דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
    #619

    שיר שיצא ממני בספונטניות לאור המצב

    אוקראינה רוסיה
    עם נגד עם
    עם אחד
    שפה אחת
    מה להם להילחם
    אויבים אחת לשניה
    שותפות לשנאה ולאיבה
    רחוק מן העין רחוק מן הלב
    מה לנו לקחת ללב
    אבל זאת רק מראה
    להתמודדות בדרך זרה
    יש שפה אחת
    אבל אויבים הם
    אין הסכם שלום
    מוציאים את הארטילריה
    מפגיזים ללא מטרה
    מילים וחרבות
    נהפכות לתרבות
    אנחנו אבל לא כמוהם
    צרכים לאהוב ולקרב
    כל אח ורחוק
    לא להפנות גב ולהרחיק
    לחבק ולהכיל
    וללמד על יופי היהדות
    ככה לא ישנאו אותנו
    ונאיר לכול העולם
    באהבה ואחווה
    ויבוא השלום
    במהרה בימינו אמן

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #620

      חיוך
      קם בבוקר
      ליבי מתמלא באושר
      רואה רק טוב
      מרגיש קרוב

      החיים אחרת
      השגרה נשמרת
      הטבע מחייך
      הכל הולך

      חיוך
      שים אותו על פניך
      פתאום תראה את כל קרוביך
      מחייכים אליך

      חיוך
      החיים יפים
      אנשים מאושרים
      משמחה לא מפסידים

      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
      בקש להתמודד עם הקשיים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
        #621

        מה שהיה היה

        נמאס לי להיזכר
        מה היה בעבר
        אין לי כח לפחד
        שמשהו אצלי נשאר

        אני יודעת שהשתניתי
        התקדמתי והצלחתי
        אני יודעת שהתעליתי
        התגברתי וצמחתי

        אבל עדיין כשאני נזכרת
        במקרים שהיו
        אני עדיין מפחדת
        שהם עוד יחזרו

        אומרים שגלגל חוזר בעולם
        והמקרים אלי יחזרו
        לא בא לי אותם
        רוצה שיעלמו

        רוצה כמו בת יענה
        לטמון הראש בחול
        להתעלם ממה שהיה
        לשכח מהכל

        אבל יודעת שאין ברירה
        אני חייבת לחיות את חיי
        אחרי הכל מה שהיה היה
        והעתיד עוד לפני

        אני צריכה להתגבר
        לסלוח לעבר
        כשאצליח-הכל יגמר
        כי מה שהיה-נגמר

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • ר מנותק
          ר מנותק
          רחל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #622
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #623

            כל היום רק בא לי
            בא תהיה ראלי
            כל הזמן נראה לי
            רק חושב שרע לי

            כל הזמן הוא רוצה
            אף פעם לא שווה
            מה שלא תעשה
            המציאות לא תשתנה

            סיפוק שלא נגמר
            לא חושב על המחר
            רוצה כל היום
            חי בתוך חלום

            תבין הכל חולף
            זמן יקר אתה שורף
            אז עכשיו תעצור
            לפני שתיפול לבור

            תאווה זה בלי סוף
            בסוף הכל יחלוף
            עת לעצור
            זמן לחזור

            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
            בקש להתמודד עם הקשיים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #624

              בס"ד
              "קריעת ים סוף"
              יושב ומחכה ממתין ומצפה מתי זה יקרה
              מתי תגיע השעה מתי יבוא היום והים יבקע
              מתי תשבר הצלחת בשעה טובה ומוצלחת
              מתי כבר אשמע קול ששון קול שמחה.

              התרוקנה הישיבה כל יום חתונה
              מזל טוב מזל טוב איזו שמחה
              רוקד בשמחה נותן את הנשמה
              יודע השמחה שלי עוד תבוא זמנה

              כל עכבה לטובה זו לא סתם אמרה
              אם תפתח את העיניים עם קצת אמונה
              תביט סביבך ותראה איך הכל מסתדר
              מישהו מתכנן בשבילך את הטוב ביותר.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • HHKKKKH מנותק
                HHKKKKH מנותק
                HHKKKK
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                #625

                בס''ד
                ''אבא''
                בית 1:
                יש ימים שמחים
                ויש ימים עצובים
                ויש ימים שמתפזרים

                פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                לא מבין מה רוצים ממני,

                פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #626

                  התקדמות
                  ונפילה
                  צעד קדימה
                  ופתע כניעה
                  תגידי לא נמאס לך
                  להיות כ"כ...
                  נעולה???

                  צעד קדימה
                  נסיגה
                  שתי צעדים אחורה
                  למיטה
                  אין מצב
                  עד שלבן
                  פתאום מגיע השטן

                  ואני מרגישה בתוכי כבר חולשה
                  כאילו אני בעיצומה של מלחמת התשה
                  ודי כבר נמאס
                  איך הזמן טס
                  זה לא נתפס לי בשכל
                  שאני עדיין תקועה בזבל

                  ואיך עוד שנייה אוטוטו משיח
                  ואני ממנו עסוקה בלברוח
                  רוצה להתקרב אך עושה הפוך
                  די!!!
                  נמאס לי כבר מהזיוף!
                  רוצה הכל-חשוף!!!

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • HHKKKKH מנותק
                    HHKKKKH מנותק
                    HHKKKK
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #627
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • HHKKKKH HHKKKK

                      בס''ד
                      ''אבא''
                      בית 1:
                      יש ימים שמחים
                      ויש ימים עצובים
                      ויש ימים שמתפזרים

                      פזמון: אבל תדע/י שגם אם אתה לא רואה
                      יש למעלה מישהו מסתכל זה ''אבא''
                      תמיד שומר שם למעלה-אבא,
                      שצריך עזרה רק תתפלל והוא כבר ישלח,

                      בית 2: ויש ימים חוזר עצבני-יאל'ה חיים נמאסים
                      כאילו אני שיכור בעולם שכלום משוגעים,
                      לא מבין מה רוצים ממני,

                      פזמון: אבל תדע גם אם אתה לא רואה
                      יש למעלה מישהו מסתכל ,זה ''אבא'' משגיח מלמעלה--''אבא''...

                      רבקהר מנותק
                      רבקהר מנותק
                      רבקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #628

                      @hhkkkk אין להעלות שתיי שירים ביום. נא לשים לב לעניין.

                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • HHKKKKH מנותק
                        HHKKKKH מנותק
                        HHKKKK
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                        #629

                        @hhkkkk אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                        בס''ד
                        

                        ''לראות טוב''
                        יש שתי אפשריות לראות בכל אדם
                        אני יכול לראות את הטוב את המיוחד

                        אני גם יכול לראות את הרע שבו-אבל למה?
                        באיזה זכות בכלל לשנוא מה אתה שווה יותר
                        ובאיזה רצינות-מה זה יוסיף לך-רק גורע

                        בימים ובלילות 'שלח לחמך ע''פ המים'
                        ובבוא היום תמצאנו
                        באיזה זכות לשנוא הרי כולם מאותו מקום באו ולשם גם ישובו

                        לראות את הטוב בכל אדם-להיות אדם יותר טוב שאוכל להיות
                        אשאר קר-מה יוסיף?

                        תיהיה אדם טוב כולם יאהבו אותך,
                        גדול הוא מי שדואג לקטן
                        עוד לא מאוחר- זה הזמן להשתנות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                          #630

                          את השיר הזה כתבתי אני יחד עם @שירלי

                          הלילה מתגשם לו
                          החלום שכה חיכית לו
                          ברכה כעת יורדת
                          כשלחופה את נכנסת
                          ואין הזדמנות יותר טובה
                          לאחל לך שתהיי לאלפי רבבה

                          בנגינת חופה
                          את צועדת להתחלה חדשה
                          זה יומך הגדול
                          למולך יתגמד הכל
                          בואי כלה , בואי כלה
                          תוך אמוני עם סגולה

                          היום הזה החליט בורא עולם
                          להשלים חצויות לבנין עדי עד
                          מלאכים אותך מברכים
                          השמים בשבילך פתוחים
                          כי זה היום וזה העת
                          רק שלך

                          מהשבר- גדלים
                          מהקושי- מתבגרים
                          עוד תראה : מעז יצא מתוק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #631

                            איך כולם מצליחים
                            ורק אני גרוע
                            וכולם מתקדמים
                            ורק אני תקוע

                            אף פעם לא מצליח
                            מושכים אותי מתחת לשטיח
                            נופל, בקושי קם
                            לא מתקדם אף פעם

                            אולי יש תקווה
                            נתחיל מהתחלה
                            חזק, לא מתיאש
                            הצלחה רק מבקש

                            הכל מתחיל לרוץ
                            נהיה תלמיד חרוץ
                            ההצלחה מתחילה לצוץ
                            והכשלונות יצאו לבחוץ

                            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                            בקש להתמודד עם הקשיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוח שליט על הלב
                              #632

                              זה משהוא שחכינו לו הרבה זמן
                              עד ש.. קם זמר בשם אבי מן
                              את הגאולה לנו הקריב
                              לא כמו גלעד קריב
                              כן צריך משיח
                              כדי שכבר יהיה לנו זמן לנוח
                              ממלחמות אנחנו עיפיים כבר
                              לכן באנו להביא את הגאולה עוד מחר
                              אז בא נקום
                              כן!! לא נתבייש לקום
                              כי המשיח כבר כאן
                              מה שצריך שלא יהיה כאן עוד באלגן


                              עוד אחד!. והפעם על כל החגים!!!!!!!!!


                              ראש השנה:
                              כולם מתכוננים ליום הקובע
                              ואז מגיע היום המיוחל שנקבע
                              כולם בלחץ אך אך עדין מתפללים
                              וכעבור היום כולם נרגעים
                              סוכות
                              מחכים לה תמיד לבנות
                              את הסוכה אבל בלי מידי הרבה שאלות
                              כשזה בנוי מתכוננים
                              וכשזה לא מצפים
                              חנוכה!
                              מי לא אוהב את חג
                              החנוכה המיוחד
                              שבו מדליקים מנורות
                              אבל משתדלים לא לאכול מיד הרבה סופגנייות
                              אבל אי אפשר לשכוח את הלביבות
                              ט'ו בשבט
                              זה זמן חג האילנות
                              אך גם לנו זמן להבין ואפשר בזמן זה לעלות
                              אוכלים פירות מתוקים
                              ומקווים של יהיו חמוצים!
                              פורים
                              היום פורים יום גדול ליהודים
                              הילדים אוכלים הרבה ממתקים
                              ואנחנו טיפה מתעצבנים
                              על טיפול בשיניים
                              פסח!
                              מנקים כול חריץ
                              מקווים של יחמץ
                              אוכלים את המצות
                              ומקווים ששנה הבאה
                              בירושלים הבנויה
                              ל'ג בעומר
                              אוספים קרשים
                              מקווים שלא יהיו מסמריםשלא ידקרו
                              את כל הסובבים
                              מדליקים ת'אש והשנה יקפידו
                              יותר מכל שנה במירון
                              וידליקו גם בחברון
                              שבועות
                              מחכים לו הילדים בעיקר
                              כדי להגיע לכתה ולהרגיש שהם העיקר
                              ערים כל הלילה ולומדים
                              רק להיזהר שיהיה לשם שמיים
                              ולהרבות בלימוד כפליים
                              לאכול חלבי זכר לנס
                              כן זה כולל גם כפה נס!


                              קריאה מהנה!!!!!😊 😊
                              מוח שליט על הלב

                              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #633

                                שוב עבר לו יום
                                בסימן גדול של הצלחה
                                גם אם בת'כלס
                                הייתי היום קצת חמומה...

                                שוב הגיע לילה
                                וצריך לישון
                                בעיניים שלי כבר
                                בקושי רואים את האישון...

                                מחר יש יום חדש
                                ואני תקווה ממש
                                שד' לי יעזור
                                ויהיה לי-יום של אור!!!

                                טוב להציץ
                                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKKH מנותק
                                  HHKKKK
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #634

                                  בס''ד
                                  מוקדש לכל היהודים אשר בנכר[בעיקר אוקרינה]

                                  כמה פעמים דמיינת וזה לא קרה
                                  תפסיק לחשוב יותר מדאי
                                  קום התהלך בארץ אמר ה' לאברהם
                                  אז לך כי הזמן נגמר הזמן אוזל

                                  יהודי אתה מה לך שם
                                  גם בזמנים הקשים בצרות הכי גדולות
                                  חלום כולם היה להגיע לשם-לירושלים עיר הקודש
                                  חפצו וביתו של כל יהודי-הבית של כולם

                                  שם שכן המקדש ולשם עוד ישוב ויבנה
                                  שריד בית מקדשנו, כולם חיכו להגיע לארצנו הקדושה לנשק את עפרה
                                  להתקדש בתוכה,

                                  שם שכן המקדש ולשם ישוב ואנחנו איכה נשוב
                                  אז ארוז מטלטליך והגיע לשם :לעיר המקדש

                                  גם עכשיו בשעת מלחמה
                                  זה האות משמים כי הגיע הזמן
                                  משיח צדקנו ממתין רק לך
                                  רק לך,שתבוא ותכונן את עפרה.

                                  אני לא ירושלמי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #635

                                    לך ישר
                                    אל תתבלבל
                                    גם אם החושך על האור גובר
                                    ורק פנס אחד נשאר

                                    גם אם קר
                                    והיאוש עליך סגר
                                    וגם אם אותך זה שבר
                                    ונראה שהכל עצר

                                    רוץ קדימה
                                    בלי פחד
                                    כנס פנימה
                                    תמשיך ותצעד

                                    בלי ספקות
                                    תמשיך לכתוב
                                    בלי דאגות
                                    בסוף יהיה טוב

                                    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                    בקש להתמודד עם הקשיים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                      #636

                                      מצווה גדולה להיות בשמחה
                                      ובמיוחד ביום בו חלה המהפכה
                                      ונהפוכו אשר ישלטו היהודים
                                      עשו לנו את חג הפורים

                                      נכון שאפילו ראש החודש עוד לא היה
                                      אבל אני מרגישה כבר ת'אווירה
                                      לא רק בגלל אוזני המן והנפצים
                                      אלא בעיקר בגלל השירים השמחים

                                      איזה כיף שמגיע אדר בית
                                      החודש שהוא מעל הטבע
                                      מי עכשיו לא מתלהט?
                                      מי עוד לא מרגיש ת'רגע?

                                      איזה כיף חג הפורים!
                                      שמחה וששון ליהודים!
                                      איזה כיף הבה נרעישה
                                      את כל הצרות נעיפה

                                      בואו נתקרב אל החג השמח
                                      לא רק בזמן אלא גם במהות
                                      שלא יעוף כחלום בורח
                                      נגרש ממנוּׁ ת'עצבות!!!

                                      הכוונה שלא נחכה שפורים יבוא ואז נהיה בשמחה אלא בואו נהיה שמחים ואז יגיע חג הפורים!

                                      יש שני סוגי מוזיקה-
                                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #637

                                        My angel
                                        Who guards me
                                        In my own way
                                        Is above me
                                        My angel
                                        who accompanies me
                                        In my beatings
                                        Stroking me
                                        My angel
                                        found here
                                        Wraps my heart
                                        And says where
                                        My angel
                                        Which makes me
                                        smile In my difficulties
                                        And removes depression
                                        My angel
                                        so pure
                                        Is inside me Fills
                                        with pure light
                                        The angel
                                        guarding me from above.

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #638

                                          מבט קטן-
                                          שורף לי עמוק בלב
                                          ואף אחד לא מבין את
                                          גודל הכאב .
                                          את מה שאני עוברת.
                                          את מה שאני חווה .
                                          איך שאני נופלת ובוכה ..

                                          --

                                          נושאת תפילה לאבא
                                          האוהב, שתמיד מקשיב,
                                          היחיד שעוזר בכל מצב
                                          ב- א- מ- ת!
                                          תמיד איתי קרוב ,
                                          אפילו כשאני רחוקה,
                                          ושוכחת..
                                          תמיד עמוק בתוך תוכי...
                                          יודעת שיש לי
                                          מישהו שאליו אני יכולה
                                          לפנות.
                                          להרים אליו מבט קטן
                                          למעלה, לצעוק תפילה
                                          אמיתית מהלב
                                          והוא כבר את הכל מסדר

                                          תודה לאבא שבשמים 🤩

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול