דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 794.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נעמי ה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2838

    נמאס לה למחות דמעה
    לעודד כל הזמן את עצמה
    לאטום אוזניים מול האשמות
    על כל אותם הכישלונות

    היא רוצה לצרוח
    לקחת את רגליה ולברוח
    לעולם שאוהב רגישים
    שמעיף מבט גם לחלשים

    יודעת שהוא לא קיים
    הוא נמצא רק בחלומות
    שם היא מלכת העולם
    בוחרת לכולם את התגובות

    שם יש לה במה
    להוציא את כל הטוב שבה
    להראות כמה היא גדולה
    לשאול מי רוצה להתמודד מולה

    אך בסוף תמיד בה הבוקר
    ונמחקים החלומות היפים
    ועוד פעם הלב דוקר
    והיא חוזרת לחיים המעייפים

    ובליבה נושאת תפילה
    שיבוא מלאך בשבילה
    שיזכיר לה את האמת כולה
    כמה היא טובה וגדולה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍 👊
    10
    • אילן פא אילן פ

      ****גם ציפורים ****

      זה עוד סיפור
      של מלחמה מתישה
      בין אדמה לשמיים
      נוסע מהר בתחנות הזמן
      לברוח מכאן
      לא חשוב לאן
      פתאום נפלה לידי
      פתקא מהשמיים
      הכתב ברור
      הכל כבר כתוב
      חיים ............
      הם לא שחור לבן

      פזמון:
      דע לך בני
      שכל הזמן שהנר דולק ...
      האור חוזר
      אליך חודר
      ואפשר עוד לתקן
      גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
      לעת ערב
      מוצאות את הדרך
      חזרה אל הקן

      אך מה אעשה הלכה למעשה
      אם נדבר ביננו
      רחוק מתשובתי דברי משובתי
      בלילות רודפים אותי
      התעיף עיינייך בו היה ואיננו
      דודי דופק יום יום
      על דלתי
      לדרוש בטובתי

      פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

      ושוב אין לי שום תרוץ
      להפסיק לרוץ ..........
      עוד יום
      עוד חודש
      עוד שנה
      גם רגע חיים הוא מתנה

      פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

      {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

      אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהa
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2839
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2840

        לא שלי

        אני לא מאמינה.
        פספסתי!
        איך זה יכול ליהיות?
        הפתק היה בידיים שלי
        כל הזמן.
        היה כתוב בו
        איפה אני צריכה
        לרדת.
        אז למה?
        למה פספסתי את
        התחנה?

        נרדמתי בשמירה
        כן, פשוט כך
        נרדמתי, ישנתי.
        נכון, הייתי מותשת
        ועדיין, היה אסור לי
        להירדם
        הנה, החמצתי
        הפסדתי את התחנה.
        כי יש מקומות
        שבהם אסור לישון,
        יש רגעים
        שאסור להחמיץ,
        ויש תחנות
        שאי אפשר להפסיד.

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2841

          שיר כואב שכתבתי בעקבות המלחמה

          את הילדה הקטנה
          שנהרגת בלי סיבה
          ממחבל נורא
          שאין לו רגש ונשמה
          ופשוט בך ירה
          התמונות שלך
          עוברות מול העיניים
          הלב שורף
          רק מלחשוב עליך
          על החיוך המתוק
          על הצחוק המתגלגל
          קשה לשיגרה
          בלעדייך להתרגל
          לחשוב שיכלת
          להקים משפחה
          ופשוט לנצח
          תשארי ילדה
          כואב לי לראות
          ילדים קטנים
          הולכים לגן
          ואני יודע שאת
          הלכת-
          לגן עדן

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😢
          10
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2842

            לא חיה בסרט
            חיה באמונה
            אין לי דרך אחרת
            אני כאן בכוונה

            ה' לא יוצר יצורים פגומים
            זאת עובדה, לא דעה.
            לא סתם ה' שם מכשולים,
            לכל דבר בעולם מטרה.

            אני כאן-כי כך הוא רצה.
            אני כאן-ולא בקריצה.
            הוא לא שם אותי סתם.
            בשבילי נברא העולם!

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • א מנותק
              א מנותק
              ארי גולד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2843

              זה לא צחוק זה מלחמה

              כן הייתי שם ראיתי את המצב
              בכל צומת עמדה או מוצב
              אזרחים לא תראה אין מצב
              ההרגשה באוויר שזמנך מוקצב,

              בכל פינה מתרוצצים חיילים
              מנסים לא להיות חשופים
              שלא יראו אותם המחבלים
              שלא יתפסו אותם לא מוכנים,

              במטולה תפס אותנו מטח פצמרי"ם
              חצי שעה בימגונית רועדים מדברים
              אחד את השני מחזקים ומרגיעים
              וברקע נפילות ופיצוצים מזעזעים,

              אין ביכולתי להעביר את ההרגשה
              לשפוך על הדף את התחושה
              לנסות לתאר את המציאות הקשה
              פחד אמיתי! לא קלישאה,

              הלכתי כי רציתי לחזק להרים
              בסוף מצאתי את עצמי מתרים
              שואב סיפורים מחדד מסרים
              בולע בדממה הרים של תיאורים,

              יצאתי לחזק ויצאתי מחוזק
              רציתי לדבר והייתי משותק
              רציתי לשמוע אך הייתי מרותק
              חשבתי שידעתי, הייתי מנותק,

              סוף סוף אני באמת מפנים
              על מה אנחנו הלומדים מגינים
              זה לא איזה קרב של ציונים
              זה קרב על חייהם של אנשים,

              כמה שזה מחייב אותנו
              להשקיע ככל יכולתנו
              לתת הרבה יותר מעצמנו
              למען העם שסומך עלינו,

              הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              10
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2844

                אותו אחד שעולה לאוטובוס
                ואתה נושא תפילה בליבך
                שרק לא ישב לידך,

                אותה אחת שצריכה עזרה לרדת בתחנה
                ומעכבת את כולם בניגוד לרצונה
                ואת רוטנת שלעבודה מאחרת,

                אותו אחד שאתה תוקע בו מבט
                כי פרצופו לגמרי מעוות,

                אותה אחת שמסתבכת בקופה
                ומשום מה מתייחסים אליה כאל שקופה
                ודואגים לעדכן בקול את מצבה
                ולתת עצות שבטח עליהם לא חשבה,

                כל אותם האנשים
                שלמרות הכול בוחרים בחיים
                לומדים לראות את הטוב
                להתעלם מכל מה שיכול לשבור
                מלאים בכמות של אומץ
                שהייתי רוצה שיתנו לי קומץ

                אז אל תהייה ההוא
                שגורם להם לפול לחור שממנו ברחו
                שמוחק להם את החיוך מהפנים
                ושובר להם את הלב לרסיסים

                לרגע תעצור, עשה סאויצ' בהסתכלות
                כי אדם זה לא רק החיצוניות
                האדם זה בעיקר הפנימיות!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                6
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #2845

                  אין דרך חזרה...
                  הבטתי בחלון
                  שרוחות נשבו ושרקו
                  נתפס מבטי באיש מוזר
                  שעמד על גג הבית
                  ובידיו כרית לבנה
                  מלאה בנוצות לבנות-
                  דקות, קטנות וקלות

                  הוא עמד על הגג-
                  וברגע אחד-
                  קרע את בד הכרית
                  והנוצות החלו לעוף
                  הן ריחפו באויר הקריר
                  ודרך חזרה כבר לא הייתה..

                  האחת עפה בעקבות הרוח
                  לאיזה מבנה זנוח
                  השניה והשלישית ריחפו באויר
                  וצנחו לראשו של צעיר
                  ואף נוצה כבר לא הייתה לצד חברתה
                  כל אחת עפה ליעד אחר משלה
                  וידעתי-
                  שהכרית כבר אינה תחזור לשלמותה
                  ואז חשבתי לעצמי-
                  שאין אף דרך חזרה לכל נוצה ונוצה
                  גם אם ירצה האיש
                  להחזיר אותן לכרית מאוחדת
                  אין לו שם דרך אחרת

                  והרי גם כך זה לשון הרע
                  אין לשום מילה דרך חזרה
                  כל מילה שנאמרה בשגגה
                  עפה לה ברוח כנוצה
                  אל יעד לא נודע..

                  אז להבא אדע
                  ואחשוב לפני כל אמירה
                  שזה הרי כמו שאקרע כרית
                  והנוצות העפות-
                  אין להן דרך חזרה..

                  (השיר הוא בסה"כ נמשל שכתבתי עליו שיר שיש בו מסר מטורף!
                  קחו את זה כמסר אדיר לחיים שלכם!!
                  כי לכו תדעו איפה נמצא היום משפט שאמרנו העבר...)
                  ✍ @הדרי

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  9
                  • המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #2846

                    הבוץ שנכנסתי עליו עמוק
                    אין לי דרך לחמוק
                    צריכה להסתדר לבד
                    בלי עזרה של אף אחד.

                    מנסה להרים
                    ת'ראש מעל המים
                    להראות שהכול טוב בשיעורים
                    לעזור בבית מתי שצריך
                    ושככה יעבור הימים.

                    אך בלילות
                    צריכה להרגיע את הרוחות
                    שבוערות בי, בנשמתי
                    ואת הרוחות שיצרתי סביבי.

                    ואחרי תקופה
                    מוצאת את עצמי
                    באותה מתקפה
                    לא מבינה
                    איך הגעתי
                    לאותה סוטיאציה.

                    מנסה לומר לעצמי
                    שאם במבחן החיים לא הצלחתי
                    אני לא עושה שוב טעויות
                    אני רק חוזרת על החומר.

                    מוכרת ללב שלי שטויות
                    בלי מחשבות
                    כדי להרגיע את מצפוני
                    שעובד בלי הפסקות.

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤜 🙄
                    8
                    • אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2847

                      יש לנו פרויקט בסמינר בנושא עלות השחר וזה מה שכתבתי
                      אשמח לתגובות לפני שמגישה

                      מגע עלות השחר \ .ESTER.H.
                      בנגיעה אחת
                      של האור
                      מול החושך

                      בקירוב קטן
                      של בהירות
                      מול כהות

                      הינך נצבת

                      יממות
                      שלעיתים נדמות
                      לאפילות
                      לאבלות
                      לנרדמות

                      אז-
                      בליבך את מייחלת
                      לראותך נגאלת
                      במגע קטן של-
                      עלות השחר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💥
                      7
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2848

                        לא שלי

                        בחוץ
                        הלילה שחור
                        ובבזיך אחד
                        מרקד אור
                        כבר כמה דורות
                        והפלא בוער
                        למוד סערות
                        והנר עודנו ער

                        כי אם לא את
                        שהיית
                        פתילה אימהית
                        מעבירה לו אש,
                        מזמן היה כבה
                        המאור שבך
                        החזירו למוטב,
                        ולימים לך לוחש:
                        היה שווה.


                        קשור יותר לחנוכה, אבל...

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        5
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #2849

                          בס"ד

                          'תן לי'-
                          תן לי לראות בעיניים
                          לרצות באמת מבפנים
                          לעוף רחוק לגעת בשמיים
                          להתחבר לתוצרים

                          כי מה אני רוצה ומבקש
                          לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                          לא לוותר, להמשיך להתעקש
                          לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                          תן לי לקדם תהליכים
                          לא לשבת לשחק משחקים
                          למחוק סטיגמות של אנשים
                          שתפרו עליי במהלך החיים

                          כי מה אני רוצה ומבקש
                          לחלום בסוף היום ולדעת לממש
                          לא לוותר, להמשיך להתעקש
                          לעמוד על שלי, בלי להתייאש

                          -אין דבר העומד בפני הרצון!!-
                          ©

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👏 👍
                          6
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2850

                            החיוך שלי מזוייף
                            את הזיוף שלו לא רואים
                            אני צוחקת בקול
                            כדי לטשטש את הפנים

                            תאמת קשה לשמוח באמת
                            כי היצר בא להתעמת
                            הניסיונות פתאום מופיעים
                            ההצלחה במבחן אורבת לי בפנים

                            פתאום האמונה היא היחידה
                            שאפשר עליה להתלות
                            בעיקר קשה לי עכשיו בתקופה
                            שאת האמת אסור לגלות

                            אז ההתמודדות היא לבדי
                            בלי אף אחד לספר
                            אפילו חיבוק שהוא כלכך נחוץ
                            מרגיש לי כלכך חסר

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 👐 👏
                            6
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2851

                              אבא
                              תן לי שיר יפה
                              שאצליח להוציא את זה
                              הלב שלי לא מרפה
                              החלום הזה מרפא

                              אבא
                              אתה יודע הכל
                              אני מפחדת ליפול
                              לא רוצה לסבול
                              זה פחד גדול

                              תשמור עלי אלוקי
                              שלא אתרחק מידי
                              שאצליח לא להיות ב'הי'
                              ושאזכור שאתה מעלי

                              ובבקשה, תגשים לי חלום
                              שימלא לי כך את היום
                              שאשמח ואצהל ויהיה לי מקום
                              שאמצא לי סוף סוף שלום

                              אתה יודע מה אני רוצה
                              את מה אני כל כך חפצה
                              אבא אני אהיה חרוצה
                              רק תביא לי לא בהלצה

                              אני כל כך רוצה להרגיש
                              אבא בבקשה כבר תחיש
                              הלב הזה קצת רגיש
                              ואני מעבר לכביש

                              אבא, תן לי מזור
                              בבקשה, אל תעצור
                              תעשה שהטוב לי יחזור
                              שהעולם שלי יתמלא לי באור

                              כל כך קשה לי לחשוב
                              על הרע אל מול כל הטוב
                              אבא, תהיה כאן קרוב
                              ותרפא את זה המכאוב

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😍 👏 👑 👀
                              10
                              • כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2852

                                היום יום הולדת של שנה,
                                שנה של כעסים ריבים ומלא טינה.
                                יום הולדת גדול של פיצוץ,
                                הכל נאמר בפרצוף בלי קיצוץ.

                                הוא קצת ביישן ועדין,
                                יעדיף להתעלם, להעביר, להבליג.
                                הוא כמו ספוג שסופג במקלחת,
                                וכשלוחצים לחיצה המים יוצאים בלי פחד.

                                ואנשים מנצלים את המצב ,
                                מקנאים ורוצים לשבור את גו הצב.
                                צוחקים עליו מזלזלים בעדתו ,
                                פוצעים בלי משים את ליבו.

                                אך הוא נעלב ואינו עולב,
                                שומע להג ואינו חוזר.
                                מנסה לפלס לו דרך חילוץ מהתסבוכת,
                                אך הכל מלא מוקשים ואין לו תגבורת.

                                ואז הם התגברו ועברו את הגבול,
                                של סף הסבל, ממש גרמו לאיבריו בלבול.
                                הוא החזיר מנה אחת אפים ,
                                שיבינו את הרמז ויעזבו אותו בינתיים.

                                והם ניצלו את זה, נפחו את התמונה,
                                פרסמו לכולם הוציאו אותו הכי רע.
                                המורים, ההורים וכל השכנים שומעים,
                                לא יודעים איך להכיל את הבן אדם הרעיל.

                                והוא כמו דולפין משדר פנים יפות,
                                לא נותן לכרישים לארוב בפינות.
                                יש המון דגיגונים בים מתים,
                                דולפינים חיים ולא נכנעים.

                                וקראו לו לסדר לבדוק מה קרה,
                                בקרו ושפטו אותו ממש כמו מקלחת קרה.
                                והוא עם עיניים שמביאות את הכאב,
                                שתק וסרב לדבר.

                                וכשהעונש הוטל והתעבו המחסומים,
                                חץ הושלך וחדר עד לבפנים.
                                פתאום הסביבה נזכרה לספר,
                                את מה ששנה במשך יום יום הוא סובל.

                                השברים, החתכים והחרם,
                                לאחותם לא יעזר ללכת לטרם.
                                הלב שלו נשבר איבד אמון באנשים,
                                יקח קצת זמן עד שיחלים מבפנים.

                                ואם אתם חושבים שהוא חלש אתם טועים!
                                הוא גיבור וחזק רק קשה לו להכיל.
                                חולשות אופי של אנשים מסכנים,
                                שרע להם עם עצמם, אז הם מורידים אחרים.

                                היום יום הולדת של שנה,
                                אולי יש בה מקום לחגיגה?
                                זה כבר תלוי בכם התשובה
                                באוירה שאתם משרים בסביבה.

                                דרושים אנשים שיצטרפו לקבוצת הלהבות שמאירה את החוזקות שבלבבות,
                                פרטים מסביבכם....

                                אין דבר שלם מלב שבור,
                                קרוב ד' לנשברי לב
                                קרוב ד' לנשברי לב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • STARS in  skyS מנותק
                                  STARS in  skyS מנותק
                                  STARS in sky
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2853

                                  נכתב מתוך אכזבה. הרבה אנשים היום- במקום להקשיב או להגיב ולשוחח- הם עם עיניים תקועות במסכים, מרגיש שאין עם מי לדבר אפילו שיח רגיל ופשוט. (בחרתי את הכותרת הזאת- כי זוהי תקוותי...😉 )

                                  מסך שבור

                                  אין איך לתאר במילים,
                                  אין להבין דברים נסתרים.
                                  אין להפריך אמיתות,
                                  אין לַשֶּׁקֶר מקום במציאות.

                                  הכל מלא בשטויות והבלים-
                                  זה משפט לחכמים,
                                  הרואים מבחוץ, המתבוננים,
                                  החווים מציאות, וכואבים.

                                  חיי ההווה, חיי העולם הזה, חיי שעה,
                                  מתי יסתיימו, אף אחד לא ידע.
                                  הדור הזה הוא מיוחד,
                                  דור שאף פעם לא היה כמותו, אפילו לא אחד.

                                  הנסיונות רבים מספור,
                                  התאוות והיצרים.
                                  פיתויים, משחקים עם נשמות,
                                  ואנשים שבורים.

                                  כל היום תקועים מול מסכים,
                                  אם בעבודה, אם בלימודים,
                                  אם ברחוב, והשיח אם אנשים...?
                                  אַיִן???

                                  ואיך אפשר לשתוק?-
                                  לדבר עם אנשים בדו-שיח חד צדדי,
                                  לשמוע תוך כדי שאני מספרת סיפור עצוב- צחוק
                                  כי הופיע משהו מצחיק במסך של מי שמולי...

                                  הייתי מעדיפה לדבר עם קירות,
                                  לדמיין שהם מקשיבים,
                                  ואם הייתי הולכת רחוק,
                                  הייתי הולכת ליער לדבר עם עצים ואבנים.

                                  כי-
                                  את העולם אני לא יכולה לשנות,
                                  ו-
                                  אין איך לתאר במילים,
                                  כי אין להבין דברים נסתרים.

                                  והלוואי וישמע ה' לכל מי שזועק-
                                  תגאל את עמך במהרה, כדי שנזדכך.
                                  מחטאים נטהר,
                                  את 'תופעת המסכים'- תמגר,
                                  ומהדמיון נתעורר!

                                  😕 כל הכבוד לאנשים החכמים!(עפ"י השיר...)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🤗 👊 💪
                                  7
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2854

                                    וואו איפה הפריקה
                                    שהייתה כלכך חשובה
                                    פעם היא הייתה תמידית
                                    היום היא פנימית

                                    מה קרה לעולם
                                    איפה מי שהיה ונעלם
                                    פעם חיבק אותי
                                    היום נהפך לזיכרון שלי

                                    איפה כל האנשים
                                    שתמיד הבטיחו שיהיו לצידי
                                    איך הם נהפכו לשירים
                                    כל מי שפתאום עזב אותי

                                    והיום רק שירים עליהם כותבת
                                    כי אין כבר משהו אחר לעשות
                                    את הכאב לאט לאט מרפדת
                                    כי כבר נמאס בגללם לבכות

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 👑
                                    9
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2855

                                      לא שלי

                                      נוסע הוא בכביש ישר
                                      המסע כלל לא קצר
                                      חושב שהוא רואה
                                      הדרך
                                      ולא מפספס שום דבר
                                      ערך.
                                      סימנים מאירים, מפה
                                      שבתיק
                                      מדריך טיולים, שלט
                                      ותיק
                                      אין לו צורך בכל אלו...
                                      נוסע רק כמו שנראה
                                      לו.
                                      אך לפתע - תאונה!
                                      נהג שבטוח בצדקת
                                      דרכו
                                      לא הקשיב לעצות
                                      שסביבו
                                      גילה שהוא טועה
                                      בדרך
                                      אין שום יעד, אין שום
                                      ערך.
                                      עתה - למקור הוא
                                      יחזור
                                      יבדוק מחדש תמרור
                                      ורמזור,
                                      ובאורך נראה אור.

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      5
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2856

                                        כספת
                                        איפה היא
                                        כספת הלב
                                        מי שומר
                                        על המפתחות

                                        למה היא
                                        נעולה כל היום
                                        מאיפה יש
                                        לה כוחות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😢 👍 👌
                                        8
                                        • אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהa
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2857

                                          הלם קרב \.ester.h

                                          שמשהו יעצור לי את הדמעות שבלב
                                          שצועקות לי בלי מילים את הכאב
                                          ולמרות שבחוץ לא רואים כלום
                                          אני מודה שהלב שלי הלום
                                          קרב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍 👌
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול