דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #741

    שיר על המצב:

    מחבלים משתוללים
    אימה ברחובות הערים
    מזהירים מגל טרור חדש
    פצועים, הרוגים, נורא ממש!

    ברוך השם אני מאמינה
    ויודעת שאין אדם מזיז אפילו אצבע
    הערבים הם השליחים ויקבלו על זה עונש
    אבל אולי כדאי שפשוט-נפסיק את היובש?

    הרי התורה מגנא ומצילא
    ולצערנו נפטר שר התורה
    נוצר חלל אדיר ומסוכן
    חייבים ללמוד גם בסוף ה'זמן'!

    בואו כל הבנים למדו תורה
    תעשו על עם ישראל שמירה
    ואם אפשר, בבקשה, תכוונו גם עלי
    והלוואי שהמשיח יבוא כבר, הלוואי

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #742

      למה שקשה נזכרים בך?
      למה שקשה פונים אליך?
      מביטים אלייך, מרגישים אותך,
      ונזכרים אז-
      שצריך לחיות אותך!
      למה שמרגישים לבד נזכרים
      שיש עוד אחד שתמיד איתנו?
      למה שכואב יודעים שיש
      מישהו שיכול לרפא אותנו?
      אנחנו תמיד רחוקים אבל
      שקורה משהו ישר נזכרים
      ורואים שרק אליו אנחנו פונים, 
      חבל שכך אלו החיים.
      בואו נהיה תמיד קשורים לאלוקים
       לאבא שלנו, זה שברא אותנו,
      הוא מבקש רק בקשה  קטנה ,
      שנחיה אותו ונהיה קרובים אליו -
      תמיד!

      נכתב בהשראת השיר של אריאל לוי - "תאוריות" https://www.youtube.com/watch?v=lO6JBmjN6w4

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
        כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
        כשאמצע שם ניק אשנה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #743
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #744

          לעולם לא תדע -
          מה היא עשתה,
          אותה מילה שהוצאת
          שזרקת, פגעת, הכאבת.
          שכמעט בלי מחשבה אמרת.

          לעולם לא תדע -
          מה היא עשתה,
          אותה מילה שהוצאת
          שפרגנת, שמחת, אהבת.
          וכמעט בלי מחשבה אמרת.

          אבל אתה כן תדע -
          כי אפשר לראות כתפיים שנכפפות,
          וניתן גם לראות אותן נזקפות.
          אפשר להתכווץ מול עיניים פגועות,
          וניתן גם לעשותן בורקות.

          והבחירה - בידיך!!!

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • מיתרמ מנותק
            מיתרמ מנותק
            מיתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #745

            יושב ומחכה

            כי גם אם הלכת
            ממש עד לקצה
            וגם אם ממני רחקת
            מרחקים הרבה
            וגם אם ירדת
            עד לדיוטא תחתונה
            עדין דלתי פתוחה לך
            עד נשימתך האחרונה

            עדין דלתי פתוחה לפניך

            פזמון
            כי עד יומך האחרון
            אני יושב ומחכה
            אולי תשוב מהחטא
            ואת כל כתמי שמלתך
            אני יושב ומנקה
            אם רק תחזור ותתחרט

            כי גם אם חצית
            כל קו אדום
            ולפעמים גם רצית
            שוב פעם מהחטא לטעום

            עדין דלתי פתוחה לפניך

            פזמון
            כי עד יומך האחרון...

            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסטה מנותק
              הגיטריסט
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
              #746

              פסח קרב הנה הוא מגיע
              אין הרבה זמן וצריך להתייגע,

              ריחות הניקיון וכל הבלגן
              העיקר שבסוף הכל יהיה מאורגן,

              השנה זה לא סתם אומרים החכמים
              המשיח מגיע ומדבר ברמזים,

              אם זה בקורונה ושאר מחלות
              ואם זה בפיגועים מחרידים ללא התראות,

              דברים נוראים ומזעזעים שלא ראינו
              פיגועים קשים ביותר ממש כאב ליבנו,

              ''פיגוע בבני ברק'' זה ממש לא מצוי
              מפחדים לצאת מהבית אפי' עם ליווי,

              הבלגן שיש באוקרינה וכל העולם
              ''זה סימנים לגאולה'' צועקים כולם,

              נרבה בתפילות ואמונה שלמה
              שיהיה לפצועים החלמה מהירה,

              וכמו שנאמר ''בניסן עתידים להיגאל''
              מחכים כולם ממש שיבוא כבר הגואל,

              ונעלה בקרוב לבית מקדשינו
              ונעלה אליו שלמי שמחתינו,

              וירושלים אז תבנה ותיכונן
              אז נתחיל מעכשיו ... צריך להתכונן .

              ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
              העפרונות רק כדי לתת להם להבין
              שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • אייצ'יתא אייצ'ית

                אתם כותבים?

                כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                א מנותק
                א מנותק
                אביגיל גילבחר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #747

                @אייצ-ית שיר- חיזוק שכתבתי.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • י מנותק
                  י מנותק
                  ידידים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #748

                  השינוי

                  פתאום הכל אחר
                  אפשר יותר להתקדם
                  אחרי שינים של מציאות קשה
                  כואבת מייסרת לא נותנת נוחה

                  עכשיו מתחיל להשתחרר
                  מאזיקים של מחשבות
                  הם היו כמו מגירות
                  אלפים ורבבות
                  כמו חיילים במלחמות

                  כיף מאוד להיות
                  לשים לב שהעיניים פקוחות
                  תקווה קטנה שמרחפת מרגיעה
                  מחייכת אלי באווירה קסומה

                  הצלילים המנגינות הצבעים החלומות
                  וכל מה שתמיד פספסתי
                  עכשיו מפסיק כבר לוותר
                  רק נלחם להיות אחר
                  עד שיהיה לי טוב יותר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                    כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                    כשאמצע שם ניק אשנה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
                    #749
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #750

                      לפעמים
                      מרגיש מבולבל
                      נסחף עם הגל
                      לא יודע לאן
                      לכאן או לכאן
                      אבל בכל פסיעה וצעד
                      יודע שאני לא לבד
                      כי יש השם אחד
                      מחזיק לי את היד
                      ואותי אף פעם לא עוזב
                      כי הוא אבא אוהב
                      מלווה אותי תמיד בדרך
                      מרגיש לפתע בן של מלך
                      וגם עם בדרך התבלבל
                      אפנה תמיד לקל
                      כי עליי הוא תמיד שומר
                      ומודה אני אני תמיד אומר
                      ותפילה קטנה בליבי
                      שתהיה רבה אמונתך בי
                      ואותי תשמור לעולם
                      אבא שלי מלך העולם!!!

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #751

                        לא שלי

                        שבע או יותר
                        נפל.
                        וקם.
                        החכם.

                        וידע
                        כי בידו,
                        ורק לו,
                        הבחירה,
                        אם לצוף או לשקוע,
                        לומר או לבלוע.
                        לעלות או לירד
                        אל תהום.

                        ובחר
                        להביט קדימה.
                        לנער האבק
                        שדבק.
                        לחבוש פצעי נפילה,
                        בתפילה.
                        להמשיך או לדמום.
                        גם אם נפל
                        ועוד יפול
                        אתמול ומחר
                        והיום.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • תמר החיה בסרטת מנותק
                          תמר החיה בסרטת מנותק
                          תמר החיה בסרט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #752

                          שוב מלחמה בין האגו לשיתוף
                          בין הרצון להיות חזקה
                          לרצון לגבור על הטירוף
                          כי אפילו שעברת בתהום עמוקה
                          את עדיין זקוקה לחיבוק וליטוף

                          ועדיין היאוש אורב בפתח
                          מתי תרפי מלהחזיק חזק?
                          הוא עושה לך כה הרבה מתח
                          רוצה החבל יהיה מנותק
                          ותפלי אליו בפח

                          ואני בסך הכל ילדה בגן
                          לומדת בבית ספר של החיים
                          רוצה להצליח לעבור מהגל
                          אך נדמה שאין לי הכלים
                          מול עולם גדול מלא משברים

                          שנדמה שהצלחתי ועברתי הכל
                          הניסיון עדיין לא נגמר
                          גם שניסיתי לגדול
                          אני בעצם הולכתי שולל
                          עד מתי???

                          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #753
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              אתם כותבים?

                              כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אביגיל גילבחר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #754

                              כשאת עומדת מול ניסיון
                              אל תתרגשי, התחילי להפעיל ההיגיון
                              גם אם זה נראה לא אפשרי
                              תזכרי תמיד: "הכל תלוי רק בי!"
                              ואם אפסו לך הכוחות
                              אל תתייאשי, יש לקום מהנפילות
                              ואם את באמצע מנהרה
                              תזכרי תמיד יש לך אור בקצהה.

                              אין מקום בלי קצה של אור
                              גם אם נדמה שאת במקום סגור, שחור
                              זכרי תמיד אביך איתך נמצא
                              אותך ישמור מכל נזק וצרה.

                              אם חשבת אני לא יכולה
                              תדעי שזה בא מה יצר הרע.
                              כי אין אדם שלא יכול
                              כי לכולם יש אבא כה גדול
                              גם אם נראה שהמשחק נגמר
                              תזכרי תמיד יש לך את המחר!
                              בו את יכולה לתקן
                              את האתמול שאותך כה סקרן.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #755

                                מודה!!!

                                אני פותח את העיניים
                                ומביט על השמיים
                                ורואה אותך אבא
                                מודה לך שהחזרת בחמלה רבה
                                את נשמתי,
                                אני יודע שהכל ממך
                                והכל זה השגחה יודע,
                                שאתה אותי תמיד שומע
                                אבא טוב
                                ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                                פזמון
                                מודה אני לאלוקיי על שהחזרת
                                את נשמתי, ואת חיי אתה בראת
                                לך כל יכול
                                המלך הגדול
                                אני מודה בשיר מזמור....


                                וגם שלא הכל ורוד
                                יודע שהכל זה טוב
                                זה מלמעלה
                                אני סומך רק עליך
                                והולך תמיד איתך
                                אבא קלי הטוב
                                ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                                פזמון...

                                זה שיר שכתבתי והלחנתי מקווה שאהבתם...

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #756

                                  .דם יהודי נשפך כמים
                                  מאז פטירת ר' חיים
                                  מעיר התורה סרה השמירה
                                  מאז פטירת מרן שר התורה .
                                  שני יהודים בני עליה
                                  שני אלמנות יתומים ששה
                                  אוי לנו מדוע זה היה
                                  אי אפשר להמשיך בשגרה
                                  כאילו לא כלום קרה
                                  אסון נורא יתומים ואלמנה
                                  חייבים להתחזק החלטה נחושה
                                  לעשות מעשה לקבל קבלה
                                  להשלים את מה שחסרנו
                                  מעת פטירת מורינו ורבינו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                    #757

                                    לא מעזה להישיר ת'מבט
                                    מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                                    כשכולן מצביעות למה באת
                                    תמיד חייבת להרוס בידיים.

                                    לא יכולה בכלל להסביר
                                    לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                                    כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                                    ושכן, גם לי זה עצוב.

                                    מה לעשות שתמיד אני באה
                                    מלאת רצון, נכונה להשקיע
                                    ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                                    ואין לי איך להמשיך הלאה.

                                    אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                                    נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                                    שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                                    שגם אני רוצה להצליח הכל.

                                    גילוי נאות 😉
                                    היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                                    והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                                    אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                                    ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #758

                                      לא שלי

                                      הוא שם,
                                      רחמן
                                      נאמן
                                      כל הזמן.

                                      גם בערפל
                                      כשאפל
                                      ושפל.

                                      וגם בהסתרה
                                      ראיתי עטרה
                                      בכוחו מכירה
                                      בשמו מזכירה.

                                      יסכך,
                                      ירכך,
                                      יזכך,
                                      את פניו לך יאר
                                      יקדמוך רחמיו, מהר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • AVITAL 1A מנותק
                                        AVITAL 1A מנותק
                                        AVITAL 1
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #759

                                        הי, אתם שם שומעים?
                                        אני פה אם לא שמתם לב
                                        ומי שירפא, שיבין
                                        ללב הרוטט בכאב?

                                        איך זה שככה, ממש בין כולם
                                        אני לבד, ומה שמולי
                                        כאילו אין עוד אחד בעולם
                                        שעומד על התדר שלי

                                        אנשים רעשים צבעים וקולות
                                        המולה חיה וכובשת
                                        אז למה אצלי הכל ריק ואילם
                                        מרגישה חסרה, מיובשת

                                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • EtiE Eti

                                          לא מעזה להישיר ת'מבט
                                          מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                                          כשכולן מצביעות למה באת
                                          תמיד חייבת להרוס בידיים.

                                          לא יכולה בכלל להסביר
                                          לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                                          כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                                          ושכן, גם לי זה עצוב.

                                          מה לעשות שתמיד אני באה
                                          מלאת רצון, נכונה להשקיע
                                          ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                                          ואין לי איך להמשיך הלאה.

                                          אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                                          נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                                          שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                                          שגם אני רוצה להצליח הכל.

                                          גילוי נאות 😉
                                          היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                                          והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                                          אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                                          ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #760
                                          פוסט זה נמחק!
                                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול