דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 0 מנותק
    0 מנותק
    053
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2618

    המלך, בשדה
    לנתינו מצפה
    בני בני להם קורא

    חודש אלול.
    בואי, התעוררי,
    מחייך לך,
    וצוחק אנוכי
    כן. ה' מחכה לבואי

    .אני לדודי, מבקשת ממלכי,
    תן לי הכוחות,לעבור הנסיונות
    ,והוא, נותן האורות
    .איתם, אפשר רק לעלות

    .החזיקי אותם ביתי,
    זכרי, את עמוק בליבי.

    ובר"ה ובי"כ לאחר העבודה
    תבואי להיכלי,
    תכנסי ותקבלי,
    ודודי לי.

    עבדי קשה,גם אם זה מתיש וארוך
    זכרי, בשדה, נתנו לך האורות,הכוחות.

    אז בואי ביתי
    ,יורד אנוכי לשדות
    לפשוטי העם,
    לא רק בארמון, בהיכלות

    ומחכה אני להראות לך
    את פני השוחקות

    נכתב על פי שיחה של הרבי מחבד, שמדברת על זה שבחודש אלול יורד המלך לשדה-לפשוטי העם.
    בחודש זה לא צריך לחכות שעות ולעשות מאמצים רבים כדי להיכנס להיכל מלכותו
    אלא המלך יורד לשדה ולכלשון הרבי-"מקבל את כולם בסבר פנים יפות ומראה פנים שוחקות לכולם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנהב מנותק
      בינינו לא משנה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2619
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2620

        מזכירה שוב -
        מותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים. חבל שנאלץ למחוק שירים......
        אפשר לקרוא כאן את חוקי הקטגוריה.
        בהצלחה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מתנדנדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2621

          לא רצית להגיד לי את האמת בפנים
          חיכת לשעת כושר
          נצרת הכל בפנים
          והגל בסוף התפרץ
          שטפת את הכל
          בקול גדול ניפצת
          ריסקת את מה שהייתי בגדול
          לא ידעת
          אבל גם אני הייתי שם
          שומעת כל צעקה
          מתכנסת בתוך עצמי בדומיה
          לא רוצה לבייש אותך
          לא רוצה להתבייש בעצמי
          סוגרת תחושות
          נאבדת בתוכי.

          יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
          תפילה היא כן.
          (יובל סטופל)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • ESTER 0E מנותק
            ESTER 0E מנותק
            ESTER 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2622

            קטע קצר מתוך שיר שכתבתי ומאוד מתאים לחודש אלול

            כמו שאת

            בואי,
            כמו שאת
            בואי,
            איך שאת
            שלמה
            עם רסיסים
            חצויה
            עם כיסופים
            אליו-
            לאלוקים.

            הקב"ה לא מבקש מאיתנו דבר מלבד שנבוא אליו,
            כמו שאנחנו. פשוט כך, בלי הסברים
            בהצלחה ואלול פורה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2623
              פוסט זה נמחק!
              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                פוסט זה נמחק!

                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                #2624
                פוסט זה נמחק!
                בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יאיא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                  #2625

                  שבילים של מחשבות

                  A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                  ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                  יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                  ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                  עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                  עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                  אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                  תמיד בדרך להיות בדרך

                  B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                  רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                  ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                  תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                  A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                  כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                  מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                  ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                  B והקדוש...

                  י המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                  6
                  • י יאיא

                    שבילים של מחשבות

                    A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                    ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                    יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                    ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                    עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                    עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                    אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                    תמיד בדרך להיות בדרך

                    B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                    רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                    ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                    תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                    A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                    כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                    מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                    ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                    B והקדוש...

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יואלי ד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2626
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • כ.פ.כ כ.פ.

                      פוסט זה נמחק!

                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2627
                      פוסט זה נמחק!
                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                        פוסט זה נמחק!

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יואלי ד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2628
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יאיא

                          שבילים של מחשבות

                          A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                          ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                          יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                          ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                          עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                          עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                          אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                          תמיד בדרך להיות בדרך

                          B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                          רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                          ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                          תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                          A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                          כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                          מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                          ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                          B והקדוש...

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #2629

                          עשיתי את מלאכתי נאמנה
                          הרגשתי שהיא מרוצה
                          היא הייתה ניראת לי רגוע
                          שאף אחד לא דוחה אותה
                          שכולם רוצים להתקרב עליה
                          הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
                          לא שהיא מתקרבת
                          נשארת רק היא והמתנדבת.

                          היא הייתה גדולה
                          ומאוד קשה
                          אבל זה היה שווה
                          לראות אותה שמחה
                          זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
                          משמונה עד חמש
                          לראות רק אותה
                          ולא לזוז ממנה.

                          וזהו זה ניגמר
                          אחרי שבוע
                          שהייתי מותשת
                          חזרתי מסופקת.

                          פתאום מתקשרים
                          שבי על הכיסא מצווים
                          מה קרה?
                          נשאלת השאלה
                          הילדה שלך לצערינו נפטרה.

                          הלכתי לנחם
                          עם המשפחה להתאבל
                          לא חשבתי
                          שאני הקטנה
                          יהיה עם נשמה
                          כזאת גבוהה
                          שבוע לפני שהיא מחזירה
                          את נשמתה לבורא.

                          ישר שנודעתי
                          בדקתי מה אמרתי לה
                          מה דיברתי עליה
                          ואיך איתה התנהגתי
                          ואז חשבתי לעצמי
                          אנחנו לא יודעים
                          מה יקרא בעוד כמה ימים
                          עם פגענו בחבר
                          או לא החזרנו את החובות
                          אין דרך לתקן.

                          הם עולים לעולם האמת
                          ואנחנו נשארים פה
                          לאכול את הכאב
                          ולחפש איך לתקן
                          אז שימו לב מה יוצא
                          מהפה שלכם
                          כי כל מילה או חוב
                          בסוף צריך לשלם.

                          סיפור קשה
                          האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
                          פשוט סיפור אמיתי
                          חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
                          ןעם הייתי פוגעת בה
                          מה היה קורה
                          שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
                          ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • א ארי גולד

                            חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

                            לשתות פונץ בננה
                            להתפנן על החוף
                            בלי לשאול מה ולמה
                            סתם להתגשמעק בנוף
                            סתם כך בצל האילן
                            בלי להרגיש פילוסוף,

                            ופתאום חוטף בוםםם
                            שובל מחשבותיי מסתבך
                            מה אני עושה ביקום
                            חושב ולעיתי מתדכדך,

                            סתם משורר מבולבל
                            מחבל מחופש

                            סתם עוד יצור מזולזל
                            קצת לא מאופס,

                            ופתאום אני מוצא אותה
                            את המרגלית שמסתתרת
                            וכן אני כבר שומע אותה
                            את נגינתי שמתגלגלת,

                            גיבור כארי
                            חזן כרוזנבלט
                            רץ כצבי
                            או לפחות מנסה

                            אני ארי גולד
                            לא סתם אחד
                            אני בן של מלך
                            אני המיוחד

                            נשמתי מתנדנדת
                            בניסיון להוציא את המירב
                            כאיילה מזמרת
                            ככוכבים הנופלים בקרב,

                            זה אולי קצת שטותי
                            ההרגשה שאופפת אותי
                            אני מרגיש מעל כולם
                            כרבקה כלתו של אברהם
                            אני חש כקיסר מזהיר
                            כטיטוס המצביא האדיר,

                            ובעוד ריחות ההדרים
                            סביבי נשזרים
                            אני חושב שזה כדאי
                            להרגיש יותר מידי
                            כי זה מחייב אותך
                            להתנהג למעלה ממך...

                            arigold©
                            מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

                            כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

                            אביגיל אליאסובא מנותק
                            אביגיל אליאסובא מנותק
                            אביגיל אליאסוב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2630
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אביגיל אליאסובא מנותק
                              אביגיל אליאסובא מנותק
                              אביגיל אליאסוב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2631
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הראל 1ה מנותק
                                הראל 1ה מנותק
                                הראל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2632

                                הי
                                מה קורה
                                אני מרגיש
                                פחד
                                לחץ
                                חסר אונים
                                מה יהיה
                                מה יקרה
                                האם אנצל
                                לבי הומה
                                מחכה רק שיעבור
                                אבל אני יודע
                                זה מתנה
                                הזמן של התשובה
                                של סליחה כפרה
                                ניתן מאהבה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2633

                                  הרגש מבלבל
                                  הפחד מופיע
                                  העולם מתסכל
                                  הגעגוע מגיע

                                  הלחץ גובר
                                  הלב פועם
                                  המוח דוהר
                                  הבכי חוסם

                                  האנשים נעלמים
                                  כשצריכים לדבר
                                  החברים בורחים
                                  כשרוצים לספר

                                  המשפחה מתפרקת
                                  הסביבה לא תומכת
                                  הכתיבה מנחמת
                                  והמנגינה כואבת...

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😯
                                  13
                                  • ויוושו מנותק
                                    ויוושו מנותק
                                    ויווש
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2634

                                    חשבתי שזה נגמר
                                    חשבתי שזה עבר
                                    אבל זה שוב חזר
                                    רודף כמו חתול אחרי עכבר

                                    חשבתי שהטיפולים הסתיימו
                                    חשבתי שבהם לא אזכר שוב
                                    אך אלוקים מתכנן התוכניות
                                    הכין לי את הבאות

                                    השנה
                                    בראש השנה
                                    כשהגיע לתפילות
                                    בשעות הגורליות
                                    אכוון יותר
                                    שזה ייגמר
                                    אצעק מקירות ליבי
                                    'אבאאאא שמע את קולי'

                                    'מי יחיה ומי ימות'
                                    קיבל אצלי הרבה יותר משמעות
                                    לא סתם אמרה
                                    לא סתם אגדה ישנה
                                    אלא שביום זה (באמת!) נגזר מה יהיה השנה

                                    תתפללו על הקרובים שלכם ועל עצמיכם שתמיד תיהיו בריאים ומאושרים ולעולם לא תלמדו מושגי רפואה חדשים

                                    "ללב שלנו אין הנחות😞
                                    אין מבצעים❌
                                    ואם שברת💔שילמת!"💰

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהa
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2635

                                      הכתיבה

                                      הרגע הזה שכואב לי
                                      הזמן הזה שצף בי
                                      כאב
                                      געגעוע
                                      אי הבנה
                                      אי הגשמה
                                      היא באה ומרפאה בי
                                      היא נותנת לי מקום
                                      במה
                                      לתחושות
                                      לרגשות
                                      לאהבות

                                      מזל שיש לי אותך
                                      כמה שיש לי אותך
                                      בכל זמן
                                      בכל עט

                                      רציתי לומר לך תודה.
                                      תודה שאת נותנת לי מקום
                                      בעולמך הגדול עם מלא תום
                                      רגש, שמחה, אהבה וחום.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אליה ב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2636

                                        לפעמים בתוך שגרה,
                                        קצת שוכח להביט,
                                        להציב מולי מראה,
                                        להסתכל על התכלית,
                                        ואם בסוף שנה קצת מאבד את המסלול,
                                        יש חודש בו אוכל לשוב,
                                        אלול.

                                        וגם כשזה נדמה,
                                        שכמעט הכל אבוד,
                                        והטהור והטמא,
                                        מסתחררים פה בריקוד,
                                        והטובות והרעות במעשים הכל בלול,
                                        יש חודש בו נוכל לשוב,
                                        אלול.

                                        ולאט לאט אני,
                                        קרב אל המשפט,
                                        ולאט משפיל פנים,
                                        ומרים את המבט,
                                        ועל כס הדיינות יושב אבי, הכל מחול,
                                        בזה החודש הוא יוצא אלי,
                                        אלול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2637

                                          אחרית
                                          כמה משמח הוא
                                          הסוף
                                          בקיומו
                                          מוחה את הספק
                                          משיל אי וודאות
                                          מעליו
                                          לפחד
                                          יש עכשיו גבולות
                                          . . . . . . . . . . . . .
                                          כמה משמח הוא
                                          הסוף?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול