דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M מנותק
    M מנותק
    mykly64
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2511

    ואולי אלך מכאן אל מקום רחוק ולא מוכר ואותם הקולות ההמומים ילחשו בליבי שוב
    ואולי אתן לאותם ההפסדים הישנים לסלול לי דרכים חדשות אל אותם הניצחונות הנכספים
    ואולי ואותה תחושה אותה ההרגשה ואותה הדרך הסלולה כבר הפכה היא שביל ללא מוצא
    ואיך היקום וגלובוס שלם עולם כזה מושחת ואיך הכל איבד צורה והדרכים הפכו את התמונה
    כי מה נשאר לנו כבר עוד לטעום
    הרי בסוף הכל יחלוף ונישאר חסרי כל
    ואחרי כבר מה יש לרדוף הרי האושר נמצא פה קרוב
    אין עניין לצאת ולחפש אותו במקום כמו הרחוב
    ויש עניין להשתנות להיבנות להתעלות מעל כל אותם הרגעים שאת ליבנו לפעמים שוברים
    ולכולנו יש כנפים אבל לא כולם למדו לעוף ויש ונשברו כבר הכנפיים ואדם זורק את תקוותיו לתוך המים
    וחלילה מתייאש ואל לו לפחד מאותם הרגעים שאת ליבו שובר
    צריך הוא להרים עיניו אל השמים צריך הוא להשאיר בליבו תקווה ניצחית ואמונה שתחזיק אותו לעד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • א מנותק
      א מנותק
      איציק דדיה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2512

      זה לא עוד שיר השירים

      זה לא שיר בלי חרוזים

      זה שיר שמתוך הלב הקטן

      שלפי כולם הוא לא מחסן

      שאוגר בתוכו את כל הצרות

      צריך למחוק אותו ואת כל הבעיות

      ורק אז את תורתך ללמוד

      בלי צרות ורדיפות ובלי מפחוד

      *זה שיר שנכתב לכל אלה שחושבים שהלב הוא מחסן אז תדעו בשביל להצליח למלות מחסן ביהלומים צריך לרוקן את האשפה קודם כל זאת אומרת בשביל ללמוד תורה ולזכור אותה צריך את כל הדברים הרעים לזר
      וק

      יהיה רצון שיבנה בית המקדש במהרה בימינו אמן ורק אהבת חינם*

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
      • בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2513

        מה שבינהם:

        חברות זה דבר שלא מוצאים כל יום,
        אבל בסוף כולם מוצאים,
        אז למה אצלי זה רק חלום,
        למצוא במקום את עצמי,

        רבינו אמר לא להתיאש,
        אז אני מחזקת את האני שלי,
        ומנסה לשמוח במה שיש,
        אבל,
        תעזור גם לי,
        בסוף למצוא ולהתרגש,

        אומרים ששורש אהבה נתינה,
        ואני כל הזמן רק נותנת,
        אז תחדד בתוכי את ההבנה,
        ועזור לי למצוא,

        כי אני צריכה,
        אהבה,
        נתינה,
        חברות,
        וכל מה שבינהם.

        אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2514

          היא יושבת בדד,
          איך כל פעם היא לבד,
          סיוטים על מלחמות,
          חלומות על נחמות ,

          שועלים  סובבים ,
          צרחות וכאבים ,
          ואין יד ולב
          להרגיע את הכאב ,

          עד מתי תצרחי בדממה,
          תמיד את פה לעצה,
          מתבוססת לך בשממה ,
          מול כל עם ועדה,

          כי שנים שהיא דומעת,
          מחכה לישועה ,
          לבניה מתגעגעת ,
          עוד תקיים את השבועה.

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • אלישא מנותק
            אלישא מנותק
            אליש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
            #2515

            ימים עייפים
            והשמש קופחת
            גיצים עפים
            דוקרים כמחט

            יש קרע בעם
            ואין תופר
            ואם יישפך דם
            מי עוד סופר

            הבית נחרב פעמיים
            בגלל שנאת חינם
            ואיבה? יש פה כמים
            כל יום חורצים להם דינם

            כל דור שלא נבנה
            כאילו נחרב
            ואם עוד לא תקנה
            עוונו נצרב

            כי נחרב בגלל שנאה
            ואיך ייבנה?
            אם לא על ידי אהבה
            בזכותה המצב ישתנה.

            נכתב בעקבות המצב הנורא הזה, שבו כל אחד בטוח שהצד השני רק מושחת.

            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • ויוושו מנותק
              ויוושו מנותק
              ויווש
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2516

              השמש בחוץ לא מרחמת
              עליי כל היום כאם מסוככת
              ביום בלילה בכל שעות היום
              השמש מחממת אותי בחום

              לפעמים אני טוענת
              למה לי לסבול?
              לפעמים אני רוטנת
              למה זו המצווה החשובה מכל?

              אבל בסוף אני יודעת
              שאני לא סתם איזה הלך
              ולחישה באוזןן שומעת
              'היי,את בת של מלך'

              בזכות אותם אגלים
              בזכות אותם התגברויות על הקשיים
              תזכי להעמיד דור ישרים
              שבדרך התורה הולכים

              כל מצווה הכי קטנה
              כל קושי או ניסיון בגולה
              כמו שהגננת אמרה
              עוד לבנה לבית המקדש מוסיפה

              שיר שאחותי הקטנה כתבה אשמח שתגיבו לה

              "ללב שלנו אין הנחות😞
              אין מבצעים❌
              ואם שברת💔שילמת!"💰

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2517

                בוכה בחולשה
                מצפה שתביני
                ואת- רק בורחת מהבושה
                -חשבתי שתכילי

                החטפת לי ת'כאפה
                הכי כואבת בעולם
                כל החיים רק הגנתי עליך
                וככה הכל נעלם?

                נקמתי בעצמי
                בל להרגיש
                חשבתי שתחבקי
                גיליתי שהלב שלך כבר לא כל כך רגיש

                כעסת עליי
                למה אני עושה שטויות
                התרסתי לך
                הלוואי ולא היו לי בעיות

                בכיתי ת'נשמה
                ולא היית מסוגלת לנחם
                עם אצבע מאשימה
                התאכזבת בלי יכולת לרחם

                רבתי איתך הבוקר
                כמו כל הבקרים האחרונים
                אמרת שיעלה לי ביוקר
                ואני- צחקתי לך בפנים

                חשבת שזה צחוק
                לא ראית את הבכי
                פגועה עזבתי
                כאילו סטרת לי בלחי

                למה את מתעלמת?
                כל החיים דאגתי לך!
                למה את לא שואלת?
                אדישה מול הדמעות שלי!

                אני מתגעגעת אלייך
                את לא?????

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • כוכב לכתכ מנותק
                  כוכב לכתכ מנותק
                  כוכב לכת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2518

                  עורר את
                  הלב,
                  להתאבל
                  ולבכות
                  על בנין
                  שחרב
                  בגלל חטא אבות,
                  עורר את
                  הלב,
                  לחכות, לקוות,
                  שמזער מהטוב
                  לא יפגע
                  בצפיות,
                  עורר את
                  הלב,
                  להבין,
                  לאהוב,
                  לעשות,
                  להפוך את האבל,
                  ליום של שמחות.

                  אין דבר שלם מלב שבור,
                  קרוב ד' לנשברי לב
                  קרוב ד' לנשברי לב!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2519

                    בס"ד
                    גם אם כלום לא מצליח-
                    קום להמשיך, אל תנסה לברוח.
                    תתפלל לאלוקים שיתן לך כוח..

                    תיזכר באנשים גדולים.
                    שבעבר עברו קשיים,
                    שנתקעו במיליון ואחת צמתים..

                    משם צומחים לגבהים.
                    אם מהנפילה יודעים להרים,
                    עם הזמן עושים דברים גדולים...

                    המשבר, האכזבה, משפיעה-
                    ואם תלמד להתבגר, תראה תתוצאה.
                    תרגיש בתוך תוכך את ההצלחה..

                    אתה תצליח.
                    תשאר בעולם ותוכיח!
                    כי לא סתם נבחרת -
                    יבוא יום שתודה על זה שנלחמת...

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                      #2520

                      להתחיל מחדש
                      נפרטים המיתרים🎸
                      מתמזגים הקולות
                      מתנגנים השירים
                      באלפי מנגינות,🎼

                      צליל עונג נשמע🎹
                      מתוך הכינורות🎻
                      צליל של עבר שכולו נגמר
                      צליל של תקופה יפה שעכשיו נגמרה

                      וכי דומה הדבר למנגינת חליל
                      רצונך להפיק ממנו צליל
                      מי שתעמוד תבחין בדף תמים-
                      פה לא תימצא דבר מלבד צורות ושירטוטים...
                      סולם התוים ניראה לך ארוך ומרתיע
                      לרגע לא תצליח, לשווא היא תתיגע

                      כי אם לא תחברי תו אל תו🎼
                      מנגינה של צלילים לאוזנך לעולם לא תישמע...

                      כך עלינו לרקום יחדיו את העבר והעתיד
                      כי "אדם שאין לו עבר אין לא עתיד"
                      כך משפט זה מעיד...
                      עליך לזכור את עבר השנים
                      ותהא דרכך סוגה בשושנים!🌸 🌺
                      @הדרי✍

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבוע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2521

                        שיר שאחותי כתבה על תשעה באב.... אמנם תשעה באב כבר עבר- אבל אצלי הוא תמיד נשאר בלב...

                        דמעות חסרות
                        חסר לב
                        חסרה נשמה
                        מה שווה גוף כזה?
                        בלי רגש ואהבה.

                        שנכסף לרע
                        מתרחק מהטוב
                        עושה מעשים בלי לחשוב

                        איך יוכל להינצל
                        איך יוכל לחוש את השכינה
                        איכה ישבה בדד העיר רבתי
                        בלי מקור אור ובלי תקווה...

                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2522

                          יזכור
                          אם אשכחך ירושלים
                          ואיך אפשר שלא לזכור
                          כשדם נשפך ברחובותייך
                          כשאש פגעה בנו קור

                          אם לא אעלה את ירושלים
                          היא תעלה את עצמה
                          לכותרת ראשית בעיתון
                          אותיות מוצפות באימה

                          אם לא אזכרך ירושלים
                          תעזרי לנו שלא נשכח
                          אבל בלי כאב, ריח מוות
                          תזכירי לנו רק... אותך

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • אדמיליםא אדמילים

                            יזכור
                            אם אשכחך ירושלים
                            ואיך אפשר שלא לזכור
                            כשדם נשפך ברחובותייך
                            כשאש פגעה בנו קור

                            אם לא אעלה את ירושלים
                            היא תעלה את עצמה
                            לכותרת ראשית בעיתון
                            אותיות מוצפות באימה

                            אם לא אזכרך ירושלים
                            תעזרי לנו שלא נשכח
                            אבל בלי כאב, ריח מוות
                            תזכירי לנו רק... אותך

                            A מנותק
                            A מנותק
                            Anne
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2523

                            ירושלים

                            אף פעם לא העמקתי
                            חקור אודותייך
                            אף פעם לא התרגשתי
                            מצעידה ברחובותייך
                            אף פעם לא התעניינתי
                            בעברך הרחוק
                            וכלפייך, אף פעם לא חשתי
                            צער עמוק

                            אבל פתאום
                            ליבי נעור
                            מתאוריים היפים

                            ואליך
                            בת ציון
                            מלאתי כיסופים

                            ואיני יודעת שקט
                            על עולם שהיה
                            ואין לי פיסת רוגע
                            על עולמך שנגדע

                            מחכה אני לרגע
                            בו
                            יבקע כשחר אורך

                            ומשמיים תרדי אלינו
                            תתגלי
                            במלא הדרך

                            נעמוד אז כולנו
                            נהיה כחולמים
                            ואת
                            ירושלים
                            תנוחי מנוחת עולמים

                            הלוואי ונזכה בקרוב!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • A Anne התייחס לנושא זה ב
                            • דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                              #2524
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מא1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2525

                                בס"ד
                                זה שיר שכתבתי, על רקע שיר שכתבתי בגיל 12- שהוא מצורף בספוילר.

                                התעוררי,
                                כי בא אורך
                                התנערי,
                                כי שלמו ימי אבלך.

                                וזה תמוה-
                                דורות ראשונים לא זכו לה,
                                אז מדוע-
                                דווקא אנו נזכה לקבלה?!

                                ענק וננס-
                                רצו לראות את המלך
                                אבל אין נכנס-
                                כי חומה ניצבת בדרך...

                                מה לעשות???
                                הבזיק רעיון במוחם,
                                אפשר לנסות-
                                יעלה הננס על הענק הרם!!

                                דורות קודמים-
                                ענקים בתורה בחוכמה ולא רק,
                                אנו כננסים-
                                בדור כה נחות, מבולבל ומפורק.

                                ודווקא ועל אף-
                                כל מעשה קטן מצטרף אל דור דעה,
                                והוא יכריע הכף-
                                כי המלאכה, נקראת על שם גומרה.

                                נחמו עמי-
                                אחרון, אחרון צולח
                                מעפר קומי-
                                ינון ואליה אני שולח!!

                                דורנו הוא דור אחרון לגולה
                                אך מדוע דווקא בו תבוא הגאולה?

                                שאלה זו נשאלת בפי רבים
                                וגדולים משל עליה נותנים:

                                משל לננס וענק שרצו לראות את פני המלך
                                אבל באמצע ראו חומה שחוסמת את הדרך

                                אבל רק אחד מהם יכל לראותו
                                וזהו הענק כמובן בזכות גובהו

                                אך פתאום רעיון הבזיק במוחו
                                לעזור לננס לעלות על כתפו

                                ןהנה הננס הורם
                                על כתפיו של הענק הרם

                                וכך יכל לראותו
                                יותר טוב מהענק חברו

                                ולכן אנחנו עם הזכויות של האבות
                                ועם זכויותינו המועטות

                                נזכה לקבל את הגאולה
                                כי
                                "אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה!!"

                                משפט לחיים-💕
                                "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                  #2526

                                  שוני כואב
                                  סוג של הרגל
                                  הפרדה כמחיצה
                                  עד לכאן, איש
                                  זה גבולך!

                                  אבא?!
                                  מתי זה יעצור
                                  מתי סוף למצור
                                  שחורק על הלב
                                  שמדמם ללא כאב
                                  על דם שנשפך
                                  ועל לב שנשבר

                                  אבא?!
                                  מתי תרד אותה לבנה
                                  שתשלים את החור
                                  שתשבור כאב על
                                  אם ובנה.

                                  מתי?...

                                  אני אבא הנחתי
                                  את האבן, ולשני
                                  הייתי לו לעזר
                                  שגם הוא יזכה
                                  וכך הכל יראה אחרת....

                                  לאהוב באמת,
                                  זה לאהוב מהלב!

                                  אני לא יודעת מה אתכם אבל אני עדיין בתוך עמוק כואבת את כאב החורבן והאבל.
                                  לא זכינו השנה לראות את הגאולה,
                                  אך מקווים ומאמינים כל יום שהוא יבוא!
                                  ושנזכה לאהוב באמת! כל אחד ולקבל את השוני של כול אחד.
                                  אשכנזים, ספרדים, חילוניים, שמאלנים...
                                  כולם כאחד!!!!
                                  אמן!!!!!!

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי גולד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2527

                                    קינה על חורבן הבית

                                    איכה בדד גוועתי,
                                    דרשתי המיתי ואין זוכר חסדי,
                                    טרפוני ידידי כשונאים,
                                    לעוסה מעונה נהייתי,
                                    סבלי עוד פושט צועקת,
                                    קוני רחם שוועתי תשמע.

                                    קינה שכתבתי על החורבן בהשראת הקינות שאמרנו אתמול... ע"פ סדר האב'

                                    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2528

                                      אתם חושבים שאני חזקה
                                      כי לידכם לא נשברת
                                      אתם חושבים שאני צדיקה
                                      כי את הקשיים לא מספרת
                                      אתם חושבים שאני מצחיקה
                                      כי לידכם לא בוכה
                                      אתם חושבים שאני מלאכית
                                      כי לא ראיתם אותי במציאות
                                      אתם חושבים שאני מלכה
                                      כי לא ראיתם אותי עובדת
                                      אתם חושבים שאני בעלייה
                                      כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                                      אתם חושבים שאני חזקה
                                      אבל בכל לילה נשברת...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט טותיייי

                                        אתם חושבים שאני חזקה
                                        כי לידכם לא נשברת
                                        אתם חושבים שאני צדיקה
                                        כי את הקשיים לא מספרת
                                        אתם חושבים שאני מצחיקה
                                        כי לידכם לא בוכה
                                        אתם חושבים שאני מלאכית
                                        כי לא ראיתם אותי במציאות
                                        אתם חושבים שאני מלכה
                                        כי לא ראיתם אותי עובדת
                                        אתם חושבים שאני בעלייה
                                        כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                                        אתם חושבים שאני חזקה
                                        אבל בכל לילה נשברת...
                                        טוהר

                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2529

                                        תקראו את הספויילר זה חשוב

                                        בתשעה באב אנו מתאבלים
                                        על בית המקדש בוכים
                                        על שחרב לנו פעמיים
                                        מרגישים שטבענו במים
                                        זה קשה ועצוב
                                        הזמן של הגלות ממש קצוב
                                        אנו בדרך אל האור
                                        את הימים כבר לא נספור
                                        הנה בנינו לבנה ועוד לבנה
                                        כבר מרגישים את השכינה
                                        בית המקדש לתפארה בנינו
                                        ועכשיו נגור בבית מקדשנו
                                        גם אם קשה זה לא נורא
                                        כי אנו בדרך אל הגאולה

                                        ירושלים את זהב
                                        נשאר איתך לעד
                                        לעולם לא נעזוב
                                        נשאר תמיד קרוב

                                        מרגישים שטבענו במים-הכוונה היא שאין לנו כבר אוויר לנשום=כמו במים

                                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                        (אני)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4א מנותק
                                          אייל גלבוע 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2530

                                          נערה אחת כמעט ילדה
                                          עברה תקופה לא פשוטה
                                          ללא הורים לצדה
                                          ללא חמלה,ללא פרוטה

                                          לרבי כתבה בדמעות
                                          וקיבלה תשובה כנה
                                          ואז כל כמה שבועות
                                          התייעצה ועידכנה

                                          באחת הפעמים תמהה במכתבה
                                          דרש בני ישראל,מנהיג רומה באהבה
                                          איך מוצא זמן לנערה לא חשובה?!

                                          עונה הרבי בנוסחה מרטיטה
                                          אם מרגישה כאב ילדה
                                          גם אבינו רוענו עלי מביט
                                          כל צרה שלה בלבו נראתה

                                          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול