דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #591

    כולם סביבי יושבים
    הפרצופים למסכים דבוקים
    האצבע זזה בקצב מהיר
    עוד תמונה עוד סרטון מעביר
    במסך הוא בוהה שקוע כולו
    לא מרגיש מה קורה סביבו
    לפתע מדבר הוא לעצמו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • אינספריישןא מנותק
      אינספריישןא מנותק
      אינספריישן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #592
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
        אוהבת מוזיקה 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
        #593
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אלי הגברא מנותק
          אלי הגברא מנותק
          אלי הגבר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #594

          זריחה

          מרגיש נופל
          מחפש את הקרן שבוקעת
          בים האפל

          אבל זוכר טוב
          שבכל יום שמגיע
          לאחר שמחשיך הרחוב
          תזרח השמש ברקיע

          רוצה להתקרב אליך
          לקבל קצת כוח
          להסתופף בצילך
          להרגיש בטוח

          תן לי מעט אור
          בחושך, באפלה
          גרש את השחור
          והבא את הגאולה

          אחדות שווה הכל.
          גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
          אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #595

            רוצה קצת שלווה
            ומרגוע לנשמה
            למה כל הזמן סוער
            והגלים גבוהים
            לא יכולה עליהם
            רוצה קצת שקט
            ומנוחה באמת
            בלי בעיות ומועקות
            בלי אזעקות וזעקות
            קצת לראות שמים
            ואת יופי הבריאה

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • מיתרמ מנותק
              מיתרמ מנותק
              מיתר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #596

              אולי הגיע הזמן
              לאסוף את עצמי
              לא לחכות לסימן
              שיראה לי מי
              כאן איתי
              לטובתי

              אולי הגיע הרגע
              להתחיל להשתנות
              להשתחרר מהפגע
              שעושה בי שמות
              שאוכל אותי
              ואת נשמתי

              אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
              שתיתן לי יד שלא אפול יותר
              וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
              ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • נשרנ מנותק
                נשרנ מנותק
                נשר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #597

                זמן יקר
                השעון מתקתק
                לאן אתה מתרחק
                עוד מעט נגמר הזמן
                (ה)עולם כזה קטן

                יש לך מסלול
                חי על זמן שאול
                אז תפוס את עצמך
                תתחיל לרוץ ליעדך

                יש לך תפקיד בעולם
                לא סתם
                ליהות חזק בדרך
                להתנהג כמו בן של מלך

                תחזור לעצמך
                מלא את תפקידך
                עד הסוף
                לפני שהשעה תחלוף

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #598

                  בעולם של טירוף
                  ושכולם בשיגעון
                  שכולם החליטו מי הנורמלי
                  ולמה הם לא הרוב

                  בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
                  להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
                  ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
                  בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

                  שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
                  שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
                  שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
                  אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

                  שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
                  ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
                  ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
                  וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

                  ומתי כבר יבוא משיח
                  וירים לנו ת'מצב רוח
                  והמצב הבלתי אפשרי יגמר
                  ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

                  הלוואי בקרוב...
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #599

                    השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                    לחיות כמו פעם

                    כשהייתי קטן היו דברים
                    לי לא היו כל כך ברורים
                    כמה למה איך מתי
                    היכן מדוע אימתי

                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                    כשההווה כל כך נוצץ
                    למה אבא אבא למה
                    ביני לזה אתה חוצץ
                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                    כשההווה כל כך נוצץ
                    למה אמא אמא למה
                    את זה אני עוד יפוצץ

                    מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                    גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                    בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                    כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                    כשההווה כל כך נוצץ
                    למה אבא אבא למה
                    ביני לזה אתה חוצץ
                    מה הטעם לחיות כמו פעם
                    כשההווה כל כך נוצץ
                    למה אמא אמא למה
                    את זה אני עוד יפוצץ

                    יום אחד קרא לי סבא
                    תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                    יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                    את העתיד אתה תכתוב
                    אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                    מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                    כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                    אף שההווה כל כך נוצץ
                    ולא סתם אבא אבא לא סתם
                    בינך לזה הוא כה חוצץ
                    אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                    לבעוט בהווה שכה נוצץ
                    ארים עיניים רק למעלה
                    והעולם? שיתפוצץ!

                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #600

                      החיים הם כמו משחק
                      גדול ענק
                      אז תתפוס את עצמך בידים
                      תביט למציאות עיניים

                      גם אם הכדור נעלם
                      תלך לחפש אולי הוא שם
                      אל תשב ותחכה שיבוא
                      תתרומם תחפש אולי זה פה

                      קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                      אל תתעצל תהיה חרוץ
                      בסוף רק אתה תנצח
                      אז בא נראה אותך משימות צולח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #601

                        לאי בודד
                        שוב נודד
                        שם אחיה לבטח
                        רק בלי מתח
                        בלי אנשים
                        רחוק ממבטים
                        בלי שאלות
                        בלי תהיות
                        על אי בודד
                        עד שאתמודד
                        ואוכל לשוב
                        לארץ החיים
                        להמשיך הלאה

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #602

                          מה עושים כשהרגליים עייפות
                          והלב כבר לא בטוח
                          איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
                          כשהכל כל כך שטוח
                          לא מבטיח
                          רותח

                          מה הסיפור?
                          על מה היגון?
                          אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
                          תכבוש לעצמך האגו
                          תגיע לפסגה

                          בן אדם
                          מה לך נרדם
                          האור והחושך מעורבבים
                          אין חיים הכל ניסים

                          מה לך כי נפלת
                          אל תתיאש הנה כבר קמת
                          7 פעמים צדיק נפל
                          אבל העיקר שהוא הצליח
                          לקום

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • sara 1S מנותק
                            sara 1S מנותק
                            sara 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                            #603

                            אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
                            והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

                            לויה ,אנשים,בכיות

                            אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

                            שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

                            תפוח טרי שנקטף טרם עת

                            הלך לו בכדי לתת-

                            לתת משלו – עבור חטאינו

                            לתת משלו- להתפלל בעבורנו

                            לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

                            ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

                            נשארנו-כדי למלאות את החלל

                            נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

                            חיים ניתנים למי שדורש

                            ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

                            ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

                            ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

                            נבקש ונתחנן לבנית הבית

                            שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

                            שנפגש כולם בביהמק

                            וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

                            ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

                            "במותה נתנה לנו את החיים".....

                            החיים הם כמו מבחן קשה,
                            הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                            ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #604

                              אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                              כואב לי
                              אני לא מצליח לישון
                              זה עומד לי
                              כמו עצם תקועה בגרון
                              בא לי לבכות
                              אני פשוט משחרר
                              עוד כמה מכות
                              במה אני אחר
                              למה זה קורה
                              ולמה דווקא לי
                              שוב פעם פורה
                              שק הדמעות שאצלי
                              ואני לא מבין למה
                              ורק לאלוקים תשובות
                              איך זה קרה וגם מה
                              וכולם מרחמים בתגובות
                              אני לא אוהב נחמה
                              אני אוהב את מה שהיה
                              לא רוצה עוד מילה וגחמה
                              רוצה לחזור בלי אשליה
                              אבל אי אפשר לבינתיים
                              אפשר רק לחכות
                              אולי זה יבוא עוד שנתיים
                              ואולי רק אז אפסיק לבכות
                              זה לא כאב פיזי
                              זה כאב שבפנים שומם
                              לא משו לקחת באיזי
                              זה הלב שלי שמדמם
                              ופלסטר לא ממש יעזור
                              וגם לא כדור משכח
                              זה כאב בלי תרופה ומזור
                              ועם המציאות לא מתווכח
                              אני מבין שעכשיו זה מקל
                              אבל מקל לא מקל זה חזק
                              מרגיש את עצמי כמו אבל
                              מנסה לאחוז באבק
                              ודיי כבר חלאס מילים
                              נמאס לכתוב רגש רע
                              מחפש משו טוב בחיים
                              מחפש משו חוץ מצרה
                              זה מתיש וגורר בי כוחות
                              גורר ת'לב גורר ת'מח
                              מנסה להפסיק ת'אכזבות
                              מנסה מחדש הכל לשכוח

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                #605

                                לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                                למה נשים נקטפות כך פתאום
                                למה ילדים הופכים ליתומים היום
                                למה הורים קוברים את ילדיהם
                                זה לא טבע העולם
                                מה ה' רוצה מאיתנו
                                אישה צדיקה
                                מתנדבת מסורה
                                נאמנת לחיים
                                כי היא מחוברת לעזר
                                נותנת את הלב
                                מעניקה משלה
                                אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                                החליטה שעשתה די
                                אנחנו לא מבינים חשבונות
                                אנחנו ילדים תמימים
                                משפשפים עיניים
                                למה כל זאת קרה לנו
                                אבל ה' יודע
                                והוא לא חייב לנו תשובה
                                אבל צרכים להתחזק
                                ללכת בדרכה
                                לעזור לאחר
                                להתנדב ולתרום
                                וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #606

                                  קום
                                  איך עובר היום
                                  ממש כמו בחלום
                                  הכל במהירות
                                  תביט למציאות

                                  ואיך הכל חולף
                                  את הזמן שורף
                                  עת להתקדם
                                  בסוף על הכל נשלם

                                  אז עכשיו תקום
                                  אל תטבע בים של כלום
                                  למה אתה מחכה
                                  עכשיו תשתנה...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                    #607
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                      #608

                                      בלי שום סיבה באמצע החיים
                                      בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                                      נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                                      אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                                      נמאס לי מהגלות הנמשכת
                                      רוצה לראות אותה נעלמת
                                      רוצה לראות את המשיח
                                      רוצה את הקטורת להריח

                                      תגידו, אני מוזרה?
                                      למה אני חושבת עליו כל החיים?
                                      אולי כי אני יהודיה גאה
                                      ואת החורבן נוצרת לעולמים

                                      בואו הצטרפו כל היהודים
                                      בואו נתקרב לאבא במרומים
                                      בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                                      אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                                      יש שני סוגי מוזיקה-
                                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • נשרנ מנותק
                                        נשרנ מנותק
                                        נשר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                        #609

                                        יושב ומנגן
                                        מיתרים מכוון
                                        תווים כותב
                                        על ההמשך חושב

                                        פתאום קצת התפשל
                                        אותי זה מכשל
                                        אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                                        עד שמנגינה מושלמת תישמע

                                        ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                                        פורטים על נימי נפשי
                                        בסוף הכל יסתדר ויגמר
                                        נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                                        נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • נשרנ נשר

                                          יושב ומנגן
                                          מיתרים מכוון
                                          תווים כותב
                                          על ההמשך חושב

                                          פתאום קצת התפשל
                                          אותי זה מכשל
                                          אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                                          עד שמנגינה מושלמת תישמע

                                          ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                                          פורטים על נימי נפשי
                                          בסוף הכל יסתדר ויגמר
                                          נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                                          נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #610
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול