דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבלמ מנותק
    משורר מבולבל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
    #843

    שבוע טוב,
    השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
    למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

    כמה רעש אי אפשר לחשוב
    על מה המהומה אפשר לחשוב
    על לא מאומה הלוך ושוב
    כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

    איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
    להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
    המטבע בחלל כה ריקן נוקש
    תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

    גם אויל מחריש לחכם יחשב
    אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
    על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
    אולי יבוא יום והשכל יתיישב

    ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
    הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
    כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
    סימן שהשמש שוקעת!

    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
    סימן שהשמש שוקעת!
    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    18
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #844

      מדברת איתך
      שופכת הכל
      גם בלי מילים
      מרימה את עיני
      למרומים
      כי אתה אדון הכל
      מקשיב ועוזר
      אבא אוהב

      רציתי שתדע
      שגם שקשה לי
      אני תמיד איתך,
      הולכת בדרכך
      לא נשברת
      גם שמתחילה
      פתאום הסערה

      חושבת תמיד
      מהי המטרה
      גם שקשה
      מאמינה בך,
      בכוחות שלך
      כי אין עוד מלבדך
      אתה הכתר
      של המלוכה

      רציתי שתדע
      שגם שקשה לי
      אני תמיד איתך,
      הולכת בדרכך
      לא נשברת
      גם שמתחילה
      פתאום סערה...

      איתך אבא!!

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #845

        עוד שבת עברה לה שבת
        שבת שלום שבת מנוחה
        שבת של שינה עמוקה
        פרחה לה נשמה יתרה.

        אבא שבשמים
        הער אותי משנתי היא לא ערבה
        כמה זמן אפשר להיות במיטה
        הטעמני טעם שבת קדשך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #846

          אפרופו שינה...
          @פודרה-0

          מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
          לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
          שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
          דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

          מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
          אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
          עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
          דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

          מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
          חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
          רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
          דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

          מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
          לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
          שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
          דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
            #847

            חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

            מָרָן לֹא נִשְׁאַר
            מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
            מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
            מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
            אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • S מנותק
              S מנותק
              shin
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
              #848

              COOL ההתחלות קשות
              וכל הקשות בהתחלה
              אני עומד שוב, אותו הבניין
              כלום לא השתנה..
              רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
              כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
              זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
              ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
              נפצע מקוצים טועה בשבילים
              בשביל זה יש תהילים..
              מתפלל וממשיך ללכת
              חורף גשם סתיו שלכת...
              הזמן מתקדם ורץ ורץ
              אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
              את גורלי הוא חרץ
              אני השפוט משתולל...
              קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
              יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
              הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
              אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

              נכתב בעין וחצי ויד וחצי
              העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
              למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

              "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

              לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
              https://www.youtube.com/@ishaishin

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #849

                בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
                "זמן קיץ"

                זמן קיץ התחלה חדשה
                הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
                לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
                לעלות מעלה להידבק בשכינה.

                חם בחוץ הזעה נוטפת
                פנים בבית מדרש דלוק המזגן
                אבל האוירה שם רותחת
                שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

                עזור לי אבא תן לי כוח
                לא להתייאש להמשיך לפרוח
                לא להסתכל על הסביבה
                להיות ממוקד במטרה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                  #850

                  קצת עלינו...

                  כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                  כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                  חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                  מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                  יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                  בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                  אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                  אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                  יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                  כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                  אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                  אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                  קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                  בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                  מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                  אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                  הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                  עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                  סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                  פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                  כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                  קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                  סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                  אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!
                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  16
                  • מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                    #851
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                      #852

                      כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                      אלו התוצאות:)


                      עמיד:

                      תהיתי אותי
                      על גשר עמוס מיתרים
                      דימיתי עצמי
                      לאותם אלפי צבעים
                      משתנים

                      ראיתי אותי
                      בין הצבעוניות המתחלפת
                      כחול סגול אדום
                      וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                      מתלהטת

                      נשמתי אותי
                      בין כל צלילי האור
                      עצרתי לשתוק
                      את מימדי הסחור
                      לסהור

                      צבעתי אותי
                      בכל אותם גווני עומק
                      כל כך אני-
                      חסרת הגדרה וסומק

                      וכך גיליתי אותי
                      מלאת מהמורות ותוואי חלק
                      מוזרה עד כדי שפיות
                      חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                      וכך ניגנתי אותי
                      פורטת כלום והכל
                      מקשתת את חיי במנגינות
                      ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #853

                        גם אם תעיתי
                        בדרך הנכונה לא הלכתי
                        שוב אל התהום נפלתי
                        וכמעט התרסקתי

                        גם אם נתקעתי
                        מהמרוץ עצרתי
                        ולרגע שכחתי
                        את מה שרציתי

                        אני לא מתייאשת
                        אני נאבקת ונלחמת
                        אני יודעת שאני אנצח
                        כי יש בי את הכח!!!

                        גם אם שוב התבלבלתי
                        גם אם את המטרה קצת הזנחתי
                        גם אם את הכלים שוב שברתי
                        ואל החושך הגעתי

                        גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
                        גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
                        גם אם שקעתי במים עד הצוואר
                        ואני עכשיו מרגישה רע ומר

                        אני לא מתייאשת
                        אני נאבקת ונלחמת
                        אני יודעת שאני אנצח
                        כי יש בי את הכח!!!

                        ולא רק לי, לכולם יש הכח
                        לא להתייאש, לא לנוח
                        להתרומם מעל כל ההריסות
                        גם אם קרו כבר 7 נפילות

                        מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #854

                          לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
                          אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
                          לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

                          כל מה שידעת- לא הספיק
                          כל מה שניסית- החליק 
                          אתה תמיד מנסה ,
                          הולך  וממשיך ,
                          מתי זה כבר יקרה?
                          אתה רוצה רק להאמין ..
                          אני זוכר עוד תתחושה 
                          שהלב רוצה מעט נחמה.  

                          אחי , אל תיפול
                          כי יש אלוקים גדול , 
                          שאותך תמיד ישמור 
                          אתה לא לבד -
                          יש למעלה אבא, הוא איתך, 
                          אתה לא לבד -
                          גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
                          תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
                          ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
                          הוא יוביל אותך ..

                          נכון, הדרך ארוכה.
                          תאמין, תמשיך להילחם,
                           אתה עוד תגיע לפסגה ,
                          שפוך לך מעט מהאמונה 
                          שאספת בדרכך, היא תדביק
                          אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
                          בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

                          אחי, אל תיפול..

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #855

                            ברגל ימין התחיל זמני
                            מקרב ליבי מודה אני
                            על הבינה להבחין שנתת בי
                            שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

                            ריבונו של עולם
                            אחת היא שאילתי
                            שבבית השם יהיה שבתי
                            לא לפחד לא להתייאש
                            שבליבי תבער תמיד האש

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                              #856

                              יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

                              זעזוע חודר עמוק
                              מצולק הייטב כחץ
                              נפש ניתלת בשוק
                              בין שמים לארץ

                              הארץ בת הינם
                              והשמיים שמיי גן
                              קשר דם אל שניהם
                              כאשר וריד הוא המאגן

                              הטלאות, טלאות פנימיות
                              תנודות מוניטור בחשש
                              והגלולות, הגלולות משתקות
                              אך הכאב בלב עוד מורגש

                              רואה אנשים מרוחקים
                              שקרובים רק פיזית
                              צווחה קורעת שחקים
                              והד של שקט חוזר ומצמית

                              שסע מצד אל צד
                              יוצר ללב חדר שלישי
                              החדר שבו הרגש נלכד
                              ומשחרר צער אמיתי

                              מאיים בהפסקת אש
                              האש שבוערת בליבי
                              טעם אבק שריפה יבש
                              נבלע עם הכח אחרון שבי

                              וולקאם טו יואור ריל לייף
                              נכתב על סף עילפון
                              מוצא את עצמי מדמם
                              את הנשמה בספא בסלון

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                                #857

                                במבט לאחור
                                על כל מה שהיה
                                רוצה לחזור
                                אל אותה התקופה
                                בה תום של ילדות
                                משתקף מפנינו
                                בלי שום טעות
                                אור נשפך מעינינו
                                כמה הייתי מוכן לשלם
                                לחזור אל אותם רגעים
                                בהם העולם היה לי שלם
                                לא הכרתי את החיים......
                                מסתובב מסתקרן
                                רוצה רק לדעת
                                מפניי אור קורן
                                בשמיים לגעת
                                אם רק אחזור לרגע
                                אל התקופה המתוקה
                                בלי כל הידע
                                אל צחוק שבקע
                                בשמחה אמיתית
                                ואושר צרוף
                                של ילד קטן
                                שרוצה רק לעוף
                                עם משובה ילדותית
                                שגרמה לחיוך
                                גדול אמיתי
                                לא קטן ומעוך.....
                                עם עיניים בורקות
                                ומרץ נעורים
                                בשנים כה מתוקות
                                רוצה לחזור לאותם ימים
                                הלוואי ונזכה באמת
                                לחזור לתקופה
                                בה לא טעמנו טעמו של חטא
                                תקופה כה יפה,

                                מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • מיתרמ מנותק
                                  מיתרמ מנותק
                                  מיתר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                  #858

                                  סוף סוף מצאתי את הדרך
                                  מצאתי את השביל
                                  שאל בית המלך
                                  אותי הוא יוביל

                                  רק אשא תפילה
                                  שתמיד בו אצעד
                                  שלא אדע שום נפילה
                                  ויותר לא אמעד

                                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                    #859

                                    לילה.
                                    שקט שמתמשך.
                                    דממה מהדהדת.

                                    אפילה.
                                    חושך שמערפל.
                                    מסך שחור מעמעם.

                                    בדידות.
                                    כשכולם נעלמים.
                                    נמצא רק עם עצמי.

                                    זה הזמן,
                                    בו אוכל להביט אלי פנימה.
                                    להכיר עוד לעומק. להיבנות.

                                    שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                                      #860

                                      כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


                                      געגוע.
                                      למה שהיה,
                                      ונגמר.
                                      זיכרון שעדיין,
                                      נשמר.
                                      כבר שבוע.
                                      הלב מתעקש,
                                      להרעיש.
                                      הדף מתקשקש,
                                      מתיש...

                                      געגוע.
                                      רק עוד פעם,
                                      לחזור,
                                      קצת לדבר,
                                      לסגור.
                                      לא רגוע,
                                      הראש חושב,
                                      מבלבל.
                                      הזמן לא עוזב,
                                      מתסכל...

                                      ומנגינה שמתפזרת,
                                      בשקט... נוגעת.
                                      עוד רגש שוזרת,
                                      אני, מ ת ג ע ג ע ת...

                                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #861

                                        כעת נשמע צליל דק
                                        של הקשת מקלדת
                                        חדר חשוך
                                        ואור מסך.

                                        ועל עיניים עייפות
                                        תמונה עומדת
                                        מילים מרצדות
                                        על המחשך

                                        ראש חסר חלום
                                        ושאיפה בודדת
                                        של ילד ער
                                        בשעה עייפה

                                        ובחוץ- הלילה
                                        והרוח מרקדת
                                        ריקודה עדין
                                        יחפה

                                        ועוד רגע קט
                                        והעין נעצמת
                                        והחלום יביאהו ימה

                                        והנה כמעט
                                        הריאה נושמת
                                        משֹיחה ללב "נומה"

                                        האצבעות מקלידות
                                        והרגל נרדמת
                                        הוא ער, ולבו ישן

                                        רחוק מדם שה
                                        על מזוזת הבית
                                        רחוק מן ההר העשן

                                        ובגדיו הדלוחים
                                        על גופו מונחים
                                        וגופו על נפשו
                                        בכבדות

                                        וקרעים וטלאים
                                        ושריטות ופצעים
                                        על ליבו וראשו
                                        לעדות

                                        על קול מים זכים
                                        ויערות רחוקים
                                        ודשא רווי אגלי טל

                                        ולילות וימים
                                        היינו כחולמים
                                        וזכרם לעד לא יבוטל
                                        .

                                        אז היה, הזיה
                                        ובלילה חשוך
                                        אור מסך
                                        כבה.

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                          מוכן תמיד לעזור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #862

                                          נפלאות הבורא
                                          בשמיים יש מלא עננים
                                          ובראש מחשבות
                                          רוצה להרפות מכל העניינים
                                          רק להביט ולראות
                                          את נפלאות הבורא
                                          ולהרגיש
                                          איך כל מה שקורה
                                          לכל איש ואיש
                                          זה רק ממנו הוא האבא
                                          ואם שכחנו נזכור להבא
                                          שהשם אחד
                                          תמיד איתנו
                                          לא משאיר אף אחד לבד
                                          הוא אבינו
                                          אז קח אויר ותתעודד
                                          תרפה ותעצור
                                          בוא אחי ותתמודד
                                          כי יש מי שיעזור
                                          תביט אל השמיים ותראה
                                          איך הכל מנפלאות הבורא

                                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול