דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #2433

    עוד יום ועוד יום
    להתקדם מפה
    לשום מקום
    ללכת סתם
    לזרום עם כולם
    לתפוס את הרוח
    למצוא פינה משלי
    שאוכל קצת לנוח
    לכל עבר המחשבות עפות
    איך הם אף פעם לא מתעיפות
    כי אני כבר התעייפתי
    אבל הלב לא שואל
    רק מטייל ומטייל
    מרגיש קצת תקוע בנוף הזה
    עם אותם שחקנים באותו מחזה
    וזה הורג אותי
    להיות עוד סתם
    לעוף בלי כיוון
    להיות כמו כולם
    כי להיות עוד סתם
    מחשבה שאותי לא עוזבת
    שגם בדיעבד אותי מעכבת
    ופתאום האור פורץ
    והכלי שנשבר
    ונמצא האוצר
    שבורא עולם אצלי הפקיד
    שבעצם חיפשתי אותו
    תמיד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
      #2434

      תקופה ארוכה מחפשת בנרות
      איפה הטוב שהיה גם בלילות
      לא רואה כלום מכמות הדמעות
      מה שרק מבקשת תן לי כוחות

      תן לי כוחות לעבור את הכל
      הרי אתה המלך הכל יכול
      אומרת לך תודה גם בתוך הלב
      הרי אתה מביא לי גם את הכאב

      מביא את הכאב שהוא טוב
      כדי שאוכל להיות יותר קרוב
      אתקרב אליך לאט בדרך שלך
      כי אתה אבא שלי והעולם שלך

      העולם שלך שהוא רק בשבילי
      הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
      סליחה אם פעמים אותך שחכתי
      ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

      טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
      כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
      רק רציתי שישמעו את הלב
      ושלא שמו לב זה היה כואב...

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2435

        רק תפילה
        אלוקיי
        פתח את שפתיי
        את לבי
        רגשותיי
        שמע נא קלי
        את קולי
        ופחדי
        למדני קרבה
        פשטות
        אהבה
        מילים
        ותפילות
        הרם עד
        עליך
        פתח שפתיי
        אגיד
        תהילתך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • שלום לכםש מנותק
          שלום לכםש מנותק
          שלום לכם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2436

          עומדת צוחקת,
          כאילו הכל טוב בחיים,
          רצה מחייכת,
          בורחת מעצמי,

          הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
          תראו את האמת,
          תרגישו את הכאב,
          לא חוכמה להיות כשטוב,
          ולברוח כשקשה,

          לא הרבה אני מבקשת,
          רק שתתנו יד,
          וכתף תומכת,
          על תשירו אותי לבד,
          בדיוק עכשיו,

          עומדת צוחקת,
          ובאמת אני בוכה,
          לא הרבה מבקשת,
          רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2437

            ישב לו המשורר והאזין לצלילים
            הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
            רצה הוא לוודא, להיות בטוח
            שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

            לפתע קם הוא כועס ממקומו,
            הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
            המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
            הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

            הביט המשרת בתדהמה ומלמל
            המנגינה כה יפה, מי פלל
            הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
            הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

            הסביר המשורר בבטחון גמור
            כאן חסר כינור וזה ממש חמור
            אמנם יש כאן שלושה כינורים
            אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

            כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
            ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
            תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
            והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • שבור אורש מנותק
              שבור אורש מנותק
              שבור אור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2438

              שיר קלאסי

              כל השירים של היום
              מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
              חשוך ועצוב ואין שלום
              אז בוא נדבר קצת על היגון

              יושב לי במכונית
              זורק תיאור מצב סתמי
              חושב על החיים
              ובסוף שורה של משהו מקורי

              אני רוצה את מה שאני לא רוצה
              אני לבן אבל בכל זאת שחור
              מילים כמוסות שפה גבוהה
              תלך ממני ואז תחזור

              כולי געגועים לאיזו מילה
              לאיזה נוף
              לאיזו תמונה
              למנגינה, ואפילו לבלוף

              אני בדרמה הכי גדולה
              בדיכאון הכי עמוק
              בוא נשיר עליו בקיסריה
              בוא נלך לשיר ולחגוג

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                #2439

                פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
                סופות שלג משתוללות בחוץ
                את העפעף היא בקושי עוצמת
                הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

                שקט מפחיד חותך תאוויר
                עיני כולם מושפלות
                עורה הדקיק הולך ומחוויר
                חרדותיה הולכות וגדלות

                אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
                הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
                אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
                עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

                לבסוף, זה קרה
                כמה נורא
                ה'אפצ'י' גילה עצמאות
                עיני כולן מתרוממות מהמבחן
                מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
                קרדיט ח.ב

                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • אדמיליםא מנותק
                  אדמיליםא מנותק
                  אדמילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2440

                  הנני
                  חשבתי שנגמרה לי
                  הנשמה
                  ולא תהיה לי עוד
                  בכלל
                  אבל פתאום היא
                  צעקה בקול
                  שרק אני שמעתי
                  ואמרה רק:
                  'אני כאן'
                  ופחדתי
                  שזה דיבור אחרון

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • ב מנותק
                    ב מנותק
                    בלאכטפוס123
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2441
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלום לכםש מנותק
                      שלום לכםש מנותק
                      שלום לכם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2442

                      אלוקי,
                      אתה לידי כאן,
                      לא משנה באיזה רגע,
                      כעס, כאב וגם ברוגע,

                      גם כשנהיה חשוך,
                      וגם כשלי קר,
                      אף פעם לא תזיז פרצוף,
                      רק נותן לי את היד,

                      גם כשלי שמח וטוב,
                      אתה תמיד לידי קרוב,

                      אפילו אם נדמה לי,
                      שאתה נעלמת וזהו,
                      יודעת שזה רק נדמה,
                      כי אתה ה', אבא אוהב!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2443

                        איך היא מרגישה אני תוהה
                        אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
                        עולות לה זכרונות מהעבר
                        עוד מהתחלת הסמינר
                        הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
                        היא כואבת את הבת הקטנה שבה
                        שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
                        שמנסה להראות את עצמה גיבורה
                        ששותקת ולא אומרת כלום
                        רק העינים מביעות את הכל
                        עינים חלולות והפה קפוץ
                        רק הלב בוכה כואב שותת דם
                        אף אחד לא מבין את הבדידות
                        אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
                        ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
                        להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
                        חושבת שזה יבוא לה לעזרה
                        אך כשהקושי מכביד עוד יותר
                        היא כמעט מחליטה לוותר
                        אלא שאז מתוך המערבולת
                        והחוסר אונים
                        היא מבינה שהכל בא מבפנים
                        היא מחליטה לחזק את עצמה
                        בלי לחכות לעידוד מאחרים
                        וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
                        ומצאה את אלוקים

                        כי השם עוזר תמיד
                        והשם אף פעם לא מוותר
                        בכל נשמה הוא בוטח
                        שתעשה את תפקידה באופן בטוח
                        הוא מבין שלפעמים נכשלים
                        שהכל פה מלא מכשולים
                        הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
                        שבין שתינו מחברת
                        יש לו סבלנות וסובלנות
                        לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

                        וכך היא עלתה וגבהה
                        מתוך הנסיון היא צמחה
                        לא נתנה לעצמה לוותר
                        דרשה מעצמה יותר
                        אתם חושבים שהיא לא נפלה???
                        היא נפלה!!
                        אך מכל נפילה היא לא התרגשה
                        נערה את האבק מהברכים
                        והמשיכה לעלות כפלים

                        כי צדיק זה ההוא שקם
                        אחרי נפילה הוא לא נרדם
                        מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
                        מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

                        יום טוב לכולם!!!

                        אין דבר שלם מלב שבור,
                        קרוב ד' לנשברי לב
                        קרוב ד' לנשברי לב!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2444

                          ב"ה

                          ניואנסים
                          מילה אחת
                          הבדל גדול
                          מכאיב,
                          מפלה,
                          מיותר.

                          למה?
                          למה אי אפשר
                          להתחבר לנשמה
                          לעזוב החיצוניות
                          להתמקד במהות
                          באישיות

                          יהיו שיטענו כנגד
                          בחברה הכל חשוב
                          אפילו צבע הבגד
                          אך אני אחזור ואומר
                          לא זה העיקר!

                          יש מקום
                          אולי מזערי
                          לקודים חברתיים
                          אך נפש האדם
                          היא הדבר העיקרי
                          והחשוב ביותר בחיים

                          ובל לא נשכח
                          זכות השפיטה
                          ביד בורא עולם
                          ועלינו הוא ציווה
                          לאהוב את כולם.

                          זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמעק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2445

                            ימים עוברים שנים חולפות,
                            ילדים גדלים אמהות בוכות,
                            מה עם הילדות שמתבגרות,
                            האם לא נאמר, די לדרישות,

                            תגידו מה פה חשוב באמת,
                            כמה נתעסק עוד במה יגידו,
                            עד מתי הם בשבילך יחליטו,
                            בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

                            במה תחליף את בחירת ליבך,
                            האם כסף או כבוד יקנו אותך,
                            תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
                            רק אשה טובה תסייע בעדך,

                            תסתכל על המציאות בעיניים,
                            יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
                            אולי הם גם לא גרים בירושלים,
                            אך האיכות שלהם שווה כפליים,

                            אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
                            וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
                            לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
                            כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

                            ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
                            והזמן לא יעצור לך מלכת,
                            כי הבת קול בשבילך מכרזת,
                            לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

                            אל תדפוק חשבון לאף אחד,
                            שלא תישאר בסוף אתה לבד,
                            כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
                            מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

                            כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
                            אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
                            תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
                            שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
                            .

                            את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

                            במקום שבו
                            מסתיימות המילים
                            מדבר הלב !

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            15
                            • 11221 מנותק
                              11221 מנותק
                              1122
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2446

                              אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
                              שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
                              שיר שאותו בגנים ילמדו
                              שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

                              שיר חדש

                              לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
                              להתחיל במשימה אני מוכן
                              מחפש להתחלה חרוזים קליטים
                              שלכל הגילאים יצליחו להתאים

                              הלב געש

                              אז בשיר המיוחד שלי
                              אני חייב להיות מקורי
                              נושא שאותו כבר לא חרשו
                              כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

                              כולי נרגש

                              בשיר שלי יכול להיות
                              לכל כובע אפילו 5 פינות
                              וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
                              הכל הכל כיד הדימיון

                              זה מתחיל ממש

                              ירח, שמש, שמיים
                              בורח, אמש, טיפות מים
                              החרוזים זורמים כמו נהרות
                              אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

                              אכזבה חש

                              מקפל את הדף, גונז החלום
                              ואז מבליח רעיון פתאום
                              פותח הדף ולמעלה כותב:
                              ה', אני אותך אוהב!!

                              החלום ימומש

                              אני אותך אוהב
                              באמת מכל הלב
                              אבל יש לי חלום
                              גאולה רוצה היום!

                              נפגש בבית המקדש!!!

                              המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • עופר האייליםע מנותק
                                עופר האייליםע מנותק
                                עופר האיילים
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2447

                                מנסה לשמוח
                                באמת רוצה
                                כבר אין לי כח
                                להיות חמוצה

                                להתנער מהסרקסטיות
                                לחייך בלי סיבה
                                להנהן בטקסיות
                                לקבל הכל באהבה.

                                וכשמנסה
                                שוב נופלת
                                מכה שמביסה
                                עלי לא חומלת

                                מחייכת בכח
                                זה ימשיך מאליו
                                וזה כבר לא בכורח
                                האושר אלי שב : )

                                "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2448

                                  כחוללים
                                  ומה ידמה
                                  לשירה
                                  של בין ערביים
                                  מול הר ובית
                                  שחרב
                                  וכאב נושב
                                  עם הרוח
                                  מבדר את השיער
                                  יונים חגות
                                  ממעל
                                  סיבוב אחרון ליום
                                  ואנשים
                                  כסאות ואנשים
                                  ילדים שלך
                                  ולכל אחד
                                  ולכל אחת מילים
                                  על שפה
                                  דמעה על ריס
                                  או חיוך
                                  ויונים, חגות
                                  אוספות אותיות שפרחו
                                  יוצרות מהן שירה
                                  למעל
                                  וגם אני
                                  שרה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2449

                                    לא שלי

                                    לעיתים
                                    קשה ללכוד
                                    מילה
                                    לפני שחמקה
                                    מקצה הלשון

                                    או מנגד, לעמוד
                                    ולאמץ
                                    שתיקה
                                    ולא להיות
                                    נחשון
                                    ראשון

                                    לעיתים
                                    קשה לבלוע
                                    רעיון
                                    ולא לרוץ
                                    לפעול

                                    לשמוע
                                    לתמוה
                                    כשיש הגיון
                                    ואפילו לא
                                    לשאול

                                    אבל קשה יותר
                                    לקחת מילה
                                    שנאמרה
                                    בלי
                                    מחשבה וחזון

                                    מאוחר
                                    פי כמה
                                    להסיג לאחור
                                    תולדות
                                    של מעשי חפזון

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • שבור אורש מנותק
                                      שבור אורש מנותק
                                      שבור אור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2450

                                      זה עלול להביא תגובה
                                      אתה לא מפחד מהסלמה?
                                      למה בכלל לתקוף חזרה
                                      אם האויב לא ישר ייכנע?

                                      אני דואג לכל המגזרים
                                      שווים אצלי גם חרדי וערבי
                                      ואם יקומו עלינו אויבים
                                      נצא למלחמה במחבל ישראלי

                                      פעם הייתה גאוות לאום
                                      פעם עוד הייתה רוח
                                      היום אנשים כוספים לשלום
                                      ואז פונים לברוח

                                      היום לאנשים לא אכפת
                                      מאין באו ולאן הולכים
                                      היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                                      שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                                      אני אענה על שאלתך
                                      הי, הנה ציפור
                                      תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                                      בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                                      צה"ל יפעל בזמן המתאים
                                      אני אעשה מה שטוב לישראל
                                      אל תיכנס ההמון לפרטים
                                      רק סמוך עלי והכול יסתדר

                                      "עמי נגשיו מהולל
                                      ונשים משלו בו"
                                      התעורר כבר עם ישראל
                                      או לפחות אשר רוח בקרבו

                                      היה זה כבר לפנים
                                      והשם שלח למען ידעו
                                      "עמי מאשריך מתעים
                                      ודרך ארחתיך בלעו"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2451

                                        דמדומי שקיעה
                                        ניראו מחלוני
                                        מבשרים
                                        על עוד יום
                                        שלסיומו מתקרב
                                        עת ערב
                                        מביטה
                                        אל השמיים
                                        פורשת ידיים
                                        ומחכה
                                        לשפע שירד
                                        שאשמע קול
                                        הד
                                        יעביר המסר
                                        יראה
                                        שהוא ער
                                        ועדיין איתי
                                        בכל התלאות
                                        עומד לצידי
                                        משקיף מלמעלה
                                        עד עכשיו
                                        והלאה....
                                        התבוננתי בהן
                                        שקעתי
                                        לתוך הסיפור
                                        שלהן
                                        נשאבתי
                                        לעוצמה שבהן
                                        נשרטתי
                                        מהעצבות שבתוך
                                        אישוניהן
                                        ראיתי
                                        את דמותי
                                        נשקפת
                                        בדמעותיהן
                                        הבטתי
                                        לתוך עינייך
                                        היפות
                                        הזדהיתי
                                        ונתמלאתי כוחות

                                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2452

                                          הלב שלי לא מבין מה קורה
                                          למה הוא מרגיש קור שכזה
                                          למה העולם הזה כלכך מעצבן
                                          למה היצר שבי כל היום מתלונן

                                          האנשים שאני רוצה נעלמים
                                          לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                                          ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                                          ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                                          ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                                          אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                                          יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                                          ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול