דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
    אוהבת מוזיקה 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
    #593
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אלי הגברא מנותק
      אלי הגברא מנותק
      אלי הגבר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #594

      זריחה

      מרגיש נופל
      מחפש את הקרן שבוקעת
      בים האפל

      אבל זוכר טוב
      שבכל יום שמגיע
      לאחר שמחשיך הרחוב
      תזרח השמש ברקיע

      רוצה להתקרב אליך
      לקבל קצת כוח
      להסתופף בצילך
      להרגיש בטוח

      תן לי מעט אור
      בחושך, באפלה
      גרש את השחור
      והבא את הגאולה

      אחדות שווה הכל.
      גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
      אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #595

        רוצה קצת שלווה
        ומרגוע לנשמה
        למה כל הזמן סוער
        והגלים גבוהים
        לא יכולה עליהם
        רוצה קצת שקט
        ומנוחה באמת
        בלי בעיות ומועקות
        בלי אזעקות וזעקות
        קצת לראות שמים
        ואת יופי הבריאה

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • מיתרמ מנותק
          מיתרמ מנותק
          מיתר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #596

          אולי הגיע הזמן
          לאסוף את עצמי
          לא לחכות לסימן
          שיראה לי מי
          כאן איתי
          לטובתי

          אולי הגיע הרגע
          להתחיל להשתנות
          להשתחרר מהפגע
          שעושה בי שמות
          שאוכל אותי
          ואת נשמתי

          אבל בשביל זה אני צריך אותך אבא
          שתיתן לי יד שלא אפול יותר
          וגם אם אפול תעזור לי ללכת על ארבע
          ותלמד אותי איך לקום ולא לוותר

          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #597

            זמן יקר
            השעון מתקתק
            לאן אתה מתרחק
            עוד מעט נגמר הזמן
            (ה)עולם כזה קטן

            יש לך מסלול
            חי על זמן שאול
            אז תפוס את עצמך
            תתחיל לרוץ ליעדך

            יש לך תפקיד בעולם
            לא סתם
            ליהות חזק בדרך
            להתנהג כמו בן של מלך

            תחזור לעצמך
            מלא את תפקידך
            עד הסוף
            לפני שהשעה תחלוף

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #598

              בעולם של טירוף
              ושכולם בשיגעון
              שכולם החליטו מי הנורמלי
              ולמה הם לא הרוב

              בדור שהחברה את כולם פה מאלצת
              להיות כמו כולם ולעטות תחפושת
              ויש רע בזה שכל אחד יהיה הוא
              בלי הסטייל והשיק והבגדים שלא מִתְּרָפַּפּוּ

              שמשלמים מחיר בשביל: ה"מה יגידו"
              שמחוסר מסמיקים מבושה ברחוב
              שרוצים להיראות תמיד טובים יותר
              אבל הולכים בכוונה לכיוון ההפוך

              שכולם נוהרים אחרי תמונה בעיתון
              ואחרי מי שראו עם "יופי שיגעון"
              ולא מסתכלים בכלל על פנימיות
              וזה בוער כי יש טונה חוסר וריקנות

              ומתי כבר יבוא משיח
              וירים לנו ת'מצב רוח
              והמצב הבלתי אפשרי יגמר
              ולכולם יהיה סופסוף טוב יותר

              הלוואי בקרוב...
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דודו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #599

                השיר הבא מספר על ילד שגדל בשבט מבודד שהתרחק והתנזר מציוליזציה ולילד היה קשה עם זה עד שהסב הסביר לו מה הטעם שהם חיים כמו פעם, אם התשובה לא מספיק ברורה בשיר אני יסביר את זה במילים פשוטות הם חיים כמו פעם לא בשביל היום אלא בשביל מחר כשהעבר יחזור.

                לחיות כמו פעם

                כשהייתי קטן היו דברים
                לי לא היו כל כך ברורים
                כמה למה איך מתי
                היכן מדוע אימתי

                מה הטעם לחיות כמו פעם
                כשההווה כל כך נוצץ
                למה אבא אבא למה
                ביני לזה אתה חוצץ
                מה הטעם לחיות כמו פעם
                כשההווה כל כך נוצץ
                למה אמא אמא למה
                את זה אני עוד יפוצץ

                מה טוב בסוס ועגלה מרכב מפואר
                גם הבגד שאני לבוש כה מכוער
                בשדה עובדים קשה כמעט ולא יוצא
                כשאהיה גדול להימלט אני רוצה

                מה הטעם לחיות כמו פעם
                כשההווה כל כך נוצץ
                למה אבא אבא למה
                ביני לזה אתה חוצץ
                מה הטעם לחיות כמו פעם
                כשההווה כל כך נוצץ
                למה אמא אמא למה
                את זה אני עוד יפוצץ

                יום אחד קרא לי סבא
                תקשיב מתוק תקשיב לי טוב
                יש לנו בשבט עבר רווי בהוד
                את העתיד אתה תכתוב
                אם תתקדם קדימה העבר ישאר מאחור
                מה תעשה ביום שלפתע הוא יחזור

                כי כן יש טעם לחיות כמו פעם
                אף שההווה כל כך נוצץ
                ולא סתם אבא אבא לא סתם
                בינך לזה הוא כה חוצץ
                אז כן יש טעם לחיות כמו פעם
                לבעוט בהווה שכה נוצץ
                ארים עיניים רק למעלה
                והעולם? שיתפוצץ!

                ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • נשרנ מנותק
                  נשרנ מנותק
                  נשר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #600

                  החיים הם כמו משחק
                  גדול ענק
                  אז תתפוס את עצמך בידים
                  תביט למציאות עיניים

                  גם אם הכדור נעלם
                  תלך לחפש אולי הוא שם
                  אל תשב ותחכה שיבוא
                  תתרומם תחפש אולי זה פה

                  קדימה עכשיו הזמן זה לרוץ
                  אל תתעצל תהיה חרוץ
                  בסוף רק אתה תנצח
                  אז בא נראה אותך משימות צולח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #601

                    לאי בודד
                    שוב נודד
                    שם אחיה לבטח
                    רק בלי מתח
                    בלי אנשים
                    רחוק ממבטים
                    בלי שאלות
                    בלי תהיות
                    על אי בודד
                    עד שאתמודד
                    ואוכל לשוב
                    לארץ החיים
                    להמשיך הלאה

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #602

                      מה עושים כשהרגליים עייפות
                      והלב כבר לא בטוח
                      איך ממשיכים מהמקום הזה לחיות.
                      כשהכל כל כך שטוח
                      לא מבטיח
                      רותח

                      מה הסיפור?
                      על מה היגון?
                      אחרי הכל רק כך תגיע לניצחון
                      תכבוש לעצמך האגו
                      תגיע לפסגה

                      בן אדם
                      מה לך נרדם
                      האור והחושך מעורבבים
                      אין חיים הכל ניסים

                      מה לך כי נפלת
                      אל תתיאש הנה כבר קמת
                      7 פעמים צדיק נפל
                      אבל העיקר שהוא הצליח
                      לקום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • sara 1S מנותק
                        sara 1S מנותק
                        sara 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
                        #603

                        אחות של חברתי נפטרה ביום שישי במיתה מפחידה לא עלינו אישה צעירה ממש,
                        והשיר הזה נכתב ממש לאחר הלויה

                        לויה ,אנשים,בכיות

                        אישה צדיקה שהפסיקה לחיות

                        שבר בלב, חוסר עכלה,בלבול ומועקה

                        תפוח טרי שנקטף טרם עת

                        הלך לו בכדי לתת-

                        לתת משלו – עבור חטאינו

                        לתת משלו- להתפלל בעבורנו

                        לתת משלו- זכויות בעד עונותינו

                        ואנחנו כאן לא לחינם נשארנו

                        נשארנו-כדי למלאות את החלל

                        נשארנו- כדי לנצל ולתפוס,

                        חיים ניתנים למי שדורש

                        ומי שדורש זה מי שיש לו ערך לחיים

                        ננצל את החיים כי איננו יודעים עד מתי הם ניתנים

                        ועוד כמה זמן נשאר לשעון החול שמתקתק

                        נבקש ונתחנן לבנית הבית

                        שיפסיקו הצרות ויבוא הגואל

                        שנפגש כולם בביהמק

                        וכל אחת יודעת איזה צעד צריך כדי להיות שם..

                        ואולי בזכות טלטלה ככ גדולה נתחזק למענה, למעננו

                        "במותה נתנה לנו את החיים".....

                        החיים הם כמו מבחן קשה,
                        הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                        ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #604

                          אני כתבתי את זה ממש לפני כמה דקות מתוך סערת רגשות אז אם יש בזה איזה שהיא בעיה בלי ששמתי לב אז אני מבקש סליחה מראש ושימחקו את זה הצוות פיקוח

                          כואב לי
                          אני לא מצליח לישון
                          זה עומד לי
                          כמו עצם תקועה בגרון
                          בא לי לבכות
                          אני פשוט משחרר
                          עוד כמה מכות
                          במה אני אחר
                          למה זה קורה
                          ולמה דווקא לי
                          שוב פעם פורה
                          שק הדמעות שאצלי
                          ואני לא מבין למה
                          ורק לאלוקים תשובות
                          איך זה קרה וגם מה
                          וכולם מרחמים בתגובות
                          אני לא אוהב נחמה
                          אני אוהב את מה שהיה
                          לא רוצה עוד מילה וגחמה
                          רוצה לחזור בלי אשליה
                          אבל אי אפשר לבינתיים
                          אפשר רק לחכות
                          אולי זה יבוא עוד שנתיים
                          ואולי רק אז אפסיק לבכות
                          זה לא כאב פיזי
                          זה כאב שבפנים שומם
                          לא משו לקחת באיזי
                          זה הלב שלי שמדמם
                          ופלסטר לא ממש יעזור
                          וגם לא כדור משכח
                          זה כאב בלי תרופה ומזור
                          ועם המציאות לא מתווכח
                          אני מבין שעכשיו זה מקל
                          אבל מקל לא מקל זה חזק
                          מרגיש את עצמי כמו אבל
                          מנסה לאחוז באבק
                          ודיי כבר חלאס מילים
                          נמאס לכתוב רגש רע
                          מחפש משו טוב בחיים
                          מחפש משו חוץ מצרה
                          זה מתיש וגורר בי כוחות
                          גורר ת'לב גורר ת'מח
                          מנסה להפסיק ת'אכזבות
                          מנסה מחדש הכל לשכוח

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          14
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                            #605

                            לעילוי נשמת מזל קוביוף ע"ה שהייתה מתנדבת ונאמנת בעזר מציון מחוז צפון

                            למה נשים נקטפות כך פתאום
                            למה ילדים הופכים ליתומים היום
                            למה הורים קוברים את ילדיהם
                            זה לא טבע העולם
                            מה ה' רוצה מאיתנו
                            אישה צדיקה
                            מתנדבת מסורה
                            נאמנת לחיים
                            כי היא מחוברת לעזר
                            נותנת את הלב
                            מעניקה משלה
                            אך לא עלינו רצתה ההשגחה
                            החליטה שעשתה די
                            אנחנו לא מבינים חשבונות
                            אנחנו ילדים תמימים
                            משפשפים עיניים
                            למה כל זאת קרה לנו
                            אבל ה' יודע
                            והוא לא חייב לנו תשובה
                            אבל צרכים להתחזק
                            ללכת בדרכה
                            לעזור לאחר
                            להתנדב ולתרום
                            וה' יעזור שלא נהיה מהמקבלים

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • נשרנ מנותק
                              נשרנ מנותק
                              נשר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #606

                              קום
                              איך עובר היום
                              ממש כמו בחלום
                              הכל במהירות
                              תביט למציאות

                              ואיך הכל חולף
                              את הזמן שורף
                              עת להתקדם
                              בסוף על הכל נשלם

                              אז עכשיו תקום
                              אל תטבע בים של כלום
                              למה אתה מחכה
                              עכשיו תשתנה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #607
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #608

                                  בלי שום סיבה באמצע החיים
                                  בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                                  נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                                  אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                                  נמאס לי מהגלות הנמשכת
                                  רוצה לראות אותה נעלמת
                                  רוצה לראות את המשיח
                                  רוצה את הקטורת להריח

                                  תגידו, אני מוזרה?
                                  למה אני חושבת עליו כל החיים?
                                  אולי כי אני יהודיה גאה
                                  ואת החורבן נוצרת לעולמים

                                  בואו הצטרפו כל היהודים
                                  בואו נתקרב לאבא במרומים
                                  בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                                  אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                    #609

                                    יושב ומנגן
                                    מיתרים מכוון
                                    תווים כותב
                                    על ההמשך חושב

                                    פתאום קצת התפשל
                                    אותי זה מכשל
                                    אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                                    עד שמנגינה מושלמת תישמע

                                    ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                                    פורטים על נימי נפשי
                                    בסוף הכל יסתדר ויגמר
                                    נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                                    נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • נשרנ נשר

                                      יושב ומנגן
                                      מיתרים מכוון
                                      תווים כותב
                                      על ההמשך חושב

                                      פתאום קצת התפשל
                                      אותי זה מכשל
                                      אבל לא נורא-נחזור להתחלה
                                      עד שמנגינה מושלמת תישמע

                                      ואיך הצלילים שוברים את ליבי
                                      פורטים על נימי נפשי
                                      בסוף הכל יסתדר ויגמר
                                      נו אז קדימה-מנגינות תחבר

                                      נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #610
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                        #611

                                        החיים שלי הם כמו סיפור
                                        כל בחירה היא כמו הימור
                                        אולי זה לא נראה
                                        שמה שאני עושה משפיע נורא
                                        על העתיד

                                        ולא זה לא העתיד שלי פרטני
                                        זה העתיד של מי שיצא ממני
                                        במעשיי אני בעצם מחליטה
                                        את השביל שלהם וגבולות ההלכה
                                        שלהם תמיד

                                        וגם אם אני רוצה קצת לנוח
                                        במקום להילחם פשוט לברוח
                                        אז אני לעצמי מזכירה
                                        שאני גוזרת עליהם גזירה
                                        וזה מחייב

                                        כי אני לא אחראית רק על חיי שלי
                                        אני מלאת אחריות לכל מיני אנשים
                                        שאת חוויותיהם יקחו מהבית שלי
                                        ועל פי זה נקבע להם שבילם בחיים

                                        לא אתעכב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • איזה קטעא איזה קטע

                                          בלי שום סיבה באמצע החיים
                                          בא לי לבכות, בא לי לצרוח
                                          נכון שחיי הם לכאורה נפלאים
                                          אבל משהו חסר ומתחשק לי לברוח

                                          נמאס לי מהגלות הנמשכת
                                          רוצה לראות אותה נעלמת
                                          רוצה לראות את המשיח
                                          רוצה את הקטורת להריח

                                          תגידו, אני מוזרה?
                                          למה אני חושבת עליו כל החיים?
                                          אולי כי אני יהודיה גאה
                                          ואת החורבן נוצרת לעולמים

                                          בואו הצטרפו כל היהודים
                                          בואו נתקרב לאבא במרומים
                                          בואו נתאחד ונצעק יחדיו-
                                          אנחנו רוצים משיח עכשיו!!

                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #612

                                          @איזה-קטע הייתי חייבת להוסיף כמה מילים לשירך הנפלא

                                          את לא מוזרה
                                          את אולי בצרה
                                          רוצה להיגאל
                                          כמו כל ישראל

                                          לצאת מאפלה
                                          לשאת תפילה
                                          למרום שניגאל
                                          ושיחד נינצל

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול