דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שוהםש שוהם

    פוסט זה נמחק!

    מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2825
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    0
    • NAAMA 0N מנותק
      NAAMA 0N מנותק
      NAAMA 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
      #2826

      ילד בודד
      מביט אל השמים
      אבא בחזית
      דמעות על העיניים

      הפחד מתעצם
      קשה לו לעכל
      נשארו רק התמונות
      והגעגוע שמחלחל

      תחזור
      הוא בקול זועק
      בלב שלי
      אני רוצה הבזק

      של אור
      אני רוצה אותך
      איתי, קרוב
      כי רק איתך...

      אוכל לצעוד בדרך שלך

      ילד מתבגר
      מביט אל השמים
      מרגיש בחזית
      דמעות על העיניים

      היצר גובר
      וכבר נמאס להילחם
      ועכשיו נזכר באבא
      והגעגוע מחלחל

      תחזור
      הוא בקול זועק
      בלב שלי
      אני רוצה הבזק

      של אור
      אני רוצה אותך
      איתי, קרוב
      כי רק איתך...

      אוכל לצעוד בדרך שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אבא תודהaא מנותק
        אבא תודהaא מנותק
        אבא תודהa
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2827

        כבר מאוחר

        #למה לא אמרת
        שיש לך חור
        בלב

        #למ הלא אמרת
        שחסר לך אור
        בנפש

        #למה לא אמרת
        שאת רוצה מור
        ברגש
        --- וכבר מאוחר

        שיגלו לך את האמת
        של החיים

        #למה לא בקשת
        שוב את המידע לאמת
        כל כמה ימים
        --- וכבר מאוחר

        #למה את באה בחלומות
        למה את רק תמונות

        למה את כבר לא בחדר
        דואגת לשמור על הסדר
        ולזרוק עליי סוודר

        מאוחר כבר,
        לשאול אותך.
        הדמעות עונות לי
        במקומך
        במקום מילותיך
        תשובותיך

        הכאב הוא גדול
        ואת ציווית עלי לחיות
        זה כואב לגדול
        שאת נשארת מחוץ הלהיות

        ואני עוד בוהה בתמונות
        בזיכרונות
        שילוו אותי, איתך
        כל חיי
        אוהבת המון, ♥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 💪
        10
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
          #2828
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דודו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2829

            חייל בלי מדים
            ניצחתי, מדהים
            השארתי שלדים
            נותרו לי גלדים

            הראש בגמרא
            שורה פלוס שורה
            עיון בטהרה
            לעיתים גם נורה

            ועכשיו יצאתי לאפטר
            מחפש את הכרת העם
            במי שמחזיק את השאלטר
            בדמעות ביזע בדם

            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            12
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
              #2830

              בסוף
              אחרי כל שיר
              אחרי כל משפט
              אחרי כל מנגינה
              אחרי כל נשמה

              יהיה
              יהיה חלומות
              יהיה זכרונות
              יהיה צלקות
              יהיה דמעות

              טוב
              כל החלומות
              כל החיים
              כל התקוות
              כל השברים

              אם
              אחרי כל חלום
              מגיע גם תקווה
              אחרי סוף יום
              יש גם התחלה

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙌 👍 👼 😍
              11
              • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
              • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
              • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
              • כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2831

                ותאמת שקצת קשה לי
                ההסוואה קצת מסתירה
                החיוך המידי רחב הזה
                מסתיר חלקה קשה

                ביטחון עצמי מופרז
                מדחיק מתחת לכד
                רגשות שלילים
                שמפחדים להשלים

                בתוכי יש מרגל
                שוב ושוב בי בוגד
                מכניס בי מחשבות מחלישות
                נמלה קטנה הופך לגבעות

                ושוב אני מתפללת
                שאכבוש את הרובע
                אך לא מאמינה שאצליח
                לצאת בלא פגע

                מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
                יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
                אני רק צובעת אותה
                השאלה באיזה צבעים
                מקווה ומתפללת לאלוקים

                אך שוב נשארת בפינה מבחירה
                כי בעצמי אין אומץ ואמונה
                אולי אצליח בשנה הבאה?!

                אם אמונה אכבוש הרים
                אבל איך אצליח להלחם
                אם בעצמי אני לא מאמין?

                כשם שצריך אדם להאמין בד'-
                כך צריך אדם להאמין בעצמו!

                אין דבר שלם מלב שבור,
                קרוב ד' לנשברי לב
                קרוב ד' לנשברי לב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                8
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2832

                  ****גם ציפורים ****

                  זה עוד סיפור
                  של מלחמה מתישה
                  בין אדמה לשמיים
                  נוסע מהר בתחנות הזמן
                  לברוח מכאן
                  לא חשוב לאן
                  פתאום נפלה לידי
                  פתקא מהשמיים
                  הכתב ברור
                  הכל כבר כתוב
                  חיים ............
                  הם לא שחור לבן

                  פזמון:
                  דע לך בני
                  שכל הזמן שהנר דולק ...
                  האור חוזר
                  אליך חודר
                  ואפשר עוד לתקן
                  גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                  לעת ערב
                  מוצאות את הדרך
                  חזרה אל הקן

                  אך מה אעשה הלכה למעשה
                  אם נדבר ביננו
                  רחוק מתשובתי דברי משובתי
                  בלילות רודפים אותי
                  התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                  דודי דופק יום יום
                  על דלתי
                  לדרוש בטובתי

                  פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                  ושוב אין לי שום תרוץ
                  להפסיק לרוץ ..........
                  עוד יום
                  עוד חודש
                  עוד שנה
                  גם רגע חיים הוא מתנה

                  פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                  {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                  אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  12
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2833

                    לא שלי

                    ראית את התמונה?
                    איזו?
                    נו, של האוטובוס.
                    מה? זה אוטובוס?
                    גרוטאה עדין על זה...
                    מצחיקה! זה כל היופי.
                    פה טמון הגרעין,
                    זו תמונה ישנה
                    מלפני...
                    היא נלקחה מהמוזיאון!
                    כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
                    ...
                    אולי נפסיק להסתכל
                    על הכאן,
                    על המעודכן.
                    נחזור קצת לעבר,
                    נחזור למקורות
                    נתחבר לשורשים,
                    ונבין שהם היופי
                    הטמון בתמונה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • ד מנותק
                      ד מנותק
                      דודו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2834

                      רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
                      הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
                      ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
                      זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
                      אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
                      אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
                      את כל זה השם עשה, בשבילי!
                      הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
                      ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
                      כל אחד יודע בעצמו

                      הלב מתפחלץ
                      הכל כאן משוגע
                      במקום להחלץ
                      יגון וגם תוגה

                      חפץ רק להטיח
                      את הראש בקיר
                      לתפוס את השטיח
                      לזעוק בכל העיר

                      מסתכל בלבן שבעין
                      רואה שחורות
                      איך למרות כל זאת עדיין
                      רואים את המראות

                      ושום דבר לא עובד יותר
                      לא ירוק לא הזרקות
                      לאן השם חותר
                      עם כל האזעקות

                      בסוף אני הכתובת
                      אני כאן האשם
                      מפסיק לחפש סביב
                      חוזר אליך, השם

                      מושיט אליך יד
                      תחזיק אותי חזק
                      מקשיב לקריאתך
                      תקשיב לקריאתי

                      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 🙏
                      10
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2835

                        בס"ד
                        'איתך, באש ובמים'

                        אבא, היצר הוא עליי גדול
                        תחזיק אותי שלא אפול
                        כי מי אני פה בלעדיך,
                        בשר ודם, עפר מין אדמתך

                        אבא, אני איתך באש וגם במים
                        אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                        ואם מרים, זה רק אל השמיים

                        אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
                        רק אתה זה שיכול
                        כי מי אני פה בעולמך-
                        ייצור שנלחם לעשות את רצונך

                        אבא, אני איתך באש וגם במים
                        אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                        ואם מרים, זה רק אל השמיים
                        ©

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        11
                        • הדס.טה מנותק
                          הדס.טה מנותק
                          הדס.ט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                          #2836
                          שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                          האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                          לאיש באולפן זה לא היה קורה
                          האיש באולפן מיד היה מזהה,
                          מה הבעיה לראות דגל לבן
                          עם האור היפה שמאיר באולפן.

                          האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                          ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                          הוא חד כתער ומבטיו קשים
                          הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                          האיש באולפן מעולם לא טועה
                          הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                          לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                          אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                          אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😥 😰 👍
                          8
                          • אביעזריא מנותק
                            אביעזריא מנותק
                            אביעזרי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2837

                            אופניים

                            החיים כמו אופניים
                            נוסעים מתגלגלים
                            כלום לא יקרה גם משמים
                            אם לא תאיץ בגלגלים

                            עליות וירידות
                            הכל תלוי בהסתכלות
                            בחר את נתיבך
                            ואל תנהג בו בסכלות

                            אם תטה את מבטך
                            אל השדות ליד
                            תגלה - נשארת לבדך
                            ובלי דבר ביד

                            החזר אור לסובבים
                            פנס דרך תהיה לרבים
                            שלא ירמסוך עוברי דרכים
                            וסתם כי יש לך ערכים

                            הקפד לעצור
                            לבחון את המסלול
                            שלא תעבור
                            תפספס את הפיתול

                            ואם תהנה
                            מהדרך, מהקשיים
                            תוכל להעפיל
                            אל על, לגבהים
                            תגיע לפסגה -
                            כן, אלו החיים.

                            נדירים האנשים החיים,
                            רוב האנשים פשוט קיימים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            10
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2838

                              נמאס לה למחות דמעה
                              לעודד כל הזמן את עצמה
                              לאטום אוזניים מול האשמות
                              על כל אותם הכישלונות

                              היא רוצה לצרוח
                              לקחת את רגליה ולברוח
                              לעולם שאוהב רגישים
                              שמעיף מבט גם לחלשים

                              יודעת שהוא לא קיים
                              הוא נמצא רק בחלומות
                              שם היא מלכת העולם
                              בוחרת לכולם את התגובות

                              שם יש לה במה
                              להוציא את כל הטוב שבה
                              להראות כמה היא גדולה
                              לשאול מי רוצה להתמודד מולה

                              אך בסוף תמיד בה הבוקר
                              ונמחקים החלומות היפים
                              ועוד פעם הלב דוקר
                              והיא חוזרת לחיים המעייפים

                              ובליבה נושאת תפילה
                              שיבוא מלאך בשבילה
                              שיזכיר לה את האמת כולה
                              כמה היא טובה וגדולה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 👊
                              10
                              • אילן פא אילן פ

                                ****גם ציפורים ****

                                זה עוד סיפור
                                של מלחמה מתישה
                                בין אדמה לשמיים
                                נוסע מהר בתחנות הזמן
                                לברוח מכאן
                                לא חשוב לאן
                                פתאום נפלה לידי
                                פתקא מהשמיים
                                הכתב ברור
                                הכל כבר כתוב
                                חיים ............
                                הם לא שחור לבן

                                פזמון:
                                דע לך בני
                                שכל הזמן שהנר דולק ...
                                האור חוזר
                                אליך חודר
                                ואפשר עוד לתקן
                                גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                                לעת ערב
                                מוצאות את הדרך
                                חזרה אל הקן

                                אך מה אעשה הלכה למעשה
                                אם נדבר ביננו
                                רחוק מתשובתי דברי משובתי
                                בלילות רודפים אותי
                                התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                                דודי דופק יום יום
                                על דלתי
                                לדרוש בטובתי

                                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                ושוב אין לי שום תרוץ
                                להפסיק לרוץ ..........
                                עוד יום
                                עוד חודש
                                עוד שנה
                                גם רגע חיים הוא מתנה

                                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                                אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהa
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2839
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2840

                                  לא שלי

                                  אני לא מאמינה.
                                  פספסתי!
                                  איך זה יכול ליהיות?
                                  הפתק היה בידיים שלי
                                  כל הזמן.
                                  היה כתוב בו
                                  איפה אני צריכה
                                  לרדת.
                                  אז למה?
                                  למה פספסתי את
                                  התחנה?

                                  נרדמתי בשמירה
                                  כן, פשוט כך
                                  נרדמתי, ישנתי.
                                  נכון, הייתי מותשת
                                  ועדיין, היה אסור לי
                                  להירדם
                                  הנה, החמצתי
                                  הפסדתי את התחנה.
                                  כי יש מקומות
                                  שבהם אסור לישון,
                                  יש רגעים
                                  שאסור להחמיץ,
                                  ויש תחנות
                                  שאי אפשר להפסיד.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  8
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2841

                                    שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

                                    את הילדה הקטנה
                                    שנהרגת בלי סיבה
                                    ממחבל נורא
                                    שאין לו רגש ונשמה
                                    ופשוט בך ירה
                                    התמונות שלך
                                    עוברות מול העיניים
                                    הלב שורף
                                    רק מלחשוב עליך
                                    על החיוך המתוק
                                    על הצחוק המתגלגל
                                    קשה לשיגרה
                                    בלעדייך להתרגל
                                    לחשוב שיכלת
                                    להקים משפחה
                                    ופשוט לנצח
                                    תשארי ילדה
                                    כואב לי לראות
                                    ילדים קטנים
                                    הולכים לגן
                                    ואני יודע שאת
                                    הלכת-
                                    לגן עדן

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😢
                                    10
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2842

                                      לא חיה בסרט
                                      חיה באמונה
                                      אין לי דרך אחרת
                                      אני כאן בכוונה

                                      ה' לא יוצר יצורים פגומים
                                      זאת עובדה, לא דעה.
                                      לא סתם ה' שם מכשולים,
                                      לכל דבר בעולם מטרה.

                                      אני כאן-כי כך הוא רצה.
                                      אני כאן-ולא בקריצה.
                                      הוא לא שם אותי סתם.
                                      בשבילי נברא העולם!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי גולד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2843

                                        זה לא צחוק זה מלחמה

                                        כן הייתי שם ראיתי את המצב
                                        בכל צומת עמדה או מוצב
                                        אזרחים לא תראה אין מצב
                                        ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

                                        בכל פינה מתרוצצים חיילים
                                        מנסים לא להיות חשופים
                                        שלא יראו אותם המחבלים
                                        שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

                                        במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
                                        חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
                                        אחד את השני מחזקים ומרגיעים
                                        וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

                                        אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
                                        לשפוך על הדף את התחושה
                                        לנסות לתאר את המציאות הקשה
                                        פחד אמיתי! לא קלישאה,

                                        הלכתי כי רציתי לחזק להרים
                                        בסוף מצאתי את עצמי מתרים
                                        שואב סיפורים מחדד מסרים
                                        בולע בדממה הרים של תיאורים,

                                        יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
                                        רציתי לדבר והייתי משותק
                                        רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
                                        חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

                                        סוף סוף אני באמת מפנים
                                        על מה אנחנו הלומדים מגינים
                                        זה לא איזה קרב של ציונים
                                        זה קרב על חייהם של אנשים,

                                        כמה שזה מחייב אותנו
                                        להשקיע ככל יכולתנו
                                        לתת הרבה יותר מעצמנו
                                        למען העם שסומך עלינו,

                                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        10
                                        • נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נעמי ה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2844

                                          אותו אחד שעולה לאוטובוס
                                          ואתה נושא תפילה בליבך
                                          שרק לא ישב לידך,

                                          אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
                                          ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
                                          ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

                                          אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
                                          כי פרצופו לגמרי מעוות,

                                          אותה אחת שמסתבכת בקופה
                                          ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
                                          ודואגים לעדכן בקול את מצבה
                                          ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

                                          כל אותם האנשים
                                          שלמרות הכול בוחרים בחיים
                                          לומדים לראות את הטוב
                                          להתעלם מכל מה שיכול לשבור
                                          מלאים בכמות של אומץ
                                          שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

                                          אז אל תהייה ההוא
                                          שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
                                          שמוחק להם את החיוך מהפנים
                                          ושובר להם את הלב לרסיסים

                                          לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
                                          כי אדם זה לא רק החיצוניות
                                          האדם זה בעיקר הפנימיות!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול