דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #844

    מדברת איתך
    שופכת הכל
    גם בלי מילים
    מרימה את עיני
    למרומים
    כי אתה אדון הכל
    מקשיב ועוזר
    אבא אוהב

    רציתי שתדע
    שגם שקשה לי
    אני תמיד איתך,
    הולכת בדרכך
    לא נשברת
    גם שמתחילה
    פתאום הסערה

    חושבת תמיד
    מהי המטרה
    גם שקשה
    מאמינה בך,
    בכוחות שלך
    כי אין עוד מלבדך
    אתה הכתר
    של המלוכה

    רציתי שתדע
    שגם שקשה לי
    אני תמיד איתך,
    הולכת בדרכך
    לא נשברת
    גם שמתחילה
    פתאום סערה...

    איתך אבא!!

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
      #845

      עוד שבת עברה לה שבת
      שבת שלום שבת מנוחה
      שבת של שינה עמוקה
      פרחה לה נשמה יתרה.

      אבא שבשמים
      הער אותי משנתי היא לא ערבה
      כמה זמן אפשר להיות במיטה
      הטעמני טעם שבת קדשך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #846

        אפרופו שינה...
        @פודרה-0

        מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
        לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
        שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
        דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

        מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
        אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
        עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
        דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

        מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
        חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
        רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
        דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

        מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
        לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
        שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
        דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
          #847

          חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

          מָרָן לֹא נִשְׁאַר
          מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
          מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
          מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
          אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • S מנותק
            S מנותק
            shin
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
            #848

            COOL ההתחלות קשות
            וכל הקשות בהתחלה
            אני עומד שוב, אותו הבניין
            כלום לא השתנה..
            רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
            כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
            זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
            ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
            נפצע מקוצים טועה בשבילים
            בשביל זה יש תהילים..
            מתפלל וממשיך ללכת
            חורף גשם סתיו שלכת...
            הזמן מתקדם ורץ ורץ
            אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
            את גורלי הוא חרץ
            אני השפוט משתולל...
            קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
            יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
            הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
            אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

            נכתב בעין וחצי ויד וחצי
            העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
            למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

            "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #849

              בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
              "זמן קיץ"

              זמן קיץ התחלה חדשה
              הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
              לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
              לעלות מעלה להידבק בשכינה.

              חם בחוץ הזעה נוטפת
              פנים בבית מדרש דלוק המזגן
              אבל האוירה שם רותחת
              שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

              עזור לי אבא תן לי כוח
              לא להתייאש להמשיך לפרוח
              לא להסתכל על הסביבה
              להיות ממוקד במטרה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #850

                קצת עלינו...

                כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #851
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.י מנותק
                    יעל ק.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                    #852

                    כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                    אלו התוצאות:)


                    עמיד:

                    תהיתי אותי
                    על גשר עמוס מיתרים
                    דימיתי עצמי
                    לאותם אלפי צבעים
                    משתנים

                    ראיתי אותי
                    בין הצבעוניות המתחלפת
                    כחול סגול אדום
                    וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                    מתלהטת

                    נשמתי אותי
                    בין כל צלילי האור
                    עצרתי לשתוק
                    את מימדי הסחור
                    לסהור

                    צבעתי אותי
                    בכל אותם גווני עומק
                    כל כך אני-
                    חסרת הגדרה וסומק

                    וכך גיליתי אותי
                    מלאת מהמורות ותוואי חלק
                    מוזרה עד כדי שפיות
                    חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                    וכך ניגנתי אותי
                    פורטת כלום והכל
                    מקשתת את חיי במנגינות
                    ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                    יעל#

                    יש דלת, ויש חלון,
                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                      #853

                      גם אם תעיתי
                      בדרך הנכונה לא הלכתי
                      שוב אל התהום נפלתי
                      וכמעט התרסקתי

                      גם אם נתקעתי
                      מהמרוץ עצרתי
                      ולרגע שכחתי
                      את מה שרציתי

                      אני לא מתייאשת
                      אני נאבקת ונלחמת
                      אני יודעת שאני אנצח
                      כי יש בי את הכח!!!

                      גם אם שוב התבלבלתי
                      גם אם את המטרה קצת הזנחתי
                      גם אם את הכלים שוב שברתי
                      ואל החושך הגעתי

                      גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
                      גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
                      גם אם שקעתי במים עד הצוואר
                      ואני עכשיו מרגישה רע ומר

                      אני לא מתייאשת
                      אני נאבקת ונלחמת
                      אני יודעת שאני אנצח
                      כי יש בי את הכח!!!

                      ולא רק לי, לכולם יש הכח
                      לא להתייאש, לא לנוח
                      להתרומם מעל כל ההריסות
                      גם אם קרו כבר 7 נפילות

                      מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

                      יש שני סוגי מוזיקה-
                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #854

                        לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
                        אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
                        לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

                        כל מה שידעת- לא הספיק
                        כל מה שניסית- החליק 
                        אתה תמיד מנסה ,
                        הולך  וממשיך ,
                        מתי זה כבר יקרה?
                        אתה רוצה רק להאמין ..
                        אני זוכר עוד תתחושה 
                        שהלב רוצה מעט נחמה.  

                        אחי , אל תיפול
                        כי יש אלוקים גדול , 
                        שאותך תמיד ישמור 
                        אתה לא לבד -
                        יש למעלה אבא, הוא איתך, 
                        אתה לא לבד -
                        גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
                        תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
                        ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
                        הוא יוביל אותך ..

                        נכון, הדרך ארוכה.
                        תאמין, תמשיך להילחם,
                         אתה עוד תגיע לפסגה ,
                        שפוך לך מעט מהאמונה 
                        שאספת בדרכך, היא תדביק
                        אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
                        בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

                        אחי, אל תיפול..

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #855

                          ברגל ימין התחיל זמני
                          מקרב ליבי מודה אני
                          על הבינה להבחין שנתת בי
                          שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

                          ריבונו של עולם
                          אחת היא שאילתי
                          שבבית השם יהיה שבתי
                          לא לפחד לא להתייאש
                          שבליבי תבער תמיד האש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                            #856

                            יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

                            זעזוע חודר עמוק
                            מצולק הייטב כחץ
                            נפש ניתלת בשוק
                            בין שמים לארץ

                            הארץ בת הינם
                            והשמיים שמיי גן
                            קשר דם אל שניהם
                            כאשר וריד הוא המאגן

                            הטלאות, טלאות פנימיות
                            תנודות מוניטור בחשש
                            והגלולות, הגלולות משתקות
                            אך הכאב בלב עוד מורגש

                            רואה אנשים מרוחקים
                            שקרובים רק פיזית
                            צווחה קורעת שחקים
                            והד של שקט חוזר ומצמית

                            שסע מצד אל צד
                            יוצר ללב חדר שלישי
                            החדר שבו הרגש נלכד
                            ומשחרר צער אמיתי

                            מאיים בהפסקת אש
                            האש שבוערת בליבי
                            טעם אבק שריפה יבש
                            נבלע עם הכח אחרון שבי

                            וולקאם טו יואור ריל לייף
                            נכתב על סף עילפון
                            מוצא את עצמי מדמם
                            את הנשמה בספא בסלון

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                              #857

                              במבט לאחור
                              על כל מה שהיה
                              רוצה לחזור
                              אל אותה התקופה
                              בה תום של ילדות
                              משתקף מפנינו
                              בלי שום טעות
                              אור נשפך מעינינו
                              כמה הייתי מוכן לשלם
                              לחזור אל אותם רגעים
                              בהם העולם היה לי שלם
                              לא הכרתי את החיים......
                              מסתובב מסתקרן
                              רוצה רק לדעת
                              מפניי אור קורן
                              בשמיים לגעת
                              אם רק אחזור לרגע
                              אל התקופה המתוקה
                              בלי כל הידע
                              אל צחוק שבקע
                              בשמחה אמיתית
                              ואושר צרוף
                              של ילד קטן
                              שרוצה רק לעוף
                              עם משובה ילדותית
                              שגרמה לחיוך
                              גדול אמיתי
                              לא קטן ומעוך.....
                              עם עיניים בורקות
                              ומרץ נעורים
                              בשנים כה מתוקות
                              רוצה לחזור לאותם ימים
                              הלוואי ונזכה באמת
                              לחזור לתקופה
                              בה לא טעמנו טעמו של חטא
                              תקופה כה יפה,

                              מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • מיתרמ מנותק
                                מיתרמ מנותק
                                מיתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                #858

                                סוף סוף מצאתי את הדרך
                                מצאתי את השביל
                                שאל בית המלך
                                אותי הוא יוביל

                                רק אשא תפילה
                                שתמיד בו אצעד
                                שלא אדע שום נפילה
                                ויותר לא אמעד

                                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                  #859

                                  לילה.
                                  שקט שמתמשך.
                                  דממה מהדהדת.

                                  אפילה.
                                  חושך שמערפל.
                                  מסך שחור מעמעם.

                                  בדידות.
                                  כשכולם נעלמים.
                                  נמצא רק עם עצמי.

                                  זה הזמן,
                                  בו אוכל להביט אלי פנימה.
                                  להכיר עוד לעומק. להיבנות.

                                  שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                                    #860

                                    כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


                                    געגוע.
                                    למה שהיה,
                                    ונגמר.
                                    זיכרון שעדיין,
                                    נשמר.
                                    כבר שבוע.
                                    הלב מתעקש,
                                    להרעיש.
                                    הדף מתקשקש,
                                    מתיש...

                                    געגוע.
                                    רק עוד פעם,
                                    לחזור,
                                    קצת לדבר,
                                    לסגור.
                                    לא רגוע,
                                    הראש חושב,
                                    מבלבל.
                                    הזמן לא עוזב,
                                    מתסכל...

                                    ומנגינה שמתפזרת,
                                    בשקט... נוגעת.
                                    עוד רגש שוזרת,
                                    אני, מ ת ג ע ג ע ת...

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #861

                                      כעת נשמע צליל דק
                                      של הקשת מקלדת
                                      חדר חשוך
                                      ואור מסך.

                                      ועל עיניים עייפות
                                      תמונה עומדת
                                      מילים מרצדות
                                      על המחשך

                                      ראש חסר חלום
                                      ושאיפה בודדת
                                      של ילד ער
                                      בשעה עייפה

                                      ובחוץ- הלילה
                                      והרוח מרקדת
                                      ריקודה עדין
                                      יחפה

                                      ועוד רגע קט
                                      והעין נעצמת
                                      והחלום יביאהו ימה

                                      והנה כמעט
                                      הריאה נושמת
                                      משֹיחה ללב "נומה"

                                      האצבעות מקלידות
                                      והרגל נרדמת
                                      הוא ער, ולבו ישן

                                      רחוק מדם שה
                                      על מזוזת הבית
                                      רחוק מן ההר העשן

                                      ובגדיו הדלוחים
                                      על גופו מונחים
                                      וגופו על נפשו
                                      בכבדות

                                      וקרעים וטלאים
                                      ושריטות ופצעים
                                      על ליבו וראשו
                                      לעדות

                                      על קול מים זכים
                                      ויערות רחוקים
                                      ודשא רווי אגלי טל

                                      ולילות וימים
                                      היינו כחולמים
                                      וזכרם לעד לא יבוטל
                                      .

                                      אז היה, הזיה
                                      ובלילה חשוך
                                      אור מסך
                                      כבה.

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #862

                                        נפלאות הבורא
                                        בשמיים יש מלא עננים
                                        ובראש מחשבות
                                        רוצה להרפות מכל העניינים
                                        רק להביט ולראות
                                        את נפלאות הבורא
                                        ולהרגיש
                                        איך כל מה שקורה
                                        לכל איש ואיש
                                        זה רק ממנו הוא האבא
                                        ואם שכחנו נזכור להבא
                                        שהשם אחד
                                        תמיד איתנו
                                        לא משאיר אף אחד לבד
                                        הוא אבינו
                                        אז קח אויר ותתעודד
                                        תרפה ותעצור
                                        בוא אחי ותתמודד
                                        כי יש מי שיעזור
                                        תביט אל השמיים ותראה
                                        איך הכל מנפלאות הבורא

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #863

                                          נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                                          חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                                          אני ואתה:

                                          כל אחד ודמותו
                                          המרצדת מול עיניו 
                                          כל אחד ונרו
                                          והאיש שהוא מתגעגע איליו

                                          כל אדם ותפילתו
                                          לאיש שהיה ונעלם
                                          כל אדם ותשוקתו
                                          לראותו רק עוד פעם

                                          כל אדם וזכרונו
                                          המתעתע מולו תדיר
                                          הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                                          כשהיינו אז בעיר,

                                          כל אדם ושתיקתו
                                          מול דרך העולם
                                          כל אדם וזכותו 
                                          לכאוב עד דמעות בלי טעם

                                          כל אדם וקברו
                                          ומצבת האבן שעליו
                                          כל אחד ומתו
                                          שמתאגדים כולם עכשיו

                                          ובור גדול נפער
                                          ולשם כל הדמויות פניהן
                                          זה המקום שעדיין לא נשבר
                                          זה כוח היכולת להתבונן

                                          במה שהיה ועבר
                                          ובמה שזועקת כל עין
                                          זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                                          זה הביחד שיוצר יש מאין---


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          19

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול