דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #264
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
      #265

      אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

      בין תהום

      לפעמים אני מרגישה,
      תלושה כזו, בין תהום.
      הארץ תחתיי ברעדה,
      ואני בבלהות של חלום.

      אלוקים, פליז שזה שקר,
      בבקשה ממך שזה דמיון.
      אל נא תכרה לי הקבר,
      ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

      צעד נוסף, והארץ נסדקת,
      שברים של כאב נפערים.
      ברגליי כסא כבודך נאבקת,
      נימיי דמי זועקים, גועשים.

      אל תרפה ידך, ולו לרגע.
      כי בין זרועותיך אני עומדת.
      אל תשלך ביתך לפגע,
      בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

      הייה לי למשען,
      בעת צרה.
      ואל תמאן,
      לקבל אותה -

      את התשובה.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מישימ מנותק
        מישימ מנותק
        מישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
        #266
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #267
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #268
            שידור חוזר
            

            לאידע כמה עוד אחזיק
            בדיוק לפני שנה
            ככה זה התחיל
            שמועות רצות
            מילים עפות
            ואיתם גמאני

            לא מבין מה בי מציק
            מציף חינם אהבה
            ורק שלום מנחיל
            בלי מריבות
            לשונות הם חרבות
            ושוב הכל נגדי

            כשקמתי הרגשתי משו מעיק
            כמו גוש שנתקע
            חשבתי זה סביל
            הדחקתי רגשות
            עצרתי בכיות
            מתפוצץ בתוכי

            מאיפה נפל עלי כזה תיק
            אריכיון של כאב
            שאותי מפיל
            צלקות חשופות
            דם ודמעות
            ממלאים את ליבי

            נזכר בימים ברגש מחניק
            אכזבה בלב
            מקרה משפיל
            ראש בין כריות
            על הגג בלילות
            בורח ממקום שזרק אותי

            עוד מילה הורסת זיק
            עוד אני דואב
            חומת תקוה מפיל
            שנה של אמונות
            מיליוני תפילות
            והכל מהתחלה פוגע בי

            נשארתי עלה בין שמיים וארץ
            תלוי לחסדי הרוח
            אם אגדל או אהיה עלה נושר
            ההחלטה כבר לא בידי!

            אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
            מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
            השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #269

              השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

              העולם אכזר
              בנו מתעלל
              ככה מכאיב
              למה קורים דברים
              שאנחנו לא מבינים
              איבדנו אמון
              נשבר לנו
              מה שהיינו רגילים
              השתנה
              נמחק
              איך נשכח מה שהיה
              איך נחזור לנקודת ההתחלה
              כבר לא תמימים
              קצת מבינים
              אבל עדיין קשה
              ולא נוח
              פוגעים בנו
              משפילים אותנו
              דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
              נסדקו
              התרסקו
              נשברו
              האמון נאבד
              איך ניתן את ליבנו
              ככה בחינם
              למי שהתכחש לנו
              ובעט בנו
              ברגל גסה
              זה כואב ככה
              לחיות בלי לדעת
              באשליות כאילו

              שירה מעומק הנשמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בננה ספליט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                #270
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #271

                  שונא צבועים
                  מיליון צבעים
                  איך הם באים
                  ומדברים
                  לא מתביישים
                  לא מותרים
                  וכשהם הולכים
                  הם מחריבים
                  את החיים
                  של אנשים
                  גם חברים
                  שלא עוזרים
                  בהם תומכים
                  שרים שירים
                  שמחמיאים
                  לשטוטניקיים
                  מדבר עם אלוקים
                  שרואה מעשים
                  נותן עונשים
                  שיגיד מה עושים
                  עם כל הרעים
                  ודברים של ביניים
                  חצי חיים
                  הרסו עם מילים
                  שלא אומרים
                  לא מסמפטים
                  מכה על חטאים
                  איך הם מתנהגים
                  ברמה של ילדים
                  נושם אבק שהם נושמים
                  רואה והם רושמים
                  עוצר והם חוסמים
                  כותב והם חותמים
                  לא סובל צבועים
                  ולא מסתיר את זה מהם!!!

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #272

                    אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                    ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                    יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                    שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                    שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                    תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                    לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                    לחיות: )

                    אני רוצה רק לחיות
                    ומה שבא אלי זה קרבות
                    אני רוצה רק לחיות
                    לשחרר ת'יום, את הצרות...

                    נשבר לי מכאבים
                    נשבר לי מנפילות
                    נשבר לי מהסרטים
                    שמציירים אגדות..

                    וזה קשה לי ככה
                    לכתוב שירים ושוב לחזור
                    הנה עוד כאפה
                    של החיים בשטח האפור...

                    אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                    לנשום את אני האמיתי
                    וחאלס! מספיק להתרסק
                    בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                    לא..אתם לא יודעים
                    מה זה בוקר בלי חיים
                    בוקר שכולם נושמים
                    וגם אתה במאמצים...

                    מה שנשאר לעשות
                    זה לאסוף ת'דמעות
                    להפוך אותו לשק חבטות
                    מול כל הרוע והמחשבות...

                    התרגלתי להדוף בידיים
                    כל טעות שעשיתי בדרך
                    לא שמתי לב שבינתיים
                    אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                    תזכרו ש..
                    אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                    מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                    ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                      #273

                      סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                      להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                      לעולם לא להפסיק
                      לדעת להודות על מה שיש
                      לא לשכוח גם כשקשה
                      גם כשלא רואים את האור
                      או כשנשארנו מאחור
                      גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                      או כשנראה אחרת
                      תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                      את הדרך מאירה
                      ולנו מזכירה
                      שאף פעם לא מאוחר
                      תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                      רק שנזכור לפנות אליו
                      גם כשטוב וורוד
                      ולא רק כשקשה ושחור
                      גם כשהדרך לא סלולה
                      ומלאת מהמורות

                      שירה מעומק הנשמה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • מיתרמ מנותק
                        מיתרמ מנותק
                        מיתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #274

                        פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                        בית א
                        שוב אני כאן שוב מתמודד
                        באותם השטחים שאתמול כבשתי
                        שוב המצפון לא ממש מעודד
                        אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                        שוב להתחיל מאותו המקום
                        לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                        שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                        רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                        פזמון
                        כי כולם כאן רוצים לשוב
                        רצים לשוב
                        ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                        כי כולם כאן רוצים לחזור
                        רצים לחזור
                        ושוב פעם רצים בחזרה
                        לנקודת ההתחלה
                        בית ב
                        שוב פעם להכות על אותו החטא
                        שרק אתמול ממנו שבתי
                        ושוב למחרת להתחרט
                        על זה שאת הטוב עזבתי
                        שוב פעם לסור מהרע
                        ושוב כמובן לעשות את הטוב
                        ואני לא מבין מה כאן קרה
                        ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                        פזמון
                        כי כולם...

                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #275
                                                                   אל תהיה  כלב 
                          

                          מכירים את אלו הכלבים
                          אלו שבמכונית לקישוט מונחים
                          שתמיד בראשם מהננים
                          כאילו כן כן הם אומרים

                          אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
                          תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
                          תבדוק תשאל תברר
                          תנסה אולי משהו אחר

                          הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
                          חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
                          לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
                          אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • ר מנותק
                            ר מנותק
                            רבקה כהן 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
                            #276

                            באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
                            כתבתי שני שירים.
                            לחובבי אלו וחובבי אלו...
                            זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

                            שמיים החלו לבכות
                            משתתפים בצערך
                            מטר של געש ירד
                            דגדג בחום שערך

                            עננים זזו קמעה
                            מחפשים לנפשם מסתור
                            ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
                            כשרוח תכה בפנים, תסטור

                            ענפים בחוסר אונים התנודדו
                            וצבעי פסטל מהעולם אבדו
                            ברקים במקומם נטועים עמדו
                            ושמחות בראשות מזמן גמדו

                            אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #277

                              לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


                              יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
                              מה אעשה להיכן אמלט?
                              "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
                              תן לי ת'כוחות להיות אני

                              להידבק באמת, לראות את הטוב
                              להאמין, לקוות וגם לאהוב.
                              לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
                              ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

                              תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
                              אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
                              יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
                              תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #278

                                זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

                                נ.ב
                                זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

                                שחקנית

                                ביום אני שחקנית,
                                משקרת על כולם.
                                חייכנית כזו, אצילית,
                                אבל בלילה הכל נעלם.

                                מסתנוורת מהחושך,
                                הזכרונות מלחששים.
                                מתכווצת מהאובך,
                                שנוצר ממצמוצים.

                                הרגש ההוא, האכזר,
                                פושט בכל נימיי דמי.
                                נוטע בי אותו רגש זר,
                                תחושות דמע ודמים.

                                את חצוייה,
                                חתיכת שקרנית.
                                את חצופה,
                                חתיכת שחקנית.

                                הוא יודע ורואה,
                                שאינך שלמה.
                                ממית ומחייה,
                                כל רגע בזכייה.

                                ולכרית נמאס להקשיב,
                                היא מתחילה לעקצץ.
                                גם לי התחיל להעיב,
                                כל יום מחדש להיעקץ.

                                אז אני שואלת, ותענה,
                                כי נפשי רפוייה בכפי.
                                אם לא אקבל מענה,
                                אני אשתגע, ואתה עדי.

                                לאן מופנות עיניי,
                                להיכן מועדות פניי?
                                האם שקר הן דמעותיי,
                                או שמא תירוץ לחטאיי?!

                                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • הללויהה מנותק
                                  הללויהה מנותק
                                  הללויה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                  #279

                                  יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
                                  https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
                                  [בית ראשון]
                                  מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
                                  וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
                                  כל הרוחות שמלבות את אישי
                                  עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

                                  אנו צועדים יחד לשקיעה
                                  עטופים באהבה עטופים ביראה
                                  מאמינים בנצח בן מאה מקרים
                                  ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
                                  [פזמון]
                                  והמים כאן ברחם העולם
                                  מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                  ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                  וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                  מאיטים  - במהירות
                                  [בית שני]
                                  מבחוץ הם רואים אדם טבוע
                                  אני משאיר כאן את כל השבוע
                                  וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
                                  נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

                                  ופתאום למולנו צועדת הזריחה
                                  וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
                                  והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
                                  כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
                                  [פזמון]
                                  והמים כאן ברחם העולם
                                  מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                  ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                  וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                  מאיטים  - במהירות
                                  או הו הו, או הו
                                  [גשר]
                                  האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
                                  האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
                                  [פזמון]
                                  כשהמים כאן הם רחם העולם
                                  והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
                                  וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
                                  וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
                                  [אאוטרו]
                                  מאיטים במהירות
                                  הו יא, יא
                                  איך הם מאיטים במהירות...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חובבת מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #280

                                    שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

                                    תהומות,
                                    וסערות מתגלגלות.
                                    מבול,
                                    יבשות מוצפות.
                                    חורבן.
                                    זה מה שנשאר.

                                    שנאה נשברה,
                                    ואין שלום.
                                    אהבה יתומה,
                                    ואין נחמה.
                                    לב ריק
                                    וכאב ממלא.

                                    מנגינה
                                    ורעשי גלים
                                    שקט
                                    אין רחש ציפורים
                                    דממה
                                    הסכמה שקטה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישןא מנותק
                                      אינספריישן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                      #281
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #282

                                        שמונה ימים
                                        כד שמן קטן
                                        שרד הספיק ונותר
                                        לא אכזב
                                        שמונה ימים
                                        עם אחד שלם
                                        מול חיילים צרים
                                        ומלך רשע
                                        שמונה ימים
                                        ומאכלי חלב
                                        זכר לנס
                                        נס להתנוסס
                                        הדלקות ומנהגים
                                        סופגניות וספינג'
                                        לאטקס' ודרעיידעלך (סביבונים)
                                        שמונה ימים
                                        על הניסים אומרים
                                        הלל שרים
                                        לא שוכחים
                                        להודות להלל

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • אילניתא מנותק
                                          אילניתא מנותק
                                          אילנית
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
                                          #283
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול