דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איציק דדיהא מנותק
    איציק דדיהא מנותק
    איציק דדיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2472

    אני סתם שלומיאלי מסונוור

    מכל הבלאגן שכאן נשאר

    מהשטויות שעשיתי בעבר

    והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

    אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

    כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

    שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • איציק דדיהא איציק דדיה

      אני סתם שלומיאלי מסונוור

      מכל הבלאגן שכאן נשאר

      מהשטויות שעשיתי בעבר

      והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

      אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

      כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

      שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

      A מנותק
      A מנותק
      Anne
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2473

      כוכב נופל

      כוכב נופל נוחת לידי בחבתה
      מביטה בו, מתחברת
      מרגישה בדיוק ככה

      נופלת לי רחוק, יותר מאי פעם
      מרגישה צורך לחמוק
      ולא לחזור אף פעם

      אבל תמיד אני חוזרת
      ולא משנה הסיבה

      תמיד אני שבה
      לשדה המערכה

      מבולבלת ושבורה
      מתמודדת כאובה

      אין איש שמבין
      רק השמים איתי בוכים

      הלב שלי צועק אליך
      מתחנן שתעצור
      תבין שכל כך רחקתי
      בבקשה
      תעזור לי לחזור

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ויוושו ויווש התייחס לנושא זה ב
      • כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכתכ מנותק
        כוכב לכת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
        #2474

        יצורים מוזרים

        לפעמים נמאס להיות טוב
        נמאס לאהוב, רוצים לעזוב
        אך עדיין להשאר קרוב
        יש ימים שהחיים זורמים
        ולפעמים הם נתקעים
        אנשים לעיתים חופרים
        ולעיתים אנחנו הרודפים
        יש מילים שלעולם לא נבטא
        יש רגעים שהקבוע משתנה
        החיוך נמצא עלינו קבוע
        אך יש שניות שהוא נמחק ברגע
        אמונה היא תרופה לחיים
        ולעיתים היא מסתתרת שם בין החרכים

        כי האמת מאט מוזרה
        מה אנחנו למישהו יש תשובה!?
        כל הזמן אנחנו משתנים
        יש ימים אנו כאלה
        ויש ימים שהפוכים מאלה
        מי אנחנו מי יבין!?

        אין דבר שלם מלב שבור,
        קרוב ד' לנשברי לב
        קרוב ד' לנשברי לב!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0N מנותק
          NAAMA 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2475

          חלום מתוק
          מחייכת אל קהל צופים
          חיוך כובש
          לפתע בין המפורסמים

          פלשים מסנוורים
          פסיעות בטוחות על הבמה
          הופעות בגדים
          מציצות בכל פינה

          היד מושטת
          המקרופון כמעט ביד
          לפתע מתעוררת
          חזרתי למציאות החלום נגמר

          מצב הרוח יורד באחת
          נעלמו המצלמות
          היה זה רק חלום
          העיניים עצובות

          ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
          אומרת לי לא ליפול
          מנצלת את כל הכח
          מנסה לגדול

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • NAAMA 0N NAAMA 0

            חלום מתוק
            מחייכת אל קהל צופים
            חיוך כובש
            לפתע בין המפורסמים

            פלשים מסנוורים
            פסיעות בטוחות על הבמה
            הופעות בגדים
            מציצות בכל פינה

            היד מושטת
            המקרופון כמעט ביד
            לפתע מתעוררת
            חזרתי למציאות החלום נגמר

            מצב הרוח יורד באחת
            נעלמו המצלמות
            היה זה רק חלום
            העיניים עצובות

            ואז מרגישה את העוצמה בתוכי
            אומרת לי לא ליפול
            מנצלת את כל הכח
            מנסה לגדול

            A מנותק
            A מנותק
            Anne
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2476

            כל פעם שכאבתי
            כל פעם שהיה לי מר

            כל פעם כזו צעקתי
            וקול בכיי גבר

            האנשים מסביב החרישו
            שום קול לא נשמע

            נשארתי לבד בשדה מוקשים
            עד שאקרוס, אלא מה?

            ופתאום מתוך החושך
            ראיתי מחזה אלוקים

            רגע כזה של הראה שמימית
            ובליבי קולות וברקים

            וענן כבד מוסר
            מוסטת עלטה

            כי גם שם ידך תנחני,
            תאחזני ימינך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מסווגתמזוודה117
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
              #2477

              מצלמת תמונה הולמת
              לתחרות המתקיימת

              הבאתי אביזרים לצילום מתאים
              נופים מרפאים
              פרפרים,הרים,פרחים

              צילמתי נהנתי
              את התמונה שלחתי
              ואפילו זכיתי מקום שלישי!

              קרדיט לק.ב ❤🥰

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מרבמ מנותק
                מרבמ מנותק
                מרב
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2478

                צועדת בשביל
                ארוך
                ומתיש
                כל כך
                קשה הדרך
                קוצים
                אבנים
                שלא נחים
                ומנסים
                הם קטנים
                אך
                מפילים
                איך פוסחים
                מבלי להיפגע
                איך הולכים
                בדרך
                הטובה
                כשליעד נגיע
                בסיפוק
                בשלווה
                כשבסוף
                לי תופיע
                מדליית זהב🏅

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                  יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                  יצחק אדיר אשכנזי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2479
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2480

                    למה הלב שלי כלכך כואב
                    לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
                    איזה מפחיד זה להתחבר
                    לאדם שעליך יכול לוותר

                    למה כשקשה לי לשמוח
                    הלב שלי נהיה עצוב
                    למה שרוצה רק לברוח
                    פתאום העולם לא חשוב

                    למה הכוכבים נעלמים
                    שאני חייבת אותם בתוך החושך
                    למה אנשים יכולים להיות רעים
                    וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

                    למה אני שואלת הרבה שאלות
                    וזה מרגיש שאני רק חופרת
                    למה אם אני אשתוק פתאום
                    יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4א מנותק
                      אייל גלבוע 4
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2481

                      ממציא תווים,
                      מתאמן ומנגן
                      הם לא מספיק משתלבים
                      הכל מתבלגן!

                      משחק עם הסולמות
                      אך לא עובד והתיאום חשוב
                      המנגינה יורדת רמות
                      מנסה לכתוב שוב

                      מתחילים ומנגנים
                      אך הזיופים הקטנים מפריעים
                      את המיתרים שוב מכוונים
                      לבסוף מצליחים וכולם מריעים

                      מנגינה נוצרה!
                      מצאה חן בעיני המלחין
                      מקפיצה תאווירה
                      בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                        #2482

                        חבר

                        היית לי חבר
                        יותר קרוב מאח
                        אותה ישיבה
                        ודומים כל כך
                        מדברים אל תוך הלילה
                        שיחות פתוחות
                        על הניסיונות ......
                        מלב אל לב
                        היה עם מי לדבר
                        לספר מה שכואב

                        ובסוף ההמתנה
                        הגיעה המתנה
                        ופתאום ....
                        הפתעת ....!
                        מזל טוב !!
                        התראסת
                        שמחתי
                        צחקתי
                        בליבי בכיתי
                        לא ברור בדיוק ממה
                        אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

                        אחי -- נשארנו חברים
                        ניסית לשדר
                        אבל ברור לי
                        שזה כבר סיפור אחר
                        שאתה אי שם במקום אחר
                        מה שהיה כבר לא יחזור
                        הזמן לא חוזר לאחור
                        ומבין
                        צריך התגברות
                        וזה חלק מהבגרות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • 11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                          #2483

                          [שיר לשלושת השבועות]

                          חיים של גאולה
                          זאת אגדה מעולה
                          אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                          עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                          ממתקים על העצים
                          ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                          אומות העולם שפחות ועבדים
                          וכולם רק תורה לומדים

                          אין מלחמות בכלל בעולם
                          אין יותר פילוג בעם
                          ימי האבל יהפכו לשמחה
                          ולרגל נעלה כל המשפחה

                          כל החולים יתרפאו
                          עשרת השבטים יקובצו
                          על העולם תתפשט ישראל
                          וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                          וישובו כהנים לעבודתם
                          ולווים לשירם ולזמרם
                          כל כך מיוחד בבית המקדש
                          כל היקום יהיה כחדש

                          אז חברים,
                          זאת לא אגדה
                          חשוב שכולנו נזכור ונדע
                          הגאולה קרובה מתמיד
                          לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • שבור אורש מנותק
                            שבור אורש מנותק
                            שבור אור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2484

                            על תורה שאסורה בתקשורת

                            ציבור חוטא
                            ומוסכמות מתעוותות
                            יחידים מתבלבלים
                            ואמונות קורסות

                            אין מנהיג כי נסוג הצבא
                            נסוג הצבא כי אין מנהיג
                            יחידים מקימים פלוגות
                            כדי להתחבא ולהפסיד

                            אל תצטרף לשקר
                            ואל תסכים בשתיקה
                            ואל תניח בהפקר
                            את עיקרי תורתך

                            אני צועק
                            אין איש עונה
                            אין איש איתי
                            נשארתי לבדי

                            אך אולי בעוד יום או יומיים
                            יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                            ומי יודע דרך האור
                            אולי עוד נקום ונצא מהבור

                            הן כתוב בתורה
                            שנוי בנביאים
                            ומשולש בכתובים
                            נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #2485

                              בס"ד
                              לבד מול גלים- T.t

                              בלילה לבד,
                              יושב וכותב לך מכתב.
                              אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                              כשנשבר לי וממש כאב.

                              רק אני ואתה יודעים,
                              כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                              איך אני נשרף כל יום בפנים
                              ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                              כי כבר ניפצתי הכל,
                              החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                              אבל כבר לא יכול!
                              מה אני מבקש ממך?
                              תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                              • NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0N מנותק
                                NAAMA 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2486

                                יש לי פחד במה
                                מיתרי קולי רועדים
                                אני לא יודעת למה
                                בכל האימונים יש זיופים

                                אבל פעם ביאוש
                                כשנשכבתי על המיטה
                                חברה אמרה לי לחוש
                                את הצלילים את השירה

                                עצמתי את העיניים
                                ודמיינתי עולם צלילים
                                לפתע ורדו המשקפיים
                                עולם עשוי מתוים

                                שרתי ללא זיופים
                                לשירה נשאבתי
                                דילגתי בין הצלילים
                                אך כשאת עיני פקחתי

                                השקט שרר
                                מחיאות כפים לא שמעתי
                                רציתי לומר השיר נגמר
                                ובמקום זה מהבמה ברחתי

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • NAAMA 0N NAAMA 0

                                  יש לי פחד במה
                                  מיתרי קולי רועדים
                                  אני לא יודעת למה
                                  בכל האימונים יש זיופים

                                  אבל פעם ביאוש
                                  כשנשכבתי על המיטה
                                  חברה אמרה לי לחוש
                                  את הצלילים את השירה

                                  עצמתי את העיניים
                                  ודמיינתי עולם צלילים
                                  לפתע ורדו המשקפיים
                                  עולם עשוי מתוים

                                  שרתי ללא זיופים
                                  לשירה נשאבתי
                                  דילגתי בין הצלילים
                                  אך כשאת עיני פקחתי

                                  השקט שרר
                                  מחיאות כפים לא שמעתי
                                  רציתי לומר השיר נגמר
                                  ובמקום זה מהבמה ברחתי

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  Anne
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                  #2487

                                  שמחה
                                  ודמעות
                                  של שיר
                                  ודאגה

                                  וילדה
                                  בגוף בוגר
                                  שעל הכל
                                  מביטה

                                  והלב שלה
                                  קרוע
                                  קורא
                                  לעזרה

                                  אבל אפילו
                                  היא
                                  בעצמה
                                  את עצמה
                                  לא מבינה

                                  אז
                                  עיניים לחות
                                  היא שולחת
                                  אל שמיים
                                  שחורים

                                  ודבר אחד
                                  מבקשת
                                  תבין אותי
                                  גם אם בשיריי
                                  חורים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אלישא מנותק
                                    אלישא מנותק
                                    אליש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                    #2488

                                    החייל נסוג אחור
                                    ואין איש בעורף
                                    מנסה רק לעבור
                                    לשרוד את החורף

                                    אולי זו בגידה
                                    אולי זה חיים
                                    ומעבר לגדה
                                    הנה הם באים

                                    ימיו שחלפו
                                    ללא שום תכלית
                                    פניו חפו
                                    שנותיו השחית

                                    לא נאבק
                                    לעצמו נכנע
                                    התכסה באבק
                                    לנשמתו לא ענה

                                    רק נסוג כל חייו
                                    אל האוהל, בפנים
                                    רק השחית את שנותיו
                                    עתה אין לו פנים.

                                    השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • אלישא אליש

                                      החייל נסוג אחור
                                      ואין איש בעורף
                                      מנסה רק לעבור
                                      לשרוד את החורף

                                      אולי זו בגידה
                                      אולי זה חיים
                                      ומעבר לגדה
                                      הנה הם באים

                                      ימיו שחלפו
                                      ללא שום תכלית
                                      פניו חפו
                                      שנותיו השחית

                                      לא נאבק
                                      לעצמו נכנע
                                      התכסה באבק
                                      לנשמתו לא ענה

                                      רק נסוג כל חייו
                                      אל האוהל, בפנים
                                      רק השחית את שנותיו
                                      עתה אין לו פנים.

                                      השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      Anne
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2489

                                      כשהשקר מתעבה
                                      החומה מתגבהת
                                      כשהעולם מנסה
                                      לאבד אותי לדעת

                                      כשגם דמעותיי אזלו
                                      ואין עוד נשק בכליי
                                      והאויב עומד מולי
                                      וכה רועדות ידיי

                                      לא נשאר מנוס
                                      מלשמוע את הקול
                                      שקורא לי לחפש
                                      ואף פעם לא לחדול

                                      לא להניח אף אבן
                                      לא לעזוב את התמיהות
                                      להתקדם איתן ביחד
                                      בדרך לתשובות

                                      יודעת גם אם
                                      אפילו שמי איני זוכרת
                                      אני אנצח לבסוף
                                      כי האש בי עוד בוערת

                                      ובקו הסיום
                                      שום דבר לא משנה
                                      רק שהתאמצתי
                                      והצלחתי
                                      עשיתי את זה!

                                      ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נעמי ה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2490

                                        אין בי כוחות
                                        להתמודד מול רוחות
                                        לרדוף אחר הלא נודע
                                        בלי לדעת האם את הטוב עושה
                                        הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                                        באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                                        מעודדת בזמנים קשים
                                        מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                                        מעריכה, מעריצה, מוקירה
                                        לא שופטת, טוענת, מצליפה
                                        רק רע את מוציאה
                                        אולי באיזה יום היא תבוא
                                        הלוואי
                                        ובנתיים,
                                        המשיך את הרוח לרדוף
                                        בלי סוף
                                        בתקווה שעושה את הנכון.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2491

                                          ילד
                                          ילד שחור עיניים
                                          ילד רך
                                          מדבר שנים מולך
                                          ואם תקשיב
                                          עד שאזרח
                                          תחצה הלילה
                                          בבטחה

                                          ילד שחור עיניים
                                          כמו הלילה
                                          אשר לפניי
                                          מחר תרים
                                          ראשך למעלה
                                          אולי תביט קצת
                                          בעיניי

                                          ילד שחור עיניים
                                          ילד תם
                                          כדמות סהר
                                          שמור נא עצמך
                                          ולא סתם
                                          שמור עוד עצמך
                                          כנער

                                          ילד שחור עיניים
                                          כמו התהום
                                          אשר לפניך
                                          שן עכשיו
                                          חכה ליום
                                          ואז אוכל, אשקיף
                                          עליך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול