דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 806.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
    #2457

    אחח.. איזה ריח
    חופש גדול בפתח

    אין לימודים, תלמידים חופשיים
    ילדים חוזרים, מאושרים
    תעודות וציונים טובים

    קייטנות מחנאות
    קעמפים וטיולים
    העיקר שנהנים
    הילדים עייפים אך מרוצים

    איך אומרים?
    הזמן טס כשנהנים
    ילקוטים חדשים קונים
    מוכנים לתחילת הלימודים

    מחר חושבים הילדים
    מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • 11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2458

      אני כותב
      זה עוזר לי לפרוק

      ומוחק
      אולי זה יעבור על החוק

      אני כותב
      שהיום יום כל כך מתוק

      ומוחק
      כי מעדיף ריגושים לדחוק

      אני כותב
      כי יש על מה לצחוק

      ומוחק
      הכל בדיחה, אין במה לדבוק

      אני כותב
      ונהנה מנוף ירוק

      ומוחק
      כי הנוף יותר מידי רחוק

      אני עוצר
      ומסתכל על כל מה שכתבתי

      ואוהב
      כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2459

        חופשייה

        כבר לא ילדה
        שפחדים גידלה,
        מודה בחולשה
        זו לא בושה,

        שורפת ת'פחדים,
        בונה ת'דרכים,
        מגשימה חלומות,
        לא רוצה רק להיות,

        כמו ציפור חופשייה
        נוסקת אל השמיים
        לא עוצרת לשנייה
        מסיתה אל קו המים

        מכוונת לירח,
        מנימום על כוכבים,
        קוטפת עוד פרח,
        צומחת מכאבים.

        הופכת מתוק למר,
        נשארת גם כשנגמר,
        אוספת תשברים,
        מנציחה רגעים.

        כמו ציפור חופשייה
        נוסקת אל השמיים
        לא עוצרת לשנייה
        מסיתה אל קו המים

        כבר לא מפחדת,
        בזריחה רוקדת,
        נושמת אוויר,
        מביטה אל העיר.

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקיח מנותק
          חינדיקיקי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2460

          זה בא פתאום
          כובש כל תא בגופי
          הנה הוא, מר דיכאון
          מפיל אותי ברשת של עצמי

          שום דבר כבר לא מעניין
          עזבו אותי לנפשי
          תנו לי להתבכיין
          תבינו, אני בדיכי!

          יום עובר, עוברת המוזה
          קבלו אותה: מחלת המדוזה
          צוחקת מכל דבר
          גם כשלפעמים זה מיותר...

          החיים תותים בשבילי
          נהנית מכל פטפוט
          בואו, תשתגעו איתי
          נעשה קצת בלגן

          וכשעובר גם מצב הכפית
          מגיע מצב המזלג
          אין מה לעשות כבר
          אלא רק על עצמי ללגלג

          הבו נא לי עצה
          איך על מצבי הרוח אני מתגברת
          שתהיה לי רפואה למכה
          בטרם רוח הפיוט עוברת...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • טותייייט טותיייי

            תקופה ארוכה מחפשת בנרות
            איפה הטוב שהיה גם בלילות
            לא רואה כלום מכמות הדמעות
            מה שרק מבקשת תן לי כוחות

            תן לי כוחות לעבור את הכל
            הרי אתה המלך הכל יכול
            אומרת לך תודה גם בתוך הלב
            הרי אתה מביא לי גם את הכאב

            מביא את הכאב שהוא טוב
            כדי שאוכל להיות יותר קרוב
            אתקרב אליך לאט בדרך שלך
            כי אתה אבא שלי והעולם שלך

            העולם שלך שהוא רק בשבילי
            הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
            סליחה אם פעמים אותך שחכתי
            ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

            טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
            כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
            רק רציתי שישמעו את הלב
            ושלא שמו לב זה היה כואב...

            טוהר

            שלום לכםש מנותק
            שלום לכםש מנותק
            שלום לכם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2461
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2462

              ולמה
              יֵשׁ גּוּשׁ
              בָּעוֹלָם
              אוֹקְיָינוֹס
              שֶׁל קֶרַח
              פַּעַם
              קָרְאוּ לוֹ
              לֵב

              זֵר כָּמוּשׁ
              וְיָבֵשׁ
              אָמְרוּ לִי
              זֶה פֶּרַח
              בִּכְלָל הוּא
              מַזְכִּיר לִי
              כְּאֵב

              רָקִיעַ
              שְׁקִיעָה
              רַק כָּתֹם
              שֶׁנִּמְרַח
              עוֹד יוֹם
              הוֹלֵךְ
              וְנוֹבֵל

              מַגִּיעַ
              לוֹ רֶגַע
              עוֹלָם
              מְדֻכְדָּךְ
              עַל גַּבּוֹ
              הוּא נוֹשֵׂא
              וְסוֹבֵל

              כַּמָּה
              דְּאָגוֹת
              וְחֹסֶר
              וַדָּאוּת
              יֹפִי שֶׁלֹּא
              יִהְיֶה עוֹד
              שָׁלֵם

              וְלָמָּה
              שֶׁנִּשְׂמַח
              וְנִרְקֹד לְךָ
              מְצִיאוּת
              כְּשֶׁהִיא
              לֹא פֹּה-
              יְרוּשָׁלֵם?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • שבור אורש מנותק
                שבור אורש מנותק
                שבור אור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2463

                שאלה למשוררים (2)

                אליכם המשוררים אפנה בשנית
                לשאול האם לדבריכם תכלית
                האם חורז את הכול עיקרון
                חזון חלום או איזה רעיון

                פעמים בקוראי שירים
                התהייה אצלי עולה
                אני רואה מוטיבים ידועים
                ולא רואה להם מטרה

                עושה רושם שהאדם שכתב
                ערבב כמה מושגים שאהב
                סידר בתוך חרוזים
                ובנה מהם כמה בתים

                וכאן אשא דברי
                אל רעי המשוררים במחילה
                אם נכונה הבנתי
                יש פה טעות קלה

                דבריו של אדם צריכים כוונה
                אך על דיבורו להיות חופשי
                לכן אפשר לבזבז איזו מילה
                או להגיד משפט שטותי

                אך בדרך כלל
                ובפרט כשאומרים אמירה
                לא להילחץ אבל
                יש להשקיע מחשבה

                צריך לחדד הרעיון
                ואז להלבישו במילים
                ולא לגבב או למרוח
                אלא להרחיב הדברים

                שיהיה בהצלחה לכולם
                שפיטת הרוח מוגבלת
                אין אלו דברי זעם
                קחו אותם ברוח אוהבת

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2464

                  רק מילה אחת🙏/#ORLY#
                  ורציתי לכתוב.
                  ויצאו לי,
                  גיבובי שטויות.

                  ורציתי לדבר.
                  ויצאו לי,
                  הברות קטועות.

                  ורציתי לחשוב,
                  ובסוף,
                  טובעת בים של מחשבות.

                  ורק חיכיתי,
                  למילה אחת,
                  שתפרוץ את כל הגדרות.

                  #ככה זה כשנפש של משורר חסרת מילים#

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • 11221 מנותק
                    11221 מנותק
                    1122
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                    #2465

                    האנשים הרעים
                    תמיד הכרתי
                    ידעתי שהם דואגים לעצמם
                    וכסף הם מרוויחים על הדרך
                    אבל שזה מתנפץ בפנים
                    זה קשה הרבה יותר
                    כשלפתע האנשים הכי קרובים
                    השקיעו בדבר כל כך חשוב
                    ואם איקס אדום התבטלו התוכניות
                    לכולם

                    והאנשים הטובים
                    בשבילם נפגעתי
                    פתאום הברור מאליו נגמר ודמם
                    עם כל ההשקעה שדבר לא ישווה לה ערך
                    ובשבילם אני נקרעת מבפנים
                    על שנאלצו בשביל קירוב האחר לוותר
                    ולדחוק את מה שכל כך אוהבים
                    חולמים שהכל יחזור להיות שוב
                    אך בלב לא ישתנה סדר העדיפויות
                    לעולם

                    אגב מעניין אותי- זה נקרא שיר עם חריזה??

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2466

                      שיר יפה שאחותי כתבה:

                      אנשים טובים
                      בפשטות דובקים
                      את עצמם אוהבים
                      ללא צורך ביחס מאחרים

                      במעשיהם שלמים
                      לנצח מאושרים
                      לא חוקרים ולא דנים
                      את השני מבינים
                      הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                        חסידייה אוטנטית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                        #2467

                        סליחה טאטע!!
                        מבטיחה שאחזור
                        רק תושיט לי יד
                        שיהיה לי כוח לאזור

                        הלכתי רחוק
                        הכי רחוק שיש!
                        מהמקום אליו נפלתי-
                        אפשר רק להתבייש...

                        מתחננת ממעמקים
                        לקצת עזרה
                        הקול שחוזר ממרחקים
                        מבשר על אפס אהבה

                        בוכה על הריחוק
                        מתאמצת לחזור,
                        כאילו נאחז בי שיתוק
                        מתרסקת עמוק יותר לבור----

                        מחכה ליום
                        בו אלך איתך תמיד
                        מחכה ליום
                        בו אוכל לצעוק---
                        אבא, חזרתי!

                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2468

                          המחשבות נהפכו לזיכרונות
                          ההפסדים שלי מול הניצחונות
                          מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
                          וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

                          והדמעות בלילה שורפות את הלב
                          מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
                          הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
                          אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

                          והשורות של המחברת נשארו ריקות
                          מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
                          בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
                          אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

                          כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
                          ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
                          כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
                          ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • אלישא מנותק
                            אלישא מנותק
                            אליש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                            #2469

                            הוא טרק את הדלת
                            בפנים חתומות
                            ובחלון עוד עומדת
                            דמעותיה חמות

                            והם עצובים
                            והוא בשלו
                            הימים הטובים?
                            כבר אין הם אצלו.

                            והוא ברחוב
                            והם כועסים
                            יש להם חוב
                            עצות מטכסים

                            הלא הם התחייבו
                            לדאוג לו תמיד
                            בחוטי משי טוו
                            עולם שהשמיד.

                            הוא חיפש את דרכו
                            בעולם כה סוחף
                            והדרך שלו
                            ליבו הדוחף

                            רצו שיבין
                            שייטוש הרגליו
                            שיפחד מהדין
                            אימתו כבר עליו.

                            ירא מעצמו
                            מגבולות שאינם
                            תוסס הוא דמו
                            מזכיר שהוא בנם

                            של אבות, אמהות
                            שלא נכנעו
                            עיניהם כבר קהות
                            זועקים הם: דעו

                            שיש שם אחד
                            ואוהב הוא אתכם
                            לנצח, לעד
                            ידו בידכם

                            וגם אם עזבתם
                            זרקתם אחור
                            הן בנים אתם
                            יודעים במה לבחור.

                            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • אייל גלבוע 4א מנותק
                              אייל גלבוע 4א מנותק
                              אייל גלבוע 4
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                              #2470

                              מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
                              מסתקלים עלי מוזר
                              אני כל כך מפחיד,מטריד?!

                              "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
                              מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
                              איזה אנדרלמוסיה..
                              לכלוא אותי כולם חפצים!

                              חלק מ"לוחמי הצללים"
                              ונלחם למען עמי
                              ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
                              שאולי יגלו אותי

                              ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
                              חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
                              ואפילו התחבאנו במרתף
                              המשטרה חקרה והתענינה

                              "שתול" עמוק מבפנים
                              ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
                              בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
                              מנסה לאתר את האיזור

                              מ"טווח אפס" הם יורים
                              רוצחים ב"דם קר"
                              האיברים הם קוצרים
                              שומרים הכל במקפיא הקר

                              צריך" מגן אנושי"
                              בין כל המשימות והמבצעים
                              מישהו שימור אותי מפני עצמי
                              שיזכיר לי שכולנו אחים
                              השיר בהשראת יונה ספיר

                              "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                              ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • שלום לכםש מנותק
                                שלום לכםש מנותק
                                שלום לכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                #2471

                                בסופו של דבר בא לי לברוח,
                                בסופו של דבר נגמר לי הכח,
                                מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
                                מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

                                לא מצליחה להתחבר,
                                יודעת שאתה אוהב,
                                רוצה להישאר,
                                ומתרחקת יותר,

                                אני באמת משתדלת,
                                רוצה אותך יותר,
                                אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

                                תחזיק בי חזק,
                                כדי שלא העלם,
                                תחזיק בי חזק,
                                כי הכאב רק עולה,

                                אוהבת אותך אבא,
                                אוהבת באמת,
                                מאמינה רק בך,
                                מעומק הלב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2472

                                  אני סתם שלומיאלי מסונוור

                                  מכל הבלאגן שכאן נשאר

                                  מהשטויות שעשיתי בעבר

                                  והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                                  אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                                  כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                                  שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • איציק דדיהא איציק דדיה

                                    אני סתם שלומיאלי מסונוור

                                    מכל הבלאגן שכאן נשאר

                                    מהשטויות שעשיתי בעבר

                                    והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                                    אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                                    כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                                    שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    Anne
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2473

                                    כוכב נופל

                                    כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
                                    מביטה בו, מתחברת
                                    מרגישה בדיוק ככה

                                    נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
                                    מרגישה צורך לחמוק
                                    ולא לחזור אף פעם

                                    אבל תמיד אני חוזרת
                                    ולא משנה הסיבה

                                    תמיד אני שבה
                                    לשדה המערכה

                                    מבולבלת ושבורה
                                    מתמודדת כאובה

                                    אין איש שמבין
                                    רק השמים איתי בוכים

                                    הלב שלי צועק אליך
                                    מתחנן שתעצור
                                    תבין שכל כך רחקתי
                                    בבקשה
                                    תעזור לי לחזור

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
                                    • כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                      #2474

                                      יצורים מוזרים

                                      לפעמים נמאס להיות טוב
                                      נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
                                      אך עדיין להשאר קרוב
                                      יש ימים שהחיים זורמים
                                      ולפעמים הם נתקעים
                                      אנשים לעיתים חופרים
                                      ולעיתים אנחנו הרודפים
                                      יש מילים שלעולם לא נבטא
                                      יש רגעים שהקבוע משתנה
                                      החיוך נמצא עלינו קבוע
                                      אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
                                      אמונה היא תרופה לחיים
                                      ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

                                      כי האמת מאט מוזרה
                                      מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
                                      כל הזמן אנחנו משתנים
                                      יש ימים אנו כאלה
                                      ויש ימים שהפוכים מאלה
                                      מי אנחנו מי יבין!?

                                      אין דבר שלם מלב שבור,
                                      קרוב ד' לנשברי לב
                                      קרוב ד' לנשברי לב!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • NAAMA 0N מנותק
                                        NAAMA 0N מנותק
                                        NAAMA 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2475

                                        חלום מתוק
                                        מחייכת אל קהל צופים
                                        חיוך כובש
                                        לפתע בין המפורסמים

                                        פלשים מסנוורים
                                        פסיעות בטוחות על הבמה
                                        הופעות בגדים
                                        מציצות בכל פינה

                                        היד מושטת
                                        המקרופון כמעט ביד
                                        לפתע מתעוררת
                                        חזרתי למציאות החלום נגמר

                                        מצב הרוח יורד באחת
                                        נעלמו המצלמות
                                        היה זה רק חלום
                                        העיניים עצובות

                                        ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                                        אומרת לי לא ליפול
                                        מנצלת את כל הכח
                                        מנסה לגדול

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • NAAMA 0N NAAMA 0

                                          חלום מתוק
                                          מחייכת אל קהל צופים
                                          חיוך כובש
                                          לפתע בין המפורסמים

                                          פלשים מסנוורים
                                          פסיעות בטוחות על הבמה
                                          הופעות בגדים
                                          מציצות בכל פינה

                                          היד מושטת
                                          המקרופון כמעט ביד
                                          לפתע מתעוררת
                                          חזרתי למציאות החלום נגמר

                                          מצב הרוח יורד באחת
                                          נעלמו המצלמות
                                          היה זה רק חלום
                                          העיניים עצובות

                                          ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
                                          אומרת לי לא ליפול
                                          מנצלת את כל הכח
                                          מנסה לגדול

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          Anne
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2476

                                          כל פעם שכאבתי
                                          כל פעם שהיה לי מר

                                          כל פעם כזו צעקתי
                                          וקול בכיי גבר

                                          האנשים מסביב החרישו
                                          שום קול לא נשמע

                                          נשארתי לבד בשדה מוקשים
                                          עד שאקרוס, אלא מה?

                                          ופתאום מתוך החושך
                                          ראיתי מחזה אלוקים

                                          רגע כזה של הראה שמימית
                                          ובליבי קולות וברקים

                                          וענן כבד מוסר
                                          מוסטת עלטה

                                          כי גם שם ידך תנחני,
                                          תאחזני ימינך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול