דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #742

    למה שקשה נזכרים בך?
    למה שקשה פונים אליך?
    מביטים אלייך, מרגישים אותך,
    ונזכרים אז-
    שצריך לחיות אותך!
    למה שמרגישים לבד נזכרים
    שיש עוד אחד שתמיד איתנו?
    למה שכואב יודעים שיש
    מישהו שיכול לרפא אותנו?
    אנחנו תמיד רחוקים אבל
    שקורה משהו ישר נזכרים
    ורואים שרק אליו אנחנו פונים, 
    חבל שכך אלו החיים.
    בואו נהיה תמיד קשורים לאלוקים
     לאבא שלנו, זה שברא אותנו,
    הוא מבקש רק בקשה  קטנה ,
    שנחיה אותו ונהיה קרובים אליו -
    תמיד!

    נכתב בהשראת השיר של אריאל לוי - "תאוריות" https://www.youtube.com/watch?v=lO6JBmjN6w4

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
      כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
      כשאמצע שם ניק אשנה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #743
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #744

        לעולם לא תדע -
        מה היא עשתה,
        אותה מילה שהוצאת
        שזרקת, פגעת, הכאבת.
        שכמעט בלי מחשבה אמרת.

        לעולם לא תדע -
        מה היא עשתה,
        אותה מילה שהוצאת
        שפרגנת, שמחת, אהבת.
        וכמעט בלי מחשבה אמרת.

        אבל אתה כן תדע -
        כי אפשר לראות כתפיים שנכפפות,
        וניתן גם לראות אותן נזקפות.
        אפשר להתכווץ מול עיניים פגועות,
        וניתן גם לעשותן בורקות.

        והבחירה - בידיך!!!

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מיתרמ מנותק
          מיתרמ מנותק
          מיתר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #745

          יושב ומחכה

          כי גם אם הלכת
          ממש עד לקצה
          וגם אם ממני רחקת
          מרחקים הרבה
          וגם אם ירדת
          עד לדיוטא תחתונה
          עדין דלתי פתוחה לך
          עד נשימתך האחרונה

          עדין דלתי פתוחה לפניך

          פזמון
          כי עד יומך האחרון
          אני יושב ומחכה
          אולי תשוב מהחטא
          ואת כל כתמי שמלתך
          אני יושב ומנקה
          אם רק תחזור ותתחרט

          כי גם אם חצית
          כל קו אדום
          ולפעמים גם רצית
          שוב פעם מהחטא לטעום

          עדין דלתי פתוחה לפניך

          פזמון
          כי עד יומך האחרון...

          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • הגיטריסטה מנותק
            הגיטריסטה מנותק
            הגיטריסט
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
            #746

            פסח קרב הנה הוא מגיע
            אין הרבה זמן וצריך להתייגע,

            ריחות הניקיון וכל הבלגן
            העיקר שבסוף הכל יהיה מאורגן,

            השנה זה לא סתם אומרים החכמים
            המשיח מגיע ומדבר ברמזים,

            אם זה בקורונה ושאר מחלות
            ואם זה בפיגועים מחרידים ללא התראות,

            דברים נוראים ומזעזעים שלא ראינו
            פיגועים קשים ביותר ממש כאב ליבנו,

            ''פיגוע בבני ברק'' זה ממש לא מצוי
            מפחדים לצאת מהבית אפי' עם ליווי,

            הבלגן שיש באוקרינה וכל העולם
            ''זה סימנים לגאולה'' צועקים כולם,

            נרבה בתפילות ואמונה שלמה
            שיהיה לפצועים החלמה מהירה,

            וכמו שנאמר ''בניסן עתידים להיגאל''
            מחכים כולם ממש שיבוא כבר הגואל,

            ונעלה בקרוב לבית מקדשינו
            ונעלה אליו שלמי שמחתינו,

            וירושלים אז תבנה ותיכונן
            אז נתחיל מעכשיו ... צריך להתכונן .

            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              אתם כותבים?

              כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

              א מנותק
              א מנותק
              אביגיל גילבחר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #747

              @אייצ-ית שיר- חיזוק שכתבתי.jpg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • י מנותק
                י מנותק
                ידידים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #748

                השינוי

                פתאום הכל אחר
                אפשר יותר להתקדם
                אחרי שינים של מציאות קשה
                כואבת מייסרת לא נותנת נוחה

                עכשיו מתחיל להשתחרר
                מאזיקים של מחשבות
                הם היו כמו מגירות
                אלפים ורבבות
                כמו חיילים במלחמות

                כיף מאוד להיות
                לשים לב שהעיניים פקוחות
                תקווה קטנה שמרחפת מרגיעה
                מחייכת אלי באווירה קסומה

                הצלילים המנגינות הצבעים החלומות
                וכל מה שתמיד פספסתי
                עכשיו מפסיק כבר לוותר
                רק נלחם להיות אחר
                עד שיהיה לי טוב יותר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                  כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
                  כשאמצע שם ניק אשנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כשאמצע שם ניק אשנה
                  #749
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                    מוכן תמיד לעזור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #750

                    לפעמים
                    מרגיש מבולבל
                    נסחף עם הגל
                    לא יודע לאן
                    לכאן או לכאן
                    אבל בכל פסיעה וצעד
                    יודע שאני לא לבד
                    כי יש השם אחד
                    מחזיק לי את היד
                    ואותי אף פעם לא עוזב
                    כי הוא אבא אוהב
                    מלווה אותי תמיד בדרך
                    מרגיש לפתע בן של מלך
                    וגם עם בדרך התבלבל
                    אפנה תמיד לקל
                    כי עליי הוא תמיד שומר
                    ומודה אני אני תמיד אומר
                    ותפילה קטנה בליבי
                    שתהיה רבה אמונתך בי
                    ואותי תשמור לעולם
                    אבא שלי מלך העולם!!!

                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #751

                      לא שלי

                      שבע או יותר
                      נפל.
                      וקם.
                      החכם.

                      וידע
                      כי בידו,
                      ורק לו,
                      הבחירה,
                      אם לצוף או לשקוע,
                      לומר או לבלוע.
                      לעלות או לירד
                      אל תהום.

                      ובחר
                      להביט קדימה.
                      לנער האבק
                      שדבק.
                      לחבוש פצעי נפילה,
                      בתפילה.
                      להמשיך או לדמום.
                      גם אם נפל
                      ועוד יפול
                      אתמול ומחר
                      והיום.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • תמר החיה בסרטת מנותק
                        תמר החיה בסרטת מנותק
                        תמר החיה בסרט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #752

                        שוב מלחמה בין האגו לשיתוף
                        בין הרצון להיות חזקה
                        לרצון לגבור על הטירוף
                        כי אפילו שעברת בתהום עמוקה
                        את עדיין זקוקה לחיבוק וליטוף

                        ועדיין היאוש אורב בפתח
                        מתי תרפי מלהחזיק חזק?
                        הוא עושה לך כה הרבה מתח
                        רוצה החבל יהיה מנותק
                        ותפלי אליו בפח

                        ואני בסך הכל ילדה בגן
                        לומדת בבית ספר של החיים
                        רוצה להצליח לעבור מהגל
                        אך נדמה שאין לי הכלים
                        מול עולם גדול מלא משברים

                        שנדמה שהצלחתי ועברתי הכל
                        הניסיון עדיין לא נגמר
                        גם שניסיתי לגדול
                        אני בעצם הולכתי שולל
                        עד מתי???

                        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #753
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            אתם כותבים?

                            כאן הפורום להעלאת השירים והחיבורים...

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אביגיל גילבחר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #754

                            כשאת עומדת מול ניסיון
                            אל תתרגשי, התחילי להפעיל ההיגיון
                            גם אם זה נראה לא אפשרי
                            תזכרי תמיד: "הכל תלוי רק בי!"
                            ואם אפסו לך הכוחות
                            אל תתייאשי, יש לקום מהנפילות
                            ואם את באמצע מנהרה
                            תזכרי תמיד יש לך אור בקצהה.

                            אין מקום בלי קצה של אור
                            גם אם נדמה שאת במקום סגור, שחור
                            זכרי תמיד אביך איתך נמצא
                            אותך ישמור מכל נזק וצרה.

                            אם חשבת אני לא יכולה
                            תדעי שזה בא מה יצר הרע.
                            כי אין אדם שלא יכול
                            כי לכולם יש אבא כה גדול
                            גם אם נראה שהמשחק נגמר
                            תזכרי תמיד יש לך את המחר!
                            בו את יכולה לתקן
                            את האתמול שאותך כה סקרן.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #755

                              מודה!!!

                              אני פותח את העיניים
                              ומביט על השמיים
                              ורואה אותך אבא
                              מודה לך שהחזרת בחמלה רבה
                              את נשמתי,
                              אני יודע שהכל ממך
                              והכל זה השגחה יודע,
                              שאתה אותי תמיד שומע
                              אבא טוב
                              ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                              פזמון
                              מודה אני לאלוקיי על שהחזרת
                              את נשמתי, ואת חיי אתה בראת
                              לך כל יכול
                              המלך הגדול
                              אני מודה בשיר מזמור....


                              וגם שלא הכל ורוד
                              יודע שהכל זה טוב
                              זה מלמעלה
                              אני סומך רק עליך
                              והולך תמיד איתך
                              אבא קלי הטוב
                              ומיד שקם לך אומר בורא עולם
                              פזמון...

                              זה שיר שכתבתי והלחנתי מקווה שאהבתם...

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #756

                                .דם יהודי נשפך כמים
                                מאז פטירת ר' חיים
                                מעיר התורה סרה השמירה
                                מאז פטירת מרן שר התורה .
                                שני יהודים בני עליה
                                שני אלמנות יתומים ששה
                                אוי לנו מדוע זה היה
                                אי אפשר להמשיך בשגרה
                                כאילו לא כלום קרה
                                אסון נורא יתומים ואלמנה
                                חייבים להתחזק החלטה נחושה
                                לעשות מעשה לקבל קבלה
                                להשלים את מה שחסרנו
                                מעת פטירת מורינו ורבינו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                  #757

                                  לא מעזה להישיר ת'מבט
                                  מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                                  כשכולן מצביעות למה באת
                                  תמיד חייבת להרוס בידיים.

                                  לא יכולה בכלל להסביר
                                  לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                                  כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                                  ושכן, גם לי זה עצוב.

                                  מה לעשות שתמיד אני באה
                                  מלאת רצון, נכונה להשקיע
                                  ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                                  ואין לי איך להמשיך הלאה.

                                  אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                                  נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                                  שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                                  שגם אני רוצה להצליח הכל.

                                  גילוי נאות 😉
                                  היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                                  והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                                  אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                                  ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #758

                                    לא שלי

                                    הוא שם,
                                    רחמן
                                    נאמן
                                    כל הזמן.

                                    גם בערפל
                                    כשאפל
                                    ושפל.

                                    וגם בהסתרה
                                    ראיתי עטרה
                                    בכוחו מכירה
                                    בשמו מזכירה.

                                    יסכך,
                                    ירכך,
                                    יזכך,
                                    את פניו לך יאר
                                    יקדמוך רחמיו, מהר.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1A מנותק
                                      AVITAL 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #759

                                      הי, אתם שם שומעים?
                                      אני פה אם לא שמתם לב
                                      ומי שירפא, שיבין
                                      ללב הרוטט בכאב?

                                      איך זה שככה, ממש בין כולם
                                      אני לבד, ומה שמולי
                                      כאילו אין עוד אחד בעולם
                                      שעומד על התדר שלי

                                      אנשים רעשים צבעים וקולות
                                      המולה חיה וכובשת
                                      אז למה אצלי הכל ריק ואילם
                                      מרגישה חסרה, מיובשת

                                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • EtiE Eti

                                        לא מעזה להישיר ת'מבט
                                        מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
                                        כשכולן מצביעות למה באת
                                        תמיד חייבת להרוס בידיים.

                                        לא יכולה בכלל להסביר
                                        לא מסוגלת לחזור על זה שוב
                                        כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
                                        ושכן, גם לי זה עצוב.

                                        מה לעשות שתמיד אני באה
                                        מלאת רצון, נכונה להשקיע
                                        ותמיד משהו מסתבך במפתיע
                                        ואין לי איך להמשיך הלאה.

                                        אז ממקומי, מהפינה המושפלת
                                        נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
                                        שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
                                        שגם אני רוצה להצליח הכל.

                                        גילוי נאות 😉
                                        היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
                                        והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
                                        אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
                                        ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #760
                                        פוסט זה נמחק!
                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נעמי16נ נעמי16

                                          פוסט זה נמחק!

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                          #761
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול