן
                                      איפה בית המקדש
                                      איפה שיבת כל שארית ישראל
                                      אני חוזר על שאלות אני לא חדש

                                      רק למה לחיים זה לא מגיע
                                      הכול בלעדי נחלת דרשנים
                                      מושגים שנולדו לחיזוקים והתרוממויות
                                      אבל שלא סתם ככה יבואו להפריע

                                      אומרים לי איזה צדיק
                                      אתה חמוד אתה
                                      איזה שאיפות איזה דיבורים
                                      דברים יפים דיברת

                                      אז כבר איני יודע את מי להאשים
                                      כולם איתי מסתבר
                                      רק תגידו לי אם כך אנשים
                                      למה בכנסת אין איש מדבר

                                      לא ידברו שלנו ארץ גדולה ואנו מחשים לקחתה
                                      לא ידברו שגוי ויהודי זה לא אותו דבר
                                      לא ירעישו על בזיון הר הבית, לא יתכננו מקדש
                                      רק יתפארו על במות התקשורת על עוד איזה חוק שעבר

                                      אל תאשימו נבחרי ציבור כל כך מהר
                                      זה אתם שבחרתם
                                      תאשימו אותם רק אם תמיד
                                      בעמדותיכם בעקביות דבקתם

                                      מאמינים בתורה ובוחרים חילוני
                                      הולכים אחרי נאומים והצהרות
                                      כשעוסקים בחול אין עוד קודש
                                      אחר כך מתפלאים על התוצאות

                                      אנשים ישנים אנשים ישנים
                                      מסביב הולמים כל היום פטישים
                                      הולמים בהרים בבתים בראשים
                                      חושבים, מדברים, אבל לא מתעוררים

                                      הרבה יש לדבר
                                      ואני מרגיש משחית מילים
                                      אבל גם ככה המערכות מושחתות
                                      אז אמרתי יושחתו עוד כמה דברים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • NAAMA 0N מנותק
                                        NAAMA 0N מנותק
                                        NAAMA 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                                        #2421

                                        חושך סמיך
                                        כולם חיים בתוך בועה
                                        מצב מביך
                                        לפתע נותרתי בודדה

                                        ההפליה כואבת
                                        פוגעת בי ללא מנוחה
                                        אני עדין לא מעכלת
                                        איך החברה בגדה

                                        חברה לכאב
                                        לבסוף התהפך הגלגל
                                        יותר לא תבין ללב
                                        אנחנו כבר לא על אותו גל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2422

                                          היי
                                          אני סתם ילדה רגילה
                                          לא מיוחסת או חשובה
                                          אפילו לא חכמה
                                          או מוכשרת ברמה
                                          נולדתי כך
                                          וכשגדלתי ראתי
                                          שיש ילדים אחרים
                                          יש ילדים חשובים
                                          התנהגו אלהם אחרת
                                          בכבוד חנופה
                                          בלי קשר למעשים
                                          להשפעות לתוצאות
                                          בהתחלה כעסתי
                                          רציתי לשנות את העולם
                                          רציתי להביא שויון
                                          אבל הסבירו לי
                                          זה לא יקרה
                                          העולם לא ישתנה
                                          אבל לא הבנתי
                                          התעקשתי
                                          נפצעתי
                                          וכשהובסתי
                                          הבנתי
                                          העולם הוא שקר
                                          וכך הוא ישאר
                                          אבל
                                          אני יכולה להשתנות
                                          להפוך את הסביבה שלי
                                          לטובה יותר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול