דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד מנותק
    ד מנותק
    דודו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #258

    מחפש בקצוות ארץ
    מרפא לרוחי הגלמודה
    מטפס על גבעות במרץ
    מרפה בתוכי, אל מודע

    ברגע שליו מתהפך
    משהו קורה לי בפנים
    פגע, הלב משתפך
    מישהו קורא לי תפנים

    גלגל חוזר בעולם
    בסוף הכל לטובה
    גם גל סוער נעלם
    לחשוף את קול התקווה

    מה לי נותר
    לפקוח עין
    אני עוד תר
    אך כח אין

    הו אז כשאמצא התרופה
    אסק עד לשמי מרומים
    אוחז בעצה הצרופה
    אצעק "את מי אתם מרמים"

    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #259
                                               גבול שמת 
      

      לפעמים בא לי לחיות
      ללא גדרים ללא גבולות
      מה שבא לי מיד לעשות
      ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

      ושמישהו מניח מולי מראה
      עוצר אותי שם לי גבול וחומה
      זה כואב לי ומפריע
      אני ממש משתגע

      אני כבר לא יכול
      עוזב הכל
      אני מתייאש
      כיביתי את האש

      ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
      גבול שמתי התגברתי
      איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
      וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מיתרמ מנותק
        מיתרמ מנותק
        מיתר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
        #260

        החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

        ראיתי עץ עירום מעלים
        רוחות החורף קומתו מכופפים
        והגשם מכה בו ללא רחמים
        אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
        חלף לו החורף הגיע אביב
        שלחתי מבטים סביב
        העץ השתנה ללא היכר
        ענפיו ירוקים קומה מיתמר

        אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
        שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
        אני רוצה פרח שלפעמים קמל
        אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

        ראיתי ילד עירום מערכים
        רוחות המערב קומתו מקופפים
        והגשם מכה בו ללא רחמים
        אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
        חלף לו החורף הגיע אביב
        שלחתי מבטים סביב
        הילד השתנה ללא היכר
        פניו מאירות קומה מיתמר

        אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
        שתמיד טובים טוב מלאכותי
        אני רוצה ילד שלפעמים נופל
        אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

        עכשיו אני מבין במבט לאחור
        שבעצם החורף הקודר השחור
        הוא זה שחישל הכין והשקה
        ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
        שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
        ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

        [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
          #261

          יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
          [בית ראשון]
          יש לי ימים שאני שוכח.
          כל מה שלא צועקים באוזני
          ימים שבהם אני בורח.
          מכל מה שקשה בעיניי

          יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
          שעות שכולם מערבולת חושים
          זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
          זמנים שמוכר נשמתי לשטן
          [פזמון]
          ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
          אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
          אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
          זה הזמן שכל השאיפות בעבר
          [בית שני]
          ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
          איך שאני תופס את ראשי
          למה איני יכול לנצח
          למה אני חותר באוויר

          לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
          למה אני טוב, איש נטול השגים
          מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
          מתי יבלמו את מחול השדים?
          [פזמון]
          ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
          אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
          אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
          זה הזמן שכל השאיפות בעבר
          [גשר]
          אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
          ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
          ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
          והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
          [פזמון 2]
          ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
          אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
          אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
          כל השאיפות מכוונות לדבר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
            #262

            @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
            הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

            https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #263

              כל החלומות התקוות והמשאלות
              שחלמתי בין כרית לשמיכה
              נמוגו עם שחר
              כשזרחה השמש
              והקצתי לעוד יום
              ונשכחו כל החלומות
              התקוות והמשאלות
              איינם עוד איתי
              ורק החלום הוורוד והיפה
              הראה לי שיש עתיד
              אבל רק אם ארצה
              אותו אגשים
              אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
              ואוציא אותן לפועל
              כי האור יאיר
              והבוקר יזרח
              ועוד חלום קטן יפרח

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                #264
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #265

                  אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                  בין תהום

                  לפעמים אני מרגישה,
                  תלושה כזו, בין תהום.
                  הארץ תחתיי ברעדה,
                  ואני בבלהות של חלום.

                  אלוקים, פליז שזה שקר,
                  בבקשה ממך שזה דמיון.
                  אל נא תכרה לי הקבר,
                  ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                  צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                  שברים של כאב נפערים.
                  ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                  נימיי דמי זועקים, גועשים.

                  אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                  כי בין זרועותיך אני עומדת.
                  אל תשלך ביתך לפגע,
                  בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                  הייה לי למשען,
                  בעת צרה.
                  ואל תמאן,
                  לקבל אותה -

                  את התשובה.

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • מישימ מנותק
                    מישימ מנותק
                    מישי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                    #266
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #267
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #268
                        שידור חוזר
                        

                        לאידע כמה עוד אחזיק
                        בדיוק לפני שנה
                        ככה זה התחיל
                        שמועות רצות
                        מילים עפות
                        ואיתם גמאני

                        לא מבין מה בי מציק
                        מציף חינם אהבה
                        ורק שלום מנחיל
                        בלי מריבות
                        לשונות הם חרבות
                        ושוב הכל נגדי

                        כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                        כמו גוש שנתקע
                        חשבתי זה סביל
                        הדחקתי רגשות
                        עצרתי בכיות
                        מתפוצץ בתוכי

                        מאיפה נפל עלי כזה תיק
                        אריכיון של כאב
                        שאותי מפיל
                        צלקות חשופות
                        דם ודמעות
                        ממלאים את ליבי

                        נזכר בימים ברגש מחניק
                        אכזבה בלב
                        מקרה משפיל
                        ראש בין כריות
                        על הגג בלילות
                        בורח ממקום שזרק אותי

                        עוד מילה הורסת זיק
                        עוד אני דואב
                        חומת תקוה מפיל
                        שנה של אמונות
                        מיליוני תפילות
                        והכל מהתחלה פוגע בי

                        נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                        תלוי לחסדי הרוח
                        אם אגדל או אהיה עלה נושר
                        ההחלטה כבר לא בידי!

                        אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                        מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                        השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #269

                          השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                          העולם אכזר
                          בנו מתעלל
                          ככה מכאיב
                          למה קורים דברים
                          שאנחנו לא מבינים
                          איבדנו אמון
                          נשבר לנו
                          מה שהיינו רגילים
                          השתנה
                          נמחק
                          איך נשכח מה שהיה
                          איך נחזור לנקודת ההתחלה
                          כבר לא תמימים
                          קצת מבינים
                          אבל עדיין קשה
                          ולא נוח
                          פוגעים בנו
                          משפילים אותנו
                          דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                          נסדקו
                          התרסקו
                          נשברו
                          האמון נאבד
                          איך ניתן את ליבנו
                          ככה בחינם
                          למי שהתכחש לנו
                          ובעט בנו
                          ברגל גסה
                          זה כואב ככה
                          לחיות בלי לדעת
                          באשליות כאילו

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            בננה ספליט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                            #270
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #271

                              שונא צבועים
                              מיליון צבעים
                              איך הם באים
                              ומדברים
                              לא מתביישים
                              לא מותרים
                              וכשהם הולכים
                              הם מחריבים
                              את החיים
                              של אנשים
                              גם חברים
                              שלא עוזרים
                              בהם תומכים
                              שרים שירים
                              שמחמיאים
                              לשטוטניקיים
                              מדבר עם אלוקים
                              שרואה מעשים
                              נותן עונשים
                              שיגיד מה עושים
                              עם כל הרעים
                              ודברים של ביניים
                              חצי חיים
                              הרסו עם מילים
                              שלא אומרים
                              לא מסמפטים
                              מכה על חטאים
                              איך הם מתנהגים
                              ברמה של ילדים
                              נושם אבק שהם נושמים
                              רואה והם רושמים
                              עוצר והם חוסמים
                              כותב והם חותמים
                              לא סובל צבועים
                              ולא מסתיר את זה מהם!!!

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #272

                                אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                                ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                                יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                                שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                                שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                                תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                                לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                                לחיות: )

                                אני רוצה רק לחיות
                                ומה שבא אלי זה קרבות
                                אני רוצה רק לחיות
                                לשחרר ת'יום, את הצרות...

                                נשבר לי מכאבים
                                נשבר לי מנפילות
                                נשבר לי מהסרטים
                                שמציירים אגדות..

                                וזה קשה לי ככה
                                לכתוב שירים ושוב לחזור
                                הנה עוד כאפה
                                של החיים בשטח האפור...

                                אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                                לנשום את אני האמיתי
                                וחאלס! מספיק להתרסק
                                בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                                לא..אתם לא יודעים
                                מה זה בוקר בלי חיים
                                בוקר שכולם נושמים
                                וגם אתה במאמצים...

                                מה שנשאר לעשות
                                זה לאסוף ת'דמעות
                                להפוך אותו לשק חבטות
                                מול כל הרוע והמחשבות...

                                התרגלתי להדוף בידיים
                                כל טעות שעשיתי בדרך
                                לא שמתי לב שבינתיים
                                אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                                תזכרו ש..
                                אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                                מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                                ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                  #273

                                  סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                                  להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                                  לעולם לא להפסיק
                                  לדעת להודות על מה שיש
                                  לא לשכוח גם כשקשה
                                  גם כשלא רואים את האור
                                  או כשנשארנו מאחור
                                  גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                                  או כשנראה אחרת
                                  תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                                  את הדרך מאירה
                                  ולנו מזכירה
                                  שאף פעם לא מאוחר
                                  תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                                  רק שנזכור לפנות אליו
                                  גם כשטוב וורוד
                                  ולא רק כשקשה ושחור
                                  גם כשהדרך לא סלולה
                                  ומלאת מהמורות

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • מיתרמ מנותק
                                    מיתרמ מנותק
                                    מיתר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #274

                                    פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                                    בית א
                                    שוב אני כאן שוב מתמודד
                                    באותם השטחים שאתמול כבשתי
                                    שוב המצפון לא ממש מעודד
                                    אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                                    שוב להתחיל מאותו המקום
                                    לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                                    שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                                    רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                                    פזמון
                                    כי כולם כאן רוצים לשוב
                                    רצים לשוב
                                    ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                                    כי כולם כאן רוצים לחזור
                                    רצים לחזור
                                    ושוב פעם רצים בחזרה
                                    לנקודת ההתחלה
                                    בית ב
                                    שוב פעם להכות על אותו החטא
                                    שרק אתמול ממנו שבתי
                                    ושוב למחרת להתחרט
                                    על זה שאת הטוב עזבתי
                                    שוב פעם לסור מהרע
                                    ושוב כמובן לעשות את הטוב
                                    ואני לא מבין מה כאן קרה
                                    ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                                    פזמון
                                    כי כולם...

                                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #275
                                                                               אל תהיה  כלב 
                                      

                                      מכירים את אלו הכלבים
                                      אלו שבמכונית לקישוט מונחים
                                      שתמיד בראשם מהננים
                                      כאילו כן כן הם אומרים

                                      אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
                                      תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
                                      תבדוק תשאל תברר
                                      תנסה אולי משהו אחר

                                      הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
                                      חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
                                      לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
                                      אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • ר מנותק
                                        ר מנותק
                                        רבקה כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
                                        #276

                                        באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
                                        כתבתי שני שירים.
                                        לחובבי אלו וחובבי אלו...
                                        זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

                                        שמיים החלו לבכות
                                        משתתפים בצערך
                                        מטר של געש ירד
                                        דגדג בחום שערך

                                        עננים זזו קמעה
                                        מחפשים לנפשם מסתור
                                        ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
                                        כשרוח תכה בפנים, תסטור

                                        ענפים בחוסר אונים התנודדו
                                        וצבעי פסטל מהעולם אבדו
                                        ברקים במקומם נטועים עמדו
                                        ושמחות בראשות מזמן גמדו

                                        אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #277

                                          לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


                                          יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
                                          מה אעשה להיכן אמלט?
                                          "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
                                          תן לי ת'כוחות להיות אני

                                          להידבק באמת, לראות את הטוב
                                          להאמין, לקוות וגם לאהוב.
                                          לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
                                          ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

                                          תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
                                          אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
                                          יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
                                          תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול